دیجی سرویس

تعمیرات یخچال سینجر در محل


تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر یخچال سینجر

شرکت دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز یخچال سینجر  یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر یخچال سینجر در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.

دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات یخچال سینجر با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به‌روز در این زمینه باشد.

دیجی سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای یخچال سینجر می باشد .

تعمیرات انواع یخچال سینجر  در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

مشکلات متداول تعمیرات یخچال سینجر

بیشترین مشکل متداولی که مشتریان دیجی سرویس در ارتباط با تعمیرات یخچال سینجر با آن مواجه شده اند عدم داشتن سرما و برودت در این محصول میباشد ، همچنین عوامل دیگر همچون :

  1. یخچال سینجر صدای زیاد میدهد
  2. یخچال سینجر یکسره کار میکند
  3. لاستیک دور درب یخچال سینجر خراب شده است
  4. موتور یخچال سینجر داغ کرده است
  5. فریزر منجمد نمیکند
  6. یخچال سینجر برفک میزند
  7. فن یخچال سینجر کار نمیکند
  8. یخچال سینجر روشن نمیشود
  9. موتور یخچال سینجر کار نمیکند
  10. صفحه دیجیتالی یخچال سینجر خراب شده است
  11. برد الکترونیکی یخچال سینجر خراب شده است
  12. سنسور یخچال سینجر عمل نمیکند

نکاتی مهم از یخچال سینجر

  1.  یخچال سینجر از اجزای مکانیکی ( کمپرسور ، کندانسور ، فیلتر درایر ، اواپراتور ، کاپیلاری تیوب ( لوله مویی ) ) و الکتریکی ( موتور الکتریکی ، ترموستات ، رله استارت ، اورلود ) تشکیل شده است. 
  2. هنگام استفاده از یخچال سینجر حتما از محافظ برق استفاده نمایید .
  3. برای شروع بکار یخچال سینجر پس از وصل آن به برق درجه ترموستات را روی مقدار متوسطی  (مثلا شماره 4 قرار دهید و بگذارید یخچال سینجر حداقل 3 ساعت خالی و با در بسته کارکند تا برودت به حد لازم برسد ) .
  4. قرار دادن یخچال سینجر در مجاورت منابع و دستگاههای حرارت زا از قبیل :اجاق گاز،آبگرمکن،شوفاژ و همچنین تابش نور مستقیم نور آفتاب مصرف انرژی آن را افزایش می دهد.
  5. حداقل 2 سانتی متر پیرامون یخچال سینجر فاصله داشته باشد ، فضای پشت یخچال سینجر برای گردش هوا باید حداقل به اندازه 20 سانتی متر باز باشد ضمنا لازم است لوله های پشت یخچال سینجر حداقل سالی دوبار گردگیری شود این کارها باعث انتقال حرارت بهتر بین هوا و لوله ها خواهد شد ، لاستیکهای درب را بازدید نمایید تا خراب نشده باشد زیرا باعث جذب گرما و کاهش برودت میشود .
  6. از گذاشتن مواد غذایی گرم داخل یخچال سینجر و بدون درپوش ، مخصوصا مایعات پرهیز کنید .
  7. برای تمیز کردن یخچال سینجر حتما از برق بکشید و ضمنا بعد از جابه جایی حداقل دوساعت پس از تغییر محل یخچال سینجر را به برق متصل نمایید .
  8. در مواقعی که برای مدت کوتاهی خانه را ترک می کنید و یا به مسافرت می روید ترموستات یخچال سینجر را روی درجات پایین تر تنظیم نمایید تا موتور کمپرسور یخچال سینجر کمتر کار کند .
  9. سرما سازی بدون برفک که در دستگاه محیطی سرد و خشک را فراهم می‌کند و مانع از تشکیل یخ و باکتری در فریزر می‌شوداز مهمترین ویژگی های یخچال سینجر است. همچنین ویژگی بدون برفک بودن این دستگاه مانع از ایجاد بوی نامطبوع در یخچال سینجر می‌گردد.

کمپرسور یخچال سینجر

کمپرسور یخچال سینجر فریزر جنرال الکتریک از دو بخش الکتریکی و مکانیکی تشکیل گردیده است که هر دو قسمت درون پوسته ای فولادی قرار دارند .

قسمت الکتریکی در اغلب یخچال سینجر یک الکتروموتور از نوع آسنکرون میباشد که وظیفه به حرکت در آوردن قسمت مکانیکی را به عهده دارد .

قسمت مکانیکی در کمپرسورهای یخچال سینجر شامل سیلندریست که پیستون آن توسط هسته موتور الکتریکی به حرکت در می آید .

اواپراتور یخچال سینجر

کمپرسور وظیفه گردش گاز فریون را درون کانالهای اواپراتور بر عهده دارد . که در نتیجه گردش گاز در کانالها و به خاطر خاصیت گاز فریون باعث خنک شدن اواپراتور و در نتیجه خنک شدن یخچال سینجر میشود .

کندانسور یخچال سینجر

وقتی کمپرسور شروع به کار میکند بعد از چند دقیقه گرم میشود که وظیفه کندانسور خنک کردن گاز خارج شده از کمپرسور میباشد . در نتیجه این کار دمای کمپرسور نیز کاهش میابد ( کندانسور نقش رادیاتور اتوموبیل را ایفا میکند  )

لوله مویی یخچال سینجر

لوله مویی اصلی ترین وظیفه را در سیکل تبرید دارد که موجب افت فشار مبرد در سیکل تبرید میشود که باعث میشود فریون به نقطه جوش برسد .

فیلتر یا درایر

از آنجا که ممکن است گاز پس از عبور از کندانسور جرم های آن را حمل کند یا گاز دارای رطوبت باشد،لازمست قبل از سرما سازی کاملا” پاک و خشک شود . به همین منظور پس از رادیاتور از فیلتر(درایر) عبور میکند درایر دارای دو لوله ارتباطی است که یکی از لوله ها سطح مقطع بزرگتری دارد و در واقع محل اتصال آن به خروجی کندانسور است . در این ورودی درایر شبکه های توری بسیار ریز به منظور سلب جرم و یا جداره های فرسوده شده لوله های کندانسور است.لوله دوم درایر سطح مقطع بسیار کمتری دارد تا بدینوسیله گاز پس از درایر تحت فشار بسیار زیاد قرار گیرد.

درون درایر را از موادی بنام سیلیکات یا سیلیکاژل پر می کنند . این مواد خاصیت رطوبت زدایی داشته و گاز پس از عبور رطوبت خود را تماما” به این مواد میدهد وخشک می شود بمرور بر اثر کار کرد زیاد رنگ قهوه ای بسیار روشن این مواد به تیرگی می نهد و این تغییر حالت در واقع بیانگر پایان توانایی این مواد جهت رطوبت زدایی است از اینرو پیشنهاد می شود به هنگام تعویض کمپرسور یا شارژ گاز مجدد یخچال سینجر درایر را نیز تعویض نمایید تا سرما سازی کیفیت مطلوب را داشته باشد.

ترموستات

ترموستات نیز کار قطع و وصل شدن جریان برق (متعادل نگه داشتن دمای یخچال سینجر) را به کمپرسور انجام می‌دهد. به طوری که وقتی دمای یخچال سینجر بالا آمد (داخل یخچال سینجر گرم شد) با وصل شدن جریان برق کمپرسور شروع به کار می‌کند و داخل یخچال سینجر را خنک می‌کند و وقتی دما پایین آمد (داخل یخچال سینجر خنک شد) جریان برق را از کمپرسور قطع می‌کند. گاز یا ماده مبرددر یخچال سینجر‌های اولیه از گاز آمونیاک (NH3) به عنوان گاز مبرد استفاده می‌شد، اما به علت عوارض ناگوار آن در برخورد با بدن انسان، ترکیب شدن حالت مرطوب آن با مس و آلمینیوم، و نیز خاصیت انفجاری‌اش، و خطر خفگی ان برای انسان، رفته‌رفته از گاز فریون به جای آن استفاده گشت. در یخچال سینجر‌های رایج امروزی معمولاً از فریون ۱۲ با ترکیب CCl2F2 استفاده می‌شود که گازی بی‌بو است و حتی در صورت ترکیب شدن با رطوبت موجب خوردگی فلزات نمی‌شود؛ همچنین فریون قابل اشتعال نیست. از معایب استفاده از فریون در یخچال سینجر‌ها می‌توان به حجم زیاد آن‌ها در مقایسه با آمونیاک، و تخریب لایه اوزون و ایجاد اثر گلخانه‌ای اشاره کرد. با توجه به این معایب تلاش‌هایی برای یافتن گازهای جایگزین فریون به عمل آمده که گاز جدیدی به نام 134A و مبرد هیدروکربن R600 حاصل آن است. در کولرهای گازی از فریون ۲۲ استفاده می‌شود که به علت دارا بودن هیدروژن، اثر تخریبی آن در لایهٔ اوزون به مراتب کمتر از فریون‌های ۱۱ و ۱۲ است.[۱] بعد از کار با گازهای R134 و R12 و ... ، مشکلاتی مانند راندمان پایین، قیمت بالا، مقدار زیاد مورد استفاده در مسیر برودتی یخچال سینجر و غیره باعث شد گاز ارزان و خطرناک R600 (ایزوبوتان) با راندمان بالا جایگزین گاز قبل بشود؛ و برای کولر گازی‌ها بجای R22، از گاز R410 , R407 استفاده مکنند. مبردهای یخچال سینجر و کولر گازی به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند از نظر ترکیب مولکولی. گازهای قدیمی مثل R12,R22,R134 همگی از یک نوع مولکول هستند؛ ولی گازهای جدید مثل R600,R410,R436,R407 همگی از چند نوع گاز تشکیل شده‌اند و موقع شارژ گاز باید بصورت مایع شارژ شوند تا میزان ورودی به یخچال سینجر فریزر یا کولر گازی متعادل باشد.

شارژگاز یخچال سینجر

در یخچال سینجرهای اولیه از گاز آمونیاک به عنوان گاز مبرد استفاده میشود ، اما به علت عوارض ناگوار آن در تماس با بدن انسان ، ترکیب شدن حالت مرطوب آن با مس و آلومینیم ، و نیز خاصیت انفجاری اش ، رفته رفته گاز فریون به جای آن استفاده گشت . در یخچال سینجرهای رایج امروز معمولا از فریون 12 با ترکیب CCI2F2 استفاده میشود که گازی بی بو است و حتی در صورت ترکیب شدن با رطوبت موجب خوردگی فلزات نمی شود . همچنین فریون قابل اشتعال نیست .از معایب استفاده از فریون در یخچال سینجرها میتوان به حجم زیاد آنها در مقایسه با آمونیاک و تخریب لایه اوزون و ایجاد اثر گلخانه ای اشاره کرد .با توجه به معایب تلاشهایی برای یافتن گازهای جایگزین فریون به عمل آمده که گاز جدیدی به نام R134 حاصل آن است .

هزینه تعمیرات یخچال سینجر

شما میتونید با دیجی سرویس تماس بگیرید و از قیمت های اتحادیه در مورد خرابی یخچال سینجر خود اطلاع حاصل نمایید.

نمایندگی تعمیرات یخچال سینجر

کارخانه یخچال سینجر یک کارخانه چند ملیتی است که به دلیل تولید محصولات با کیفیت و تنوع زیاد در محصولات لوازم خانگی خود و همچنین به دلیل ارائه خدمات پس از فروش مناسب و خدمات پشتیبانی همه جانبه در همه کشور های مقصد محصولات خود همواره مورد توجه بوده و به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان لوازم خانگی در جهان شناخته می شود.

یخچال سینجر یکی از محصولات  این کارخانه نامدار و قدرتمند است که به دلیل تنوع زیاد و ارائه این محصول در طرح ها و رنگ های مختلف توانسته بازار زیادی را در همه کشور های دنیا در اختیار بگیرد.  استفاده از چند رنگ اصلی سفید ، نقره ای و طوسی به عنوان برترین رنگ ها در طراحی بدنیه این یخچال سینجر ها و تکنولوژی های روز و هوشمند در ساخت یخچال سینجر و همچنین بهره مندی از پیشرفته ترین سیستم های هوشمند تنها تعدادی از قابلیت هایش  می باشد.

 تیم تحقیق و توسعه کارخانه یخچال سینجر همواره در تلاش هستند تا با استفاده از خدمات جدید و به روز در طراحی محصولات مختلف این کارخانه استفاده راحت تر و همچنین قابلیت مصرف کمتر انرژی و کیفیت بالاتر در ارائه خدمات مورد انتظار مشتری گوی سبقت را از سایر رقبای خود بربایند.

خوشبختانه ایران به عنوان یکی از کشور های معتبر نمایندگی تعمیرات یخچال سینجر برای عرضه خدمات با کیفیت خود می باشد و به منظور پشتیبانی قدرتمند و ارائه خدمات آنلاین و حضوری به مشتریان این کارخانه نمایندگی لوازم خانگی دیجی سرویس با بهره گیری از تکنسین های با تجربه  و متخصص ترین کارشناسان تعمیر لوازم خانگی از جمله یخچال سینجر و همچنین استفاده از دوره های اموزشی حضوری خدمات مورد انتظار را در ایران و تهران به انجام می رساند .

ارائه خدمات شبانه روزی در دیجی سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال سینجر شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در دیجی سرویس

پس از تکمیل فرم درخواست تعمیر و شرح مشکلات مربوطه، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و پس از تشخیص ایراد دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع میدهند تا برای بازدید و تعمیر یخچال سینجر  به محل شما مراجعه نمایند.

پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر مطلع خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی استفاده میگردد .

دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

 

روش های درخواست تعمیر:

ثبت درخواست از طریق سایت دیجی سرویس

تماس تلفنی 88564350 (021)


برند های یخچال



تعمیرات یخچال سینجر - 5 از 5 تعداد 75

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات