دیجی سرویس

چگونه یک یخچال فلزی را تمیز کنیم؟


یک یخچال فلزی از جنس فولاد ضد زنگ می تواند آشپزخانه شما را تبدیل به بهشت بکند و تمیز کردن آن گاهی می تواند پر دردسر نیز باشد. با رعایت نکات زیر شما به راحتی می توانید از شر خطوط، لکه ها و اثر انگشتان خلاص شوید و چگونه تمیز کردن یک یخچال فلزی فولادی در کمترین زمان ممکن را خواهید آموخت.

قسمت اول
از مواد شوینده مناسب و تکنیک های پاک کنندگی استفاده کنید


 تمیز کردن یخچال فلزی
 

یک دستمال ضد خش برای پاک کردن انتخاب کنید
فولاد ضد زنگ  به راحتی خراشیده می شود و حتی یک دستمال نرم آشپزخانه نیز ممکن است روی آن خط بیندازد.
از دستمال های نانوفیبری استفاده بکنید.آنها بهتر از دستمال های کتان عمل می کنند و مواد فیبری کمتری را روی سطح فولاد ضد زنگ جا می گذارند.
برای درخشندگی بیشتر سطوح یخچال خود می توانید از دستمال کاغذی استفاده کنید.اگر شما سطحی صاف و درخشنده و بدون خش را می خواهید، ابتدا سطح را توسط دستمال نانوفیبر و شوینده مدنظر خود پاک کرده و سپس با دستمال کاغذی سطح را یکبار دیگر پاک کنید.


 تمیز کردن یخچال فلزی
 

توسط دانه تمیز کنید.برای دیدن دانه ها باید با نگاهی تیزبینانه تر نگاه بکنید، اما شما قادر به تشخیص مسیر ادامه حرکت دانه خواهید بود.پاک کردن در خلاف جهت حرکت دانه حتی با دستمال میکروفیبر، خطوطی دائمی را روی سطح یخچال شما باقی خواهد گذاشت.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب نمایندگی لباسشویی را حتما مطالعه کنید.



قسمت دوم
یک شوینده را انتخاب بکنید.


تمیز کردن یخچال فلزی

از آب استفاده بکنید.این روش ارزانترین متد برای شستشوی سطوح یخچال می باشد، ولی لکه های قوی و اثر انگشت ها نیاز به پاک کردن بیشتر و احتمالا اضافه کردن چند قطره مایع ظرف شویی به آب دارند.اگر شما سطوح یخچال را با مایع ظرف شویی تمیز بکنید، باید قبل از پاک کردن سطح با دستمال کاغذی آن را با آب داغ تمیز بشویید.(سریع با دستمال پاک کنید تا اثری از آن باقی نماند)

تمیز کردن یخچال فلزی
 

با روغن پاک کنید.هرگونه روغن گیاهی شامل روغن زیتون سطوح فولاد ضد زنگ را پاک خواهد کرد.شما همچنین می توانید از روغن بچه نیز استفاده بکنید.شستشو توسط روغن نیاز به خشک کردن بیشتری برای پاک شدن روغن دارد، این روش پاک کردن درخشندگی بیشتر ولی سایه ای تاریک تر را بجا خواهد گذاشت.

از محلول سرکه سفید و آب برای تمیز کردن یخچال خود استفاده کنید.این دو مایع را درون یک ظرف اسپری به نسبت سه قسمت سرکه سفید و یک قسمت آب با یکدیگر مخلوط کنید.این محلول را روی سطوح یخچال خود اسپری کرده و سپس با یک دستمال کاغذی آن را پاک کنید. سرکه برای پاک کردن اثر انگشت های روغنی بسیار عالی می باشد.
 
از پاک کننده های تجاری استفاده کنید.بعضی از افراد شوینده های مرسوم شیشه و محصولاتی که بصورت اختصاصی برای برای تمیز کردن سطوح فولاد ضد زنگ تولید می شوند را ترجیح می دهند.

در صورت نیاز به تعمیر یا سرویس لوازم خانگی خود میتوانید با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید، کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس میگیرند.

 قبلی بعدی   

چگونه یک یخچال فلزی را تمیز کنیم؟ - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات