دیجی سرویس

تعمیرات ساید بای ساید در تهران و کرج در محل شما


تعمیر ساید بای ساید

تعمیرات ساید بای ساید

سابقه 15 ساله ما نشان از تجربه و تبحر تعمیرکاران ما دارد، ما به عنوان اولین ارائه دهنده تعمیر در محل و منزل شما و نمایندگی و تعمیرگاه های مجاز تعمیرات لوازم خانگی در سطح شهر تهران و کرج در سریع ترین زمان ممکن ساید بای ساید شما را تعمیر میکنیم.

تعمیر ساید بای ساید و یخچال فریزر شما در 24 ساعت لذت خدمات دیجی سرویس 724 را برای شما نمایان میکند، ما به خودمان اعتماد داریم و تعمیرات لوازم خانگی شما را 6 ماه گارانتی میکنیم.

تنها نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ، بوش، ال جی، ویرپول در محل با ضمانت نامه کتبی. 


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب نمایندگی مرکزی aeg را حتما مطالعه کنید.


شمارا از حمل لوازم خانگی به تعمیرگاه ها خلاص کرده ایم ، برای سرویس تعمیر ساید بای ساید خود تنها درخواست تعمیر خود را ثبت کنید و منتظر بمانید که کارشناسان ما برای بررسی مشکل شما با شما تماس بگیرند، نزدیکترین سرویسکار ساید بای ساید را به محل شما ارسال میکنیم.

نمایندگی تعمیرات تخصصی ساید بای ساید

دیجی سرویس دارای نمایندگی های مجاز تعمیر ساید بای ساید در سطح استان تهران و استان البرز می باشد که با کادری مجرب قادر به سرویس دهی و تعمیر ساید بای ساید شما در 24 ساعت می باشد. نمایندگی مرکزی تعمیرات ساید بای ساید دیجی سرویس در شهر تهران می باشد.

شما میتوانید تنها با ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود مراحل تعمیر ساید بای ساید خود را پیگیری نمایید، یا میتوانید با شماره 88564350 نمایندگی مرکزی تعمیرات لوازم خانگی دیجی سرویس 724 تماس حاصل فرمایید و بدون حمل، ساید بای ساید خود را تعمیر نمایید و از گارانتی 6 ماهه دیجی سرویس استفاده نمایید.

 قبلی بعدی   

تعمیرات ساید بای ساید در تهران و کرج در محل شما - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات