دیجی سرویس

انواع ماشین ظرفشویی و تقسیم بندی آنها

انواع ماشین ظرفشویی و تقسیم بندی آنها

ظرفیت ماشین ظرفشویی

ظرفیت اولین عامل تشخیص و تفاوت ماشین ظرفشویی از یکدیگر است ، ظرفیت یک ماشین ظرفشویی بر اساس تعداد چیدمان ظرف در داخل آن محاسبه میگردد ، ظرفیت در ماشین های ظرفشویی صنعتی بر اساس تعداد شستشوی ظرف در ابعاد استاندارد در ساعت سنجیده میشود این استاندارد در مور شستشوی لیوان نیز وجود دارد .

تقسیم بندی کلی در ماشین ظرفشویی

ماشین های ظرفشویی به دو گروه عمده تقسیم میشود :
ماشین ظرفشویی صنعتی
ماشین ظرفشویی خانگی

ماشین های ظرفشویی صنعتی

انواعی از ماشینهای شستشوی ظروف است که در رستورانها و غذا خوری ها ی کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد ، ماشین ظرفشویی صنعتی را بنا به نوع و ظرفیت مورد استفاده در انواع خطی و طبقاتی می سازند ، ماشین ظرفشویی صنعتی را بنا به نوع و ظرفیت مورد استفاده در انواع خطی و طبقاتی میسازند .

ماشین ظرفشویی خانگی

ماشین ظرفشویی خانگی را در دو نوع و یا اندازه می سازند :
ماشین ظرفشویی رو میزی
ماشین های ظرفشویی کانتری یا زیر صفحه ( ماشین ظرفشویی زیر صفحه با عرض 60 سانتی متر ، ماشین ظرفشویی زیر صفحه با عرض 45 سانتی متر )
ماشین ظرفشویی رومیزی برای حداقل 2 و حداکثر 8 سرویس غذا خوری و یا برای تعداد حداکثر 8 نفر طراحی و ساخته میشوند و محل نصب و استفاده از این گروه معمولا بر روی صفحه کابینت و یا بر روی میز است .
ماشین ظرفشویی کانتری یا زیر صفحه دارای قابلیت نصب در زیر صفحه کابینت می باشد و در دو نوع کلی ساخته و عرضه میشود :
ماشین ظرفشویی کابین دار
ماشین ظرفشویی توکار
ماشین ظرفشویی کابین دار همان گونه که از نامشان پیدا است دارای کابین و یا اطاق رنگ شده و یا استیل بوده و میتوان آن را در هرجای منزل و آشپزخانه جای داد و در دو اندازه ساخته و به بازار عرضه میشود ، ابعاد عمق 57 سانتی متر و ارتفاع 81/5 سانتی متر است ولی عرض آنها در دو اندازه 45 سانت و 60 سانت ساخته می شوند .
ماشین ظرفشویی توکار مخصوص نصب در داخل کابینت آشپزخانه ساخته و چون اطراف آن ر داخل کابینت قرار میگیرد ، لذا فاقد کابینت بیرونی بوده وبر روی آن نیز روکشی از جنس کابینت نصب میشود ، محل نصب این گروه از ماشین های ظرفشویی در داخل کابینت و زیر صفحه می باشد .

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات