دیجی سرویس

مقایسه ماشین ظرفشویی ال جی با ماشین ظرفشویی بوش


از آخرین باری که شما ماشین ظرفشویی دیدید تا الان ،تغییرات زیادی در ماشین ظرفشویی ها به وجود آمده. برند بوش هنوز محبوبیت خودش را دارد ، و ال جی و سامسونگ هم با سرعت زیادی درحال رشد هستند و هر دو ماشین ظرفشویی ها را به سبک دیگری مهندسی مجدد کردند.ما به بررسی دو مدل پرطرفدار ماشین ظرفشویی بوش و ال جی میپردازیم و این دو برند را با هم مقایسه میکنیم.

ابتدا نگاهی به هر دو کارخانه بیاندازیم.

بوش

بوش زیر مجموعه شرکت بزرگ بوش در آلمان است . این شرکت اولین شرکت از لحاظ ارائه محصولاتی زیبا است و اولین شرکتی که از استیل در اوایل 1990 استفاده کرد.بوش به خاطر تولید ماشین ظرفشویی های بی صدا ، قابل اعتماد به همراه ویژگی های خوب شناخته شده است.

ال جی

ال جی یک شرکت بزرگ کره ای است ، که به خاطر لوازم الکترونیکی و تلفن هایش شناخته شده ،طراحی های خوبی دارد و اولین مبتکر ماشین لباسشویی هایی بود که دربشان از جلو باز می شد همچنین مبتکر یخچال های دو درب بود.

ماشین ظرفشویی های ال جی در کره ساخته می شود.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب نصب کولر گازی جنوب تهران را حتما مطالعه کنید.


از لحاظ ویژگیهایی که دارند هر دو عالی اند. هردو بیصدا هستند مخصوصا بوش که از لحاظ فنی هم بسیار بی صدا است.

الجی دورشست و شو با بخار دارد ، برای همین میتواند ته دیگ و پسماند های غذایی را خیلی خوب از بین ببرد . و بوش هم آب را تا 161 درجه بالا می برد وبخار زیادی را تولید میکند

حالا معیار تصمیم گیری بین ماشین ظرفشویی بوش و ال جی چیست؟

البته که باید ببینیم وقتی این محصولات به خانه می آیند چه اتفاقی می افتد . بوش ماشین ظرفشویی است که هم اطمینان خاطر به شما می دهد و هم مشکلاتش به سادگی برطرف می شود.

در بیشتر کشورها بوش متقاضی بیشتری دارد.

همچنین شما عزیزان می توانید جهت تعمیرات انواع برندهای ماشین ظرفشویی از جمله تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش ، تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی با تعمیرگاه ما تماس حاصل فرمایید

 قبلی بعدی   

مقایسه ماشین ظرفشویی ال جی با ماشین ظرفشویی بوش - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات