دیجی سرویس

به هنگام انتخاب یک غذاساز به چه نکاتی باید توجه کرد؟

به هنگام انتخاب یک غذاساز به چه نکاتی باید توجه کرد؟

1- لوازم جانبی:

اینکه غذاساز شما به مرور به لوازم جانبی احتیاج پیدا خواهد کرد امری اجتناب ناپذیر است و مهمتر اینکه بتوانید لوازم جانبی غذاساز خود را در کشورو شهرتان پیدا کنید

2-سایز:

حتما ظرفیت مورد نیاز خود را در نظر بگیرید.یک غذاساز بزرگ چندین نفره بکار یک خانواده دو نفره نخواهد آمد و هزینه کرد اضافی ست و البته سایز و ابعاد غذاساز را هم در نظر بگیرید و اینکه آیا جای کافی برایش در کابینت هایتان دارید.

3-ابعاد لوله تغذیه:

بعضی غذاساز ها سایز لوله تغذیه کوچکی دارند که این امر باعث می شود که شما برخی از میوه و سبزیحات با سایز بزرگ را نتوانید داخل آنها بیندازید.البته این امر در مدل های معروفی مثل غذاساز فیلیپس با استاندارد های متداول رعایت می شود.

4-سایز محفظه و مخزن غذاساز:

لازم به ذکر نیست که سایز محفظه باید منتطقی و متناسب با نیازتان باشد نه زیاد بزرگ که غذاساز را حجیم بگرداند و نه زیاد کوچک که به سرعت پر شود.بهترین سایز هم به نیاز شما بستگی دارد.بطور کلی و معمول سایز مخزنی  معادل 6 فنجان برای اکثر افراد مناسب است.

5-سازگاری با ماشین های ظرفشوئی: 

در حال حاضر ماشین های ظرفشوئی در بیشتر منازل روئیت می شوند و بسرعت در حال همه گیری میان بانوان هستند.اینکه غذاساز مورد انتخاب شما قابلیت جداسازی متناسب قطعات و استفاده در ماشین های ظرفشوئی بدون صدمه دیدن را داشته باشد امتیاز مهم و لازمی ست.

-فروشندگان لوازم خانگی حاضر در بهانما آماده فروش و تحویل بهترین قیمت غذاساز ها به شما مشتریان محترم هستند.

6-محفظه نگدارنده قطعات جانبی:

غذاساز ها بر حسب مدل با طیف وسیعی از لوازم جانبی مثل انواع تیغه و ...عرضه می شوند که لزوم نگهداری صحیح و مرتب آنها برای یک خانم منظم موجب حفظ نظم محیط آشپزخانه و اجتناب از گم شدن آنهاست.مدل های استاندارد مثل غذاساز فیلیپس با ارائه محفظه های نگهداری این دغدغه را پوشش می دهند.

7-صدا:

اینکه یک غذاساز در هنگام عملکرد و حتی در دورهای بالا صدای معقول و پایینی داشته باشد و در طی زمان هم این ویژگی خود را حفظ کند ویژگی بسیار مثبت و لازمیست.حتما شما هم تجربه ناخوشایند داشتن و یا دیدن غذاساز های قدیمی و یا حتی جدیدی را که سر و صدای عجیبی دارند و به هنگام فعالیت شروع به تکان خوردن کرده و روی کابینت آشپزخانه بیقراری می کنند را داشته اید.

8-عملکرد:

غذاساز های امروزی در مدل های مختلف و با عملکرد های متنوعی در بازار موجود هستند که فعالیت های مختلفی را انجام می دهند و انتخاب یکی از آنها با تعداد اعمال قابل انجام به نیاز شما و قیمت غذاساز مورد اشاره بستگی دارد.برش،اسلایس کردن،مخلوط کردن،هم زدن،پوره کردن،مخلوط کردن،آبمیوه گرفتن،خمیر زدن و...از مهمترین کارکردهای غذاساز هاست.

9-برند:

خوب بی شک برخی برندها توانسته اند در طول سالیان متمادی غذاساز های خوبی را تولید و روانه بازار ها کنند که رضایت بانوان خانه دار را در پی داشته و باعث شده که نام خوبی از این برندها در اذهان بانوان بر جای بماند.نمونه اش هم غذاساز فیلیپس

10-قیمت غذاساز:

فاکتور قیمت بدون تردید در انتخاب هر محصولی دخیل و از اصلی ترین موارد مورد لحاظ است و در این زمینه هم به همین شکل است .به شما پیشنهاد می کنیم پس از انتخاب مدل مورد نظر خود حتما از بخش مقایسه قیمت غذاساز های سایت بهانما که بصورت روزانه هم هست دیدن فرمائید.

11-قدرت موتور:

برای استفاده های عادی غذاسازهایی با قدرت موتور بین 400 تا 750 وات مناسب هستند.

 

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات