دیجی سرویس

تعمیرات یخچال صنعتی در محل


یخچال صنعتی

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر یخچال صنعتی

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز یخچال صنعتی یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر یخچال صنعتی در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.

دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات یخچال صنعتی با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به‌روز در این زمینه باشد.

دیجی سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای یخچال صنعتی می باشد .

تعمیرات انواع یخچال صنعتی در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات شبانه روزی در دیجی سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال صنعتی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در دیجی سرویس

پس از تکمیل فرم درخواست تعمیر و شرح مشکلات مربوطه، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و پس از تشخیص ایراد دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع میدهند تا برای بازدید و تعمیر یخچال صنعتی به محل شما مراجعه نمایند.

پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر مطلع خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی استفاده میگردد .

دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

 

روش های درخواست تعمیر:

ثبت درخواست از طریق سایت دیجی سرویس

تماس تلفنی 88564350 (021)


برند های یخچال صنعتی



آموزشی تخصصی و تصویری تعمیرات یخچال صنعتی


تعمیرات یخچال صنعتی - 5 از 5 تعداد 75

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات