دیجی سرویس

چگونگی تمیز کردن فیلتر هوای کولرگازی اسپلیت

چگونگی تمیز کردن فیلتر هوای کولرگازی اسپلیت

تمیز کردن فیلتر هو در کولرگازی و اسپلیت

شما باید از نحوه ی تمیز کردن فیلتر کولرگازی اسپلیت اطلاع کامل داشته باشید. با تمیز کردن فیتر هوای کولرگازی از هوای بهتری لذت خواهید برد. پاکسازی فیلتر در کارایی یونیت تاثیر به سزایی دارد. فیلتر را هر دو هفته یک بار تمیز کنید تا کارایی بهتری از کولرگازیتان دریافت کنید.
برای شستشوی فیلتر هوای کولرگازی اسپلیت باید شبکه ی جلویی آن را باز کنید. پاک کردن فیلتر هوا سبب دوام و کارایی بهتر یونیت می شود و تمیز کردن آن در کار خنک کنندگی اسپلیت بی تاثیر نخواهد بود. لطفا کولرگازی را در هنگام درآوردن فیلتر در حالت خاموشی برق قرار دهید.

در پشت فیلتر، لبه هایی تیز وجود دارند و ممکن است به شما آسیب بزنند. لطفا با احتیاط به آن دست بزنید. کولرگازی اسپلیت در بخش دریچه ی پیشین دارای قفل است. از هر دو دستانتان برای نگهداری بخش راست و چپ دریچه ی جلویی کولرگازی استفاده کنید. کولرگازیتان را به این موقعیت برده و در آن موقعیت نگهدارید. حالا  دریچه ی جلویی باز شده را با یک دست نگهدارید و فیلتر کولرگازی را چک کنید. کولرگازی را از نظر مقدار گرد و غبار چک کنید. فیلتر کثیف را از محفظه ی آن درآورده و سپس آن را بشویيد. فیلتر هوای کثیف را با یک قلم موی نرم پاک کرده و آب را بر روی بخش های کثیف بریزید.

فیلتر را با یک پاک کننده ی معمولی بشویيد تا فیلتر به خوبی تمیز شود. بعد از شستشو مطمئن شوید که فیلتر را به خوبی خشک کرده اید. فیلتر را به مکان اصلی خودش برگردانید و دریچه ی جلویی را ببندید. دریچه ی جلویی را به سمت پایين هل داده و سپس هر دو طرف را به خوبی فشار دهید تا دریچه به خوبی در جای خود قرار بگیرد. پاک کردن فیلتر هوا سبب بهبود کارایی خنک کنندگی و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. فیلتر هوای کولرگازی را هر دو هفته یک بار و هر ماه پاک کنید تا کار خنک شدن اتاق به خوبی انجام گیرد. هرگز کولرگازی را بدون فیلتر هوا راه اندازی نکنید چون در کارکرد کولرگازی تاثیر خواهد گذاشت.

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات