دیجی سرویس

حالا در اینجا توضیح میدهیم که چگونه عمر لوازم خانگی را بالا ببریم ؟


لوازمی همچون یخچال، اجاق گاز، لباسشویی و ظرفشویی باید برای مدت طولانی و مداوم کار کنند. این اتفاقی‌ست که هنگام خرید کالاهای مطمئن و با گارانتی رسمی در انتظار شماست! اما این وسایل هر قدر هم که با کیفیت و استاندارد باشند، نیاز به نگهداری و مراقبت دارند. این چند نکته ساده درباره این لوازم می‌تواند عمر آنها را افزایش دهد. ضمن اینکه مانع از تحمبل بی جهت هزینه تعمیر و نگهداری اضافی به  شما گردد.

یخچال و فریزر

به طور منظم و مرتب کویل یخچال و موتور آن را تمیز کنید. به دلیل قرار گرفتن این بخش در زیر یخچال و نزدیکی به سطح زمین، معمولا گرد و خاک و آلودگی‌های بسیاری در این بخش جمع می‌شود که کیفیت عملکرد دستگاه را پایین می‌آورد. مخصوصا اگر حیوان خانگی نظیر سگ یا گربه دارید، موی آنها معمولا در این قسمت یخچال جمع می‌شود. البته تمیز کردن این بخش از یخچال نیازمند رعایت نکات و احتیاط‌ هایی‌ است که حتما باید با مشورت تعمیرکار و به درستی انجام پذیرد.

اجاق گاز

در تمیز کردن اجاق گاز حتما مراقب باشید که از شوینده‌ های شیمیایی بسیار قوی و مخرب استفاده نکنید. از سوی دیگر اسپری کردن مستقیم شوینده به شیر گاز می‌تواند باعث رسیدن مایع به قسمت‌های الکتریکی شده و موجب تخریب اجاق شود. همواره از دستمال و شوینده‌های ملایم استفاده کنید. اگر نیاز به شوینده‌های شیمیایی قوی دارید، حتما ابتدا آن را بر روی دستمال اسپری کرده و سپس با استفاده از دستمال اجاق گاز را تمیز کنید.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب 15 راهکار برای افزایش عمر یخچال فریزر را حتما مطالعه کنید.


ماشین ظرفشویی

ظرف‌های‌ تان  را پیش از قرار دادن در ماشین ظرفشویی، نشویید. در واقع این عمل موجب می‌شود ظرف‌ها پیش از قرار گرفتن در دستگاه، خیس و کفی شوند و وقتی ظرفشویی دوباره آنها را می‌شوید، میزان کف و رطوبت یشتر از حالت عادی شده و باعث سرریز شدن و نشت آب در کف آشپزخانه می‌شود. البته تکرار این عمل به‌ طور مداوم و همیشگی مشکل‌ زاست و در موارد خاص که با ظروف بسیار کثیف مواجه هستید، راه‌ حل مناسبی برای تمیز شدن سریع‌تر ظروف است، اما فقط در موارد خاص!

ماشین لباسشویی

لباس‌ها را بیش از ظرفیت لباسشویی درون آن قرار ندهید. سنگین کردن بیش از اندازه دیگ ماشین، موجب می‌شود فشار زیادتری به موتور دستگاه وارد شود. این فشار اضافی علاوه بر احتمال خراب شدن موتور، ممکن است سرریز شدن و نشت آب را نیز موجب شود.

 قبلی بعدی   

حالا در اینجا توضیح میدهیم که چگونه عمر لوازم خانگی را بالا ببریم ؟ - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات