دیجی سرویس

تعمیرات کولر گازی در محل


تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر کولر گازی

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز کولر گازی یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیرات کولر گازی در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.
دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات کولر گازی با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیرات به‌روز در این زمینه باشد.

دیجی سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای کولر گازی می باشد .

تعمیرات انواع کولر گازی در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

نکاتی مهم درباره تعمیرات کولر گازی


قبل از تعمیرات کولر گازی باید این نکته را در نظر داشته باشید که چه ایرادی باعث بوجود آمدن مشکل در کولر گازی شده است. یکی از متداول ترین ایرادات، روشن نشدن دستگاه است در زیر به دلایل مختلف روشن نشدن می پردازیم که دانستن تمامیه این موارد بسیار مهم است.
پریز برق ندارد ، دوشاخه یا سیم رابط کولرمعیوب است :
با بررسی برق پریز و اطمینان از سالم بودن آن، بدنه کولر را با احتیاط جدا نموده و پس از آن که دو شاخه را وارد پریز نمودید، بتوسط ولتمتر مقدار برق را در ترمینال اصلی مورد اندازه گیری قرار دهید.اگر در ترمینال اصلی ولتاژ وجود نداشت ابتدا دو شاخه و سپس سیم رابط را تعویض نمایید البته در صورتی که در بر رسی دو شاخه ،عیب خاصی مشاهده نشده باشد.
احتمال این وجود دارد دارد که کلید اصلی خراب شده باشد :
در بعضی از کولر ها فاز اصلی مدار از کلید اصلی کولر گازی عبور می کند که به اصطلاح به آن کلید قدرت می گویند. در صورتی که جریان فاز از این کلید رد نشود دستگاه به هیچ وجه روشن نمی شود. توجه داشته باشید که در هنگام باز کردن و مشاهده کلید اصلی، حتما دستگاه را از پریز کشیده و از نبودن برق در کولر گازی کاملا مطمئن شوید.
در تعمیرات کولر گازی برای مطلع شدن از سالمی یا خرابی کلید اصلی باید از ابزاری به نام اهم متر استفاده کنید. برای اینکار باید درجه اهم متر را روی رنج یک قرار دهید و رابط های آن را به پایه های کلید متصل کنید. اگر کلید سالم باشد با فشار دادن آن و رفتن به حالت ON باید عقربه اهم به انتهای آن بچسبد و عدد صفر را نشان دهد در غیر این صورت کلید معیوب است و باید تعویض گردد.
در بالا به دو علت روشن نشدن کولر اشاره کردیم. روشن نشدن عمده ترین ایرادی است که احتمال دارد برای این کولر گازی ها به وجود بیاید اما مشکلات دیگری هم هستند که در اثر سرویس نشدن به موقع این محصول اتفاق می افتد. خیلی اوقات پیش آمده است که موتور کولر گازی روشن می شود اما کمپرسور راه نمی افتد، در زیر می خواهیم این ایراد را مورد بررسی قرار دهیم :
در مرحله اول احتمال دارد که ترموسات معیوب شده باشد :
برای رفع این مشکل ابتدا باید دو شاخه کولر را از پریز خارج کنید و پس از جدا کردن سیم های رابط ترموستات رابط های اهم متر را به آن متصل نمایید.با حرکت ولوم ترموستات در جهت عقربه های ساعت ، عقربه اهم متر منحرف شده ودر حدود عدد صفر می ایستد و با قطع ترموستات (حرکت ولوم در جهت خلاف عقربه ساعت) عقربه به سمت بی نهایت باز می گردد.
اگر به هنگام تست کلید ،موارد مذکور مشاهده نشد کلید ترموستات معیوب است. اگر این قطعه دوباره اهیا شود باز هم خراب می شود پس بهتر است برای رفع این مشکل حتما تعویض شود. این را در نظر داشته باشید که برای این کار از متخصص تعمیرات کولر گازی کمک بگیرید و همچنین در هنگام خرید قطعه توجه داشته باشید که مختص به مدل و نوع کولر گازی شما باشد.


تعمیر کولر گازی جنرال


تعمیر کولر گازی جنرال جزو تخصصی ترین خدمات شرکت تعمیرات لوازم خانگی است. ما این کار را با داشتن تکنسین های متخصص عملی می کنیم. طبق آمارهای اخیر ، این محصول جزو پر فروش ترین کولر های موجود در کشور است، این کولر گازی ها در شهرهای جنوبی و گرم کشور طرفدار بیشتری دارد.
امروزه در شاخه تعمیرات ( تعمیر کولر گازی جنرال ) مانند سایر مشاغل دیگر افراد بسیاری بر روی کار آمده اند.اما آیا می شود به کلیه این شرکت ها و تعمیرکارها اعتماد کرد؟
ما افتخار این را داریم که بدون داشتن نمایندگی انحصاری از برند جنرال توانسته ایم کلیه امور مربوط به تعمیر کولر گازی را با آخرین متد روز دنیا بر عهده بگیریم. تیم مجرب ما با دانش روز افزون در این ضمینه ابتدا به عیب یابی می پردازد و پس از پیدا کردن ایراد دستگاه کار خود را آغاز می کند، در صورتی که کولر گازی شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، این قطعه مستقیما از نمایندگی های مجاز جنرال تهیه می شود تا از اورجینال بودن قطعه اطمینان حاصل شود.
چگونگی تولید سرما در اکثر وسایل سرما ساز مانند کولر ، یخچال ، آب سرد کن و ... به یک شکل می باشد، در کولر گازی ، مشابه یخچال ، از تبدیل گاز به مایع از طریق افزایش فشار و در نتیجه تولید سرما که در اثر تبدیل مایع به گاز تولید می شود. اگر می خواهید دستگاهتان به درستی سرویس شود و کمتر احتیاج به تعمیر کولر گازی جنرال پیدا کند بهتر است مسائل ذکر شده را بررسی کنید و در صورت اشتباه به نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال مراجعه کنید. برای رسیدن به هدف مورد نظر (خنک نمودن فضا) استفاده می کنند. تنها تفاوت را می توان در خنک کردن کندانسور (رادیاتور) دانست که در کولر گازی از طریق هوای دمیده شده بر روی آن گرمای مورد نظر گرفته می شود. در حالی که در یخچال برای داشتن هوای خنک از دمیدن هوا بر روی اواپراتور استفاده می گردد.


کولر گازی ال جی


شرکت کولر گازی ال جی یکی از معتبرترین برندهای لوازم خانگی در ایران و دارای تکنولوژی نسبتا مناسبی در زمینه کولر گازی و اسپیلت می باشد و از بازخورد زیادی میان ایرانیان برخوردار است ، در این راستا شرکت لوازم خانگی ریکان با آموزش کارشناسان خود و ایجاد تخصص در تعمیر کولر گازی ال جی ، آماده ارائه هرگونه خدمات ائم از تعویض قطعات مصرفی تا خدمات تعمیری کلی در کمترین زمان و بهترین کیفیت می باشد . در لینک زیر نحوه تعمیز کردن و تعویض فیلتر این برند از کولر گازی توضیح داده شده است .
 

کولر گازی سامسونگ


برای تعمیر کولر گازی سامسونگ خود تا جایی که امکان دارد با نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ تماس بگیرید تا علاوه بر تعویض قطعات کهنه با نمونه اورجینال و اصل آن از خدمات وسرویس های نمایندگی نیز بهره مند شوید. در لینک زیر نحوه تعمیز کردن و تعویض فیلتر این برند از کولر گازی توضیح داده شده است .


کولر گازی کم مصرف


هزینه عملیاتی یک کولر گازی کم مصرف بستگی به عوامل متعددی دارد . یکی از بزرگترین عوامل ، اندازه اتاق شما است و اندازه واحد به اندازه اتاق شما بستگی دارد . در زیر مثالی در این راستا آمده : به عنوان مثال : اگر اتاق شما 500 فوت مربع است و در ایران قرار دارد، شما می توانید از مدل های 12،000 BTU استفاده کنید .
مصرف برق کولر گازی کم مصرف توسط دو عامل تعیین می شود: زمان اجرا یا سرعت کمپرسور . در مورد یک اینورتر غیر دینامیک / اینورتر تک سرعته ، سرعت کمپرسور در تمام زمان ها یکسان باقی می ماند و هنگامی که درجه حرارت مورد نظر به دست می آید ، دستگاه خاموش می شود . مصرف برق به وسیله ی زمان اجرا اینورتر در ساعت تعیین شده توسط توان آن تعیین می شود.
مصرف برق سیستم های کولر گازی را می توان در زمان واقعی کنترل کرد زیرا افزایش دمای ترموستات سرعت کمپرسور را کاهش می دهد و بطور فوری باعث کاهش مصرف برق می شود. برای تعیین متوسط مصرف انرژی کولر گازی کم مصرف خود، می توانید آن را به یک مترسنج مصرف انرژی وصل کنید.


تأثیر اندازه کولر گازی در مصرف برق


در بعضی موارد، واحدهای بسیار بزرگ دارای EER کمی پایینتری (به این معنی است که از انرژی بیشتری استفاده می کنند) نسبت به واحد متوسط هستند . با این حال، کولر گازی یا اسپیلتهای کوچکتر ممکن است به دلیل عادت های رایج شما را بیشتر در خرج بیاندازند .
واحدهای کوچک زمان بسیار بیشتری نیاز دارند تا اتاق های بزرگتر را خنک کنند ، بنابراین ممکن است تمایل داشته باشید که آنها را خاموش کنید زیرا نمی خواهید منتظر بمانید تا بعدا خنک شوند (این یک اتلاف انرژی وحشتناک است) . برای جلوگیری از انتظار، برخی افراد واحدهای بزرگتری را خریداری می کنند (به عنوان مثال 24000 BTU برای 200 فوت مربع).
بنابراین هنگام خرید حتمی توجه داشته باشید که کولر گازی کم مصرف تهیه نمایید .


کولر


کولر ، یا خنک کننده، سیستم پیچیده تری از ایجاد حرارت دارد . به جای استفاده از انرژی برای ایجاد حرارت ، کولر از انرژی برای خروج گرما می کند. شایع ترین سیستم کولر با استفاده از یک چرخه کمپرسور ( مشابه با یخچال و فریزر ) برای انتقال حرارت از خانه به خارج از منزل استفاده می شود.
خانه خود را به عنوان یک یخچال تصویر کنید. یک کمپرسور در خارج وجود دارد که با یک مایع مخصوص به نام مبرد منجمد پر شده است. این مایع می تواند بین مایع و گاز تغییر کند. همانطور که تغییر می کند، گرما جذب می کند یا گرما را آزاد می کند، از این رو برای انتقال گرما از یک مکان به مکان دیگر، ( از جمله داخل یخچال و فریزر به خارج ) استفاده می شود. ساده، درست است؟
خب نه . و این فرایند با تمام کنترل ها و دریچه های درگیر بسیار پیچیده تر می شود. اما اثر آن قابل توجه است. یک کولر گرما را از یک محل خنک تر می گیرد و آن را در یک محل گرمتر می برد ، که به نظر می رسد علیه قوانین فیزیک کار می کند . که البته نیروی الکتریسیته موجب این فرایند می شد.

 
کولر آبی


کولر آبی ، گاهی اوقات به عنوان کولرهای تبخیری شناخته می شوند، از سیستم فشرده سازی بخار کولر گازی (مبرد) استفاده نمی کنند ، اما جایگزین عملی در مناطق بسیار خشک مانند مناطق کویری است. آنها با کشیدن هوا به هوا بیرون از طریق لایه های مرطوب که در آن هوا با تبخیر سرد می شود کار می کند. سپس هوا سردتر می شود . این فرایند بسیار شبیه تجربه احساس سردی است که هنگام خروج از استخر شنا در نسیم پیش می آید . یک کولر آبی می تواند دمای هوا را تا 30 درجه کاهش دهد.
آنها می توانند در طول تابستان هزینه های خنک کننده را تا 75٪ صرفه جویی کنند؛ چرا که تنها بخش مکانیکی که از برق استفاده می کند فن است.
به علاوه، به دلیل اینکه تکنولوژی ساده تر است، می توان از یک کولر گازی مرکزی نیز ارزان تر هزینه کرد - اغلب حدود نیمی از آن.
کولر آبی ، رطوبت را به یک خانه اضافه می کند که می تواند به عنوان یک مزیت در هوای بسیار خشک باشد. یک کولر آبی غیر مستقیم کمی متفاوت است که تبخیر آب در یک طرف مبدل حرارتی اتفاق می افتد. هوای خانه در طرف دیگر مجبور است که خنک شود اما رطوبت را از بین نمی برد. هر دو نوع با افزایش رطوبت اثر خود را از دست می دهند، زیرا هوای مرطوب کمتر قادر به حمل رطوبت اضافی می باشد.
کولر آبی ها برای انجام کارشان باید اندازه مناسب داشته باشند. ظرفیت خنک کننده ی کولر آبی در مقدار گرما یی که می تواند حذف کند نیست (Btu) بلکه در فشار فن مورد نیاز برای گردش هوا خنک در سراسر خانه، در فوت مکعب در دقیقه (CFM) اندازه گیری می شود. یک قانون خوب این است که متراژ مکعب خانه خود را بر 2 تقسیم کنید . به عنوان مثال، یک خانه 1500 متر مربع با سقف 8 فوت ارتفاع، نیاز به یک کولر 6،000 CFM دارد.
کولر آبی ، بر خلاف سیستم های تهویه مطبوع ( کولر گازی ) که از سیستم خنک کننده فشرده سازی بخار استفاده می کنند، دمای هوا را با استفاده از اصل خنک کننده تبخیری کاهش می دهد. کولر آبی به واسط افزودن بخار آب به هوا باعث سرد شدن هوا می شوند .
انرژی مورد نیاز برای تبخیر آب را از هوا به شکل گرمای محسوس، که درجه حرارت هوا را تحت تاثیر قرار می دهد و تبدیل به گرمای نهان می کند ، انرژی موجود در اجزاء بخار آب در هوا، در حالی که در هوا باقی می ماند یک مقدار انالپتیک ثابت ایجاد می کند .
این تبدیل گرما محسوس به گرمای نهان به عنوان یک فرایند مصنوعی شناخته می شود زیرا که در یک مقدار انتالپی پدیده اتفاق می افتد. به همین دلیل کولر آبی باعث کاهش دما در هوا می شود که متناسب با افت حرارت قابل قبول و افزایش رطوبت نسبت به افزایش گرمای پنهان است. سیستم کولر آبی را می توان با استفاده از نمودار سایکرومتری به واسط پیدا کردن وضعیت هوا اولیه و حرکت در امتداد یک خط از آنتالپی ثابت به سمت یک حالت از رطوبت بالاتر مشاهده کرد .
یک نمونه ساده از کولر آبی در طبیعت ، عرق کردن یا تعریق است که توسط بدن ترشح می شود و تبخیر آن بدن را سرد می کند. مقدار انتقال حرارت بستگی به میزان تبخیر دارد، با این حال برای هر کیلوگرم تبخیر آب 2.257 کیلوگرم انرژی (حدود 890 BTU در هر پوند آب خالص در دمای 95 درجه فارنهایت (35 درجه سانتیگراد)) منتقل می شود. میزان تبخیر بستگی به درجه حرارت و رطوبت هوا دارد، به همین دلیل عرق بیشتر در روزهای مرطوب تجمع می یابد ، زیرا آن را به اندازه کافی سریع تبخیر نمی کند .
سیستم خنک کننده فشرده سازی بخار ( کولر گازی ) از سیستم خنک کننده تبخیری ( کولر آبی )استفاده می کند، اما بخار تبخیر شده در یک سیستم مهر و موم شده است و آماده دوباره تبخیر شدن با استفاده می شود . در یک واحد خنک کننده فضای داخلی، آب تبخیر شده به فضا همراه با هوا که در حال حاضر خنک شده است باز می گردد .

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز کولر گازی یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر کولر گازی در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.

دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات کولر گازی با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به‌روز در این زمینه باشد.

دیجی سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای کولر گازی می باشد .

تعمیرات انواع کولر گازی در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات شبانه روزی در دیجی سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در کولر گازی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در دیجی سرویس

پس از تکمیل فرم درخواست تعمیر و شرح مشکلات مربوطه، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و پس از تشخیص ایراد دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع میدهند تا برای بازدید و تعمیر کولر گازی به محل شما مراجعه نمایند.

پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر مطلع خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی استفاده میگردد .

دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر:

ثبت درخواست از طریق سایت دیجی سرویس

تماس تلفنی 88564350 (021)



تعمیرات کولر گازی - 5 از 5 تعداد 75

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات