دیجی سرویس

مضرات‌ اشعه‌های مایکروفر

مضرات‌ اشعه‌های مایکروفر

امواج مایکروویو چیست؟


این امواج مانند نور مرئی از جنس امواج الکترو مغناطیسی هستند که فرکانس بسیار بالا و طول موج بسیار کمی دارند تمام امواج رادیویی ، مادون قرمز ، نور مرئی ، موبایل ، رادیو ، ماهواره ... از جنس امواج الکترو مغناطیسی هستند و فرق آنها در فرکانس و توان تشعشع آنهاست.
امواج مایکروویو در مسیر حرکت خود یا پس از برخورد با ماده انعکاس پیدا می کنند یا عبور می کنند و با جذب ماده می شوند. این امواج اگر به سطح فلزات برخورد کنند، منعکس خواهند شد، از شیشه و پلاستیک عبور می کنند و موادی که حاوی آب هستند مانند غذاها و بدن انسان انرژی این امواج را جذب می کنند. مایکروفر چگونه کار میکند؟ در مایکروفر یک وسیله بنام مگنترون وجود دارد که این امواج را تولید میکند این امواج با فرکانس 2450 مگاهرتز ایجاد می شود و در فضای مایکرو فر پخش می شود و توسط دیوار فلزی آن منعکس شده و روی ماده غذایی متمرکز می شود . مولکول های آب درون غذا دارای دو قطب مثبت و منفی هستند و زمانی که در معرض امواج ماکروویو قرار می گیرند، با همان فرکانس امواج شروع به نوسان می کنند و مرتباً جهت قطب مثبت و منفی آنها جابه جا می شود. مولکول ها حدود میلیون ها باردر ثانیه نوسان می کنند و در حین حرکت به مولکول های اطراف شان برخورد می کنند... درنتیجه به علت اصطکاک دمای ماده غذایی به سرعت بالا می رود.بسیاری از محقق ها  معتقدند که امواج ماکروویو آن قدر انرژی دارند که بتوانند ساختار مولکول های غذا را تخریب کرده و موجب سرطان شوند.وقتی که امواج مایکروویو به مولکول های مواد غذایی برخورد می کنند باعث پاره شدن و تغییر ساختار آنها شده و ماهیت آنان را تغییر میدهد و سپس شما این مولکول هایی را که مثلا دیگر مولکول پروتئین نیستند را می خورید و بدن شما یک مولکول ناشناخته را دریافت کرده و بعدا تبدیل به بافتهای سرطانی در قسمتهای مختلف بدن می شود
در ضمن خود امواج مایکروویو مانند امواج موبایل ، آنتنهای موبایل هم در صورت قرار گرفتن شمادر طولانی مدت باعث پاره شدن رشته های " دی ان ای" DNA  بدن شما می شود و فرزندان ناقص الخلقه و ....  ایجاد خواهد شد.
از آنجایی که بدن انسان نیز حاوی آب است، می تواند امواج ماکروویو را جذب کند. قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم امواج ماکروویو می تواند موجب سوختگی های عمیق بافتی و آب مروارید شود. البته تمام اجاق های نشتی امواج دارند و این بسیار خطرناک است. اما اگر دستگاه ماکروفر شما قدیمی باشد، یا قفل آن خراب باشد یا ضربه دیده باشد، ممکن است در آن به خوبی بسته نشود و در حین روشن بودن دستگاه، اشعه های ماکروویو به بیرون نشت کنند که در اینصورت کار شما تمام است!
آیا از خود پرسیده اید چرا انواع سرطان ها  بتازگی و بشدت افزایش پیدا کرده است؟ بیش از 90% از خانه‌هاى آمریكایى میكروویو را دارند و براى آماده‌سازى غذا از آن استفاده می كنند. براى اینكه میكروویو خیلى مناسب كار آنها را راحت كرده است. البته مردم فكر می كنند چون دولت جلوی مایكروفر را نمی گیرد پس خوب است! مثل سیگار چون دولت آن را تولید می كند و جلوی آن را نمی گیرد پس حتما خوب است ! مرگ یک بیمار با تزریق خون مایکروویو شده در سال 1991 در ایالت اکلاهما  خانم Norma Levitt پس از تزریق خونی که با دستگاه مایکروفر گرم شده بود، مرد. خیلی ساده این اتفاق افتاد امواج مایکروویو باعث تغییر ماهیت مولکول ها و گلوبول های خونی شده بودند! در مورد شیر هم همین اتفاق خواهد افتاد در صورتی که شما شیر را با مایکروویو گرم می کنید بدانید که نوشیدنی سمی می خورید که کم کم جان شما را خواهد گرفت .7 دلیل برای اینکه دستگاه مایکروویو خود را به سطل آشغال بیندازید.


1- استفاده از غذاهای مایکروویو شده باعث کاهش حافظه و لطمه به مغز می شود.
2- بدن انسان نمی تواند مولکول های پاره شده در جریان مایکروویو را در متابولیسم بدن شرکت دهد .
3- تولید هرمورن های مردانه و زنانه دچار اختلال می شود. 4- اثر خوردن غذاهای مایکروویو شده در بدن ماندگار است. 5- مواد غذایی و معدنی بشکل سالم و طبیعی به بدن نمی رسند. 6- غذاهای مایکروویو شده باعث ایجاد انواع سرطان ها می شوند. 7- غذاهای مایکروویو شده باعث کاهش و اختلال سیستم دفاعی بدن می شوند.    

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات