چگونه فیلتر کولر گازی را تمیز کنیم؟

در این مطلب مراحلی که باید برای تمیز کردن فیلتر کولر گازی انجام دهید را توضیح می دهیم. یکی از مهمترین قسمت های هر کولر گازی فیلتر آن است که کار تصویه ذرات معلق هوا را انجام میدهد. اگر به طور مرتب فیلتر کولر گازی خود را تمیز نکنید کثیفی آن باعث خواهد شد تا بهره وری و راندمان کار کولر گازی پایین بیاید زیرا هوای گرمی که به داخل پنل کولر گازی کشیده میشود تا با گذشتن از روی کویل های خنک به هوای خنک و دلچسب تبدیل شود باید برای تمیز شدن و عاری شدن از هر گونه ذرات از این فیلتر ها بگذرد. پس این کار را هر هفته انجام دهید، تمیز کردن فیلترها کار آسانی است و وقت چندانی از شما نمی گیرد.

ادامه مطلب

قرص ماشین ظرفشویی و تفاوت آن با پودر و ژل ماشین ظرفشویی

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز تعمیر ظرفشویی یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر ظرفشویی در تهران بزرگ و کرج می باشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.

ادامه مطلب

تعمیر تخصصی لوازم خانگی

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز تعمیر لوازم خانگی یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.

ادامه مطلب

تعویض شیشه اجاق گاز

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز تعمیرات اجاق گاز یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیرات اجاق گاز در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد. دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات اجاق گاز با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیرات به‌روز در این زمینه باشد.

ادامه مطلب

نصاب اسپیلت

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز نصب اسپیلت یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و نصب اسپیلت در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد. دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در نصب اسپیلت با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیرات به‌روز در این زمینه باشد. دیجی سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای اسپیلت می باشد. نصب اسپیلت در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ادامه مطلب

خرابی موتور یخچال

آیا یخچال شما دیگر سرد نمیکند؟ شاید موتور یخچال شما سوخته باشد؟ آیا بدلیل سرد نشدن یخچال مواد غذایی داخل یخچال شما در حال خراب شدن است ؟ ِ آیا میخواهید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید ؟ با ما همراه باشید تا خودتان بتوانید آنرا تعمیر کنید.

ادامه مطلب

نحوه عیب یابی سیستم تهویه مرکزی

اگر سیستم همیشه در رطوبت زدایی ناموفق بود و چرخه های کوتاه (قطع و وصل دائمی) داشت، احتمالا به دلیل بزرگ بودن سیستم است. سیستم بیش از حد بزرگ می تواند آنقدر سریع هوا را خنک کند که ترموستات سیستم را خنک می کند تا هوای مرطوب بیش از حد برای رطوبت زدایی به سیستم وارد نشود.

ادامه مطلب

سرویس دوره ای پکیج

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز تعمیرات پکیج یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیرات پکیج در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.

ادامه مطلب

آموزش عیب یابی و تعمیر اجاق گاز به روش ساده

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز تعمیر اجاق گاز یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر اجاق گاز در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد. دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیر اجاق گاز با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به‌روز در این زمینه باشد. دیجی سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیر تمام برندهای اجاق گاز می باشد . تعمیر اجاق گاز در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ادامه مطلب

علت خراب شدن برد ماشین ظرفشویی

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز نمایندگی ماشین ظرفشویی یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیرماشین ظرفشویی در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد. دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیر ماشین ظرفشویی با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به‌روز در این زمینه باشد. دیجی سرویس دارای نمایندگی مجاز ماشین ظرفشویی می باشد. تعمیر ماشین ظرفشویی در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ادامه مطلب

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات