دیجی سرویس

تعمیرات کولر اسپیلت در محل


تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر کولر اسپیلت

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز تعمیرات اسپیلت یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیرات اسپیلت در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.
دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات اسپیلت با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیرات به‌روز در این زمینه باشد.

دیجی سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای اسپیلت می باشد.

تعمیرات اسپیلت در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

تمام تکنسین های نصب و خدمات دیجی سرویس برای اطمینان از اینکه هر کار درست انجام می شود آموزش دیده اند علاوه بر این، ما بسیاری از جوایز و امتیازات سازنده را به دست آورده ایم، بنابراین از خدمات بالاترین کیفیت اطمینان حاصل می شود.

اسپلیت ها جدیدترین نسل کولرگازی ها هستند که طرفداران زیادی نسبت به سایر دیگر سیستم های تهویه مطبوع دارند .این نوع خنک کننده ها نسبت به سایر دارای ویژگی های بسیار زیاد و منحصر به فردی هستند.به همین علت دارای فروش بسار زیادی هستند. با وراد شدن این نسل کولرگازی ها تحول بزرگی در خنک کردن و گرم کردن خانه ها و ادارات و.... به وجد آمده است.کولرگازی های اسپیلت تنها باعث خنک کردن هوای اتاق نمی‌شوند بلکه دارای ویژگی های بیشتری است. یکی از نقطه ضعف بزرگ کولرهای گازی معمولی مصرف بالای برق آنهاست اما این کاستی در کولرگازی های اسپلیت‌ها برطرف شده است به طوری که اسپیلت‌ها به‌دلیل مصرف برق بسیار متعادل‌ شان در میان خریداران طرفداران زیادی دارند. برچسب سطح انرژی بیشتر این دستگاه‌ها A است و همین یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این خنک‌ کننده‌های همه‌کاره است.

اسپیلت


اسپیلت  نسل برتر کولر گازی است و مزیت‌های زیادی نسبت به کولر گازی و آبی دارد. اگر در یک منطقه گرمسیری زندگی می‌کنید، بهترین گزینه برای خنک کردن هوا، اسپیلت است. مزیت‌های اسپیلت باعث فروش بالاتر نسبت به دیگر خنک کننده‌ها شده است. اسپیلت  میزان مصرف پایین تری نسبت به کولر گازی دارند و خنک کنندگی  اسپیلت  سریع تر و دلچسب تر است. میزان مصرف پایین  اسپیلت  جزو اولویت‌های مصرف کنندگان محسوب می‌شود.
 

مزیت‌های اسپیلت 


 اسپیلت  مصرف پایین تری نسبت به دیگر خنک کننده‌ها دارد. با توجه به افزایش هزینه‌های مصرف انرژی در کشورف داشتن یک  اسپیلت  با مصرف پایین، اولویت خریداران  اسپیلت است. سازندگان اسپیلت  این نکته را مورد توجه قرار داده اند و به مرور زمان،  اسپیلت  های با مصرف پایین تر طراحی می‌کنند.
خنک کندگی  اسپیلت نسبت کولر آبی سریع تر است. مدت زمانی که یک اسپیلت یک محیط بسته را خنک می‌کند، کمی سریع تر از کولر ابی است. اما به خاطر کاهش رطوبت هوا در  اسپیلت  ، ماندگاری سرمای هوا بیشتر است. در ضمن  اسپیلت تمام انرژی خود را صرف خنک کردن محیط می‌کند. در حالی که کولر ابی، خودش را نیز باید خنک کند تا هوای خنک به ساختمان بدهد.


خدمات پس از فروش اسپیلت


اگر اقدام به خرید  اسپیلت می‌کنید، حتماً از شرکتی استفاده کنید که  اسپیلت شما را گارانتی می‌کند. خدمات پس از فروش در  اسپیلت بسیار مهم است. نصب  اسپیلت توسط شرکت گارانتی، اگر چه ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد، اما عمر  اسپیلت شما را بیشتر می‌کند.
بهترین راه برای این که اسپیلت  مناسب بخرید، پیدا کردن ظرفیت مناسب اسپیلت است. باتوجه به مساحت محلی که می‌خواهید توسط  اسپیلت خنک کنید، ظرفیت اسپیلت مورد نظر فرق می‌کند. از خرید اسپیلت بزرگتر برای محل مورد استفاده خودداری کنید. میزان کارایی اسپیلت به بزرگی و بالاتر بودن ظرفیت  اسپیلت ربطی ندارد.
برای این کار بهتر است یک اسپیلت  مناسب تهیه کنید. سرعت خنک کنندگی اسپیلت به اندازه ای هست که نیاز به خرید  اسپیلت  بزرگتر برای خنک کنندگی سریع تر نداشته باشید.
 

اسپیلت یا کولر گازی؟


با ورود  اسپیلت به بازار، فروش کولر گازی، در کشور پایین آمده است. این نشان از برتری اسپیلت به کولر گازی است. اسپیلت نه تنها هوا را در دمای مورد علاقه شما تنظیم می‌کند، بلکه باکتری‌های هوای اتاق را از بین می‌برد. سیستم تهویه هوای اسپیلت باعث می‌شود که رطوبت هوا به حد استاندارد برسد و هوا هم کاملاً تصفیه شود. اسپیلت گرد و خاک هوا را کاهش می‌دهد و تنفس را راحت تر می‌کند.

انواع مدلهای کولر اسپیلت


1.دیواری 2.ایستاده 3.سقفی زمینی (زیرسقفی) 4.کانالی (داکتی) 5.کاستی
اسپلیت دیواری که بیشترین فروش و کارایی را دارد و معمولا" در محیط های مسکونی و اداری کوچک استفاده شده عمدتا" از ظرفیت 7000 الی 36000 بی تی یو برساعت تولید شده در نوع سرمایشی یا سرمایشی گرمایشی.
لازم است در موقع خرید کولر گازی به مساحت فضایی که نیاز به برودت دارد توجه نماییم . درجدول زیر ظرفیت مورد نیاز کولر گازی به نسبت مساحت فضای مورد استفاده ، درج شده است .
ظرفیت BTU/h    مساحت (مترمربع )
۹۰۰۰    ۳۷-۳۲
۱۰۰۰۰    ۴۱-۳۷
۱۲۰۰۰    ۵۰-۴۱
۱۴۰۰۰    ۶۴-۵۰
۱۸۰۰۰    ۹۱-۶۴
۲۴۰۰۰    ۱۱۷-۹۱
چنانچه فضای مورد نظر آفتابگیر باشد به ظرفیتهای مندرج در جدول بالا ، ۱۰ درصد اضافه می گردد و اگر فضای مورد نظر سایه باشد ،۱۰ درصد از ظرفیت مذکور کم خواهد شد و چنانچه کولر صرفا” برای آشپزخانه بکار می رود ، می توان از یک رده بالاتر استفاده کرد .


انواع کمپرسور و سیستمها در کولرگازی:


1.پیستونی :این کمپرسورها از ظرفیت 18000 تا 36000 بی تی یو تولید شده و بخاطرصدای زیادو مصرف بالا عمدتا"دیگر تولید نشده و از رده خارج می باشند.
2.روتاری : کمپرسورهای روتاری از ظرفیت 7000 الی 36000 بی تی یو تولید شده و کم صدا و کم مصرف بوده و درهنگام تعویض کمپرسور و خرید یک دستگاه جدید قیمت پایین تری دارند
3.اسکرال :این کمپرسورها از ظرفیت 24000 الی 96000 بی تی یو تولید شده و به دلیل صدای کم و قدرت بالا و مصرف پایین تر در مدل های 30000 و بالاتر کاربرد زیادی دارند که معروف ترین مارک ها کمپرسوراسکرال کوپلند و یا دایکین می باشند.لازم به توضیح است کمپرسور اسکرال به دلیل قدرت بالا در فاصله لوله کشی بین پانل و کندانسور بیشترین میزان را می تواند پوشش دهد.
دو سیستم اصلی در کولرگازی و کمپرسور وجود دارد:1.کمپرسور معمولی یا دورثابت 2. کمپرسور اینورتر با دور متغیر 
در کولرگازی دورثابت همیشه کمپرسور با حداکثرتوان کار کرده و هربار که خاموش و روشن گردد توان زیادی مصرف می کند به اصطلاح آمپر می کشد اما درنوع اینورتر یا دورمتغییر بسته به دما و رطوبت محیط و همچنین دمای تنظیم شده توسط کنترل دستی دور کمپرسور تغییر می کند و فقط یکبار روشن و خاموش می شود در نتیجه چون با دور کم (توان کم) یا متوسط و یا دور بالا (توان حداکثر) کارکرده و اضافه خاموش روشن نمی شود (اوتومات کردن و استارت اضافه) مصرف کمتر و صدای کمتری دارد و بین 30 الی 60 درصد مصرف کمتر و حدود 50درصد قیمت بالاتری دارد.
در سال جاری نوع اینورتر در ایران بیشتر طرفدار پیدا کرده اما بیش از 90 درصد دستگاه های موجود دربازار نوع معمولی می باشد.


رده انرژی و برچسب انرژی در کولرگازی:


رده و دسته بندی انرژی در دستگاههای برقی 7 دسته بوده (A الی G) که A کم مصرف ترین و پربازده ترین و G پرمصرف و کم بازده است و رده انرژی A و B بهترین حالت ممکن است و از ابتدای سال 2011 میلادی ورود دستگاهها با برچسب انرژی آ و ب مجاز بوده اما لازم است بدانید دز سال جاری 1390 ممکن است برخی یا بیشتر مارک ها و مدل ها برچسب نداشته باشند و دلیلش اینست که در سال 2010 یا 2009 وارد یا تولید شده و درآن زمان قانون برچسب انرژی اجباری نبوده پس سخت نگیرید و به اطلاعات فنی موجود در کاتالوگها مراجعه کنید و سه عامل اصلی زیر را بسنجید و مقایسه نمایید:
1. وات مصرفی دستگاه که باید کمتر باشد و همچنین ظرفیت خالص بالاتر از ظرفیت اسمی.
2.آمپر مصرفی که باید کمترین بوده که دربرخی کاتالوگ ها فقط وات مصرفی دیده می شود که آن عدد (وات مصرفی)را تقسیم بر220 نمایید تا آمپر مصرفی دستگاه مشخص شود.
3. نرخ بازدهی انرژی(EER): که این فاکتور اصلی در برچسب انرژی بوده و هرچی عدد بالاتری باشد نشان بهتر بودن است که از تقسیم وات ظرفیت بر وات مصرفی حاصل شده و بین 2.20 تا 3.20 و بالاتر می باشد برای مثال برچسب A نرخ بازده انرژی آن 3.20 و بالاتر باید باشد و برچسب B عدد نرخ بازده انرژی آن بین 3.00 تا 3.20 باید باشد...در واقع مهم میزان بالای این عدد مهم است نه وات یا آمپر فقط.
( نسبت توان خروجی به توان ورودی هردستگاه برقی ، بازده انرژی خوانده می شود و در کولرهای گازی این رقم از حاصل تقسیم ظرفیت سرمایشی کل به توان ورودی موثر ، بدست می آید و به E.E.r موسوم است .)
در هنگام خرید کولر گازی ، در کاتالوگ آن به ضریب E.E.r ، رتبه انرژی و کلاس کولر باتوجه به شرایط اقلیمی منطقه توجه فرمایید . هرچه این شاخصها بالاتر باشند ،کارایی کولر بیشتر است . برای کولرهای با ظرفیت کمتر از Btu/h۲۰۰۰۰ ، می بایست E.E.r حداقل برابر با ۷/۱۰ باشد.

مناطق آب و هوایی در انتخاب کولرهای گازی:

1.سردسیر 2.معتدل 3.گرم و مرطوب (حاره ای یا تروپیکال)
در ایران کولرگازی برای مناطق معتدل یا گرم وارد یا تولید می شود که نوع معتدلT1 تا دمای 43 درجه و نوع حاره ایT3 تا دمای 52 درجه سانتی گراد قابلیت کارکرد دارد.دستگاه می توانددر نوع حاره ای سردوگرم تولید شود.

نوع کمپرسور    تحمل حرارت    مصرف برق    میزان سر و صدا    توان
پیستونی (reciprocal)    +++++    +    +    کم و متوسط
اسکرول (scroll)    ++++++    ++++    +++++    بالا
روتاری (موشکی)    ++    ++++++    ++++++    کم تا زیاد

نتیجه می‌گیریم:
اگر در یک منطقه‌ی گرمسیری زندگی می‌کنید و به توان خنک کنندگی بالا (بیش از ۲۴۰۰۰ btu )نیاز دارید، کمپرسورهای اسکرول بهترین انتخاب هستند. اگر در یک منطقه‌ی گرمسیری زندگی می‌کنید و به توان خنک کنندگی بالا( بیش از ۲۴۰۰۰ btu )نیاز ندارید، کمپرسورهای پیستونی بهترین انتخاب هستند. چنانچه کولر را در محلی نصب می‌کنید که تابش مستقیم آفتاب ندارد و هوا بخوبی در آن جریان دارد، کمپرسورهای روتاری (از نوع تروپیکال) گزینه‌ی مناسبی هستند. اگر در یک منطقه‌ی معتدل مرطوب زندگی می‌کنید، کمپرسورهای روتاری گزینه‌ی مناسبند.
ویژگی ها و امکانات اصلی کولرگازی اسپلیت:
1.سرمایش بی نظیر 2 .رطوبت گیری 3.زیبا و دکوراتیو 4.مجهز به فیلترتصفیه هوا 5.ریموت کنترل دستی یا دیواری 6.کم حجم 7.امکان کمک گرمایش 8.عدم انتقال آلودگی از بیرون به داخل 9.کارایی بالا 10.تنظیمات ساعت و تایمر 11.گردش خودکار هوا 12.توزیع یکسان سرمایش در کل فضا 13.مصرف متوسط و مفید

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز کولر اسپیلت یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر کولر اسپیلت در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.

دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات اسپیلت با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به‌روز در این زمینه باشد.

دیجی سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای کولر اسپیلت می باشد .

تعمیرات انواع کولر اسپیلت در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات شبانه روزی در دیجی سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در کولر اسپیلت شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در دیجی سرویس

پس از تکمیل فرم درخواست تعمیر و شرح مشکلات مربوطه، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و پس از تشخیص ایراد دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع میدهند تا برای بازدید و تعمیر کولر اسپیلت به محل شما مراجعه نمایند.

پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر مطلع خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی استفاده میگردد .

دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

 

روش های درخواست تعمیر:

ثبت درخواست از طریق سایت دیجی سرویس

تماس تلفنی 88564350 (021)



تعمیرات کولر اسپیلت - 5 از 5 تعداد 75

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات