دیجی سرویس

انواع بخارشوی های موجود در بازار

انواع بخارشوی های موجود در بازار

طی بخارشوی:

به بخار شوهایی که سری (دسته) آن به بدنه متصل است، اصطلاحا طی بخارشوی گفته می‌شود. این نوع بخارشو‌ها برای نظافت و ضدعفونی کردن انواع کف منزل نظیر سرامیک، پارکت و سنگ، گزینه‌ای مناسب و مقرون به صرفه به شمار می‌آید.

بخارشوی دستی:

بخار شوی‌ دستی، در مقایسه با سایر انواع بخارشوی، از ابعاد و وزن کمتری برخوردار بوده و بیشتر برای تمیز کردن گاز، سرویس بهداشتی، کاشی های آشپزخانه، کابینت و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بخار شوی چند منطوره (چندکاره):

این نوع از بخارشوها دارای ابزار مختلف و سری های متعدد جهت پاک کردن سطوح هستند، این بخارشوی انتخابی کامل برای پاک کردن لکه ها از هر سطحی است. بخارشوی چند منظوره، دارای تنظیماتی از قبیل تنظیم ارتفاع دسته، تنظیم و کنترل فشار بخار آب برای فرش، موکت، شیشه و سرامیک است. لوازم جانبی که همراه این دستگاه عرضه می‌شود آن را به یک غول وسایل نظافتی خانگی تبدیل می‌کند.

بخارشوهایی که لوازم جانبی و سری های مختلفی دارند، اغلب برای تمیز کردن فرش‌، دیوار و لوازم خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.

بخارشوی مکش دار:

این نوع از بخارشورها دارای دو مخزن مجزا بوده که مخزن اول مخصوص آب تمیزی است که به بخار تبدیل می‌شود و مخزن دوم آب کثیف جمع آوری شده از سطوح  را در خود جای می‌دهد. بخارشوی با استفاده از قدرت مکش، آب کثیف تولید شده را داخل مخزن جمع آوری کرده و بدین ترتیب نیازی به خشک کردن سطح با استفاده از دستمال نیز نخواهد بود.

 

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات