دیجی سرویس

سامسونگ و فناوری Eco Bubble


پیش از این شستشوی لباس ها در لباسشویی با آب سرد تمیزی لباس ها را به همراه نداشت،اما می توان عملکرد شستشو و تمیزی را به خوبی در مدل های Eco Bubble به خصوص در آب سرد مشاهده کرد.

سامسونگ در تعدادی از ماشین لباسشویی های جدید خود،نوآوری هایی را برای شستشوی بهتر لباس ها و صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی معرفی کرده است.فناوری Eco Bubble سامسونگ و موتور جدید مجهز به اینورتر(کنترل کننده دور موتور)دیجیتال،به شما کمک می کند که لباس هایی تمیز داشته باشید.ضمناً این محصولات سازگاری بیشتری با محیط زیست دارند.

Eco Bubble چیست؟


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب تفاوت مایکروویو از ماکروفر را حتما مطالعه کنید.


یک بخش حباب ساز در داخل این ماشین ها وجود دارد که حتی در دمای پایین،پودر و مایع لباسشویی را به خوبی در آب حل و پس از ترکیب آن با هوا،کف فراوان تولید می کند.این کف سریعتر از ترکیب معمول آب و پودر،در تار و پود لباس ها نفوذ می کند.با این فناوری،در زمان،انرژی و هزینه ها صرفه جویی می شود.

تولید این کف فایده دیگری هم دارد و آن اینکه از الیاف پارچه ها و لباس های شما محافظت می کند.نفوذ سریع تر مواد شوینده به معنای نیاز کمتر به گرداندن لباس در محفظه دستگاه و در نتیجه دوام بیشتر پوشاک است.

لباس های ضدآب و بارانی ها در این روش،بیشتر خاصیت ضدآب بودن خود را حفظ می کند.در نتیجه با استفاده از این فناوری لباس ها دوام بیشتری خواهند داشت.

 قبلی بعدی   

سامسونگ و فناوری Eco Bubble - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات