دیجی سرویس

نمایندگی ال جی


تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی لوازم خانگی ال جی

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ال جی یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس لوازم خانگی ال جی در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.
دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در لوازم خانگی ال جی با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیرات به‌روز در این زمینه باشد.

دیجی سرویس دارای نمایندگی ال جی می باشد.

خدمات ال جی در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

با سالها تجربه در زمینه تعمیر ساید بای ساید، تعمیر یخچال فریزر، تعمیر لباسشویی، تعمیر ظرفشویی، تعمیر مایکروفر (ماکروفر – ماکرویو)، تعمیر جاروبرقی تلاش نمود. خدمات استاندارد و دقیقی را به مشترکین و هموطنانی که به هر شکلی با خرابی لوازم خانگی ال جی مواجه شده و نیاز به تعمیر دارند، ارائه نموده و همچنین در صورت نیاز به راهنمایی تلفنی جهت آموزش دستگاه-های ال جی یا نحوه تعمیرات لباسشویی ال جی، تعمیرات ظرفشویی ال جی، تعمیرات یخچال فریزر ال جی، تعمیرات ساید با ساید ال جی و تعمیرات جاروبرقی ال جی از هر گونه کمکی کوتاهی نخواهد کرد و تلاش می-کند رضایت مشتریان نمایندگی تعمیرات ال جی و تعمیرگاه و نمایندگی مجاز مرکزی لوازم خانگی ال جی را جلب نموده و در این راستا پرسنل های مجرب و با تجربه جهت جوابگویی تلفنی به صورت شبانه روزی آماده جوابگویی و راهنمایی تلفنی مشتریان محترم نمایندگی تعمیرات ال جی می باشد.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی

نمایندگی ال جی در زمینه تعمیرات متخصص می باشد. در واقع ما صدها بار تعمیرات لوازم ال جی را هر هفته انجام داده ایم از جمله؛ تعمیرات ماشین لباسشویی، تعمیرات ماشین ظرفشویی، تعمیرات یخچال فریزر، تعمیرات اجاق گاز، تعمیرات خشک کن ماشین لباسشویی و غیره!

مهندسان نمایندگی های ال جی ما آموزش خاصی در خصوص این نام تجاری دیده اند و به طور منظم اطلاعات خود را به روزرسانی کرده اند تا اطمینان حاصل شود که با همه مدل ها آشنا هستند.

ارتباط ما با آنها قدمتی طولانی دارد. این به این معنی است که نمایندگی ال جی در زمینه ارائه آخرین اطلاعات پیشگام است و از میان تمام افراد و منابع مستقیم عبور کرده و اطلاعات جمع آوری کرده. این بدان معناست که نمایندگی ال جی می تواند صرفه جویی هایی را برای شما انجام دهد .

نمایندگی ال جی هزینه های ساعتی به صورت مستقل به شما تحمیل نخواهد کرد. هزینه های تعمیری که این نمایندگی محاسبه می کند تا هر زمانی که تعمیرات طول بکشد را پوشش می دهد. از همه مهمتر، تعمیرات این نمایندگی با ضمانت در هر دو زمینه کارگری و همچنین قطعه تعویض شده ارائه می شود.

لوازم خانگی شما برای یک استفاده طولانی ساخته شده است و هنگامی که به تعمیرات نیاز دارد، نیاز به توجه یک متخصص واجد شرایط دارد. فقط اجازه ندهید هر فردی دستگاه شما را تعمیر کند، اجازه دهید نمایندگی ال جی از آن مراقبت کند.

امروز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات تعمیرات ال جی و یا رزرو آنلاین با نمایندگی ال جی تماس بگیرید. اگر اطلاعات خدمات تعمیرات لوازم خانگی ال جی را دنبال می کنید، این نمایندگی مکان مناسبی برای شماست.

چرا نمایندگی ال جی؟

هزینه ی پایین


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب آشنایی مدارهای الکتریکی و الکترونیکی در جاروبرقی ها را حتما مطالعه کنید.


نمایندگی ال جی با استفاده از قطعات اصل برای تعمیرات و پایین بودن هزینه ی تعمیرات و دریافت دستمزد پایین نسبت به مراکز دیگر متمایز است و همین طور تعمیرات با دقت بالا و توسط شخص کارشناس متخصص تعمیرات ال جی انجام می گیرد.

کارشناسان تخصصی

نمایندگی ال جی دارای بهترین و مجرب ترین کارشناسان برای تعمیرات لوازم خانگی می باشد با سپردن لوازمتان به دست تعمیر کاران ما خیالتان بابت تعمیرات دستگاه کاملا راحت باشد آن ها عمری دوباره به وسایلتان می بخشند.

۲۴ ساعته بودن

نمایندگی های ال جی همیشه و در هر روز و ساعتی آماده خدمات رسانی در هر منطقه ای از تهران و اطراف تهران به شما می باشد به طور مثال فکر کنید ساعت ۱۲ شب یخچالتان دچار مشکل شده و اگر بخواهید تا صبح صبر کنید ممکن است مواد غذایی داخل یخچال فاسد شود همان لحظه با نمایندگی ال جی تماس بگیرید.

دارای شعبات متعدد

نمایندگی ال جی دارای چندین شعبه در سرتاسر تهران و اطراف آن می باشد. این نمایندگی سرعت بالایی در خدمت رسانی دارد و این به دلیل داشتن همین شعبات در مناطق تهران است با ما نگران نباشید.

ارائه خدمات شبانه روزی در دیجی سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در لوازم خانگی ال جی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در دیجی سرویس

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند. سپس تکنسین مربوطه به محل شما اعزام شده و پس از تعیین نوع تعمیر و قطعات تعویضی لازم و تعیین هزینه خدمات و قطعات نسبت به تعمیرات لوازم خانگی ال جی شما اقدام می نماید.

دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

تعمیرات ال جی

روش های درخواست تعمیر:

 ثبت درخواست از طریق سایت

تماس تلفنی 88564350 (021)

 قبلی بعدی   

نمایندگی ال جی - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات