دیجی سرویس

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی بوش


تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز ماشین ظرفشویی بوش

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز نمایندگی ماشین ظرفشویی بوش یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیرماشین ظرفشویی در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.
دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیر ماشین ظرفشویی بوش با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به‌روز در این زمینه باشد.

دیجی سرویس دارای نمایندگی مجاز ماشین ظرفشویی بوش می باشد.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

تعمیر ماشین ظرفشویی
پیشرفت روز افزون تکنولوژی و تازگی این محصول نسبت به دیگر لوازم خانگی باعث شده تا جزو یکی از تخصصی ترین شاخه های این رشته قرار بگیرد.
با این وجود شرکت تعمیرات لوازم خانگی با داشتن تیمی مختصص در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی ، یک ابر غول پیشرفته به حساب می آید. ما بر خلاف خیلی از شرکت های دیگر از بهترین تکنسین ها برای تعمیرات بهره می گیریم، همین امر باعث می شود تا افرادی که با ریکان کار کرده اند ما را به دیگران نیز معرفی می کنند.
تمامی افرادی که از این محصول در منزل خود استفاده می کنند بر این باورند که این دستگاه جزو کارآمدترین لوازم خانه بوده و در صورت خرابی هر چه سریعتر باید برای تعمیر ماشین ظرفشویی اقدام کرد ولی آیا لازم است که در صورت بروز هر مشکلی با یک شرکت تعمیرات لوازم خانگی تماس گرفت؟
در حقیقت چنین نیست... ما در اینجا علاوه بر معرفی خدمات خود که تعمیر ماشین ظرفشویی نیز گوشه ای از این خدمات است، شما را با اشکالات جزیی و پیش پا افتاده ای که ممکن است برای دستگاهتان رخ بدهد آشنا می کنیم.
بهتر است تعمیر ماشین ظرفشویی در محل انجام شود تا در هزینه ها و وقت صرفه جویی شود. این کار به نحوی انجام می شود که مشتری پس از اولین تماس خود و دادن آدرس، تکنسین ما جهت تعمیر به محل مورد نظر اعزام می شود.
تاریخچه :
به تعریف ویکی پدیا ماشین ظرفشویی یک دستگاه مکانیکی است که برای پاک کردن ظرف ها و وسایل خوردن به کار می رود. از آن در رستوران ها و آشپزخانه های منازل استفاده می شود.
نخستین بار یک زن ثروتمند به نام جوزفین کاکرن در سال ۱۸۸۶ میلادی این وسیله را اختراع کرد و آن را در نمایشگاه جهانی شیکاگو در ۱۸۹۳ میلادی به نمایش گذاشت.
اجزای تشکیل دهنده
1- مخزن:
•    که یا از جنس پلاستیک است و یا از جنس استیل
2- قفسه:
•    که دارای اندازه هایی گوناگون برای ظرف ها با اندازه های گوناگون است.
3- فیلتر غذا:
•    گاهی بازمانده غذاها برای آنکه بتواند خارج شود نخست آسیاب شده و سپس همراه با آب خارج می شود.

4- آب گرمکن:
•    آب گرم، کار شستشو را بهتر می کند. که در بیشتر دستگاه ها ایراد به وجود آمده ای که باعث تعمیر ماشین ظرفشویی می شود از این ناحیه می باشد.
5- سوراخ های آب فشان:
•    سوراخ هایی هستند که آب از راه آنان با فشار بیشتری خارج می شود و شستشوی بهتری انجام می شود.
6- خشک کن:
•    که برق زیادی مصرف می کند.
7- بخش الکترونیکی:
•    که برای برنامه دادن و شستشوی هوشمند می باشد.


بهترین مدل ماشین ظرفشویی 
برای همه ما پیش می آید که در هنگام خرید دستگاهی به دنبال بهترین مدل آن هستیم. در اینجا می خواهیم برای خرید ماشین ظرفشویی راهنمایی کوچکی به شما بکنیم تا بتوانید با انتخاب درست بهترین دستگاه را برای خود تهیه کنید.
این وسیله ها با برچسب انرژی خوب ، در هزینه های منزل صرفه جویی می کند
ممکن است به این دلیل که دستگاه شما قدیمی و پر سر و صداست از آن استفاده نمی کنید. اما اگر آن را با یک وسیله جدید با برچسب انرژی مناسب تعویض کنید خواهید دید که هر ماه مبلغ قبض برق شما کاهش پیدا می کند و این مقدار سالانه رقم قابل توجهی خواهد شد.و همچنین نیاز شما به تعمیر ماشین ظرفشویی بوش کمتر می شود پس در مقایسه با شستن ظروف با دست، به این طریق ماهیانه مقداری پول برای مصارف دیگر ته جیب تان باقی خواهد ماند.
با شست وشوی دستی، میزان زیادی آب را هدر می دهید
وقتی ظروف را با دست شست وشو می دهید، مقدار زیادی آب به هدر می رود. اگر دو سری ظرف هم اندازه داشته باشید و
برای ازبین بردن کامل میکروب ها دمای آب باید حداقل 70 درجه سانتی گراد باشد و هیچ آبگرمکنی آب را تا این درجه گرم نخواهد کرد در صورتی که تعمیر ماشین ظرفشویی بوش ظروف را در این دما تمیز می کند
یک سری از آن ها را با دست و سری دیگر را با ماشین بشویید خواهید دید که نه تنها در هنگام شست وشو آب کمتری مصرف می کند، بلکه در زمان شما هم صرفه جویی می شود. علاوه بر این برنامه های مختلفی متناسب با مقدار ظروف، زمان شست وشو، تنظیم درجه حرارت آب و ... نیز دارد.
صرفه جویی در زمان
به جز صرفه جویی در مصرف آب و برق، با استفاده ازاین محصول در زمان گران بهای خود نیز صرفه جویی می کنید. فقط کافی است فکر کنید هر روز چند دقیقه زمان صرف شستن ظروف با دست می کنید. یک ساعت یا بیشتر؟ و تازه کاملا تمیز و ضد عفونی هم نخواهند شد! پس به جای ایستادن پای سینک ظر فشویی و شستشوی ظروف با دست که کار سخت و خسته کننده ای نیز است می توانید این زمان را صرف خود و کارهایی که به آن علاقه دارید بکنید.


تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی
در مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی برای ما خیلی پیش آمده است که مشتریان تماس بگیرند و علت زیاد مصرف کردن نمک توسط ماشین ظرفشویی رومیزی خود را بپرسند. از آنجایی که کمپانی ما از ابتدای تاسیس خود مشاوره رایگان به مخاطبین داده است از این رو به سوالات مشتریان پاسخ داده می شود. حال می خواهیم علت این موضوع را اینجا بررسی کنیم تا اگر این مطلب را مطالعه کردید دیگه نیازی به تماس تلفنی نباشد.
این ایراد 3 دلیل عمده دارد :
درپوش محفظه نمک به درستی بسته نشده است پیشنهاد می کنیم یک بار به طور کامل باز و بسته شود.
 درجه تنظیم نمک اشتباه تعیین شده است و به اندازه کافی نمی باشد بهتر است برای رفع این ایراد به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه شود.
 و یا شیر برقی مربوط به مخزن نمک معیوب شده باشد که در این حالت اگر دستگاه از گارانتی خارج شده است بهتر است با یک شرکت تعمیر ماشین ظرفشویی تماس بگیرید.

علت تمیز نشستن ماشین ظرفشویی
تمیز نشستن ظروف توسط ماشین ظرفشویی علت بسیار زیادی می تواند داشته باشد که به طور کلی اکثر این مشکلات در برندها و مدل های کم مصرف و کم طرفدار به چشم می خورد و یکی از ایراداتی به حساب می آید که مشتری یا کاربر را مجاب به تعمیر ماشین ظرفشویی می کند. بنا به تحقیق و بررسی های کمپانی تولید و وارد کننده دلیل اول به خاطر نحوه استفاده نادرست است. البته خیلی از این کمپانی ها به دلیل باز کردن از سر خود و ایراد نزاشتن بر روی محصولشان اعتقاد به این موضوع دارند.
این دسته از ظرفشویی ها با توجه به پیشرفت تکنولوژی و به کارگیری از متد و قطعات منحصر به فردشان برای رسیدن به بهترین نوع راندمان کاری و سیستم عملکرد با کمترین هزینه به رعایت و انجام موارد زیر بسیار وابسطه می باشند به طوری که اکثر دستگاه هایی که برای تعمیر ماشین ظرفشویی به ما سپرده می شوند یک و یا چند مورد از مسائل زیر را در راندمان عمکرد خود از دست داده اند.
سختی آب دستگاه سختی آب باید به طور دقیق و صحیح و با در نظر داشتن فشار و شدت آب منطقه مورد نظر تنظیم شود تا رزین موجود در داخل ظرفشویی به شکل درستی احیا شود تا مشکل تمیز نشستن ماشین ظرفشویی به وجود نیاید.
مواد شویینده با گذشت زمان و تنوع در تولید مواد شویینده، همچنان در کشور تهیه محصولات شستشو با کیفیت و استاندارد متاسفانه کمی سخت و دشوار است. دلیل آن هم تولید و پخش شویینده های تقلبی و قاچاق نظیر برند اصل و اورجینال آن است که این اتفاق به سرعت قبل از ورود کالای اصلی در کشور رخ می دهد و باعث سر درگمی کاربران می شود.
این محصولات تقلبی از لحاظ بسته بندی کاملا مشابه با نمونه اصلی آن می باشد که تنها تشابه آنها همین مورد است و از نظر کیفیت زمین تا آسمان و کالای اصلی متفاوت است که با گذشت زمان پس از استفاده مداوم از شوینده های تقلبی راندمان و کارایی دستگاه پایین می آید و نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی به عینه مشخص می شود. به این مسئله دقت داشته باشید که هموارده اگر پودر، قرص و یا ماده شوینده خاصی برای ظرفشویی شما در نظر گرفته شده است حتما و تا جای امکان از همان محصول پیشنها شده استفاده شود تا به کارایی و عملکرد دستگاه لطمه وارد نشود و هزینه های زیادی صرف تعمیر ماشین ظرفشویی نشود.
قرص های شستشوی ظروف کوانتوم که مخصوص ماشین های ظرفشویی تولید می شود دارای تکنولوژی و خاصیت حل شدن در دماهای متفاوت می باشد. بدین صورت که 3 بخش اصلی این قرص به صورت جداگانه هر کدام در دمای خاصی با آب مخلوط می شوند که این دمای خاص باید با برنامه ای که تنظیم و برنامه ریزی شده مغایرت داشته باشد . اصولا در نمونه های تقلبی قرصها این موضوع رعایت نشده است و در برخی موارد حل نشدن قرص و یا زود حل شدن آن به چشم می خورد که یکی از دلایل اصلی تمیز نشستن ماشین ظرفشویی است.


نحوه صحیح چیدن ظروف درون دستگاه
چیدن صحیح ظروف در ماشین یکی از مسائل پیش پا افتاده ای است که با رعایت کردن آن موجب آب رسانی مناسب به ظروف کثیف در حال شستشو می شود. که در صورت بد چیده شدن و رعایت نکردن اصول اولیه چیدمان آب لازم جهت شستشو به قسمت های داخلی ظرف ها نرسیده و همین امر طبیعتا باعث تمیز شسته نشدن ظروف می گردد. برای آگاهی از این موضوع می توانید به دفترچه راهنمای کالا مراجعه و یا از دوستان و نزدیکانیی که تجربه بیشتری درباره این دستگاه دارند کمک بگیرید. در بسیاری از مواقع ماشین سالم است و کاربر تنها به دلیل چیده نشدن ظروف گمان می کند که دستگاهش احتیج به تعمیر ماشین ظرفشوییدارد. با کمی دقت و حوصله می توان در هزینه های اضافی صرفه جویی کرد.
علت تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی
در این مطلب سعی کرده ایم به بررسی متدوال ترین و معمول ترین مشکل علت تخلیه نکردن آب ماشین ظرفشوپی بپردازیم. زیرا این ایراد مشکل عمده ای از مصرف کننده های این دستگاه است که خیلی از تماس های گرفته شده به شرکتتعمیر ماشین ظرفشویی به این موضوع خلاصه می شود :
امکان دارد فیلتر داخلی کثیف و آلوده به مواد زاید باشد. برای جلوگیری از این اختلال می توانید، پس از هر سه بار استفاده و شستن ظروف توسط دستگاه، فیلتر را به طریقی که در دفترچه راهنما مشاهده می کنید باز کنید و آن را به طور صحیح و مطابق با آنچه در دفترچه می خوانید بشویید.
احتمال این وجود دارد که شلنگ های اتصال تخلیه آب دچار پیچ خوردگی، تا شدگی، خم خوردگی، و یا گرفتگی ناشی از مواد غذایی شده باشد. دلیل دیگری که ممکن است باعث این ایراد شده باشد گرفتگی محل اتصال شلنگ تخلیه و لوله یا حفره فاضلاب باشد.
احتمال دارد پمپ تخلیه یا مگنت (آهن ربای) دستگاه به طور کامل از کار افتاده و یا نیم سوز شده باشد. برای برطرف کردن این ایراد و استفاده مجدد از دستگاه بهتعمیر ماشین ظرفشویی نیاز است که تعمیرکار به کلیه این مسائل آشناست و بهتر است از اینگونه افراد کمک گرفته شود.
در ماشین ظرفشوپی جدید که قدمت کمتری نسبت به سایر برند ها دارند با متد جدیدی تولید و عرضه می شوند مانند کنوود، ایندزیت، موریس، آگ و غیره، شبکه ای برای سهولبت در عمل تخلیه کردن آب ظرفشویی و نیز جلوگیری از بازگشت آب فاضلاب به درون دستگاه ایجاد و نصب گردیده است که امکان دارند توسط رسوبات چربی، مواد غذایی، مواد شوینده و تکه های بجا مانده بر روی ظروف دچار گرفتگی شده باشد.
امکان دارد بر اثر قطع و وصل شدن برق به مرور زمان و یا به پایان رسیدن عمر قطعات الکتریکی به کامپیوتر و یا برد آسیب جده ای رسیده باشد. این مسئله نیز باعث تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی می شود. توصیه می شود برای رهایی از این ایراد هرگز خودتان اقدام نکنید و برای رفع آن با مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی و یا نمایندگی آن تماس بگیرید تا در اسرع وقت با ارسال تکنسین به محل شما، به اهیای مجدد دستگاه شما بپردازند و در کمترین زمان و صرف هزینه کم مشکل شما را برطرف کنند.
شاید محفظه ورودی پمپ تخلیه که وظیفه اصلی در تخلیه آب ماشین ظرفشویی را بر عهده دارد بر اثر چربی، کثیقی ، مواد غذای به جا مانده بر روی ظروف و یا تکه های ریز خوراکی ها گرفته شده باشد.
از روشن و خاموش کردن پشت سرهم دستگاه در بازه زمانی کم خودداری کنید همچنین هیچگاه در هنگام کارکردن دوشاخه برق را نکشید که دلیل اصلی بیشتر خرابی ها و مشکلات از رعایت نکردن این موارد و استفاده نادرست از وسیله به وجود می آیدتاکیدا خودداری نمائید. توجه داشته باشد اکثر خرابیها به دلیل عدم استفاده صحیح مصرف کننده می باشد.


علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی
در بیشتر ماشین ها علت روشن نشدن آن قابل پیش بینی نیست و نیاز به تعمیرکار و تعمیر ماشین ظرفشویی است. در این مطلب می خواهیم به بررسی این مشکل بپردازیم
این وسیله، یک دستگاه اتوماتیک و کاملا خودکار است که ظروف کثیف و آلوده را می شوید و تمیز و پاکیزه می کند؛ تنها کاری که کاربر می بایست انجام دهد، این است که دستگاه را پر از ظرف کند، پودر و یا مایع شستشو را اضافه کند، چرخه شست و شو را تنظیم کند و دکمه روشن را فشار دهد. اما برخی اعمال خاص را نیز خودبه خود انجام می دهد که عبارتند از:
•    خودش را از آب پر می کند.
•    آب را با سرعت و فشار زیاد از طریق فواره هایی به ظروف می پاشد تا آنها را تمیز نماید.
•    آب های کثیف را تخلیه می کند.
•    با پاشیدن آب بیشتر، ظروف را آبکشی می کند.
برای استفاده صحیح می توانید از دفترچه راهنمای این محصول کمک بگیرید و اگر آن را در اختیار ندارید می توانید با مراکز و نمایندگی های تعمیر ماشین ظرفشویی تماس بگیرید.
برخی از این دستگاه ها قبل از شستشو هوا را گرم می کند تا ظرف ها خشک شوند؛ البته در صورتی که شما انجام این قسمت را هنگام تنظیم دستگاه خواسته باشید. اگر مشکل روشن نشدن ماشین ظرفشویی بعد از این مرحله نمایان می شود باید بلافاصله دستگاه را از برق بکشید و با نمایندگی همان برند تماس حاصل فرمایید.
علاوه بر این، ظرفشویی بر کار خود نظارت می کند تا همه امور به طور مطلوب پیش رود. یک زمان سنج، طول مدت هرچرخه را تنظیم می کند؛ یک گیرنده حسی دمای آب و هوا را نمایان می کند تا از گرم شدن بیش از حد ظروف و تخریب آنها جلوگیری نماید و گیرنده حسی دیگری می تواند بگوید که سطح آب به اندازه کافی بالا هست تا مرحله شست و شو و آب کشی آغاز شود. برخی از ماشین های ظرفشویی دارای گیرنده هایی هستند که میزان کثیفی آب را که از ظروف می چکد مشخص می کنند و وقتی که آب به اندازه کافی تمیز بود، متوجه می شود ظرف ها تمیز شده اند.
برای اطلاع از نحوه صحیح استفاده، باید به دفترچه آن مراجعه کنید تا به خاطر استفاده غلط باعث خراب شدن دستگاه نشوید و هزینه بالا برای تعمیر ماشین ظرفشویی صرف نکنید.
در صورتی که از مغازه دارها بپرسید، می گویند همه ماشین های ظرفشویی میوه و سبزی می شویند و سبد میوه شوی هم دارند. جالب است بدانید این سبد میوه شوی که مغازه دارها از آن نام می برند، چیزی نیست جز همان طبقه اول دستگاه شما! در حقیقت آنچه یک ظرفشویی را از نظر شستن میوه از ماشین دیگر متمایز می کند، قابلیت کار با آب سرد است؛ این بدان معناست که در دستگاه برنامه ای تعبیه شده باشد که با استفاده از آن بشود میوه ها را با آب سرد شست تا پلاسیده نشوند.
تعمیر ماشین ظرفشویی غرب تهران
سال هاست که با داشتن متخصصین خبره توانسته ایم کلیه خدمات مربوط به تعمیر ماشین ظرفشویی غرب تهران را به طور احسن ارائه دهیم. قبل از اقدام به کار مطلع شدن از ایراد دستگاه به ما کمک می کند تا به سادگی بتوانیم عیب های آن را بر طرف کنیم و از اتلاف وقت جلوگیری کنیم. در زیر به برخی از ایرادهای متداول آن می پردازیم. بررسی این موارد و توجه کردن به آن باعث می شود تا در هنگام تعمیر ماشین ظرفشویی خسته و سردرگم نشویم. یکی از عمده ترین این ایرادات تمیز شسته نشستن ظروف است.
ابتدا باید مشخص شود منظور از تمیز نشستن چیست؟
در صورت کدر شدن ظروف درجه جلا دهنده زیاد شود. در صورتی که رسوب سفید رنگ بر روی ظروف ایجاد می شود ، حتماً نمک ریخته شود و درپوش ظرف نمک کامل بسته شده باشد و در صورت شکستگی، درپوش باید تعویض گردد.
در صورتی که ظروف چند ساعت بعد از مصرف شسته می شوند، ابتدا PRE WASH انتخاب شود(بدون شوینده) و بعد از پایان کار یکی از برنامه های شستشو انتخاب شود.
اگر لکه های چای روی ظروف خشک شده باشد ، معمولا در ماشین پاک نمی شود . و اگر لکه های آب بر روی ظروف دیده شود احتمالا به علت استفاده نکردن از نمک یا مایع جلا دهنده می باشد(درجه جلادهنده زیاد شود) .
در صورتی که فقط بعضی از ظروف یک طبقه تمیز شسته نشده باشند، به علت چیدمان نامناسب می باشد. و نیازی به تعمیر ماشین ظرفشویی نیست. درصورتی که دستگاه در حین کار آلارم بدهد و بر روی دیسپلی ERROR ظاهر شود ، کار دستگاه نیمه تمام مانده و کاملا طبیعی می باشد که ظروف تمیز نباشند یا خشک نشده باشند ، (چون کار دستگاه کامل انجام نشده است)
در صورتی که ظروف یا قاشق چنگال استیل زنگ زده است ، به علت جنس ظروف می باشد ، زیرا استیل خالص زنگ نمی زند. پس در حقیقت در صورت مشاهده این امر نیازی به تعمیر ماشین ظرفشویی نسیت و ایراد از دستگاه نمی باشد.
تعمیر ماشین ظرفشویی شرق تهران
تعمیر ماشین ظرفشویی شرق تهران با ارسال تکنسین به محل شما صورت می گیرد تا بدون کوچکترین مزاحمت و سختی برای مشتری این کار انجام گیرد.
دیگر ایراد مهمی که بیشتر مشتریان ما برایشان اتفاق میافتد و درخواست متخصص را می دهند خشک نشدن ظروف پس از شستشو است. اما بعضی افراد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در مورد دستگاه خود به اشتباه احساس می کنند که ظرفشوییشان خراب شده است یا به درستی کارنمی کند. حال برای اینکه شما مشتریان عزیز را از این گمانه زنی های غلط دور کنیم به دلایل مختلف خوب خشک نشدن ظروف بعد ازشستشو می پردازیم.
اول از همه باید این را بدانید که مقدار آبی که در انتهای لیوان و استکان باقی می ماند طبیعی است و جزو ایرادات به حساب نمی آید و احتیاجی به تعمیر ماشین ظرفشویی نیست. اگر به تازگی این دستگاه را خریداری کرده اید باید به این نکته توجه کنید که در برنامه های QuicK و PreWash ظروف خشک نمی شوندسعی کنید ظروف را مطابق با دفترچه راهنما بچینید که تمامیه عملکرد های دستگاه به طور کامل و صحیح به ظروف اعمال شودبه یاد داشته باشید که هنگام به صدا در آمدن آلارم دستگاه به منظور تمام شدن کار شستشو، حتما درب آن باز شود تا قطرات ناشی از بخار روی ظروف نماند
در صورتی که به تمامیه این نکات عمل کردید و پس از به صدا در آمدن آلارم شاهد خشک نشدن ظروف به طور کامل بودید دیگر باید با یک متخصص یا شرکت تعمیرات تماس بگیرید.


چند دلیل محکم برای شستن ظرف ها با ماشین ظرفشویی
تمیز تر شستن ظروف
شیر آب را باز کنید و درجه آبگرم کن را روی بالاترین حدی که ممکن است، قرار دهید. مسلما دستان شما توان تحمل داغی بیش از حد آب را نخواهد داشت و این درجه برای تمیزکردن کامل ظروف کافی نیست. برای ازبین بردن کامل میکروب ها دمای آب باید حداقل 70 درجه سانتی گراد باشد و هیچ آبگرمکنی آب را تا این درجه گرم نخواهد کرد در صورتی که دستگاه ظروف را در این دما تمیز می کند
وقتی ظروف را با دست شست وشو می دهید، مقدار زیادی آب از بین می رود. اگر دو سری ظرف هم اندازه داشته باشید و یک سری از آن ها را با دست و سری دیگر را با دستگاه بشویید خواهید دید که نه تنها هنگام شست وشو آب کمتری مصرف می شود، بلکه در زمان شما هم صرفه جویی می شود.
معمولا ابزار ظرفشویی با دست زبر و آلوده هستند
علاوه بر زبر بودن، ابر ظرفشویی حاوی تعداد زیادی باکتری است و ممکن است استفاده از آن باعث انتقال ویروس سرماخوردگی یا آنفولانزا بشود. طبق تحقیقات انجام شده در دانشگاه آریزونا، در هر 2 سانتی متر مکعب یک ابر ظرفشویی، حدود 10 میلیون باکتری وجود دارد که به نوعی بسیار منزجر کننده تر از سنگ توالت خانه شماست و مسلما نمی خواهید این همه میکروب و باکتری را به ظروفی که در آن ها غذا می خورید منتقل کنید! درست است که راه هایی برای تمیز و ضدعفونی کردن ابر و اسفنج های ظرفشویی وجود دارد اما چه کسی می تواند هر روز این کار را انجام دهد؟


تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی
تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی یکی دیگر از خدمات شرکت تعمیرات لوازم خانگی می باشد. این برند توانسته با بکارگیری از قطعات اورجینال درصد خرابی را در دستگاه های خود به حداقل برساند.
در ادامه در ارتباط با تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی می خواهیم دیگر ایراد عمده در این محصول را مورد بررسی قرار دهیم. مشکلی که خیلی از مخاطبان ما با آن دست و پنجه نرم می کنند عدم تخلیه شدن ظرفشویی است که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد با ما همراه باشید تا از این مسائل مطلع شوید.
در چنین مواقعی که این اتفاق برای دستگاه می افتد پیغام OE روی صفحه نمایشگر نشان داده می شود. بعد از هر بار شستشو باید فیلتر و لگنچه با آب داغ و مایع شستشو کاملا تمیز شود. برای این کار میتوان از فرچه استفاده کرد. قبل از اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی شلنگ تخلیه را حتما چک کنید تا مطمئن شوید ارتفاع آن بدرستی تنظیم شده است. حداکثر یک متر از خود دستگاه بالا آمده و سپس به لوله فاضلات متصل شود.
از صاف و یکدست بودن شیلنگ تخلیه مطمئن شوید تا هیچگونه تا و پیچ خوردگی در آن مشاهده نشود.
محل تخلیه آب نیز به درستی چک شود (لوله فاضلاب) چراکه احتمال این وجود دارد که دستگاه کاملا سالم باشد و ایراد از مسدود بودن محل تخلیه آب باشد.


تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود
همان طور که می دانید تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود نیز مانند تمامیه برندها نیاز به دانش درباره آن محصول دارد. چرا که هر یک از کمپانی های تولید لوازم خانگی متد خاص خود را برای ساخت چنین دستگاهایی دارند. از این رو به هر کس و یا شرکتی اعتماد نکنید.
اگر کلیه این مسائل را بررسی کردید و ایرادی پیدا نکردید باید با شرکت تعمیر ماشین ظرفشویی  کنوود تماس بگیرید.
درست است که خیلی از خانواده ها از برند کنوود برای شستشوی ظروف خود استفاده می کنند. اما آیا نحوه استفاده را به درستی انجام می دهند؟
امروزه سر وكله انواع و اقسام ماشین در آشپزخانه ها پیدا شده؛ حالا دیگر این ماشین ها نه تنها غذا می پزند بلكه خودشان هم ظرف ها را می شویند! ما می خواهیم در این گزارش سراغ همین ماشین هایی برویم كه وظیفه شستن ظرف های ما را به عهده گرفته اند.
سوالی که ذهن خیلی از خریداران را دگیر می کند این است که نحوه استفاده صحیح از این محصول چیست؟ ویا چگونه باید از این دستگاه استفاده کرد تا هیچ گاه خراب نشود و نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی نداشته باشد؟
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، وقتی کوهی از ظروف کوچک و بزرگ در َآشپزخانه روی هم جمع می شود این ماشین خانگی است که خیال شما را بابت شستن و خشک کردن ظرف ها راحت می کند. از کسی پوشیده نیست که شما جهت شستن ظرف هایی که در سینک آشپزخانه جمع شده به مصرف آب زیادی نیاز دارید اما در صورتی که برای تمیز کردن آنها از این دستگاه استفاده کنید درصد، آب کمتری مصرف می کنید. با این وجود در 40 تا 30 درصد مورد استفاده از ماشین های ظرفشویی باید ها و نباید هایی وجود دارد که بهتر است از آنها مطلع باشید و با استفاده درست، درآمدهای تان، آب و انرژی منزل را هدر ندهید.

تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در تهران
تعمیرات ظرفشویی بوش (BOSCH) در تهران و همه شهرهای ایران توانسته سابقه خوبی را برای خود در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش به دست آورد. برند بوش در همه جای دنیا معروف و در اکثر کشورها محصولات لوازم خانگی اش را به فروش می رساند. مواد استفاده شده در این برند معتبر جهانی به حدی ممتاز است که هر خریداری با خیالی آسوده اقدام به خرید می کند و خریدار سالیان سال می تواند بدون نگرانی از لوازم این برند در خانه بهترین بهره را ببرد. نمایندگی ظرفشویی بوش ریپیر نمایندگی فعالی نیز در کرج دارد.
تمامی متخصصان و تکنیسین هایی که در تعمیرگاه‌ های مجاز و مرکزی بوش مشغول به کارند جزء بهترین افراد در زمینه تعمیرات ظرفشویی بوش هستند که سالانه دوره های عملی و آموزشی خاصی را در این زمینه برای آشنایی بیشتر با محصولات جدید بوش و ظرفشویی بوش سپری می کنند.
ما با اعتقاد بر خدمات خود کاملا اطمینان داریم که همه ویژگی ها و خصوصیات انواع ماشین های ظرفشویی بوش را می شناسیم و نسبت به نقاط برتری و ضعف آن شناخت کافی داریم و به همین خاطر می توانیم بهترین خدمات تعمیراتی را در باره تعمیرات ظرفشویی بوش خدمت مشتریان خود عرضه کنیم. تمام افتخار ما جلب رضایت مشتری ها در همه جای ایران عزیزمان است. تمام سعی و کوشش ما بر این است که قطعات ایراد دار را تعمیر کنیم و آخرین گزینه برای ما تعویض قطعات ماشین ظرفشویی است.


عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی

 1- ماشین ظرفشویی کار نمی کند و لامپ نشانگر برق ورودی خاموش است .
  - پریز برق ندارد .
  - دوشاخه درست به پریز وصل نشده است .
  - فیوز برق سوخته است .
  - اگر از تبدیل سه به دو بر روی برق ورودی استفاده می کنید چک کنید که قطع نشده باشد.
  - سیم رابط معیوب است .
 2- ماشین ظرفشویی کار نمی کند ولی لامپ نشانگر یا دیسپلی روشن است .
  - شیر آب بسته است .
  - فشار آب کم است .
  - آب ساختمان قطع است .
  - دکمه روشن/خاموش را چک کنید .
  - دکمه start یا شروع را فشار نداده اید یا خراب است .
  - در ظرفشویی درست بسته نشده است .
  - شیلنگ ورودی آب تا خورده است .
  - دستگاه در حال توقف موقت است .
  - صفحه کلید قفل است .(دکمه مربوط به قفل صفحه را فشار دهید)
  - برق ورود را بر روی پریز کنترل کنید اگر کمتر از 200 ولت با شد دستگاه در وسط برنامه متوقف یا قطع می شود .
 
 3 - ماشین ظرفشویی روشن می شود اما آب وارد دستگاه نمی شود .
  - جریان آب وجود ندارد و قطع شده است .
  - شیر آب بسته است .
  - فیلتر شیر برقی ورودی آب مسدود شده است .
  - شیر برقی معیوب است .
  - شیلنگ ورودی آب تاخورده است .
  - فشار آب کم است .
 
 4 - آب تخلیه نمی شود و در ظرفشویی باقی می ماند .
  - فیلترها کثیف بوده یا مسدود شده اند (وجود مقداری آب در زیر فیلترها طبیعی است )
  - شیلنگ تخلیه مسدود شده است .
  - لوله فاضلاب مسدود شده است .
  - برنامه انتخاب شده تمام نشده است .
  - پمپ تخلیه معیوب است .
 
 5 - چراغ مربوط به تمام شدن نمک روشن شده است :
  - مقدار نمک کم است .
  - پس از ریختن نمک انرا به هم بزنید .
  - از نمک مرغوب استفاده نکرده اید .
  - سنسور مربوط به تشخیص نمک معیوب شده است .
 
 6 - نشانگر مربوط به مایع جلادهنده با وجود اضافه کردن مایع،همچنان روشن باقی مانده است:
  - مخزن مایع جلادهنده به اندازه کافی پر نشده است .
  - شناور مخزن مایع جلادهنده گیر کرده است (چند ظربه ملایم به آن بزنید)
  - از مایع جلادهنده نا مرغوب استفاده می کنید یا تاریخ مصرف آن گذشته است .
 
 7 - پودر در جاپودری یا روی در باقی می ماند :
  - یکی از ظروف مانع باز شدن در محفظه پودر شده است (زمانی که در ظرفشویی را می بندید مقابل جاپدری را چک کنید ظرف در آنجا نباشد )
  - سیستم مکانیکی بازکننده در جاپدری معیوب است .
  - مجاری بازوی آب افشان مسدود شده است .
  - بوبین مربوط به جاپودری سوخته است .
  - تاریخ انقضای پودر شستشو گذشته است و یا تقلبی می باشد و در محل آن سفت شده است .
  - بازوی آب فشان به ظروف برخورد می کند و حرکت آن متوقف شده است .
  - جا پودر در زمان ریختن پودر مرطوب بوده و پودر در جاپودری سفت شده است .
 
 8  - پودر بر روی ظروف مشاهده می شود :
  - تاریخ انقضای پودر شستشو تمام شده است .
  - نوع پودر شستشو مرغوب نیست یا تقلبی می باشد .
  - فاصله بین ظروف رعایت نشده است .
 
 9  - کف پیش از حد ایجاد شده و از ماشین خارج می شود :
  - از پودر دستی لباسشویی و یا مایع ظرفشویی برای ضد عفونی کردن میوه و سبزیجات به جای پودر ظرفشویی استفاده شده است .
  - از مواد شوینده بیش از حد استفاده شده است .
  - موقع پر کردن مخزن مایع جلادهنده مایع سر ریز شده است در این حالت از برنامه تخلیه استفاده کرده برنامه را محدد احرا کنید .
 
 10- ماشین نمک زیادی مصرف می کند : 
  - درپوش محفظه نمک درست بسته نشده است .
  - درجه تنظیم نمک به حد کافی نبوده است .
  - شیر برقی مربوط به مخزن نمک معیوب شده است .
 
 11 - ظرفشویی صدای غیر عادی می دهد :
  - ظرفشویی درست نصب نشده است .
  - بازوی آب فشان روی ظروف کشیده می شود .
  - تراز بودن ظرفشویی رعایت نشده است .
 
 12 - علت باقی ماندن ذرات غذا بر روی ظروف در ماشین ظرفشویی :
  - فیلتر شستشو کثیف یا مسدود شده و یا درست در جای خود قرار نگرفته است .
  - مجرا یا سوراخ های بازوی آب فشان کثیف شده اند .
  - بازوهای آب فشان به ظروف گیر می کنند .
  - از مواد شوینده نا مناسب استفاده شده و یا مقدار آن به حد کافی نمی باشد .
  - ظروف به درستی در سبد قرار نگرفته اند و برخی از ظروف با یکدیگر تماس دارند .
  - مقدار ظروف در سبد ها بیش از حد ظرفییت ماشین است .
  - برنامه شستشوی مناسب نیست .
  - لوله فاضلاب مسدود شده است .
  - ذرات غذا روی ظروف خشک شده است .
 
 13 - ظروف خشک نمی شود :
  - مایع جلادهنده در دستگاه وجود ندارد .
  - مقدار مایع جلادهنده درست تنظیم نشده است .
  - ظروف بدرستی در سبد چیده نشده است .
  - ظروف زود از ظرفشویی خارج شده است .
  - برنامه شستشو مناسب نیست .
  - المنت ماشین خراب یا کار نمی کند .
 
 14 - ظروف سفیدک می زنند :
  - مقدار پودر یا مایع جلادهنده کم بوده است .
  - در محفظه نمک درست بسته نشده است .
  - محفظه نمک خالی از نمک یا آب است .
  - درجه سختی آب نسبت به منطقه درست انتخاب نشده است .
  - از ماده پاک کننده بدون فسفات استفاده شود .
  - لیوان شیشه ای یا کریستال شیری رنگ شده و یا ترک خورده اند .
  - از مواد شوینده نامناسب استفاده شده است .
  - این ظروف برای شسته شدن در ظرفشویی مناسب نیستند .
  - ظروف شیشه ای یا کریستال مات شده اند .
  - مقدار مایع جلادهنده کافی نیست .
  - لیوان و قاشق و چنگال ظاهری مات دارند .
  - مقدار مایع جلادهنده بیش از حد است .
 
 
 15 - ظروف فولادی و استیل لکه دار شده اند :
  - این ظروف برای شسته شدن در ظرفشویی مناسب نیستند .
  - ظروف به درستی در سبد قرار نگرفته اند .
  - از مواد شوینده بیش از حد استفاده شده است .
  - نمک موجود در آب زیاد است .

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی
در صورتی که ماشین ظرفشویی شما روشن نمی شود یا اصلا راه نمی افتد، محل پریز های برق ظرفشویی که به دیوار متصل شده اند را چک کنید. اطمینان حاصل کنید که پریز های ماشین لباسشویی به برق متصل باشند. اگر پریز هایی که به صورت دو شاخه به برق متصل شده اند پریز GFI می باشد، توجه کنید که جرقه نزده باشند.
اگر نیاز بود GFI را دوباره تنظیم نمایید. برای اینکه کاملا اطمینان حاصل کنید ایراد از پریز نمی باشد، می توانید دستگاه ظرفشویی را از برق جدا کنید و وسیله دیگری را را با همان برق تست کنید تا از درست کار کردن پریز مطمئن شوید.
در صورتی که ماشین ظرفشویی به برق متصل باشد و GFI هم جرقه نزده باشد پس کلید برق روی دیوار را چک کنید و توجه کنید که آن جرقه نزده و در جای خود محکم باشد. 


انواع ارورهای ظرفشویی
ارور ظرفشویی آاگ
کد خطا i10 در ظرفشویی آاگ
احتمالا ایراد از سیستم ورودی آب ماشین ظرفشویی آاگ است.
کد خطا i20 در ظرفشویی آاگ
احتمالا ایراد از سیستم خروجی آب و پمپ ماشین ظرفشویی آاگ الکترولوکس است.
کد خطا i30 در ماشین ظرفشویی آاگ
احتمالا ایراد نشتی و یا سیستم هیدرواستات است.
کد خطا i40 در ظرفشویی آاگ
احتمالا ایراد هیدرواستات ماشین ظرفشویی آاگ است.
نمایندگی گارانتیران
کد خطا i50 در ظرفشویی آاگ AEG:
احتمالا ایراد هیت پمپ و موتور ماشین ظرفشویی آاگ الکترولوکس می باشد.
ارور ظرفشویی بوش
E4 -  خرابی رله ایمنی المنت - مشکل برد الکترونیک - خرابی هیترزئولیت - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
E5 -  سر ریز شدن بیش از حد آب داخل دستگاه - معیوب بودن آب شمار - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
E00 -  این شرح بدون خطا می باشد دستگاه ریست شود
E01 -  گرفتگی پمپ تخلیه - پمپ نیمه کاره عمل میکند - تاخیر در تخلیه به موقع آب - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
E02 -  معیوب بودن رله برد الکترونیک برای گرم کردن المنت - خرابی و سوختگی خود المنت (هیتر) - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E03 -  خرابی و یا سوختگی رله کمکی برای گرم کردن المنت - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E06 -  چک کردن ولتاژ - مقدار مقاومت سنسور چک شود - خرابی سنسور- دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E07 -  مشکل خرابی در سیستم خشک کن زئولیت می باشد - خرابی در فن خشک کن - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E08 -  خطای گرم کردن آب - افت در ولتاژ - نصب سیم ارت - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E09 -  چک کردن مقدار مقاومت المنت - بررسی کردن سیم کشی دستگاه - چک کردن رله برد الکترونیک- دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E10 -  خرابی در سیستم زئولیت - چک کردن مقدار مقاومت در المنت - بررسی سیم کشی دستگاه- دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E11 -  خرابی سنسور NTC مقدار اهم سنسور چک شود - تعویض سنسور - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E12 -  خرابی سنسور NTC - تعویض سنسور NTC - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E13 -  این خطا مربوط است به درجه دمای بالای آب 75 درجه  - خرابی سنسور گرمایشی مقدار اهم سنسور دما چک شود - خرابی از مدار برد اصلی دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E14 -  برنامه متوقف شده است همراه با تخلیه - سنسور آب شمار چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E15 -  برنامه دستگاه متوقف می شود همراه با متناوب پمپاژ - آب ریزش از کف دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E16 -  دریچه آب بررسی شود - برنامه دستگاه متوقف شده با متناوب پمپاژ - ممکن است خرابی از مدار برد باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E17 -  برنامه دستگاه متوقف شده با متناوب پمپاژ - دریچه تامین آب چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E18 -  چراغ تامین آب دستگاه روشن می شود - برنامه دستگاه متوقف شده با متناوب پمپاژ - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E19 -  علت این خطا از خرابی برد الکترونیک می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E20 -  اشکال این خطا از مقادیر مقاومت پمپ گرما اشتباه شده است - هیت پمپ را چک کنید - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E21 -  مشکل این خطا مربوط می شود به مسدود شدن و یا گرفتگی هیت پمپ دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E22 -  این خطا مربوط می شود به باقی ماندن آب داخل پمپ - خرابی پمپ - فیلتر - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E23 -  پیغام این خطا از خرابی و سوختگی کامل پمپ دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E24 -  علت این خطا شلنگ خروجی مسدود شده است خرابی پمپ - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E25 -  مشکل این خطا از عدم تخلیه آب می باشد - سوختگی پمپ تخلیه - نشت آب داخل پمپ - خرابی از مدار برد دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E26 -  اشکال این خطا از سوئیچ سنسور کف می باشد - بررسی سیم کشی دستگاه - خرابی سویچ آب ریزش کف دستگاه - چک کردن ولتاژ - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E27 -  سیم ارت دستگاه چک شود - چک کردن ولتاژ - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
E28 -  کثیفی و خرابی اکوا سنسور - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E29 -  ولتاژ دستگاه چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E30 -  ولتاژ برق دستگاه 290 - گلنت روی درب دستگاه بررسی شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
E31 - این خطا مربوط به برد می باشد - ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
E32 - این خطا مربوط به برد می باشد - ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
EE01 -  قبل از زدن استارت اشکال از برد الکترونیک - بعد از زدن استارت اشکال از موتور دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
EE17 -  خرابی از شیر برقی - فشار آب بالاتر از حد می باشد - خرابی از فرمان برد دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
EE20 -  ابتدای کارکرد دستگاه سوختگی و یا اتصال موتور - وسط و انتهای کارکرد دستگاه اشکال از برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
EE24 -  اشکال این خطا از پمپ تخلیه می باشد - هیت پمپ - خرابی از برد الکترونیک سوکت - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
E00 - بدون خطا
F17 -  کنترل کننده جریان دریچه آب را بررسی کنید - پروانه چرخ تشخیص داده نشده - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
ارور ماشین ظرفشویی ال جی
IE - این خطا از آب ورودی دستگاه می باشد - سوختگی شیر برقی - خرابی برد الکترونیک - شیر ورودی چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
OE - اشکال این خطا از تخلیه آب دستگاه می باشد - پمپ تخلیه بررسی شود - برد اصلی معیوب می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
EI - دستگاه دارای نشتی آب می باشد - سوختگی ببین کف - سیم کشی چک شود و در آخر ایراد از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
FE - اشکال این خطا از خرابی شیر برقی آب می باشد - وارد شدن بیش از حد آب داخل مخزن دستگاه - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
PF - دستگاه دچار قطعی برق شده است - خرابی برد اصلی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
HE - این خطا مربوط به هیتر (المنت) دستگاه می باشد - ممکن است خرابی از مدار برد دستگاه باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
TE - اشکال این خطا از ترمیستور دستگاه و یا دمای بیش از حد آب داخل دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
LE - این خطا مربوط به قفل شدن موتور دستگاه می باشد - سوختگی موتور - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
CE - مشکل این ارور از جریان کشی موتور
CD - نمایشگر کول درای
CL - خطای قفل کودک
ST - استریل کردن UV برنامه
F - برنامه اوتومات

ارور ظرفشویی سامسونگ مدل : ST151
DR - این خطا مربوط می شود به درب دستگاه - درب دستگاه بسته نشده است
E2 - خطای ورودی آب دستگاه - شیر آب ورودی چک شود - بررسی اکوا استاپ دستگاه را از پریز جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
E3 - اشکال در تخلیه آب از دستگاه - پمپ تخلیه دستگاه خراب می باشد - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
E4 - اشکال در عدم گرم کردن آب دستگاه - خرابی هیتر - مقدار مقاومت المنت دستگاه بررسی شود - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب نمایندگی لوازم خانگی مابه را حتما مطالعه کنید.


F1 - خطای عدم تامین آبگیری به مقدار لازم - بررسی شیر برقی - سوختگی اکوا استاپ - دستگاه را از پریز جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
F3 - این خطا نشتی آب در دستگاه می باشد - خرابی ببین کف دستگاه - دستگاه را از پریز جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
F4 - خطای دمای بیش از حد مجاز آب داخل دستگاه - خرابی برد الکترونیک - معیوب بودن سنسور المنت - دستگاه را از پریز جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
F5 - خطای دمای پایین آب داخل دستگاه - خرابی برد الکترونیک - سوختگی المنت (هیتر) - دستگاه را از پریز جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
F6 - اشکال در نشتی شیر برقی- شیر برقی بررسی شود - فرسودگی و یا پارگی ممبران شیر برقی - دستگاه را از پریز جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
F8 - خطای موتور سنکرون - چک کردن موتور سنکرون - دستگاه را از پریز جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
SE - خطای سویچ - دستگاه را از پریز جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
F9 - این خطا مربوط به ارتباط بین برد اصلی دستگاه و برد نمایشگر (پنل) می باشد - دستگاه را از پریز جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
ارور ظرفشویی سامسونگ مدل : D 147
4E - خطای عدم ابگیری دستگاه - چک کردن اکوا استاپ - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
4E-1 - اشکال در دمای بیش از حد آب داخل دستگاه می باشد - المنت (هیتر) بررسی شود - ترمیستور چک شود - رله برد الکترونیک خراب می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
5E - اشکال از تخلیه آب دستگاه می باشد - پمپ تخلیه بررسی شود - برد اصلی معیوب می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
PE - این خطا مربوط به سنجش دور موتور است - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
TE - خطای سنسور دما - ترمیستور چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
HE-1 - اشکال از المنت (هیتر) دستگاه می باشد- گرمایش بیش از حد آب - ترمیستور بررسی شود - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
BE-2 - اشکال در اتصال کلید ها
BE-3 - خطای ارتباطی کلید های لمسی
AE - خطای ارتباط بین برد اصلی و برد نمایشگر (پنل) - خرابی برد اصلی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
LE - این خطا نشتی آب در دستگاه می باشد - خرابی ببین کف دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
OE - خطای سنسور سر ریز آب دستگاه - علت سوراخ بودن کف ظرفشویی و یا خرابی موتور - شکستگی مخزن نمک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
1E - خطای کم بودن آب دستگاه - آب شمار بررسی شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
3E - اشکال در ارتباط موتور جت دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
ارور ظرفشویی سامسونگ مدل : D 146
DR - این خطا مربوط می شود به درب دستگاه - درب دستگاه بسته نشده است.
E2 - خطای ورودی آب دستگاه - شیر آب ورودی چک شود - خرابی اکوا استاپ - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
E3 - اشکال در تاخیر به موقع آبگیری -  سوختگی شیر برقی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
E4 - اشکال در عدم گرم کردن آب دستگاه - خرابی هیتر - مقدار مقاومت المنت دستگاه بررسی شود - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F1 - خطای عدم تامین آبگیری به مقدار لازم - بررسی شیر برقی - سوختگی اکوا استاپ - آب شمار چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F3 - این خطا نشتی آب در دستگاه می باشد - خرابی ببین کف دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F4 - خطای دمای بیش از حد مجاز آب داخل دستگاه - خرابی برد الکترونیک - معیوب بودن سنسور المنت - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F5 - خطای دمای پایین آب داخل دستگاه - خرابی برد الکترونیک - سوختگی المنت (هیتر) - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F6 - اشکال در نشتی شیر برقی- شیر برقی بررسی شود - فرسودگی و یا پارگی ممبران شیر برقی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F8 - خطای موتور سنکرون - چک کردن موتور سنکرون - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
TS - این خطا مربوط می شود به ترمیستور دستگاه - خرابی از ترموستات می باشد مقدار اهم ترمیستور چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
TO - اشکال در ترمیستور می باشد مقدار مقاومت ترمیستور بررسی شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور ظرفشویی سامسونگ مدل : D 148
D01 - خطای شیر برقی - سوختگی شیر برقی - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
D02 - خطای پمپ تخلیه دستگاه - خرابی پمپ تخلیه - اشکال از برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
D03 - این خطا مربوط به خشک کن و گرما سازی هیتر می باشد -  سوختگی المنت مقدار مقاومت بررسی شود - خرابی رله برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
D04 - خطای ترمیستور - سوختگی ترمیستور مقدار مقاومت چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
D05 - پمپ جریان کمی می کشد - بررسی پمپ تخلیه مقدار مقاومت پمپ چک شود - برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
D06 - پمپ دستگاه جریان زیادی می کشد - مقدار مقاومت پمپ بررسی شود - بررسی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
D07 - اشکال در نشتی آب در دستگاه - سوراخ بودن داخل ظرفشویی - خرابی موتور جت دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
D08 - خطای متناوب شیر برقی - سوختگی شیر برقی - برد الکترونیک چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
D011 - اشکال در مبدل فشار می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
D12 - خطا در خارج شدن آب - پمپ تخلیه بررسی شود - برد اصلی معیوب می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
D13 - خطای گرم شدن دمای بیش از حد مجاز آب داخل دستگاه - خرابی برد الکترونیک - معیوب بودن سنسور المنت - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
D14 - خطای ورودی و خروجی آب دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل : D 149
4E - خطای ورودی آب دستگاه - شیر آب ورودی چک شود - سوختگی شیر برقی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
4E-1 - اشکال از دمای بالای آب ورودی می باشد - ورودی آب داخل دستگاه بررسی شود.
5E - خطای سیستم تخلیه آب دستگاه - مقدار مقاومت پمپ تخلیه چک شود - سوختگی پمپ تخلیه - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
PE - خطای دور سنج موتور جت (تاکو) - مقدار مقاومت تاکو بررسی شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
TE - خطای سنسور دما - مقدار مقاومت سنسور دما چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
HE-1 - اشکال از المنت (هیتر) میباشد - مقدار مقاومت المنت چک شود - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
HE - این خطا مربوط است به سیستم گرمایشی دستگاه هیتر و یا المنت - گرمایش بیش از حد آب - خرابی ترمیستور مقدار مقاومت ترمیستور بررسی شود - سوختگی المنت (هیتر) مقدار مقاومت المنت چک شود - خرابی رله برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
BE- 2 - خطای اتصال کلید ها - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
BE-3 - خطای ارتباط بین برد و کلید لمسی پنل  - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
AE - خطای ارتباط بین برد اصلی و برد نمایشگر (پنل) - خرابی برد اصلی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
LE - این خطا نشتی آب در دستگاه می باشد - خرابی ببین کف دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
OE - خطای سنسور سر ریز آب دستگاه - علت سوراخ بودن کف ظرفشویی و یا خرابی موتور - شکستگی مخزن نمک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
1E - خطای کم بودن آب دستگاه - آب شمار بررسی شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
3E - اشکال در ارتباط موتور جت دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور ماشین ظرفشویی کنوود وستل
کد خطا F5 - علت این خطا از کافی نبودن آب داخل دستگاه می باشد - نکاتی را که باید چک نمایید - اطمینان حاصل کنید که شیر آب تا آخر باز باشد - و هیچ گونه بریدگی وجود ندارد - شیر آب ورودی را ببندید لوله آب را از شیر آب باز کنید - ممکن است خرابی از مدار برد دستگاه باشد - فیلتر آب را از انتهای لوله باز کرده و ان را تمیز نمایید - دوباره ماشین را روشن کنید و در صورت تکرار شدن این خطا دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F3 - مشکل این خطا مربوط است به مسیر آب ورودی دستگاه - اطمینان حاصل کنید که شیر آب ورودی باز باشد - نکاتی که باید بررسی شوند - خرابی اکوا استاپ مقدار مقاومت چک شود - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F2 - اشکال این خطا از خارج نشدن آب از ماشین ظرفشویی می باشد - نکاتی را که باید چک نمایید - لوله آب خروجی را بررسی نمایید که تا خوردگی نداشته باشد - ممکن است فیلترهای ظرفشویی مسسدود شده باشد - ظرفشویی خود را خاموش و روشن نمایید و برنامه ای که کنسل شده است را فعال نمایید در صورت تکرار شدن این خطا میتواند علت آن از سوختگی موتور تخلیه باشد - ممکن است خرابی از مدار برد اصلی دستگاه باشد - و در این صورت دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F8 - خطا در گرم کننده آب دستگاه - خرابی هیتر (المنت) مقدار مقاومت هیتر چک شود - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا FI - این خطا از سرریز شدن آب است - صدای آژیری که در اثر سرریز شدن آب فعال می شود - ظرفشویی خود را خاموش کنید و شیر آب را ببندید - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا FE - خطای نقص در کارت الکترونیکی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F7 - این مشکل خطا از بالا بودن دما می باشد (دمای درون ظرفشویی بالاست) - خرابی سنسور دما مقدار مقاومت سنسور چک شود - خرابی از مدار برد دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F9 - خطای نقص در محل قرارگیری دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F6 - این خطا مربوط می شود به سنسور گرمایی دستگاه - خرابی از سنسور دمای ظرفشویی می باشد مقدار اهم سنسور گرمایی بررسی شود در صورت لزوم تعویض شود - خرابی از مدار برد الکترونیک می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور ظرفشویی مجیک  Magic Dish Washer
کد خطا E1 - این خطا باز بودن بیش از 10 دقیقه درب دستگاه را نشان می دهد.
کد خطا E2 - مشکل این خطا از تامین آب و یا اشکال موتور دستگاه می باشد - خرابی از جت پمپ می باشد - خرابی از مدار برد اصلی می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E3 - اشکال این خطا از عدم تخلیه آب داخل دستگاه می باشد - خرابی پمپ تخلیه مقدار مقاومت پمپ بررسی شود - خرابی از مدار برد الکترونیک می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E4 - پیغام این خطا از تامین آب گرم و یا دمای ورودی آب بالای 85 درجه می باشد - ورودی آب داخل دستگاه بررسی شود - خرابی هیتر مقدار مقاومت المنت چک شود - خرابی ترموستات مقدار اهم ترموستات چک شود خرابی از برد الکترونیک می باشد -دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E5 - این خطا مربوط می شود به المنت (هیتر) - سوختگی المنت مقدار اهم المنت چک شود - خرابی سنسور دما مقدار اهم سنسور چک شود - خرابی از مدار برد می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E6 - مشکل این خطا از اسیب دیدن موتور اصلی می باشد - سوختگی جت پمپ - روتور داخل جت پمپ بررسی شود - ممکن است خرابی از برد اصلی هم باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E7 - اشکال این خطا مربوط می شود به برد دستگاه - مدار برد فرمان دستگاه آسیب دیده است - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E8 - پیغام این خطا مربوط است به اسیب دیدن موتور اصلی دستگاه - سوختگی جت پمپ - روتور داخل جت پمپ بررسی شود - ممکن است خرابی از برد اصلی هم باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E10 - این خطا مربوط می شود به شبکه ارتباطی ماشین ظرفشویی - عدم ارتباط بین برد اصلی و پنل - خرابی مدار برد - چک کردن سیم کشی دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F1 - مشکل این خطا از فلوسنج و یا جریان سنج ماشین می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F2 - اشکال این خطا مربوط است به هیدروستات و یا کافی نبودن آب داخل دستگاه - نکاتی را که باید چک نمایید - مقدار اهم پایه های هیدروستات چک شود ممکن است خرابی از هیدروستات باشد - خرابی مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F3 - پیغام این خطا مربوط است به نشتی آب کف دستگاه - ممکن است خرابی از سنسور نشتی آب باشد - خرابی از مدار برد - چک کردن سیم کشی دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F4 - این خطا مربوط می شود به دمای ورودی بالای 85 درجه آب - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F5 - علت مشکل این خطا از کم بودن دمای اب داخل دستگاه می باشد - سوختگی هیتر (المنت) مقدار مقاومت هیتر چک شود - خرابی سنسور دما مقدار اهم سنسور بررسی شود -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F6 - اشکال این خطا مربوط است به نشتی آب از شیر برقی و یا فشار زیا آب - خرابی شیر برقی شیر برقی چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا Dr - پیغام این خطا از باز بودن درب دستگاه می باشد.
کد خطا Ts - این خطا مربوط می شود به اتصال ترمیستور - خرابی ترمیستور مقدار اهم ترمیستور چک شود - ممکن است خرابی از مدار برد باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا TO - علت مشکل این خطا از قطعی ترمیستور و یا خرابی می باشد - خرابی ترمیستور مقدار اهم ترمیستور چک شود - ممکن است خرابی از مدار برد باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا to - اشکال این خطا از مدار برد الکترونیک دستگاه می باشد - مدار باز و یا فیش قرمز برد جدا شده است - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور ظرفشویی الگانس مدل 9213
کد خطا E1 - این خطا مربوط است به عدم ابگیری - خرابی شیر برقی مقدار اهم شیر برقی چک شود - شیر آب ورودی به دستگاه را بررسی نمایید - خرابی از مدار برد الکترونیک - 
دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E2 - مشکل این خطا از عدم تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد - خرابی پمپ تخلیه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E3 - اشکال این خطا از هیتر می باشد - خرابی المنت مقدار اهم هیتر چک شود - خرابی سنسور دما مقدار اهم سنسور چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E4 - پیغام این خطا مربوط می شود به بالا رفتن حجم آب و عمل کردن فلومتر - ممکن است خرابی از سنسور کف هم باشد - خرابی هیدروستات و یا آب شمار دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E5 - این خطا مربوط می شود به عدم وجود ولتاژ مناسب - ممکن است خرابی از مدار برد دستکاه باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E6 - مشکل این خطا از قطعی ترموفیوز می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E7 - اشکال این خطا از ترموفیوز و یا ترموستات می باشد - خرابی ترموستات مقدار اهم ترموستات چک شود - بررسی ترموفیوز ممکن است قطعی داشته باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور ماشین ظرفشویی اریستون
کد ارور A1 - این خطا مربوط است به موتور اصلی دستگاه - خرابی جت پمپ (هیت پمپ) - سیک کشی بررسی شود - ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک هم باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A2 - مشکل این خطا از عدم آبگیری می باشد - خرابی شیر برقی مقدار مقاومت شیر برقی بررسی شود - بسته بودن شیر آب ورودی دستگاه - ممکن است خرابی از مدار برد باشد - چک کردن سیم کشی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A3 - اشکال این خطا از عدم تخلیه آب داخل دستگاه می باشد - نکاتی که باید بررسی شوند - سیم کشی بررسی شود - پمپ تخلیه چک شود مقدار مقاومت پمپ بررسی شود - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A4 - پیغام این خطا مربوط می شود به دمای آب - خرابی ترموستات مقدار اهم ترموستات چک شود - خرابی از مدار برد الکترونیک می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A5 - این خطا مربوط است به عدم آب گیری و یا آب گیری بیش از حد دستگاه - خرابی از هیدرواستات می باشد - سیم کشی چک شود - ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A6 - مشکل این خطا از آب گیری شیر برقی می باشد - سوختگی شیر برقی - سیم کشی قسمت شیر برقی بررسی شود - خرابی از مدار برد می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A7 - اشکال این از جت پمپ می باشد - نکاتی را که باید بررسی نمایید - از سالم بودن مدار برد مطمئن شوید ممکن است خرابی از مدار برد اصلی باشد - سیم کشی را چک کنید - سوختگی هیت پمپ (جت پمپ) - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A8 - پیغام این خطا مربوط می شود به هیتر (المنت) - سوختگی المنت مقدار مقاومت هیتر چک شود از عدم اتصالی المنت به بدنه مطمئن شوید - ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک باشد - سیم کشی دستگاه بررسی شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A9 - این خطا مربوط می شود به برنامه دستگاه - خرابی از مدار برد الکترونیک می باشد ای سی پلگرام - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A99 - مشکل این خطا از برد می باشد - عدم ارتباط بین تایمر و پنل دستگاه - ممکن است خرابی از مدار برد اصلی باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
 کد خطا A01 - دستگاه دارای نشتی آب می باشد - سوختگی ببین کف - سیم کشی چک شود و در آخر ایراد از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A03 - خطای سیستم تخلیه آب دستگاه - مقدار مقاومت پمپ تخلیه چک شود - سوختگی پمپ تخلیه - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا A04 - اشکال این خطا از ترمیستور سنسور دستگاه و یا دمای بیش از حد آب داخل دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A05 - علت خطا گرفتگی فیلترها
کد خطا A06 - این خطا از آب ورودی دستگاه می باشد - سوختگی شیر برقی - خرابی برد الکترونیک - شیر ورودی چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A08 - اشکال ارور مربوط است به دمای پایین آب داخل دستگاه - سیم های ارتباطی چک شود - خرابی ترمیستور - خرابی المنت و در آخر مشکل از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A09 - خطای نقص ایپرام در کارت الکترونیکی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A10 - این خطا مربوط است به سیستم گرمایشی دستگاه هیتر و یا المنت - گرمایش بیش از حد آب - خرابی سنسور حرارتی مقدار اهم سنسور بررسی شود - خرابی رله برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا A11 - پیغام این خطا از خرابی و سوختگی کامل پمپ دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا A12 - ایراد در شناسایی نرم افزار.
کد خطا A13 - علت این خطا همخرانی نداشتن مدار برد با دستگاه می باشد.
ارورهای ماشین ظرفشویی ایندزیت
کد ارور A1 - این خطا مربوط است به موتور اصلی دستگاه - خرابی جت پمپ (هیت پمپ) - سیک کشی بررسی شود - ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک هم باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A2 - مشکل این خطا از عدم آبگیری می باشد - خرابی شیر برقی مقدار مقاومت شیر برقی بررسی شود - بسته بودن شیر آب ورودی دستگاه - ممکن است خرابی از مدار برد باشد - چک کردن سیم کشی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A3 - اشکال این خطا از عدم تخلیه آب داخل دستگاه می باشد - نکاتی که باید بررسی شوند - سیم کشی بررسی شود - پمپ تخلیه چک شود مقدار مقاومت پمپ بررسی شود - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A4 - پیغام این خطا مربوط می شود به دمای آب - خرابی ترموستات مقدار اهم ترموستات چک شود - خرابی از مدار برد الکترونیک می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A5 - این خطا مربوط است به عدم آب گیری و یا آب گیری بیش از حد دستگاه - خرابی از هیدرواستات می باشد - سیم کشی چک شود - ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A6 - مشکل این خطا از آب گیری شیر برقی می باشد - سوختگی شیر برقی - سیم کشی قسمت شیر برقی بررسی شود - خرابی از مدار برد می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A7 - اشکال این از جت پمپ می باشد - نکاتی را که باید بررسی نمایید - از سالم بودن مدار برد مطمئن شوید ممکن است خرابی از مدار برد اصلی باشد - سیم کشی را چک کنید - سوختگی هیت پمپ (جت پمپ) - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A8 - پیغام این خطا مربوط می شود به هیتر (المنت) - سوختگی المنت مقدار مقاومت هیتر چک شود از عدم اتصالی المنت به بدنه مطمئن شوید - ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک باشد - سیم کشی دستگاه بررسی شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A9 - این خطا مربوط می شود به برنامه دستگاه - خرابی از مدار برد الکترونیک می باشد ای سی پلگرام - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A99 - مشکل این خطا از برد می باشد - عدم ارتباط بین تایمر و پنل دستگاه - ممکن است خرابی از مدار برد اصلی باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A01 - دستگاه دارای نشتی آب می باشد - سوختگی ببین کف - سیم کشی چک شود و در آخر ایراد از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A03 - خطای سیستم تخلیه آب دستگاه - مقدار مقاومت پمپ تخلیه چک شود - سوختگی پمپ تخلیه - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا A04 - اشکال این خطا از ترمیستور سنسور دستگاه و یا دمای بیش از حد آب داخل دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A05 - علت خطا گرفتگی فیلترها.
کد خطا A06 - این خطا از آب ورودی دستگاه می باشد - سوختگی شیر برقی - خرابی برد الکترونیک - شیر ورودی چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A08 - اشکال ارور مربوط است به دمای پایین آب داخل دستگاه - سیم های ارتباطی چک شود - خرابی ترمیستور - خرابی المنت و در آخر مشکل از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A09 - خطای نقص ایپرام در کارت الکترونیکی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A10 - این خطا مربوط است به سیستم گرمایشی دستگاه هیتر و یا المنت - گرمایش بیش از حد آب - خرابی سنسور حرارتی مقدار اهم سنسور بررسی شود - خرابی رله برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا A11 - پیغام این خطا از خرابی و سوختگی کامل پمپ دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا A12 - ایراد در شناسایی نرم افزار.
کد خطا A13 - علت این خطا همخرانی نداشتن مدار برد با دستگاه می باشد.
ارور ظرفشویی هات پوینت
کد ارور A1 - این خطا مربوط است به موتور اصلی دستگاه - خرابی جت پمپ (هیت پمپ) - سیک کشی بررسی شود - ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک هم باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A2 - مشکل این خطا از عدم آبگیری می باشد - خرابی شیر برقی مقدار مقاومت شیر برقی بررسی شود - بسته بودن شیر آب ورودی دستگاه - ممکن است خرابی از مدار برد باشد - چک کردن سیم کشی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A3 - اشکال این خطا از عدم تخلیه آب داخل دستگاه می باشد - نکاتی که باید بررسی شوند - سیم کشی بررسی شود - پمپ تخلیه چک شود مقدار مقاومت پمپ بررسی شود - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A4 - پیغام این خطا مربوط می شود به دمای آب - خرابی ترموستات مقدار اهم ترموستات چک شود - خرابی از مدار برد الکترونیک می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A5 - این خطا مربوط است به عدم آب گیری و یا آب گیری بیش از حد دستگاه - خرابی از هیدرواستات می باشد - سیم کشی چک شود - ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A6 - مشکل این خطا از آب گیری شیر برقی می باشد - سوختگی شیر برقی - سیم کشی قسمت شیر برقی بررسی شود - خرابی از مدار برد می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A7 - اشکال این خطا از جت پمپ می باشد - نکاتی را که باید بررسی نمایید - از سالم بودن مدار برد مطمئن شوید ممکن است خرابی از مدار برد اصلی باشد - سیم کشی را چک کنید - سوختگی هیت پمپ (جت پمپ) - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A8 - پیغام این خطا مربوط می شود به هیتر (المنت) - سوختگی المنت مقدار مقاومت هیتر چک شود از عدم اتصالی المنت به بدنه مطمئن شوید - ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک باشد - سیم کشی دستگاه بررسی شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A9 - این خطا مربوط می شود به برنامه دستگاه - خرابی از مدار برد الکترونیک می باشد ای سی پلگرام - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A99 - مشکل این خطا از برد می باشد - عدم ارتباط بین تایمر و پنل دستگاه - ممکن است خرابی از مدار برد اصلی باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور ظرفشویی ویرپول مدل ADP 7955WH/IX
کد خطا F6 = E2 - این خطا مربوط می شود به آب ورودی دستگاه - شیر ورودی آب بررسی شود - خرابی شیر برقی - ممکن است خرابی از مدار برد دستگاه باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F6 - این خطا مربوط می شود به آب ورودی دستگاه - شیر ورودی آب بررسی شود - خرابی شیر برقی - ممکن است خرابی از مدار برد دستگاه باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F6 = E7 = E1 - مشکل این خطا از کم بودن فشار آب است.
کد خطا F2 - دستگاه دارای نشتی آب می باشد - سوختگی ببین کف - سیم کشی چک شود و در آخر ایراد از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F6 = E3 - اشکال این خطا از کم بودن میزان آب داخل دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F8 = E1 - پیغام این خطا مربوط است به تخلیه آب داخل دستگاه - خرابی پمپ تخلیه - ممکن می باشد خرابی از مدار برد الکترونیک باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F8 - پیغام این خطا مربوط است به تخلیه آب داخل دستگاه - خرابی پمپ تخلیه - ممکن می باشد خرابی از مدار برد الکترونیک باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F5 - این خطا مربوط است به قفل شدن بازوی اسپری - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور ماشین ظرفشویی شولتز
کد ارور A1 - این خطا مربوط است به موتور اصلی دستگاه - خرابی جت پمپ (هیت پمپ) - سیک کشی بررسی شود - ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک هم باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A2 - مشکل این خطا از عدم آبگیری می باشد - خرابی شیر برقی مقدار مقاومت شیر برقی بررسی شود - بسته بودن شیر آب ورودی دستگاه - ممکن است خرابی از مدار برد باشد - چک کردن سیم کشی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A3 - اشکال این خطا از عدم تخلیه آب داخل دستگاه می باشد - نکاتی که باید بررسی شوند - سیم کشی بررسی شود - پمپ تخلیه چک شود مقدار مقاومت پمپ بررسی شود - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A4 - پیغام این خطا مربوط می شود به دمای آب - خرابی ترموستات مقدار اهم ترموستات چک شود - خرابی از مدار برد الکترونیک می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A5 - این خطا مربوط است به عدم آب گیری و یا آب گیری بیش از حد دستگاه - خرابی از هیدرواستات می باشد - سیم کشی چک شود - ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A6 - مشکل این خطا از آب گیری شیر برقی می باشد - سوختگی شیر برقی - سیم کشی قسمت شیر برقی بررسی شود - خرابی از مدار برد می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A7 - اشکال این از جت پمپ می باشد - نکاتی را که باید بررسی نمایید - از سالم بودن مدار برد مطمئن شوید ممکن است خرابی از مدار برد اصلی باشد - سیم کشی را چک کنید - سوختگی هیت پمپ (جت پمپ) - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A8 - پیغام این خطا مربوط می شود به هیتر (المنت) - سوختگی المنت مقدار مقاومت هیتر چک شود از عدم اتصالی المنت به بدنه مطمئن شوید - ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک باشد - سیم کشی دستگاه بررسی شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A9 - این خطا مربوط می شود به برنامه دستگاه - خرابی از مدار برد الکترونیک می باشد ای سی پلگرام - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A99 - مشکل این خطا از برد می باشد - عدم ارتباط بین تایمر و پنل دستگاه - ممکن است خرابی از مدار برد اصلی باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A01 - دستگاه دارای نشتی آب می باشد - سوختگی ببین کف - سیم کشی چک شود و در آخر ایراد از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A03 - خطای سیستم تخلیه آب دستگاه - مقدار مقاومت پمپ تخلیه چک شود - سوختگی پمپ تخلیه - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا A04 - اشکال این خطا از ترمیستور سنسور دستگاه و یا دمای بیش از حد آب داخل دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A05 - علت خطا گرفتگی فیلترها.
کد خطا A06 - این خطا از آب ورودی دستگاه می باشد - سوختگی شیر برقی - خرابی برد الکترونیک - شیر ورودی چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A08 - اشکال ارور مربوط است به دمای پایین آب داخل دستگاه - سیم های ارتباطی چک شود - خرابی ترمیستور - خرابی المنت و در آخر مشکل از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A09 - خطای نقص ایپرام در کارت الکترونیکی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا A10 - این خطا مربوط است به سیستم گرمایشی دستگاه هیتر و یا المنت - گرمایش بیش از حد آب - خرابی سنسور حرارتی مقدار اهم سنسور بررسی شود - خرابی رله برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا A11 - پیغام این خطا از خرابی و سوختگی کامل پمپ دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا A12 - ایراد در شناسایی نرم افزار.
ارور ماشین ظرفشویی موریس
کد خطا E1 - این خطا مربوط به باز بودن درب می باشد - در حین کارکرد دستگاه در باز است - ممکن است خرابی از قفل درب هم باشد.
کد خطا E2 - مشکل این ارور از ورودی آب می باشد - خرابی شیر برقی شیر برقی چک شود - ممکن است خرابی از مدار برد اصلی باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E3 - اشکال این خطا از عدم تخلیه آب دستگاه می باشد - خرابی پمپ تخلیه - ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E4 - پیغام این ارور در صفحه مربوط به سنسور دما می باشد - مقدار اهم سنسور دما بررسی شود - خرابی از مدار برد هم می شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E5 - این خطا مربوط به سرریز شدن آب از دستگاه - ممکن است نشتی از کف دستگاه باشد - آب گیری بیش از حد دستگاه باشد - خرابی از مدار برد عدم فرمان قطع شیر برقی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
کد خطا E6 - مشکل این ارور از قطع ناگهانی برق دستگاه می باشد.
کد خطا E7 - اشکال این خطا از ارتباط برد دستگاه می باشد - انتقال غیر عادی اطلاعات - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E8 - پیغام این ارور از هیتر می باشد - گرم کردن غیر عادی آب دستگاه مقدار اهم هیتر بررسی شود - ممکن است خرابی از مدار برد باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E9 - این خطا مربوط به خشک کار کردن گرمکن دستگاه است - گرمکن بدون آب در حال گرم کردن است - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور ماشین ظرفشویی اینوکس
کد خطا E1 - اشکال این خطا از باز بودن درب دستگاه است - خرابی میکروسوئیچ درب - و در آخر خرابی از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E2 - مشکل ارور مربوط می شود به عدم آبگیری - بررسی شیر و شلنگ ورودی آب - خرابی شیر برقی - چک کردن سیم های ارتباطی - ممکن است خرابی از مدار برد باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کدخطا E3 - پیغام خطا از عدم تخلیه آب - خرابی پمپ تخلیه - خرابی مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کدخطا E4 - این ارور از سنسور دما می باشد - خرابی سنسور دما مقدار اهم سنسور چک شود - و در آخر خرابی از مدار برد دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کدخطا E5 - اشکال این خطا از پر شدن بیش از حد آب داخل لگن و یا آب ریزش از کف - امکان دارد که خرابی از سوئیچ تشخیص آب ریزی کف دستگاه باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کدخطا E6 - مشکل ارور مربوط است به چکه کردن آب - امکان دارد که خرابی از سوئیچ تشخیص آب ریزی کف دستگاه باشد - خرابی از برد هم میتواند باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E7 - پیغام خطا از عدم ارتباط - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E8 - این ارور از هیتر می باشد - مقدار مقاومت المنت بررسی شود - سیم های ارتباطی چک شود - خرابی از برد قسمت رله - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E9 - اشکال این خطا از سوختگی المنت گرمایشی - مقدار مقاومت المنت چک شود تعویض المنت ممکن است خرابی از برد باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور ماشین ظرفشویی دوو
کد خطا E1 - مشکل این خطا از عدم آبگیری می باشد - خرابی شیر برقی مقدار مقاومت شیر برقی بررسی شود - بسته بودن شیر آب ورودی دستگاه - ممکن است خرابی از مدار برد باشد - چک کردن سیم کشی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E3 - اشکال این خطا از هیتر می باشد - خرابی المنت مقدار اهم هیتر چک شود - خرابی سنسور دما مقدار اهم سنسور چک شود - و در آخر خرابی از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E4 - علت این خطا از پر شدن بیش از حد آب داخل لگن و یا آب ریزش از کف - امکان دارد که خرابی از سوئیچ تشخیص آب ریزی کف دستگاه باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E6 - مشکل ارور خرابی سنسور NTC مدار باز ترمیستور مقدار اهم سنسور چک شود - سیم های ارتباطی به ترمیستور چک شود - تعویض سنسور - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا E7 - پیغام این خطا خرابی سنسور NTC مدار کوتاه ترمیستور مقدار اهم سنسور چک شود - سیم های ارتباطی به ترمیستور چک شود - تعویض سنسور - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
ارور ماشین ظرفشویی الکترولوکس
کد خطا 01 - اشکال این خطا از سوئیچ سنسور کف می باشد نشتی - بررسی سیم کشی دستگاه - خرابی سویچ آب ریزش کف دستگاه - چک کردن ولتاژ - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا 02 - اشکال این خطا از ترمیستور سنسور دستگاه و یا دمای بیش از حد آب داخل دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا 03 - این خطا مربوط به قفل شدن موتور دستگاه می باشد - سوختگی موتور - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا 04 - علت مشکل از فن خشک کن.
کد خطا 05 - مشکل ارور از فن خشک کن.
کد خطا 06 - این خطا از فن خشک کن.
کد خطا 07 - اشکال این خطا از عدم تخلیه آب داخل دستگاه می باشد - نکاتی که باید بررسی شوند - سیم کشی بررسی شود - پمپ تخلیه چک شود مقدار مقاومت پمپ بررسی شود - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا 08 - علت خرابی از برد پنل - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا 09 - پیغام خطا از عدم ارتباط پنل کاربری و مدار برد اصلی - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا 10 - مشکل این خطا از مدار برد الکترونیک.
کد خطا 11 - اشکال این خطا از عدم تخلیه آب داخل دستگاه می باشد - نکاتی که باید بررسی شوند - سیم کشی بررسی شود - پمپ تخلیه چک شود مقدار مقاومت پمپ بررسی شود - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا 12 - دریچه تخلیه فعال است..
کد خطا 13 - مشکل این خطا از مدار برد الکترونیک
ارور ماشین ظرفشویی فریجیدر
کد خطا I10 -  کنترل کننده جریان دریچه آب را بررسی کنید آب کو تشخیص داده شده - پروانه چرخ تشخیص داده نشده - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا I20 - اشکال این خطا از عدم تخلیه آب داخل دستگاه می باشد - نکاتی که باید بررسی شوند - سیم کشی بررسی شود - پمپ تخلیه چک شود مقدار مقاومت پمپ بررسی شود - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا I40 - اشکال این خطا از عدم تخلیه آب داخل دستگاه می باشد - نکاتی که باید بررسی شوند - سیم کشی بررسی شود - پمپ تخلیه چک شود مقدار مقاومت پمپ بررسی شود - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا IF0 - اشکال این خطا از عدم تخلیه آب داخل دستگاه می باشد - نکاتی که باید بررسی شوند - سیم کشی بررسی شود - پمپ تخلیه چک شود مقدار مقاومت پمپ بررسی شود - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا I30 - این خطا وارد شدن بیش از حد و یا نشتی آب در دستگاه می باشد - خرابی ببین کف دستگاه - دستگاه را از پریز جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا I50 - پیغام ارور از عدم تخلیه.
کد خطا I60 - اشکال این خطا از هیتر می باشد - خرابی المنت مقدار اهم هیتر چک شود - خرابی سنسور دما مقدار اهم سنسور چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور ماشین ظرفشویی برانت مدل 1044E
کد خطا d01 - خطای ورودی آب دستگاه پس از 2 دقیقه سطح آب کامل نشد - شیر آب ورودی چک شود - شیر برقی بررسی شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا d02 - خطای سیستم تخلیه آب دستگاه - مقدار مقاومت پمپ تخلیه چک شود - سوختگی پمپ تخلیه - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا d03 - اشکال در گرما آب گرم نمی کند - خرابی هیتر - مقدار مقاومت المنت دستگاه بررسی شود - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا d04 - این خطا مربوط است به سیستم گرمایشی دستگاه قطع و یا اتصال کوتاه سنسور حرارتی NTC - مقدار اهم سنسور چک شود در دمای 25 درجه 47 اهم خرابی رله برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا d05 - این خطا مربوط موتور دستگاه می باشد جریان مصرفی پمپ گردشی آب خیلی کم است - اتصالات قطع است خرابی پمپ - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا d06 - این خطا مربوط موتور دستگاه می باشد جریان مصرفی پمپ گردشی آب خیلی زیاد است - اتصال کوتاه شده است و یا مسیر پمپ مسدود شده - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا d07 - این خطا وارد شدن بیش از حد آب و یا نشتی آب در دستگاه می باشد - خرابی ببین کف دستگاه - دستگاه را از پریز جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا d08 - مشکل از پخش آب متناوب بودن عیب شیر برقی - تست سنسور مربوط به آن - دستگاه را از پریز جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا d11 - اشکال ارور از فشار سنسور می باشد تست جت پمپ و فشار آن.
کد خطا d12 - پیغام ارور از کامل نشدن سطح آب می باشد - دستگاه را از پریز جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا d13 - این خطا مربوط است به سیستم گرمایشی دستگاه هیتر و یا المنت - گرمایش بیش از حد آب - خرابی سنسور حرارتی مقدار اهم سنسور بررسی شود - خرابی رله برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا d14 - انسداد فیلتر فشار گردش آب متغییر است سطح آب کامل نیست و یا پمپ خراب است - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
ارور ماشین ظرفشویی پاکشوما
کد خطا E1 - این خطا مربوط به قفل شدن موتور دستگاه می باشد سوکت موتور بررسی شود - سوختگی موتور - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E2 - این خطا مربوط است به هیدروستات عدم آب گیری و یا آب گیری بیش از حد دستگاه - خرابی از هیدرواستات می باشد - سیم کشی چک شود - ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E3 - اشکال این خطا از ترموستات دستگاه و یا دمای بیش از حد آب داخل دستگاه می باشد - ترموستات تعویض شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E4 - خطای سیستم تخلیه آب دستگاه - مقدار مقاومت پمپ تخلیه چک شود - سوختگی پمپ تخلیه - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا E6 - اشکال این خطا از عدم تخلیه آب داخل دستگاه می باشد - نکاتی که باید بررسی شوند - سیم کشی بررسی شود - پمپ تخلیه چک شود مقدار مقاومت پمپ بررسی شود - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارورهای مربوط به ماشین ظرفشویی کندی
کد خطا EF - انسداد فیلتر فشار گردش آب متغیر است سطح آب کامل نیست و یا پمپ خراب است - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا E2 - مشکل این خطا از عدم آبگیری می باشد - خرابی شیر برقی مقدار مقاومت شیر برقی بررسی شود - سوپاپ مغناطیسی خراب است - بسته بودن شیر آب ورودی دستگاه - ممکن است خرابی از مدار برد باشد - چک کردن سیم کشی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E4 - این خطا وارد شدن بیش از حد آب و یا نشتی آب در دستگاه می باشد - خرابی ببین کف دستگاه - دستگاه را از پریز جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E3 - علت خطا آب تخلیه نمی شود خرابی هیدروستات و پمپ تخلیه - هیدروستات و پمپ تخلیه چک شود - ودر آخر خرابی از مدار برد - دستگاه را از پریز جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا EL - پیغام ارور مربوط به هیدروستات می باشد - سیم های ارتباطی به هیدروستات چک شود ودر آخر خرابی از برد - دستگاه را از پریز جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E7 - این خطا مربوط به قفل شدن موتور دستگاه می باشد سوکت موتور بررسی شود - سوختگی موتور - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا Ee - اشکال در گرما آب گرم نمی کند - خرابی هیتر و یا ببین میکروسوئیچ المنت - مقدار مقاومت المنت دستگاه بررسی شود - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E5 - اشکال این خطا از ترموستات NTC دستگاه و یا دمای بیش از حد آب داخل دستگاه می باشد - سیم کشی مشکل دارد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E6 - علت خطا ماژول توان برنامه ریزی نشده و یا معیوب است - ماشین اصلا کار نمی کند - ماژول برنامه ریزی شود اگر رفع نشد ماژول توان تعویض شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E8 - مشکل خطا از گرم نکردن آب - 20 دقیقه بعد از شروع به گرم کردن آب دما هنوز به 26 درجه نرسیده - خرابی المنت مقدار مقاومت المنت چک شود - ترموستات چک شود - میکروسوئیچ ترموستات خراب است - بررسی سیم کشی و در آخر خرابی برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E9 - مشکل حسگر درجه سختی آب - حسگر معیوب است - سیم کشی مشکل دارد.
کد خطا E10 - اشکال از انتخاب برنامه - سیم کشی اشکال دارد ارتباط بین دو برد - دکمه انتخاب برنامه اتصال کوتاه دارد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا Ea - اشکال از انتخاب برنامه - سیم کشی اشکال دارد ارتباط بین دو برد - دکمه انتخاب برنامه اتصال کوتاه دارد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E12 - این خطا مربوط به قفل شدن موتور دستگاه می باشد سوکت موتور بررسی شود - سوختگی موتور - خرابی روتور و بلبرینگها - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا EC - علت ارور از موتور می باشد - سوکت موتور بررسی شود - سوختگی موتور - خرابی روتور و بلبرینگها - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E14 - این خطا مربوط است به سیستم گرمایشی دستگاه میکروسوئیچ ترموستات و یا المنت - سیم های ارتباطی چک شود - ماژول توتن معیوب است - خرابی رله برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا E15 - این خطا مربوط است به شمارشگر لیتر آب  - خرابی شمارشگر لیتر سنسور آب شمار - سیم کشی بررسی شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا E16 - علت خطا از بسته ماندن میکروسوئیچ هیدروستات - خرابی میکروسوئیچ هیدروستات - سیم کشی مشکل دارد - و در آخر خرابی از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا Eh - علت خطا از بسته ماندن میکروسوئیچ هیدروستات - خرابی میکروسوئیچ هیدروستات - سیم کشی مشکل دارد - و در آخر خرابی از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا E17 - مشکل این ارور مربوط است به رله المنت در ماژول - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا EI - خرابی از مدار برد دستگاه - رله المنت در برد اصلی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا E18 - مشکل سطح آب نادرست در تانک - خرابی شیر برقی خرابی هیدروستات ودر آخر خرابی برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا Ei - مشکل سطح آب نادرست در تانک - خرابی شیر برقی خرابی هیدروستات ودر آخر خرابی برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
ارور ماشین ظرفشویی رومیزی کوی
کد خطا ER1 - این خطا از آب ورودی دستگاه می باشد - سوختگی شیر برقی - خرابی برد الکترونیک - شیر ورودی چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا ER2 - خطای پمپ تخلیه دستگاه - خرابی پمپ تخلیه - سیم کشی چک شود - اشکال از برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا ER3 - پیغام این خطا مربوط است به نشتی آب کف دستگاه - ممکن است خرابی از ببین کف باشد - خرابی از مدار برد - چک کردن سیم کشی دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا ER5 - علت خطا از دمای بالای آب در دستگاه - بررسی مقدار اهم ترمیستور - تعویض ترمیستور و در آخر ایراد از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا ER6 - اشکال ارور مربوط است به دمای پایین آب داخل دستگاه - سیم های ارتباطی چک شود - خرابی ترمیستور - خرابی المنت و در آخر مشکل از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا ER7 - مشکل فلومتر آب شمار و یا ممکن است شیر برقی دچار نشتی باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا ER8 - بررسی سطح آب داخل دستگاه و چک کردن پمپ تخلیه.
ارور ماشین ظرفشویی بهی مدل 9213 و 9205
کد خطا E1 - مشکل این خطا از عدم آبگیری می باشد - خرابی شیر برقی مقدار مقاومت شیر برقی بررسی شود - هیدروستات چک شود - بسته بودن شیر آب ورودی دستگاه - ممکن است خرابی از مدار برد باشد - چک کردن سیم کشی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E2 - اشکال این خطا از تخلیه آب دستگاه می باشد - پمپ تخلیه بررسی شود - خرابی هیدروستات - برد اصلی معیوب می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E3 - علت ارور از پایین بودن ولتاژ برق می باشد - ممکن است خرابی از ترموستات باشد - خرابی المنت گرم کن - سیم های ارتباطی چک شود و در آخر ایراد از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E4 - پیغام این خطا مربوط است به نشتی آب کف دستگاه - ممکن است خرابی از ببین کف باشد - ممکن است خرابی از پمپ تخلیه هم باشد - خرابی از مدار برد - چک کردن سیم کشی دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E5 - این خطا مربوط است به خرابی power switch - سیم های ارتباطی چک شود - خرابی مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E5 - این ارور در مدل دستگاه 9205 از خرابی مقاومت NTC می باشد - بررسی سیم کشی و در آخر اشکال از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E6 - اشکال این خطا از خرابی مقاومت NTC دستگاه و یا پایین بودن دمای بیش از حد آب داخل دستگاه می باشد - سیم کشی مشکل دارد و در آخر مشکل از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E7 - علت این ارور از مقاومت NTC دستگاه و یا دمای بیش از حد آب داخل دستگاه می باشد - سیم کشی مشکل دارد - ممکن است خرابی از مدار برد هم باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E8 - مشکل خطا از خراب بودن شیر توزیع آب می باشد.
کد خطا E9 - اشکال خطا از فشار دادن دکمه ها بیش از 30 ثانیه می باشد.
ارور ماشین ظرفشویی فاگور
کد خطا F1 - اشکال این ارور از بسته نشدن درب - ممکن است خرابی از میکروسوئیچ باشد - سیم های ارتباطی چک شود و در آخر مشکل از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F2 - این خطا از آب ورودی دستگاه می باشد - سوختگی شیر برقی - خرابی برد الکترونیک - شیر ورودی چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F3 - مشکل این خطا از عدم آبگیری می باشد - خرابی شیر برقی مقدار مقاومت شیر برقی بررسی شود - بسته بودن شیر آب ورودی دستگاه - ممکن است خرابی از مدار برد باشد - چک کردن سیم کشی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F4 - این خطا وارد شدن بیش از حد آب و یا نشتی آب در دستگاه می باشد - خرابی ببین کف دستگاه - دستگاه را از پریز جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F5 - علت این ارور از مقاومت ترموستات دستگاه و یا دمای بیش از حد آب داخل دستگاه می باشد - سیم کشی مشکل دارد - ممکن است خرابی از مدار برد هم باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F6 - پیغام خطا مربوط می شود به گرم نکردن آب - بررسی هیتر و ترموستات - سیم های ارتباطی چک شود و در آخر ایراد از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F7 - اشکال خطا از از تشخیص ندادن دما - بررسی سنسور دما و تعویض آن - سیم های ارتباطی بررسی شود و در آخر اشکال از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F8 - علت خطا از پایین بودن فشار آب.
کد خطا F9 - مشکل مربوط است به تراز نبودن دستگاه.
ارور ماشین ظرفشویی زیرووات
کد خطا ED -E15 - اشکال خطا از آبشمار قسمت فشار شکن می باشد - بررسی سیم های ارتباطی - بررسی مقدار اهم سنسور آبشمار و در آخر ایراد از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E2 - مشکل خطا مربوط می شود به پمپ تخلیه و یا هیدروستات و یا ورودی آب - بررسی شیر برق - هیدروستات و مخزن و شلنگ هیدروستات چک شود - تعویض پمپ تخلیه و در آخر خرابی مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E3 - خطای پمپ تخلیه دستگاه - خرابی پمپ تخلیه - سیم کشی چک شود - اشکال از برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E4 - مشکل این خطا از عدم آبگیری می باشد - خرابی شیر برقی مقدار مقاومت شیر برقی بررسی شود - بسته بودن شیر آب ورودی دستگاه - ممکن است خرابی از مدار برد باشد - چک کردن سیم کشی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E5 - اشکال این خطا از ترمیستور دستگاه و یا دمای بیش از حد آب داخل دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E6C - علت خطا از برنامه مدار برد EEPROM پاک شدن برنامه و برنامه ریزی مجدد.
کد خطا E7 - پیغام خطا مربوط است به قطع شدن ارتباط بین برد و پمپ تخلیه - بررسی سیم کشی - ممکن است خرابی از مدار برد اصلی باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا EH -E16 - پیغام ارور مربوط به هیدروستات می باشد - سیم های ارتباطی به هیدروستات چک شود و بررسی مخزن و شیلنگ متصل به هیدروستات و در آخر خرابی از برد - دستگاه را از پریز جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا EI -E17 - این خطا از میکرسوئیچ المنت و یا المنت می باشد - بررسی مقدار مقاومت المنت - سیم های ارتباطی چک شود - تعویض المنت و میکرو سوئیچ المنت در آخر مشکل از برد - دستگاه را از پریز جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا EL -E18 - این خطا وارد شدن بیش از حد آب و یا نشتی آب در دستگاه می باشد - خرابی ببین کف دستگاه - ممکن است خرابی از برد هم باشد - دستگاه را از پریز جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E8 - معیوب بودن رله برد الکترونیک برای گرم کردن المنت - خرابی و سوختگی خود المنت (هیتر) - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا E9 - علت این ارور از سنسور لجن می باشد - بررسی مقدار اهم سنسور و تعویض آن - سیم های ارتباطی به سنسور چک شود و در آخر مشکل از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا ED -E10 - علت خطا مربوط به برنامه مدار برد EEPROM پاک شدن برنامه و برنامه ریزی مجدد.
کد خطا E12 - اشکال این خطا ازجام کردن پمپ تخلیه می باشد - پمپ تخلیه بررسی شود - برد اصلی معیوب می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا EE -E14 - این پیغام مربوط است به پیش آمدن خطای در المنت.
ارور ماشین ظرفشویی حایر
کد خطا E2 - اشکال این خطا از ترموستات دستگاه و یا دمای بیش از حد آب داخل دستگاه می باشد - ترموستات تعویض شود - سیم های ارتباطی چک شود و در آخر خرابی برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E4 - این خطا مربوط است به هیدروستات عدم آب گیری و یا آب گیری بیش از حد دستگاه - خرابی از هیدرواستات می باشد - سیم کشی چک شود - ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E3 - اشکال این خطا از عدم تخلیه آب داخل دستگاه می باشد - خرابی پمپ تخلیه مقدار مقاومت پمپ بررسی شود - سیم های متصل به پمپ بررسی شود - خرابی از مدار برد الکترونیک می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا EA -E8 - اشکال این خطا مربوط است به هیدروستات و یا کافی نبودن آب داخل دستگاه - نکاتی را که باید چک نمایید - مقدار اهم پایه های هیدروستات چک شود ممکن است خرابی از هیدروستات باشد بررسی شلنگ و مخزن هیدروستات - خرابی مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E5 - اشکال این خطا از سوئیچ سنسور کف می باشد نشتی - بررسی سیم کشی دستگاه - خرابی سویچ آب ریزش کف دستگاه - چک کردن ولتاژ - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با مرکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید.
کد خطا E6 - دستگاه دارای نشتی آب می باشد - سوختگی ببین کف - سیم کشی چک شود و در آخر ایراد از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E7 - پیغام خطا مربوط است به قطع شدن ارتباط بین برد و موتور پمپاژ - بررسی سیم کشی - خرابی موتور - ممکن است خرابی از مدار برد اصلی باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E9 - علت خطا از سوکت تایم تایمر و یا خراب بودن و یا گیر کردن موتور تایم تایمر - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

ارائه خدمات شبانه روزی در دیجی سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در ماشین ظرفشویی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در دیجی سرویس

پس از تکمیل فرم درخواست تعمیر و شرح مشکلات مربوطه، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و پس از تشخیص ایراد دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع میدهند تا برای بازدید و تعمیر ماشین ظرفشویی به محل شما مراجعه نمایند.

پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر مطلع خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی استفاده میگردد .

دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

 قبلی بعدی   

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی بوش - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات