دیجی سرویس

لرزش در ماشین لباسشویی


ماشین لباسشویی شما می لرزد و سر و صدا دارد وقتی دارد کار می کند؟

ممکن است ماشین لباسشویی شما درطول چرخیدن لرزش داشته باشد و ممکن است این لرزش کم یا زیاد باشد اما ما برای حل مشکل لرزش ماشین لباسشویی هنگام کار کردن راه حل های به شما خواهیم گفت. ممکن است یک راه حل در برخی از لباسشویی ها جواب بدهد و در برخی ناکارا باشد.

دلایل لرزش لباسشویی و راه حل های برطرف کردن آن

مدل های مختلف ماشین لباسشویی به خاطر دلایل مختلفی لرزش دارد، و ماشین لباسشویی هایی که دربشان از جلو باز می شود نسبت به آن هایی که دربشان از بالا باز می شود بیشتر لرزش دارند ، به این خاطر که این مدل ها دور چرخشی پر سرعت تری دارند.

چیزهای مختلفی باعث می شود که ماشین لباسشویی لرزش داشته باشد ، و معمولا شما می توانید حلش کنید.

لرزش در ماشین لباسشویی

ترازبندی ماشین لباسشویی:


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب تعمیرات اجاق گاز در غرب تهران را حتما مطالعه کنید.


ماشین لباسشویی ها 4 تا پایه دارند که خیلی مهم است وقتی دارید آن را راه اندازی می نمایید ، 4 تا پایه هم سطح هم قرار داشته باشند. معمولا پایه ها می چرخند تا هم سطح بشوند ، ولی اگر نچرخند باید جور دیگری آن ها را هم سطح کرد مثلا از کارتن یا چوب برای هم سطح کردن و بالانس کردن پایه ها استفاده کرد .به طور کلی اگر ماشین لباسشویی ها بیش از 2 یا 3 درجه به هرجهتی شیب داشته باشند ، لرزش در هنگام کار اتفاق می افتد.

لباس ها نامتعادل داخل ماشین لباسشویی ریخته شده است:

یک پتو ی بزرگ خیس شده می تواند در طول چرخهی شست و شو به یک طرف ماشین بچسبد ، و این باعث عدم توازن بار در دستگاه می شود( آن بالانسی می شود) و لرزش ایجاد می کند. مثلا اگر چند تا حوله داخل آن بریزید و وزن را مجددا توزیع نمایید این مشکل حل می شود. شرکت های تولید کننده این مشکل را با استفاده از قطعه ای که روی موتور قرار دارد و دور موتور را می سنجد و متعاقبا میزان بار را در کل دیگ حین چرخش پخش می کند،حل کرده اند.

البته میزان لباسهایی هم که داخل لباسشویی میریزید مهم است ، اگر زیاد لباسبریزید یا کم بریزید هم باعث می شود خیلی بلرزد. مثلا اگر یک شلوار لیرا تنهایی انداخته اید کهبشورد به آن چند تکه دیگرلباس اضافه کنیدواگر خیلی پر کردید ، چندتکه از آن را بردارید.گاهی اوقات هم جا به جا کردن لباس ها ایده ی خوبی است ، ممکن است شما لباس ها را گوله کرده باشید و در یک سمت انداخته باشید که در این صورت با عوض کردن جای لباس ها مشکل لرزش ماشین لباسشویی حل می شود.

ماشین لباسشویی هایی که لرزش ندارند:

استفاده از ماشین لباسشویی هایی که لرزش ندارند هم این مشکل را می تواند حل کند.مثلا سامسونگ از فناوری VRT  تکنولوژی کاهش لرزش استفاده می کند و اگر میزان  دور چرخش بیش از 400 RPMبشود ممکن است چند لحظه بلرزد.

 قبلی بعدی   

لرزش در ماشین لباسشویی - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات