دیجی سرویس

نکات مراجعه تعمیرکاران


می خواهید در وقت و زمانتان صرفه جویی بشود – با این نکات بیشترین بهره را هنگام سرویسهای تعمیراتی دریافت نمایید.

شاید زندگی شما انقدر شلوغ باشد که حتی وقت برای به خودتان رسیدن نداشته باشید چه برسد به اینکه بخواهید لوازم برقی خانه یتان را تعمیر کنید.

ولی با صرف اندکی زمان می توانید به تعمیرکار لوازم برقی کمک کنید تا بتواند سرویس های تعمیراتی را به شما به بهترین نحو ارائه بدهد. ما به شما در اینجا می گوییم که قبل و بعد از مراجعه تعمیرکار لوازم برقی به خانه یتان چه کار باید انجام بدهید تا لوازمتان به بهترین نحو کار کند.

1-باید دسترسی برای تعمیر آن وسیله ای که نیاز به تعمیر دارد راحت باشد.

یکی از بزرگترین مشکلات تعمیرکاران این است که به آن محصول دسترسی لازم را ندارند، این را تعمیرکاران مرکز تعمیرات لوازم خانگی ایران اپلیانس هم گفته اند.به این معنا که هر چیزی که روی لوازمتان یا اطراف آن قرار دارد بردارید تا کار تعمیرکار برای تعمیر لوازم برقی راحت تر باشد. هر چیزی که ممکن است در کار تعمیرکار اختلال ایجاد کند مثل حیوان خانگی و بچه را از جایی که قرار است تعمیرات انجام بشود دور نگه دارید. نه تنها که این کار فضای لازم را برای انجام تعمیرات به تعمیرکار می دهد، بلکه کودکان هرگونه اتفاق و حادثه و خبری مصون می مانند

2-اگر چندین لوازم برقی باید تعمیر گردد، از تکنسین   بخواهید که همه راکنترل کند.

چون هم در زمان تکنسین صرفه جویی می شود چون یکبار آمده و هم اینکه می توانید تخفیف تعمیراتی بگیرید چون چندین تعمیر در یکبار بازدید انجام می شود. چون بخشی از هزینه ی تعمیراتی که تعمیرکار از شما دریافت می کند ایاب و ذهاب است، پس می توانید این هزینه هم علاوه بر تخفیف تعمیرات لوازم خانگی دریافت نمایید.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی را حتما مطالعه کنید.


3-از فرصت استفاده کنید و بپرسید چه چیزی دارد تعمیر می شود.

همیشه از تکنسین بپرسید که چه چیز لوازم برقی شما خراب شده چه قطعه ای مشکل پیدا کرده است. چه چیزی باعث بروز این مشکل در لوازم برقیتان شده؟ چطور می توان از بروز این مشکل جلوگیری نمود؟ اگر زمان بزارید می توانید خوب متوجه بشوید که چه اتفاقی افتاده و مانع بروز مجدد مشکل بشوید

4-نکات نگهداری از لوازم برقیتان را بپرسید.

مثلا اگر تکنسین آمده که به تعمیر ماشین ظرفشویی بپردازد شما در مورد مشکلات یخچال و گاز و ماشین لباسشویی هم می توانید از او سوال بپرسید. از این فرصت که یک کارشناس تعمیراتی متخصص در خانه شما هست استفاده کنید و سوالاتتان را بپرسید. در حین اینکه تعمیرکار لوازم برقی در خانه ی شما هست ، از او راجع به محصولات خاصی که باعث می شود شما بهتر از لوازمتان مراقبت کنید بپرسید. تکنسین به شما مواردی را می گوید که بتوانید عمر لوازم برقی خانگیتان را بالا ببرید. برای مثال تمیز کردن سیم پیچی های پشت یخچال(کندانسور) باعث می شود که دما بالا نرودو تکنسین می تواند به شما نشان بدهد که چطور آن کار را انجام بدهید و از کجا لوازم لازم را بخرید.

تعمیرکاران تعمیرگاه لوازم خانگی ایران اپلیانس در اولین نصب نکات نگهداری از لوازم برقی را به شما آموزش می دهند.

5-اینکه لوازمتان سالم می ماند را تضمین کنید.

مثلا می توانید گارانتی یا وارانتی لوازم برقی خانگیتان را تمدید کنید.

 قبلی بعدی   

نکات مراجعه تعمیرکاران - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات