دیجی سرویس

نمایندگی تعمیرات بوش (BOSCH)


تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیرات بوش

تاریخچه کارخانه لوازم خانگی بوش

بوش در سال ۱۸۸۶ توسط رابرت بوش در اشتوتگارت آلمان تأسیس شد. تا سال ۱۸۹۱ تعداد همکارانش در کارگاه وی به ۱۵ نفر رسید اما در همان سال تمام سرمایه بوش به پایان رسید؛ سعی کرد با قرض کردن پول از مادرش، دریافت وام بیشتر از بانک شرکتش را نجات دهد اما تا سال ۱۸۹۲ به مرز ورشکستگی رسید.

دیجی سرویس یکی از تخصصی‌ترین مراکز تعمیرات  بوش در تهران بزرگ میباشد که سال‌هاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.

دیجی سرویس با ارائه خدمات تخصصی توسط تعمیرکاران متخصص خود در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیر انواع  بوش با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به‌ روز در این زمینه باشد.

دیجی سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات انواع بوش می باشد .

تعمیرات انواع  بوش در کمترین زمان ممکن در محل شما توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

 

 

مشکلات متداول تعمیرات بوش

بیشترین مشکل متداولی که مشتریان دیجی سرویس در ارتباط با تعمیرات بوش با آن مواجه شده اند عدم داشتن سرما و برودت در این محصول میباشد ، همچنین عوامل دیگر همچون :

  1. بوش صدای زیاد میدهد
  2. موتور بوش داغ کرده است
  3. بوش روشن نمیشود
  4. موتور بوش کار نمیکند
  5. صفحه دیجیتالی بوش خراب شده است
  6. برد الکترونیکی بوش خراب شده است
  7. سنسور بوش عمل نمیکند
  8. ....

 

هزینه تعمیرات بوش

شما میتونید با دیجی سرویس تماس بگیرید و از قیمت های اتحادیه در مورد خرابی دستگاه خود اطلاع حاصل نمایید.

نمایندگی تعمیرات بوش

کارخانه بوش یک کارخانه چند ملیتی است که به دلیل تولید محصولات با کیفیت و تنوع زیاد در محصولات لوازم خانگی خود و همچنین به دلیل ارائه خدمات پس از فروش مناسب و خدمات پشتیبانی همه جانبه در همه کشور های مقصد محصولات خود همواره مورد توجه بوده و به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان لوازم خانگی در جهان شناخته می شود.

بوش یکی از محصولات  این کارخانه نامدار و قدرتمند است که به دلیل تنوع زیاد و ارائه این محصول در طرح ها و رنگ های مختلف توانسته بازار زیادی را در همه کشور های دنیا در اختیار بگیرد.  استفاده از چند رنگ اصلی سفید ، نقره ای و طوسی به عنوان برترین رنگ ها در طراحی بدنیه و تکنولوژی های روز و هوشمند در ساخت و همچنین بهره مندی از پیشرفته ترین سیستم های هوشمند تنها تعدادی از قابلیت هایش  می باشد.

 تیم تحقیق و توسعه کارخانه بوش همواره در تلاش هستند تا با استفاده از خدمات جدید و به روز در طراحی محصولات مختلف این کارخانه استفاده راحت تر و همچنین قابلیت مصرف کمتر انرژی و کیفیت بالاتر در ارائه خدمات مورد انتظار مشتری گوی سبقت را از سایر رقبای خود بربایند.

خوشبختانه ایران به عنوان یکی از کشور های معتبر نمایندگی تعمیرات بوش برای عرضه خدمات با کیفیت خود می باشد و به منظور پشتیبانی قدرتمند و ارائه خدمات آنلاین و حضوری به مشتریان این کارخانه نمایندگی لوازم خانگی دیجی سرویس با بهره گیری از تکنسین های با تجربه  و متخصص ترین کارشناسان تعمیر لوازم خانگی از جمله بوش و همچنین استفاده از دوره های اموزشی حضوری خدمات مورد انتظار را در ایران و تهران به انجام می رساند .

 

خدمات پس از فروش بوش در تهران

نمایندگی خدمات پس از فروش بوش دیجی سرویس بواسطه امتیاز خدمات پس از فروش از کارخانه توانسته با مشتریان تعامل برقرار نموده و به عرضه خواسته های کارخانه و همچنین نیاز های مشتریان همچون :

  • نصب و راه اندازی بوش
  • گارانتی بوش
  • ارائه آموزش های لازم و راهنمایی ها و مشاوره تخصصی حضوری و آنلاین و تلفنی به بوش
  • ارائه خدمات تعمیرات با گارانتی بوش
  • انتقال ایده ها و انتقاد های مشتریان بوش به کارخانه اصلی
  • ارائه برنامه نگهداری و تعمیرات مرتبط با محصولات بوش و…

همچنین مشتریان این کارخانه می توانند در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای خرید و یا راهنمایی در خصوص محصولات بوش در ایران به نمایندگی خدمات پس از فروش دیجی سرویس تهران بصورت 24 ساعته ارتباط برقرار نمایند و از خدمات تخصصی ما بهره مند شوند .

خدمات تعمیرات بوش

بوش جزئی جدایی ناپذیر و حیاتی در زندگی مدرن امروزی شده و کیفیت بالا و سلامت این وسیله خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است. ولی نباید با اطمینان گفت که این بوش هر چقدر هم با کیفیت خرابی نخواهد داشت. عدم نگهداری مناسب ، جا به جایی های نا گهانی و بدون دقت ، ضربه های ناگهانی ، طول عمر و فرسودگی ، نوسانات برق ، استفاده غیر اصولی و … همه از مواردی هستند که باعث خرابی یخچال خواهند شد.

اما جایی برای نگرانی نیست اگر شما هم از مشتریان نمایندگی خدات تعمیرات بوش در دیجی سرویس باشید. تعمیر بوش باید توسط متخصصین این حوزه انجام شود. افرادی که به شکل سنتی و غیر اصولی با بوش های مدرن و امروزی برخورد می کنند نه تنها مشکل شما را نمی توانند مرتفع نمایند بلکه ممکن است خرابی آن را دو چندان کنند.

دیجی سرویس به عنوان نماینده تعمیر بوش در تهران به راحتی با یک تماس شما در دسترس خواهد بود و خیلی فوری با انجام تعمیرات بوش در محل شما به یاری شما خواهند پرداخت.

تعمیرکاران بوش  دیجی سرویس از با تجربه ترین و حرفه ای ترین کادر تعمیراتی بوش هستند که با حضور در دوره های مرتبط این کارخانه در ایران و خارج از ایران آموزش های لازم را دیده و با تمامی روش های تعمیر و تکنولوژی  های روز آشنا هستند.

همچنین تعمیرکاران بوش دیجی سرویس در محل شما اقدام به تعمیر بوش شما خواهند کرد تا شما دیگر نگران جا به جایی و انتقال نباشید.

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال مورد تایید کارخانه بوش جزئی از وظیفه و خدمات دیجی سرویس به مشتریان خودش می باشد. مشتری ما حق دارد از بهترین و اصلی ترین خدمات و قطعات استفاده کند.

در نهایت ما تعمیر بوش شما را که انجام دادیم خدمات خود را یک سال گارانتی می کنیم تا برگ سبزی از طرف نمایندگی تعمیرات بوش دیجی سرویس به مشتریان این کارخانه ارائه نماییم . توجه داشته باشید که خود کارخانه بوش نیز ضمانت یک ساله را از ما نمی خواهد و تنها تعهد نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دیجی سرویس به بوش ، پشتیبانی محصولات این کارخانه برای مشتریان بوش می باشد . ولی ما به جهت اعتمادی که به تعمیرات خود داریم و به دلیل رضایت مندی مشتریان این کارخانه, تعمیرات خود را 12 ماه و یا یک سال گارانتی تعمیر می کنیم.

ارائه خدمات 7 روز هفته  و بصورت 24 ساعته را تنها از نمایندگی تعمیرات دیجی سرویس انتظار داشته باشید. ما به شما اطمینان می دهیم که در صورت خرابی بوش شما در کمتر از 5 ساعت از اولین تماس شما در محل شما باشیم و شما را نگرانی خرابی لوازم خانگی نجات خواهیم داد.

برای دریافت مشاوره رایگان و یا خدمات پس از فروش و یا تعمیرات با کیفیت بوش همین امروز با یک تماس با کارشناسان و متخصصین دیجی سرویس, خود را در لیست مشتریان ما قرار دهید تا از خدمات و تخفیفات ویژه باشگاه مشتریان ما قرار بگیرید.

تعمیر بوش

تعمیر بوش تخصص میخواهد و برای خدمات نیاز به تعویض قطعات فابریک میباشد ، بنابراین با استفاه ازتعمیرگاه مجاز و نمایندگی تعمیرات بوش از قطعات فابریک و خدمات همیشگی بهره مند شوید .

 تعمیرات شبانه روزی بوش در دیجی سرویس

ما با خدمات ویژه ی خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود، تا به محض بروز مشکلات در دستگاه بوش شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات بوش در دیجی سرویس

پس از تکمیل فرم درخواست تعمیر و شرح مشکلات مربوطه، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و پس از تشخیص ایراد دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع میدهند تا برای بازدید و تعمیر به محل شما مراجعه نمایند.

پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب بوش، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر مطلع خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی استفاده میگردد .

دستگاه های تعمیر شده بوش و قطعات تعویض شده به مدت  6 ماه شامل گارانتی می باشد.

 

روش های درخواست تعمیر:

اعزام تعمیرکار و ثبت درخواست تعمیر بوش به محل در تهران و کرج


نمایندگی تعمیرات بوش - 5 از 5 تعداد 64

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات