دیجی سرویس

نمایندگی تعمیرات پارس خزر (PARSKHAZAR)


تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیرات پارس خزر

در اسفند ماه ۱۳۴۷ با مشارکت و همکاری فنی کارخانه توشیبای ژاپن، شرکت پارس توشیبا فعالیت خود را در استان گیلان آغاز کرد. در آبان ماه سال ۱۳۶۱ نام شرکت پارس توشیبا به شرکت صنعتی پارس خزر تغییر یافت. درحال حاضر شرکت صنعتی پارس خزر به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی برقی کوچک در ایران، به صورت سهامی عام به فعالیت خود ادامه می دهد و سهام آن در سازمان بورس اوراق بهادارنیز عرضه می شود. این شرکت همچنین یکی از ارکان شرکت سرمایه گذاری پارس توشه می باشد. خشنودی مشتریان، طراحی و توسعه محصولات جدید و تلاش در شکوفایی ایران عزیز، سرلوحه فعالیت شرکت است.

شرکت صنعتی پارس خزر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی پارس خزر و فروشگاه های اختصاصی در تمامی استان های کشور، مفتخر است تمامی محصولات خود را در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد.

شرکت صنعتی پارس خزر ۴۱ گروه محصول در ۲۴۶ مدل با کیفیت مرغوب با دو برند پارس خزر و سایا را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می نماید. گروه محصولات تولیدی شرکت صنعتی پارس خزر عبارتند از انواع ماشین لباسشویی، اتوبخار، پنکه، بخاری برقی، فن هیتر، هواکش، پلوپز، بخارپز، سرخ کن، توستر، ساندویچ ساز، کباب پز، مولتی کوکر، چرخگوشت، غذاساز، آسیاب، همزن، بلندر، خردکن، میوه خشک کن، مکمل غذاساز چرخگوشت، ترازو، آبمیوه گیری، چایساز، کتری برقی، تصفیه آب، جاروبرقی، چارو شارژی، بخارشو، جارو عصایی، تصفیه هوا، سشوار و فود سیور.

افتخارات و موفقیت های کسب شده شرکت صنعتی پارس خزر در قالب تندیس ها، تقدیرنامه ها، گواهینامه ها و سپاس نامه ها از جمله دستاوردهای مهم مدیریتی این شرکت به شمار می آید.

شرکت صنعتی پارس خزر با توسعه شبکه خدمات پس از فروش گسترده و با بیش از ۴۵۰ مرکز مجاز در کلیه شهرهای کشور، به مدت ۱۰ سال از کلیه محصولات خود پشتیبانی کرده و ۲۵ ماه خدمات پس از فروش رایگان و ۲ ماه خدمات تعویض محصول به مشتریان ارائه می کند.

این شرکت با استقرار واحد صدای مشتری در کلیه ساعات شبانه روز، اطلاعات مورد نیاز مشتری را دراختیار آنها قرار داده و نظرات و پیشنهادات مشتریان را دریافت می کند.

مشکلات متداول تعمیرات  پارس خزر

بیشترین مشکل متداولی که مشتریان دیجی سرویس در ارتباط با تعمیرات با آن مواجه شده اند عدم داشتن سرما و برودت در این محصول میباشد ، همچنین عوامل دیگر همچون :

  1. صدای زیاد میدهد
  2. موتور داغ کرده است
  3. روشن نمیشود
  4. موتور کار نمیکند
  5. صفحه دیجیتالی خراب شده است
  6. برد الکترونیکی خراب شده است
  7. سنسور عمل نمیکند
  8. ....

 

هزینه تعمیرات  پارس خزر

شما میتونید با دیجی سرویس تماس بگیرید و از قیمت های اتحادیه در مورد خرابی دستگاه خود اطلاع حاصل نمایید.

خدمات پس از فروش پارس خزر در تهران

نمایندگی خدمات پس از فروش دیجی سرویس بواسطه امتیاز خدمات پس از فروش از کارخانه توانسته با مشتریان تعامل برقرار نموده و به عرضه خواسته های کارخانه و همچنین نیاز های مشتریان همچون :

  • نصب و راه اندازی
  • گارانتی
  • ارائه آموزش های لازم و راهنمایی ها و مشاوره تخصصی حضوری و آنلاین و تلفنی
  • ارائه خدمات تعمیرات با گارانتی
  • انتقال ایده ها و انتقاد های مشتریان به کارخانه اصلی
  • ارائه برنامه نگهداری و تعمیرات مرتبط با محصولات و

همچنین مشتریان این کارخانه می توانند در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای خرید و یا راهنمایی در خصوص محصولات در ایران به نمایندگی خدمات پس از فروش دیجی سرویس تهران بصورت 24 ساعته ارتباط برقرار نمایند و از خدمات تخصصی ما بهره مند شوند .

تعمیر  پارس خزر

تعمیر تخصص میخواهد و برای خدمات نیاز به تعویض قطعات فابریک میباشد ، بنابراین با استفاه ازتعمیرگاه مجاز و نمایندگی تعمیرات از قطعات فابریک و خدمات همیشگی بهره مند شوید.

دیجی سرویس یکی از تخصصی‌ترین مراکز تعمیرات پارس خزر در تهران بزرگ میباشد که سال‌هاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.

دیجی سرویس با ارائه خدمات تخصصی توسط تعمیرکاران متخصص خود در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیر انواع پارس خزر با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به‌ روز در این زمینه باشد.

دیجی سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات انواع پارس خزر می باشد .

تعمیرات انواع پارس خزر در کمترین زمان ممکن در محل شما توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات شبانه روزی در دیجی سرویس

ما با خدمات ویژه ی خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود، تا به محض بروز مشکلات در دستگاه شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در دیجی سرویس

پس از تکمیل فرم درخواست تعمیر و شرح مشکلات مربوطه، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و پس از تشخیص ایراد دستگاه به متخصص مربوطه پارس خزراع میدهند تا برای بازدید و تعمیر به محل شما مراجعه نمایند.

پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر مطلع خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی استفاده میگردد .

دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

 

روش های درخواست تعمیر:

اعزام تعمیرکار و ثبت درخواست تعمیر به محل در تهران و کرج


نمایندگی تعمیرات پارس خزر - 5 از 5 تعداد 64

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات