دیجی سرویس

ماشین ظرفشویی Water Wall سامسونگ


کمپانی سامسونگ در ماشین ظرفشویی Water Wall خود از بازوی شستشوی خطی استفاده کرده است.به این ترتیب که تمام ظروفی که داخل ماشین ظرفشویی قرار داده شوند،در هر قسمتی از ماشین(حتی در گوشه ها)با استفاده از فناوری بازوی شستشوی خطی به طور کامل شسته خواهند شد.

همه ما می دانیم که ماشین ظرفشویی برای راحتی بیشتر افراد طراحی شده،زیرا شستن ظروف با دست یکی از دغدغه های اصلی در خانه می باشد.اما تا به امروز پیش آمده که در عین حال که از ماشین ظرفشویی استفاده شده در خیلی از موارد افراد رضایت از شستشو نداشته اند.همچنین همان طور که می دانید تنوع مدل و برند محصولات نیز زیاد است.اما کمپانی سامسونگ با ارائه ظرفشویی Water Wall خود با مدل D162 نگرانی افراد را از لحاظ بشقاب های چرب و لیوان های کامل تمیز نشده برطرف کرده و این مدل،اولین ماشینی است که با بازوی شستشوی خطی که نوآوری در فناوری داشته،ارائه شده است.

تکنولوژی جدیدی که سامسونگ برای ماشین ظرفشویی خود پیش گرفته،یعنی استفاده از بازوی شستشوی خطی،به این صورت است که با توجه به شکل خطی آن،بازو به سمت عقب و جلو می رود و آب را با فشار قوی به سمت ظروف می پاشد و باعث می شود که تمام ظروفی که در چهار گوشه دستگاه قرار گرفته اند،تحت پوشش قرار گیرد و ظروف به طور کامل شسته شود.

ظرفشویی Water Wall سامسونگ قابلیت شستشوی دوگانه دارد با قابلیت تقویت شستشوی موضعی(تکنولوژی ZoneBooster).به این شکل که کاربر با انتخاب نحوه شستشو برای هر طرف،امکان شستشوی هدفمندتری را خواهد داشت.یعنی چیدن ظروف خیلی کثیف برای شستشوی قوی در یک طرف و چیدن ظروف با کثیفی کمتر در طرف دیگر برای شستشوی با فشار ملایم آب.شما با استفاده از این ماشین ظرفشویی،27 درصد افزایش فشار آب در حالت عادی نسبت به ظرفشویی های دیگر را خواهید دید.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب ارور ساید بای ساید پاکشوما را حتما مطالعه کنید.


ظرفشویی مدل D162 سامسونگ دارای یک سبد لاستیکی انعطاف پذیر برای قاشق و چنگال است که خالی کردن آن بسیار راحت و سریع است و همانند سبد ظرفشویی های قبلی که قاشق ها باید تک به تک از ماشین خارج می شدند نیست.

از لحاظ فیلتر نیز باید گفت که پاک کردن و تمیز کردن آن آسان تر و راحت تر شده است.دارای یک فیلتر مستطیل شکل که جایگزین فیلترهای قبلی که استوانه ای شکل بوده،شده است.ظرفشویی Water Wall سامسونگ این قابلیت را نیز دارد که در انتهای شستشو،به صورت خودکار در را به اندازه 10 سانتی متر باز کرده تا بخار آب از دستگاه خارج شده و ظروف سریع تر خشک شوند.

از لحاظ ظاهری نیز باید گفت که از فلز ضدخش استفاده شده و مشکل باقی ماندن اثر انگشت نیز برطرف شده است.صدای ظرفشویی نیز در حدود 13 درصد نسبت به ظرفشویی های قبلی کاهش پیدا کرده است.

 قبلی بعدی   

ماشین ظرفشویی Water Wall سامسونگ - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات