دیجی سرویس

کولر گازی اینورتر چیست و چگونه کار می کند؟


کولر گازی اینورتر چیست و چگونه کار می کند

اینورتر به زبان ساده یک کیت الکترونیکی است که سر راه کمپرسور قرار می گیرد و باعث می شود کمپرسور به صورت متغیر کار کند . درواقع در کمپرسورهای قدیمی وقتی دما را مثلا ۲۲درجه تنظیم می کنیم موتور با تمام توان کار کرده و هنگامی که دمای محیط به ۲۲ درجه رسید موتور خاموش می شود  اجازه می دهد دما افزایش یابد.ولی در سیستم اینورتر هنگامی که دما به درجه تنظیم شده رسیدبه جای خاموش شدن کمپرسور دور موتور کاهش می یابدو دما را ثابت نگه می دارد در نتیجه صرفه جویی بزرگی در مصرف برق دارد.

در سیستم جدید تهویه مطبوع موجب شده شروع کار کمپرسور در دور پایین صورت گیردو به تدریج دور افزایش یابد. به این ترتیب با فشارضربه ای استارت و اتلاف مصرف برق روبرو نیستیم.شیرهای انبساطی در مسیر کمپرسور تعبیه شده که در مصرف برق  اولیه صرفه جویی می کنند. اما مطیت ضد اتلاف مصرف برق اینورتر زمانی که دمای محیط به درجه تنظیم شده رسیدخود را نشان می دهد.

کاهش دور موتور باعث می شود تا به عنوان مثال یک دستگاه ۲۴۰۰۰ که بین ۹تا ۱۰ امپر برق دارد.به سطح مصرف خیره کننده ای بین ۳ الی ۴ امچر می رسد.جالب است بدانید میزان مصرف کولر ابی ۷ هزار در حالت دور بالا که خنک کنندگی بسیار کمتری از سیستم های تهویه مطیبوع دارد حدود ۷ امپر است..تهویه بهداشتی و مصرف مدیریت شده و تا ۶۰ درصد صرف جویی امتیازاتیاست که تهویه اینورتر به همراه دارد.البته باید توجه کردهر دستگاه برای فضای مشخص ساخته شده است هنگامی که ظرفیت دستگاه پایین تر از محیط نصب شده باشد طبیعی است که میزان اتلاف مصرف برق افزایش یافته ومشتری قادر به تجربه هوایدلپدیر نخواهد بود.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب مزیت تعمیر نسبت به خرید کالای جدید را حتما مطالعه کنید.


پس به هنگام خرید نظر کارشناسان فروش را بپرسید به هم خوانی ظرفیت دستگاه با محیط توجه داشته باشید.اما نکته مهم در انتخاب کولر شهر یا نوع منطقه هوایی می باشد اگر در بد ترین شرایط زیر ۴۶ درجه سانتی گراد باشد سری های معتدل از نوع اینورتر دار و بدون اینورتر پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. در صورتی که دما بالا ۴۶ تا ۵۴ درجه سانتی گراد باشد سری تروپیکال پیشنهاد می شود. در کولر گازی اینورتر سرعت رسیدن به دمای مورد نظر بالاتر از کولر گازی معمولی است.ولی تعمیرات کولر های اینورتر گران قیمت تر از کولرهای معمولی است.

نحوه کار کولر گازی اینورتر

 

 قبلی بعدی   

کولر گازی اینورتر چیست و چگونه کار می کند؟ - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات