دیجی سرویس

مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی

مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی

صرفه جویی در مصرف آب
استفاده از ماشين ظرفشويي تا حد قابل توجهي مصرف آب خانگي را کاهش مي دهد، به طوري که يک دست ظروف 144 پارچه را اگر با دست بشوييم 85 ليتر آب مصرف مي شود در حالي که همين تعداد در ماشين ظرف شويي تنها 16 ليتر آب نياز دارد و در برخی مدل ها کمتر از 10 لیتر آب مصرف می شود.
 

ایجاد فرصت بیشتر برای خانمها
به خانم خانواده فرصت بيشتری مي دهد تا به جای صرف وقت در آشپزخانه و شستن ظروف، زمان بيشتری را در کنار فرزندان و همسر خود داشته باشد.
 

لذت مهمانی

در شست و شو با دست، بهترين زمان پذيرايي از مهمان بعد از صرف غذا به شستن ظروف مي گذرد (بيش از يک ساعت) در صورتي که در شست و شو با ماشين ظرفشويي، بعد از صرف غذا در کنار مهمان خود هستيد.

ضد عفوني

در شست و شو با دست، مجبوريم از آب ملايم استفاده کنيم در صورتي که در ماشين ظرفشويي آب داغ استفاده مي شود لذا عمل ضد عفوني نيز تا حدي انجام مي گيرد.

ظروف براق و شفاف
 

در شست وشو با دست، ظروف به علت استفاده از اسکاچ بعد از چند ماه خش برداشته و کدر مي شوند، در صورتي که در ماشين ظرفشويي چون از مواد شوينده مناسب استفاده مي نماييم، ظروف هميشه براق و شفاف باقي مي مانند.

صرفه جویی در شوینده ها
در شست و شو با دست، ميزان استفاده از مايع ظرفشويي بسيار زياد است در صورتي که در ماشين ظرفشويي ميزان مصرف پودر بسيار کم است.

شوینده های مضر
مواد شوينده به پوست دست آسيب زيادي مي رسانند در حالي که در ماشين ظرفشويي دست شما با مواد شوينده هيچ گونه تماسي ندارد.

بیماریهای ناشی از ایستادن زیاد
درشست و شو با دست، به علت ايستادن زياد و بي حرکت ماندن، خطر بيماری هايی مانند واريس، آرتروز ستون فقرات و زانو بسيار بالا مي رود در حالي که در شست و شوی ماشينی اين احتمال وجود ندارد.

ظروف لب پر نمی شوند
در شست و شوي دستی، امکان لب پر شدن ظروف چيني و کريستال شما وجود دارد در حالي که در ماشين ظرفشويي اين امکان به حد صفر می رسد. مواد کلره و يا اکسيژنه موجود در پودرها و قرص هاي ماشين ظرفشويی، عمل ضد عفوني ظروف را تکميل مي کنند.

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات