دیجی سرویس

مزیت تعمیر نسبت به خرید کالای جدید


مزیت تعمیر کالا

همه ما روزهایی را تجربه کردیم که وقتی به وسیله ای نیاز داریم به دلیل خراب شدن آنی آن نمی توانیم از آن استفاده کنیم. در چنین مواقعی معمولا افراد از اینکه نمی توانند از آن وسیله درست زمانی که به آن احتیاج دارند استفاده کنند، عصبانی و ناراحت می شوند و یا بلا فاصله اقدام به تعمیر خود سرانه وسیله خراب شده می کنند و پس از مدتی از درست شدن آن نا امید می شوند و رهایش می کنند.

به این ترتیب همیشه در گوشه و کنار انبار خانه و یا محل کارشان تعدادی وسیله وجود دارد که خراب هستند و نمیشود از آنها استفاده کرد. این در حالی است که اگر کمی وقت و حوصله به خرج دهیم میتوانیم به گوشه و کنار انبار خانه خود نظم دهیم و به جسم لوازم خراب و بی استفاده منزل خود جان دوباره ببخشیم. فقط کافیست به سایت اینترنتی تعمیر کالا مراجعه کرده و مابقی کارها را به تکنسینهای حرفهای آنها بپردازیم. با گران شدن روز به روز اسباب و اثاثیه منزل به خصوص لوازم برقی تهیه کردن وسایل نو و جدید اصلا مقرون به صرفه نیست. در مواقعی که ورود کالای خارجی به داخل کشور از جانب برخی شرکت های تولید کننده خارجی ممنوع است، تعمیر کردن لوازم بهترین راه حل برای استفاده مجدد از وسایلی است که سالها دست نخوردهاند و به نظر میرسد.

دیگر هیچ کاربردی ندارند. این تصور غلط در ذهن بسیاری از مردم شکل گرفته است که اگر برای تعمیر لوازم دست دوم خود اقدام کنند فقط هزینه اضافی پرداخت کردهاند و سودی نصیب آنها نمیشود. در حالی که اگر فقط یک مرتبه به شرکت تعمیر کالا مراجعه کنند و تعمیرات لوازم خود را به متخصصین آنها بسپارند این باور غلط را برای همیشه کنار می گذارند و میتوانند از وسایل خود مجددا استفاده کنند.

همه ما بارها و بارها از مادربزرگها و حتی مادران خود این جمله را شنیده ایم که فلان وسیله را پدرم برای جهیزیهام خریده بود. تمام این سالها در نگهداریاش دقت کردم که مبادا خراب شود ولی افسوس که دیگر از کار افتاده. شاید هیچ هدیه ای برای مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها بهتر از درست کردن سماور و یا رادیوی قدیمی و از کار افتادهای نیست که آنها تمام بعد از ظهرهای عصرهای پاییزی را با آن سپری کردهاند. لوازم قدیمی همیشه یادآور خاطرات گذشته هستند و برای افراد بخشی از خاطرات آنها هستند. به همین دلیل آنها حاضر نیستند وسایل کهنه و فرسوده خود را دور بیندازند و یا با لوازم جدید جایگزین کنند.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب نمایندگی یخچال سامسونگ در تهران را حتما مطالعه کنید.


بهترین راه حل برای چنین مواقعی استفاده از تجربیات و تخصص نیروهای شرکت تعمیر کالا است. با بهره گیری از مهارت های افراد متخصص در امر تعمیر و نوسازی ابزار میتوانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و به جای صرف وقت در بازارهای شلوغ شهر برای خرید وسیله نو و گران در زمانی اندک و با هزینه خیلی کمتری میتوانید وسیله خود را مثل روز اول نو کنید و به راحتی از آن استفاده کنید. گاهی اوقات وقتی وسیله ای مانند کامپیوتر و یا موبایل خراب میشود نمیتوان به راحتی از کنارش گذشت و اقدام به خرید کرد زیرا موبایل، کامپیوتر، دوربین عکاسی و فیلم برداری و وسایلی نظیر آنها به دلیل داشتن حافظه و امکان ذخیره اطلاعات از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و حفظ و بازیابی اطلاعات ذخیره شده درون آنها برای افراد حیاتی است.

به همین جهت در هنگام خراب شدن آنها نمیتوان سریعا تصمیم به کنار گذاشتن آنها گرفت. افراد در مواجه با چنین شرایطی به دنبال بهترین، ارزان ترین و نزدیکترین مراکز تعمیر برای وسیله مورد نظرشان هستند. گاهی اوقات وسیله خراب شده آنقدر گران است که به راحتی نمی توان نسبت به تهیه مجدد آن اقدام کرد مخصوصا تجهیزات و لوازم اداری که میزان بودجه مشخصی برای خرید آنها در نظر گرفته شده است. مناسب ترین و بهترین راه حل برای این دسته از وسایل و لوازم مراجعه به شرکت ها و مراکز تعمیر است که میتوانند در سریعترین زمان و با کمترین هزینه قطعات خراب شده را از وسیله خارج و با قطعات نو جایگزین کنند. نیروهای کارآزموده و توانمند به صورت کاملا حرفه ای در مجموعه تعمیر کالا کارکرد درست وسایل شما را پس از تحویل به مشتری ضمانت میکنند.

همچنین تکنسین های مجرب این شرکت از بهترین قطعات و بالاترین کیفیت برای جایگزینی ابزار و وسایل استفاده میکنند. در گذشته دانش لازم برای تعمیر هر نوع اسباب و اثاثیهای آنقدر گسترده و در دسترس نبود که افراد بتوانند به راحتی لوازم خراب را تعمیر کنند و یا قطعات آن را جایگزین کنند ولیکن امروزه متخصصین با کسب دانش و مهارت در زمینه های گوناگون علمی و فنی توانایی تعمیر کردن هرگونه ابزار و وسایلی را دارند و به خوبی میتوانند ازعهده این کار برآیند.

 

 قبلی بعدی   

مزیت تعمیر نسبت به خرید کالای جدید - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات