دیجی سرویس

شوینده های ماشین ظرفشویی


بدیهی است که برای گرفتن بهترین نتیجه از شستشوی ظروف حتماً بایستی از پودر با کیفیت و اصل استفاده کرد و با توجه به اینکه برندهای تقلبی و مشابه برندهای اصل وارد بازار شده ­­اند در انتخاب پودر مناسب نهایت دقت را داشته باشید،اما می­دانیم که برای کسب نتیجه بهتر تنها استفاده از پودر شوینده ماشین ظرفشویی کافی نیست و باید از نمک و  مایع جلا دهنده نیز استفاده کرد.

در ادامه به معرفی انواع مواد شوینده ماشین ظرفشویی می­پردازیم:

  • نمک ماشین ظرفشویی:

نمک در تمیز شسته شدن و بدون لک بودن ظروف در پایان برنامه شستشو تاثیر بسزایی دارد،از این جهت توصیه می­گردد همراه با مایع ظرفشویی یا پودر ظرفشویی از نمک ماشین ظرفشویی نیز استفاده ­گردد البته در برخی از ماشین­های ظرفشویی که مجهز به سیستم Magnetizer (سختی گیر آب) هستند احتیاجی به استفاده از نمک نیست.

  • قرص های ماشین ظرفشویی:

استفاده از قرص ماشین ظرفشویی به این دلیل پیشنهاد می­شود که این قرص­ها حاوی مواد زداینده پر قدرتی هستند که بقایا و ذرات بر جای مانده بر روی ظروف را حل کرده و پاک می­کنند.قرص ماشین ظرفشویی شامل یک لایه­ی آبی رنگ و یک لایه­ی سفیدرنگ است .حل شدن پوسته­ی آبی رنگ موجب پاک شدن باقی مانده های غذا می­ شود و حل شدن لایه­ سفید رنگ بطور کامل تمام ذرات کثیفی که بر روی ظروف باقی مانده را موجب می­ شود.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب تعمیر سیستم تهویه را حتما مطالعه کنید.


  • مایع براق کننده ماشین ظرفشویی:

استفاده از مایع براق کننده موجب می­شود که ظروف شیشه­ ای و قاشق و چنگال شفافیت و جلای خود را حفظ کنند.مایع براق کننده در زمان آخرین آبکشی ماشین ظرفشویی و یا خشک کن از مخزن ماشین ظرفشویی آزاد می­شود و چون دمای آب در مرحله آخر آبکشی تا70 درجه سانتی گراد بالا می­رود باعث لغزندگی آب روی ظروف گردیده و به دلیل حرارت بالای آب و گرم بودن محیط داخل ماشین ظرفشویی تمامی ظروف موجود در ظرفشویی بدون اینکه لکه ای بر روی آن­ها باقی بماند یا ظروف کدر و مات شوند شسته شده و با همان درجه حرارت خشک شوند.در حالت عکس؛اگر از مایع براق کننده بیش از حد معمول استفاده شود باعث کدر شدن ظروف شیشه ­ای می ­گردد.

  • آویز خوشبو کننده ماشین ظرفشویی:

برای خوشبو نگه داشتن محفظه­ داخل ماشین ظرفشویی می­توان از این خوشبو کننده­ ها که در داخل ماشین ظرفشویی آویزان می­شوند استفاده کرد .این آویز خوشبو کننده برای هر 45 بار شستشو اکتفا می­کند و سپس باید تعویض گردد.

ضمناً توصیه میگردد از برندهای اصل و با کیفیت شوینده های ظرفشویی مانند پریل،فایری،فینیش و ... که توسط نمایندگان مجاز عرضه میشوند استفاده کنید چون مواد شوینده تقلبی و بی کیفیت سبب آسیب رساندن به دستگاه ظرفشویی شما میگردد.

 قبلی بعدی   

شوینده های ماشین ظرفشویی - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات