دیجی سرویس

خرابی موتور یخچال


اگر یخچال شما خراب شده و یا دنبال رفع مشکلاتی از قبیل : 


 یخچالم سرد نمیکند. سرمای یخچال کم شده است. سیستم سرمایشی یخچال از کار افتاده است. سرمایش یخچال به اندازه کافی نیست. یخچال سرما ندارد. یخچال سرمای کافی ندارد.یخچال گرم شده است. یخچال گرم میکند.فریزر خراب شده است. فریزر سرد نمیکند. سرمای فریزر کم شده است. سیستم سرمایشی فریزر از کار افتاده است. سرمایش فریزر به اندازه کافی نیست. فریزر سرما ندارد. فریزر سرمای کافی ندارد.فریزر گرم شده است. فریزر گرم میکند.یخچال فریزر کار نمیکند. یخچال فریزر سرد نمیکند. یخچال فریزر یخ نمیزند. کمپرسور یخچالم خراب شده. کمپرسور یخچالم کار نمیکنه. خرابی یخچال، خرابی فریزر ، خرابی یخچال فریزر.، موتور یخچال کار نمیکند ، موتور یخچال سوخته است ، موتور یخچال سرد نمیکند ، یخچال صدای چلیک چلیک میدهد .
هستید با دیجی سرویس همراه باشید:
 

خرابی موتور یخچال
آیا یخچال شما دیگر سرد نمیکند؟ آیا یخچال مدل قدیمی و یا جدید خود را به برق زده اید ، چراغ داخل آن روشن شده است اما یخچال سرما ندارد و فریزر نیز یخ نمیزند؟
در صورتی که یخچال شما ناگهان خراب شد وفریزر شما یخ نزد و یا سیستم سرمایی یخچال فریز شما خراب شد و دیگر یخچال فریز شما کار نکرد، دیجی سرویس به عنوان یک سرویسکار مطمئن  راه حل هایی برای آن ارائه میدهد. 
سرویسکاران  دیجی سرویس که کار تعمیرات تاسیسات و لوازم خانگی را در سراسر شهرستان تهران و بصورت شبانه روزی انجام میدهند نیز همواره در خدمت شما هستند.
در صورتی که شما صدای چلیک از پشت یخچال، یخچال فریزر یا فریزر خود میشنوید، به احتمال زیاد صدا ناشی از کمپرسور یخچال،  کمپرسور فریزر و یا کمپرسور  یخچال فریزر و یا موتور یخچال ،موتور فریزر و یا موتور یخچال فریزر ،باشد که یا کمپرسور یخچال، کمپرسور فریزر و یا کمپرسور یخچال فریزرخیلی داغ کرده است و یا کمپرسور یخچال، کمپرسور فریزر و یا کمپرسور یخچال فریزر قدرت کافی برای استارت زدن ندارد.
کمپرسور قسمتی از یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر است که باعث ایجاد سرما در یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر میکند. در صورتی کمپرسور یخچال، کمپرسور یخچال فریزر و یا کمپرسور فریزر به خوبی کار نکند، یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر شما سرد نمیکند. اما بیشتر مواقع هم کمپرسور یخچال، کمپرسور فریزر و یا کمپرسور یخچال فریزر خراب نیست. 
قطعاتی دیگری روی یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر شما هستند که باعث روشن شدن کمپرسور یخچال، کمپرسور فریزر و یا کمپرسور یخچال فریزر میشوند. 
بیشتر مواقع خازن یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر خراب میشود.وظیفه خازن یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر، ذخیره انرژی و ارسال آن به صورت یکجا به کمپرسور برای شروع حرکت کمپرسور یخچال،  کمپرسور فریزر و یا کمپرسور  یخچال فریزر و یا موتور یخچال ،موتور فریزر و یا موتور یخچال فریزر ،میباشد.
درصورتی که خازن یخچال، فریزر و یا یخچال فریزرخوب کار نکند، کمپرسور یخچال،  کمپرسور فریزر و یا کمپرسور  یخچال فریزر و یا موتور یخچال ،موتور فریزر و یا موتور یخچال فریزر ،کار نمیکند. صدای چلیک که از یخچال شنیده میشود گویای اضافه بار و یا داغ شدن بیش از حد کمپرسور یخچال،  کمپرسور فریزر و یا کمپرسور  یخچال فریزر و یا موتور یخچال ،موتور فریزر و یا موتور یخچال فریزر ،میباشد. کمپرسور یخچال،  کمپرسور فریزر و یا کمپرسور  یخچال فریزر و یا موتور یخچال ،موتور فریزر و یا موتور یخچال فریزر ،تلاش میکند که روشن شود و خیلی داغ میشود و به شرایط اضافه بار میرود و صدای چلیک ایجاد میکند.همچنین کویل کندانسور یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر ممکن است که گرد و خاک گرفته باشد که باعث میشود یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر به خوبی سرد نکند.
دیجی سرویس به عنوان یکی از بهترین مطمئن ترین مراکز ارائه خدمات تعمیرات لوازم و تاسیسات خانگی ، اولین و مهمترین نکاتی که باید در زمانی که یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر شما سرد نمیکند بررسی کرد را بیان میکند:
1- کندانسور کثیف است - کویل و فن کندانسور را تمیز کنید.
2- دمای تنظیم شده یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر، مناسب نیست یا بالا میباشد، دمای یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر را روی دمای سرد تر تنظیم کنید.
3- قطعی مدار برق اتفاق افتاده است. مدار برق را ریست کنید.
4-کمپرسور یخچال،  کمپرسور فریزر و یا کمپرسور  یخچال فریزر و یا موتور یخچال ،موتور فریزر و یا موتور یخچال فریزر ،استارت نمیشود. خازن خراب شده است. خارن یخچال، فریزر و یا یخچال فریزررا تعویض کنید.

بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب تفاوت کولر گازی دیواری با زمینی را حتما مطالعه کنید.


5-کمپرسور یخچال،  کمپرسور فریزر و یا کمپرسور  یخچال فریزر و یا موتور یخچال ،موتور فریزر و یا موتور یخچال فریزر ،استارات نمیخورد، رله خراب شده است. رله یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر را تعویض کنید.
6- تایمر یخ آب کن یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر خراب شده است.
7-نوار درزگیر دور درب یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر و یا نوار دور درب یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر  خراب شده است. نوار درز گیر دور درب یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر  یا نوار دور درب یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر  را تعویض کنید.
8-کمپرسور یخچال،  کمپرسور فریزر و یا کمپرسور  یخچال فریزر و یا موتور یخچال ،موتور فریزر و یا موتور یخچال فریزر ،خراب شده است. کمپرسور یخچال،  کمپرسور فریزر و یا کمپرسور  یخچال فریزر و یا موتور یخچال ،موتور فریزر و یا موتور یخچال فریزر ،را تعویض کنید.
کمپرسور یخچال

کمپرسور یخچال،  کمپرسور فریزر و یا کمپرسور  یخچال فریزر و یا موتور یخچال ،موتور فریزر و یا موتور یخچال فریزر ،، وسیله ای است که باعث تولید سرما در یخچال، و یخ زدن فریزر و یا یخچال فریزر میکند .
در صورتی که صدای چلیک از یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر شنیدید اما یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر سرد نشده بود و یا سرما نداشت، خودتان میتوانید به راحتی آنرا تعمیر کنید. ابتدا برق یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر را بکشید. سپس به پشت یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر دسترس پیدا کنید. با استفاده از یک مولتی متر ( آمپر متر) اجزای ابتدایی مانند خازن و رله یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر را بررسی کنید که این اجزا کنار کمپرسور یخچال،  کمپرسور فریزر و یا کمپرسور  یخچال فریزر و یا موتور یخچال ،موتور فریزر و یا موتور یخچال فریزر ، قرار گرفته اند. اکثر مواقع خازن و یا رله یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر  خراب شده است.وقتی یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر  صدای چلیک میدهد به این معنی است که کمپرسور یخچال،  کمپرسور فریزر و یا کمپرسور  یخچال فریزر و یا موتور یخچال ،موتور فریزر و یا موتور یخچال فریزر ،میخواهد شروع کند، اما قادر به حرکت نیست.خازن و رله یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر از اجزای اصلی راه اندازی کمپرسور یخچال،  کمپرسور فریزر و یا کمپرسور  یخچال فریزر و یا موتور یخچال ،موتور فریزر و یا موتور یخچال فریزر ، هستند. در صورتی که خازن یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر سالم بود احتمال زیاد رله یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر خراب است. همه چیز را با یک مولتی متر تست کرده و مشخص کنید که چه قطعاتی از یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر  خراب شده اند. اگر متوجه شدید که همه چیزیخچال، فریزر و یا یخچال فریزر  سالم است و عاری از کثیفی میباشد ،آنگاه میتوان گفت که کمپرسور خراب شده است. در اینصورت، سرویسکاران دیجی سرویس که کار تعمیرات تاسیسات و لوازم خانگی را در سراسر شهرستان تهران و بصورت شبانه روزی انجام میدهند میتوانند به شما کمک کنند. کافی است با آنها تماس بگیرید.
خازن یخچال

این یک خازن عمومی برای اکثر یخچالها، ، فریزر و یا یخچال فریزرهای قدیمی است.
خازن یخچال

این تصویر یک مدل جدید از خازن و رله برای اکثر یخچال، فریزر و یا یخچال فریزرهای جدید است.

 کندانسور یخچال
کویل کندانسور یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر را هر 6 ماه یکبار تمیز کنید تا دچار ایراد نشود.
یکی دیگر از مشکلات عام سرد نشدن یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر  و یا سرد نکردن یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر وجود کثیفی روی کندانسور یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر است. اگر کویل های کندانسوریخچال، فریزر و یا یخچال فریزر کثیف باشند، کمپرسور یخچال،  کمپرسور فریزر و یا کمپرسور  یخچال فریزر و یا موتور یخچال ،موتور فریزر و یا موتور یخچال فریزر ،بیش از حد داغ میکند و جریان برق بدلیل اضافه بار جریان قطع میشود.در این وضعیت است که صدای چلیک حدود 2 الی 3 دقیقه بصورت تکراری از پشت یخچال شنیده میشود.این صدای چلیک از کمپرسور یخچال،  کمپرسور فریزر و یا کمپرسور  یخچال فریزر و یا موتور یخچال ،موتور فریزر و یا موتور یخچال فریزر ،میباشد که پشت سر هم روشن و خاموش میشود.زیرا موتور خیلی زود بیش از حد داغ کرده و باعث اضافه جریان روی کمپرسور میگردد. فلذا کمپرسور یخچال،  کمپرسور فریزر و یا کمپرسور  یخچال فریزر و یا موتور یخچال ،موتور فریزر و یا موتور یخچال فریزر ،جهت خنک شدن بصورت اتومات خاموش میشود.
درصورتی که کویل های کندانسور را با وسیله برس مخصوص و یا مکش جارو برقی از کثیفی و گرد و غبار تمیز کردید، به مدت یک ساعت یخچال را به برق نزنید. بعد از یک ساعت یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر را روشن کنید. خواهید دید که فن کمپرسور کار میکند. بگذارید تا فریزر خوب خنک کند . اگر یخچال، فریزر و یا یخچال فریزر شما درست شد، هر 6 ماه یکبار نسبت به تمیز کردن کویل کندانسور اقدام کنید.

 قبلی بعدی   

خرابی موتور یخچال - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات