دیجی سرویس

چطور یک ماشین لباسشویی که دربش باز نمی شود را تعمیر کنیم؟


اگر ماشین لباسشویی در خانه از کار بیافتد فاجعه است به همین خاطر است که ما این پست تعمیراتی را گذاشتیم تا به شما کمک کنیم مشکل لباسشوییتان و درب آن که باز نمیشود را برطرف کنید.شاید که خیلی دوست نداشته باشید ماشین لباسشویی را تعمیر کنید ولی میلیونها نفر از مشتریان ما به ما گفته اند که واقعا آسان است. برای شروع،ما لیستی از بیشتر قطعاتی که باعث می شود در باز شدن در ماشین لباسشویی اختلال پیدا کند را آورده ایم . شما می توانید از این لیست استفاده کنید تا ببینید چه قسمتی نیاز به تعمیر دارد ، و بعد مدل دستگاهتان را جست و جو کنید تا با شکل ظاهری هر قطعه در لباسشویی خودتان آشنا بشوید.

قفل در یا اتصال ماشین لباسشویی

قفل درب که اتصال دو در به هم نامیده می شود ، یک مکانیسم ایمنی استکه در ماشین لباسشویی هایی که دربشان اغلب از رو به رو باز می شود و برخی مدلهای لباسشویی که دربشان ازبالا باز می شود به کار می رود ، که مانع از باز شدن در و چفت در هنگامی که ماشین دارد کار می کند می شود .این سیستم از یک زبانه سوار شده روی در و یک مکانیسم قفل قرار گرفته در پشت پانل جلویی /درب یا بالای لباسشویی تشکیل شده.مکانیسم قفل هم عموما از یکسری کلید و سلونئوید باز و بسته شدن تشکیل شده .وقتی برنامه شست و شو شروع بشود ، کنترل لباسشویی سلونئید قفل را فعال می کند تا مانع از این بشود که در ماشین لباسشویی باز بماند .درانتهای چرخه شست و شو هم این کنترل سلنوئید باز شدن قفل را فعال می کند . معمولاحدود 1 تا 2 دقیقه برای فعال شدن و غیر فعال شدن آن طول می کشد.اگر دروچفت در بعد از برنامه شست و شو باز نشد ، آن وقت مکانیسم قفل شدن آن خراب است . خلاصی آن عموما از زیر قفل در قابل دسترسی است ،و در برخی مدل ها از داخل مخزن شوینده

برخی مدلهای لباسشویی صفحه نمایش دیجیتالی دارند که کد خطا راوقتی در باز نمی شود نشان می دهد . به محض اینکه در را باز کردید می توانید به ساختار قفل در دسترسی یابید و آن را عیب یابی کنید . در ماشین لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود ، یا باید صفحه بالایی یا پنل جلویی را باز کنید تا به مونتاژ قفل دسترسی یابید. شاید این مشکل به خاطر داغ شدن بیش از حد سلونئید باشد . شما می توانید کلید های قفل در و سلنئوید ها را با مولتی متر چک کنید و هر کدام که خراب است جایگزین نمایید..در ماشین لباسشویی هایی که دربشان از بالا باز می شود ، صفحه اصلی بالایی را بردارید تا به مکانیسم قفل دسترسی یابید .


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب نمايندگي زيمنس در تهران را حتما مطالعه کنید.


قطعات تعمیری دیگر ماشین لباسشویی

ما بیشتر قسمت هایی که باعث می شود در ماشین لباسشویی باز نشود را بررسی کردیم ، ولی می تواند مشکل از اجزای دیگر هم باشد . اگر مشکل ماشین لباسشوییتان با موارد بالا حل نشد ، مدل ماشین لباسشوییتان را برای ما بفرستید تا به شما کمک و راهنمایی لازم را بدهیم.

شما عزیزان می توانید جهت تعمیرات ماشین لباسشویی خود در انواع برند از جمله تعمیرات لباسشویی سامسونگ ، تعمیرات لباسشویی ال جی ، تعمیرات لباسشویی دوو ، تعمیرات لباسشویی بوش و... با تعمیرگاه ما تماس حاصل فرمایید.

 قبلی بعدی   

چطور یک ماشین لباسشویی که دربش باز نمی شود را تعمیر کنیم؟ - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات