دیجی سرویس

بلندر یا غذاساز Blender چیست؟

بلندر یا غذاساز Blender چیست؟

بلندر Blender به دستگاه یا وسیله برقی ای اطلاق میشه كه به وسیله قدرت موتورش و تیزی تیغه هاش مواد رو له و پوره میكنه. این مواد میتونند جامد یا نیمه جامد باشند.از بلندر بیشتر برای هم زدن و میكس كردن غذاها , خورد كردن , له كردن و پوره كردن , امولسیفای كردن استفاده میشه.

بلندرها می توانند:
- بزرگ یا كوچك باشند.
- توان و قدرت موتور متفاوتی داشته باشند.
- محل قرار گیری موتور بلندرها هم میتونه متفاوت باشه.

معمولا یك دكمه بر روی دستگاه قرار داره كه به شما این اجازه رو میده كه از گزینه "پالس" استفاده كنید.
با پالس زدن شما میزان خورد كردن مواد رو تحت كنترل دارید، به این مفهوم كه مواد جامد رو در حد مورد نیاز خورد و یا پودر میكنید و یا اینكه مواد نیمه جامد رو در حد مورد نیاز پوره و یا له میكنید.
بسته به اینكه قدرت موتور بلندری كه ازش استفاده میكنید تا به چه حد هستش میتوانید مواد جامدی مثل بادام زمینی رو تبدیل به كره بادام زمینی كنید.
همه بلندرها این قدرت رو دارند ولی این توان موتور هستش كه زمان له شدن مواد رو تعیین میكنه.شما میتونید از ماركهای مختلف با سایزهای متفاوت استفاده كنید.

غذاساز:

غذاساز یا فود پراسسر Food processor یكی از وسایل برقی آشپزخانه است كه برای له كردن و پوره كردن و خورد كردن مواد غذایی ازش استفاده میشه. غذاساز معمولا بزرگتر از بلندره و ممكنه تیغه های متفاوتی داشته باشه.به وسیله غذاساز میشه غذاها رو بدون اضافه كردن مایعات میكس و له كرد.

با غذاساز میشه همچنین مواد رو خورد و پودر كرد: برای پودر كردن بیسكویت و...، میشه از بلندر و غذاساز و آسیاب استفاده كرد: میكس و یكنواخت كردن سس ها و سوپها تهیه كوفته ها ، برگرها ، سوسیسها: میتونیم همه مواد رو در غذاساز ریخته و دكمه اش رو روشن كنیم و ... زندگی شیرین میشود: مواد میتونند جامد یا نیمه جامد باشند كه حتی بدون اضافه كردن مایعات هم كاملا میكس و له خواهند شد: یا اینكه با اندكی روغن میشه خمیریش كرد: از دستگاه غذاساز میشه هم در تهیه غذاها و هم در تهیه شیرینی ها كمك گرفت: عملا شما میتونید برای آشپزی و شیرینی پزی از بلندر و غذاساز در تمامی دستور تهیه ها كه نیاز به خورد،پوره و له شدن دارند استفاده كنید.

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات