دیجی سرویس

ارور ساید بای ساید اسنوا


ارور ساید بای ساید اسنوا

کد خطا F1 - این خطا مربوط می شود به سنسور فریزر - قطعی و یا اتصال کوتاه سنسور فریزر مقدار اهم سنسور چک شود - خرابی از مدار برد الکترونیک است - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا R1 - مشکل این خطا از سنسور یخچال می باشد - قطعی و یا اتصال کوتاه سنسور یخچال مقدار مقاومت سنسور بررسی شود - خرابی از مدار برد الکترونیک است - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا RT - اشکال این خطا به سنسور دمای اتاق مربوط می باشد - قطعی و یا اتصال کوتاه سنسور دمای اتاق مقدار اهم سنسور دما چک شود - خرابی از مدار برد الکترونیک است - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کدخطا D1 - این خطا مربوط می شود به سنسور دیفراست دستگاه - قطعی و یا اتصال کوتاه سنسور دیفراست مقدار اهم سنسور چک شود - خرابی از مدار برد الکترونیک است - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا DR - مشکل این خطا از سوئیچ درب می باشد - سوختگی سوئیچ درب یخچال - خرابی از مدار برد الکترونیک است - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا DF - اشکال این خطا به سوئیچ درب فریزر مربوط است - خرابی سوئیچ درب فریزر - خرابی از مدار برد الکترونیک است - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا DH - این خطا مربوط می شود به سوئیچ درب محفظه بار - سوختگی سوئیچ درب محافظ بار - خرابی از مدار برد الکترونیک است - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا E1 - مشکل این خطا از سنسور یخ ساز می باشد - خرابی قطعی و یا اتصال کوتاه سنسور یخ ساز مقدار مقاومت سنسور بررسی شود - خرابی از مدار برد الکترونیک است - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا EF - اشکال این خطا به سنسور جریان آب دستگاه مربوط می باشد - خرابی و یا اتصال کوتاه سنسور جریان آب مقدار اهم سنسور جریان آب چک شود - خرابی از مدار برد الکترونیک است - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب عیب یابی ماکروفر سامسونگ را حتما مطالعه کنید.


کد خطا Et - علت خطا از سوئیچ زیر قالب یخ می باشد - خرابی سوئیچ و تعویض آن - سیم کشی چک شود.

کد خطا E9 - مشکل خطا خرابی شیر برقی می باشد شیر برقی ورودی آب را تست نمایید - تعویض شیر برقی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا ES - خطای پدال آب - هر زمان پدال آب برای مدت 60 ثانیه نگه داشته شود عملکرد شیر برقی متوقف می شود و ارور میدهد - خرابی میکروسوئیچ پدال - بررسی سیم های ارتباطی - ممکن است برد ایراد داشته باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا EA - علت ارور از سیستم موتور یخ ساز می باشد - سوختگی موتور - سیم های ارتباطی به موتور بررسی شود - خرابی از برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا Eu - این خطا از خرابی سوئیچ بال مرغی می باشد - test switc بررسی عملکرد بال مرغی.

کد خطا C1 - اشکال این ارور از سیستم موتور و یا نشتی گاز می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا F3 - مشکل خطا از انجام نشدن دیفراست.

کد خطا d2 - فعال بودن دیفراسب دستی.

کد خطا EG - این خطا مربوط است به تامین آب دستگاه - در تامین آب دستگاه اشکالی به وجود آمده - خرابی از مدار برد الکترونیک است - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا EU - مشکل این خطا از سوئیچ پاکت یخ دستگاه می باشد - پر بودن پاکت یخ - خرابی از مدار برد الکترونیک است - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

 قبلی بعدی   

ارور ساید بای ساید اسنوا - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات