دیجی سرویس

علت پرتاب آب از پنل داخلی کولر گازی


در این پست به بررسی عواملی که می تواند باعث پرتاب آب از کولر گازی شود می پردازیم :

علت پرتاب آب از پنل داخلی کولر گازی

  • کمبود گاز اسپیلت

آیا می دانید اگر گاز اسپلیت از یک مقدار خاصی کمتر باشد کویل های پنل داخلی یخ می زند و کمپرسور کولر گازی از کار می افتد و یخ ها شروع به آب شدن می کند و در زمان پرتاب باد کولر ، قطرات آب هم به بیرون از آن پرتاب می شود.؟

اقدامات لازم : ابتدا نشت یابی کنید ، اگر مشکلی وجود نداشت باید گاز کولر گازی را شارژ نمایید. این نکته را فراموش نکنید که گاهی نشتی از کولر گازی به خاطر اتصالات مهره ها می باشد و به همین دلیل باید هر ساله کولر گازی را سرویس نمایید.

  • شکستن سینی ناودانی

از علل های شکستن سینی ناودانی در کولر گازی نصب نشدن پنل یا بالانس نبودن فن بلور داخلی است که با ایجاد لرزش  در پنل داخلی به مرور باعث شکستن سینی می شودو آب از آن به‌صورت قطره‌قطره روی فن بلور یا جلوی آن ریخته و به سمت بیرون پرتاب می‌شود


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب ارور ساید بای ساید بوش را حتما مطالعه کنید.


اقدامات لازم: اگر ترک سیاهی بالای قاب فن بلور دیدید ، یعنی سینی ناودانی شکسته است. توصیه می شود که به صداهای غیر عادی کولر گازی حساس باشید.

  • انسداد لوله تخلیه

انسداد می تواند به خاطر تا خوردنشلنگ تخلیه باشد یا لوله تخلیه با گرد خاک مسدود شده باشد یا شلنگ خروجی اب در بشکه یا سطل قرار داده شده باشد  و آب داخل ظرف پر شده باشد و آب داخل شلنگ خروجی دیگر داخل ظرف نمی ریزد و به داخل کولر برگشت می خورد

  • خراب بودن سنسور محیطی یا تنظیم نبودن درجه سنسور

در این وضعیت کمپرسور یکسره کار می کند و نهایتا اواپراتور یخ می زند که در زمان آب شدن یخ ، آب وارد سینی درین می شود و باعث نشتی از پنل می گردد.

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل و بدون نیاز به جابجایی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.

 قبلی بعدی   

علت پرتاب آب از پنل داخلی کولر گازی - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات