دیجی سرویس

تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری در محل


تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر پکیج شوفاژ دیواری

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز تعمیرات پکیج یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیرات پکیج در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.
دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات پکیج با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیرات به‌روز در این زمینه باشد.

دیجی سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای پکیج می باشد.

تعمیرات پکیج در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

عیب یابی، تعمیر پکیج و سرویس پکیج:

1.     زمانی که پکیج روشن نمی شود تعمیرکار پکیج ابتدا باید برق اصلی و برق پکیج را چک کرده در صورت عملکرد صحیح برق،  دمای آب پکیج را با استفاده از ترموستات اندازه گیری کند. در صورت برطرف نشدن مشکل باید مشعل و سیم کشی پکیج را بررسی نماید.

2.     پکیج کار می کند ولی دما افزایش پیدا نمی کند، در این صورت یا مشعل تنظیم نیست یا دیگ پکیج کثیف است.

3.     رادیاتورها در زمستان سرد هستند، امکان دارد کلید زمستانی – تابستانی روی حالت تابستانی است و یا ترموستات شوفاژ روی درجه پایین است. در بعضی مواقع امکان سوخته شدن پمپ پکیج و یا گرفتگی آن می باشد و در آخر امکان کار نکردن مشعل را باید بررسی کرد.

4.     رادیاتورها در تابستان گرم هستند، کلید زمستانی – تابستانی روی حالت زمستانی است.

5.     ترموستات به اشتباه زیاد می شود، کپسول ترموستات از غلاف خارج شده و یا ترموستات پکیج اشکال دارد.

6.     دمای آب گرم پایین است، در این مورد امکان اینکه کویل مخزن ذخیره گرفته و یا پمپ آب گرم مشکل دارد. در مواردی امکان اینکه ترموستات روی درجه پایین تنظیم شده باشد و یا ترموستات خراب شده باشد هم وجود دارد.

7.     دبی آب گرم کم است، در این مورد فشار آب ورودی کم است که تعمیرکار پکیج باید از سالم بودن لوله کشی داخلی اطمینان حاصل کند.

8.     قسمتی از رادیاتور گرم و طرف دیگر سرد می باشد، این مشکل در صورت بودن هوا در رادیاتور رخ داده که رادیاتور باید هواگیری شود.

9.     ترموستات ریست می شود، این مورد با تمیز کردن دیگ پکیج و پر کردن آب داخل سیستم و هواگیری آن حل می شود.

10.  بوی بدی از دستگاه خارج می شود، برای حل این مورد دیگ و دودکش را تمیز کرده و تهویه هوا و مشعل را تنظیم نمایید.

آب گرم کافی نمیباشد یا دمای لازم را ندارد:

1.سنسور دمای مدار گرمایش یا آب گرم مصرفی را بررسی کنید.

2 .فشار گاز را بررسی نمایید.

3.میزان اب را بررسی نمایید.

4. مبدل ثانویه را از لحاظ گرفتگی یا ایجاد رسوب بررسی نمایید.

5. شیر سه راهه بطور کامل مدار شوفاژ را نمیبندد.

6. مسیر بای پس باز است.

7.پمپ کار نمیکند یا سرعت لازم را ندارد.

8.اشکال در لوله کشی یا شیرهای مخلوط.

درجه فشار آب در پکیج افت پیدا میکند:

1.احتمال وجود نشتی در مدار گرمایش اتصالات رادیاتها،شیرالات زیر پکیج،اتصالات لوله های مدار گرمایش

2.وجود هوا در مدار گرمایش

3.تجزیه آب مدار گرمایش ( در رادیاتورهای آلومنیومی)

4. خرابی شیر اطمینان یا همان شیر 3 بار

5.خرابی شیر پر کن

6. کمبود فشار منبع انبساط و یا سوراخ شدن منبع انبساط

7. سوراخ شدن مبدل اصلی و یا ثانویه

رعایت نکردن هر کدام از مواردی که در نصب پکیج ضروری است، باعث به وجود آمدن خطراتی جبران ناپذیر می شود، به همین دلیل حتما برای نصب پکیج، سرویس پکیج و تعمیر آن از تعمیرکاران پکیج و متخصصین ماهر در این زمینه کمک بخواهید.

در ادامه تعدادی از این خطرات و راه کارهای جلوگیری از این خطرات را آورده ایم:

1.     از داخل نمودن هرگونه وسیله ای به دستگاه خودداری کرده چون امکان برق گرفتگی را بسیار زیاد می کند.

2.     از هرکاری که باعث لرزش و جابجایی دستگاه می شود خودداری کنید زیرا باعث می شود آب از لوله دستگاه نشتی کرده و خارج شود.

3.     از قرار دادن هر شی و وسیله ای بر روی پکیج اجتناب کنید.

4.     در صورت استشمام بوی گاز، شیر اصلی گاز را بسته و با تعمیرکار پیکج خود تماس بگیرید.

5.     برای تمیز کردن دستگاه، حتما آن را خاموش کرده و کلید برق خارجی را روی وضعیت خاموش قرار دهید.

6.     به سیستم تغذیه کننده برق پکیج آسیب نرسانید در غیر اینصورت باعث برق گرفتگی می شود.

نصب و تعمیرات پکیج

باید توجه داشت پکیج ها چک نه کار میکنند و مسائل و مشکلات مربوط به ان چه مواردی است و طمان درست و مناسب سرویس پکیج را تشخیص داد. اگر پکیج در زمان مناسب سرویس شد عمر دستگاه بالا میرود و از هزینه های اضافه جلوگیری میشود. 

پکیج ها دارای مزایایی نسبت به موتورخانه و ابگرمکن ها دارند مانند:

راندمان پکیج نسبت به موتورخانه مرکزی و ابگرمکن بالاتر است

هزینه شارژ ماهانه و تعمیرات و نگهداری ندارد

دارای سنسور های اب گرم بوده و از لحاظ امنیت دستگاه فرهم میشود.

پکیج دیواری بدون صدا کار میکند و دارای این توانایی میباشد که اب گرم را دائمی تامین کند.

  برای نصب پکیج توجه به نکاتی مانند فشار آب ساختمان، فضایی که برای نصب پکیج در نظر گرفته شده است، میزان ظرفیت حرارتی مورد نیاز واحد ساختمانی، نوع لوله کشی ساختمان، محل دود کش و ...، ضروری است.

پکیج های دیواری بسیار پیشرفته هستند اما در عین حال ممکن است در طول زمان دچار مشکل شوند و نیازمند به سرویس پکیج و یا تعمیر پکیج شوند،  . زردی شعله، کم و یا زیاد بودن فشار، عدم گرمایش مناسب، تولید سر و صدا، عدم روشن شدن شعله، خرابی شیر اطمینان و رسوب گیری، از معدود مشکلاتی است که ممکن است برای سیستم پکیج رخ دهد. در این صورت ابتدا باید دستگاه را عیب یابی کرد و سپس برای تعمیر پکیج اقدام نمود.

 (برای عیب یابی و رفع عیب پکیج حتما از افراد متخصص کمک بگیرید تا از عمر دستگاهتان کاسته نشود. سرویسکاران دارای تکنسین های متخصص و با تجربه می باشد)

  سرویس پکیج شامل کنترل مواردی از قبیل وجود یا عدم وجود نشتی در لوله ها، رسوب در مسیر ورودی، مبدل، اتصالات، فیلتر، شیلنگ ها، شیر اطمینان، دستگاه سختی گیر و ... می باشد.در زمان سرویس پکیج در صورت مشاهده هر گونه عیب در هر یک از این قسمت ها، باید پکیج، تعمیر شود. در ادامه به برخی از مهمترین عیوب یک پکیج و نحوه رفع آن ها می پردازیم.

  گاهی اوقات ممکن است پکیج، صدای زیادی تولید کند. علت آن، عدم تنظیم شیر برقی گاز دستگاه، رسوب گرفتن مدار و مبدل های حرارتی، خرابی پمپ آب و یا مشکل سنسورهای حرارتی است. برای رفع این عیب، باید مبدل، هواگیری شود. مدار و مبدل حرارتی رسوب زدایی شده و یک فیلتر مناسب در مسیر برگشت آب گرمایش پکیج قرار داده شود. حتی الامکان، شیر برقی گاز دستگاه، تنظیم گردد. در صورتی که مبدل، تغییر شکل داده باشد، حتماً باید نسبت به تعویض آن اقدام نمود.

  در زمان سرویس پکیج ممکن است برخی موارد زنگ زدگی و یا پوسیدگی جزئی روی لوله دود کش فلزی مشاهده می شود. علت این پدیده، عدم خروج کامل دود از دود کش است. برای رفع این عیب، لوله دودکش باید از لحاظ قطر و طول مناسب و عدم مسدود بودن مسیر عبور دود، به دقت بررسی شود.

  ممکن است در هنگام استفاده از پکیج، گرمایش آب نوسان داشته باشد و یا اصلاً کار نکند. در این صورت علت مربوط به ترموستات، مسیر سیرکوله شدن آب، عملکرد پمپ، مبدل، شیر تنظیم سه طرفه و یا فلومتر باشد. برای رفع این عیب باید از فرد ماهر و متخصص برای تعمیر پکیج کمک گرفته شود.

مواردی که ذکر شد تنها بخشی از عیب های پکیج میباشد اما حتما در نظر داشته باشید در صورت بروز هرگونه مشکل در سیستم از سرویسکار متخصص کمک بگیرید و برای تعمیر پکیج انفرادی اقدام نکنید. . نصب پکیج، سرویس پکیج و تعمیر پکیج، را حتماً به کارشناسان متخصص نمایندگی های مجاز فروش پکیج از ابتدایی ترین کارها در سرویس پکیج، تعویض رسوب گیرهای ورودی پکیج است، رسوب گیر مخزنی است که در مسیر ورودی پکیج نصب می شود و درون آن ژله هایی موجود است که رسوب آب را می گیرد، این رسوب گیر باید بعد ازاتمام تاریخ انقضای آن تعویض شود تا به کار پکیج خدشه ای وارد نشود زیرا همچنین اگر از رسوب گیر نامناسب استفاده شود عملکرد گردش آب نیز با مشکل مواجه خواهد شد، معمولا استفاده از رسوب گیرهای مغناطیسی مخصوص پکیج پیشنهاد می شود.

مورد مهم دیگر باز کردن فیلتر سه راهی ورودی پکیج می باشد، این فیلتر نیز با توجه به میزان رسوب آب شهر محل زندگی شما باید به صورت دوره ای تمیز شود، در تمیز کردن فیلتر دقت کنید تا این کار به درستی پایان پذیرد، فیلتر مدار گرمایش نیز باید کنترل شود، این فیلتر در مسیر ورودی مدار گرمایش و در سمت راست بلوک هیدرولیکی جای گذاری شده است.

سرویسکاران در کلیه مناطق تهران اماده خدمت رسانی در کلیه امور پکیج اعم از سرویس پکیج-تعمیر پکیج-نصب پکیج می باشد.

تعمیرات انواع پکیج شوفاژ دیواری در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات شبانه روزی در دیجی سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در پکیج شوفاژ دیواری شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در دیجی سرویس

پس از تکمیل فرم درخواست تعمیر و شرح مشکلات مربوطه، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و پس از تشخیص ایراد دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع میدهند تا برای بازدید و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری به محل شما مراجعه نمایند.

پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر مطلع خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی استفاده میگردد .

دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر:

ثبت درخواست از طریق سایت دیجی سرویس

تماس تلفنی 88564350 (021)


برند های پکیج شوفاژ دیواری



آموزشی تخصصی و تصویری تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری


تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری - 5 از 5 تعداد 75

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات