دیجی سرویس

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی


به کارگیری جدید ترین تکنولوژی ها برای سهولت بخشیدن به انجام کارها در زندگی امروزی، امری است که تولید کنندگان در صنایع مختلف به آن توجه ویژه ای دارند و در حوزه ی لوازم خانگی نیز برندهای مطرح توانسته اند با استفاده از تکنولوژی های جدید و مدرن ترین روش های تولیدی وسایل مورد نیاز با کاربری خانگی و اداری را توسعه دهند. یکی از ضروری ترین وسایل در زندگی امروز، ماشین ظرفشویی است که نقش مهمی را در اشپزخانه ی منزل شما برعهده دارد. اغلب خریداران در هنگام خرید این وسیله سعی دارند تا نهایت دقت را به خرج دهند، زیرا کیفیت و کارایی برای آنها بسیار اهمیت دارد. در کنار فعالیت چشمگیر سازندگان لوازم خانگی، تعمیرکاران و تعمیرگاه های مجاز تعمیرات لوازم خانگی نیز در حال افزایش است؛ زیرا نیاز مردم اینگونه می طلبد و با تمام توجه و دقتی که افراد قبل از خرید به کار می گیرند، امکان دارد که به دلایل مختلف و برای رفع مشکلات فنی دستگاه خریداری شده به این مراکز مراجعه نمایند.

ماشین ظرفشویی ال جی یکی از مطرح ترین لوازم خانگی در کشور ایران می باشد که توانسته است با تولید انبوه و افزایش کیفیت محصولات خود محبوبیت لازم را در بازار ایرانی کسب نماید. وجود مدل های متنوع با امکانات گوناگون باعث شده است که این دستگاه هوشمند مورد پسند بسیاری از خریداران قرار بگیرد. مهم ترین موضوعی که افراد در هنگام خریداری این وسیله باید به آن توجه داشته باشند، مراجعه به نمایندگی ال جی و فروشگاه های مجاز می باشد. تمامی محصولات لوازم خانگی LG در کشور ایران دارای خدمات پس از فروش و گارانتی گلدیران می باشد. بنابراین دریافت کارت ضمانت را فراموش نکنید. کسب اطمینان از کیفیت محصول و خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین مراحل در خرید ماشین ظرفشویی ال جی می باشد.

ویژگی های جدیدترین مدل های ماشین ظرفشویی ال جی

کمپانی آسیایی LG نیز همانند سایر تولید کنندگان لوازم خانگی سعی در ارائه ی محصولات با کیفیت به بازار داشته و تا حد زیادی در این امر موفق بوده است. برخی از امکانات و ویژگی ها در تمامی مدل های ماشین ظرفشویی مشترک می باشند اما با سپری شدن زمان و دستیابی به تکنولوژی های جدیدتر، محصولات جدید مجهز به امکانات پیشرفته تری شده اند. لوازم خانگی ال جی دارای برچسب کیفیت استانداردA هستند که نشان دهنده ی بهینه بودن مصرف انرزی توسط دستگاه برقی می باشد.

برخی از ویژگی های ماشین ظرفشویی ال جی عبارت است از:

-         مجهز به سیستم کنترل و عملکرد هوشمند

-         دارای گنجایش و ظرفیت های متفاوت ( به ازای تعداد نفرات خانوار )

-         رنگ های مختلف ( سفید، نقره ای و استیل )

-         دارای برنامه های هوشمند شستشو، آبکشی و خشک کن ( برنامه کوتاه مدت و شستشوی سریع و ... )


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب یخچال بوش را حتما مطالعه کنید.


-         استفاده از تکنولوژی بخار شوی در مدل های جدید ( بخار آب نسبت به آب داغ دارای تاثیر پذیری بیشتری در شستشوی ظروف و از بین بردن لکه و چربی ها می باشد )

-         ماشین ظرفشویی ال جی مجهز به موتور دایرکت اینورتر است که تاثیر زیادی در کاهش انرژی برق و آب مصرفی توسط این دستگاه خواهد داشت.

-         سبدهای متحرک و انعطاف پذیر موجود در مخزن این دستگاه تحت عنوان SmartRack موجب می گردد تا نحوه ی چیدمان ظروف مختلف در درون مخزن قابل تغییر باشد و بر حسب فضایی که نیاز دارید، ظروف را بچینید.

-        جدیدترین مدل های ماشین ظرفشویی ال جی بسیار کم صدا می باشند به گونه ا ی که در هنگام روشن بودن و انجام عملیات شستشو تا حد امکان صدای مزاحم کاهش یافته است.

-         مجهز به سیستم ضد عفونی کردن ظروف

-         دارای سنسور تشخیص نشتی آب

تماس با نمایندگی و تعمیرگاه مرکزی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی

وجود سیستم عیب یاب هوشمند در ماشین ظرفشویی تولید شده توسط کمپانی LG موجب می گردد که در صورت مواجه با اشکالاتفنی داخلی، بتوان در مدت زمان کمتری مشکل دستگاه را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام نمود. مهم ترین کاری که در مواقع بروز مشکلات باید انجام شود این است که اعتبار کارت گارانتی دستگاه را بررسی کنید و اگر تاریخ درج شده بر روی آن منقضی نشده بود با نمایندگی ال جی تماس حاصل نمایید.

در صورتی که کارت ضمانت نداشتید، آنرا گم کرده بودید و یا تاریخ آن فاقد اعتبار بود می توانید با تعمیرگاه مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی تماس گرفته و سرویس های تعمیراتی را در کوتاه ترین زمان ممکن در محل کار یا منزل خود دریافت نمایید.

 قبلی بعدی   

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات