دیجی سرویس

داکت اسپیلت چیست؟

داکت اسپیلت چیست؟

داکت اسپیلت

داکت اسپیلت یا اسپلیت کانلی یکی از محبوبترین و رایجترین سیستم های تهویه مطبوع در سطح جهان است. واحد داخلی و خارجی داکت اسپیلت توسط اتصالات مسی به یکدیگر متصل گردیده است.

مراحل نصب داکت اسپیلت چیست؟

زمانی که شما تصمیم گرفته‌اید تا از یک داکت اسپیلت به عنوان سیستم تهویه مطبوع داخلی استفاده کنید. کافی است با مراکز فروش داکت اسپیلت تماس حضوری یا تلفنی برقرار کنید و بعد از کسب اطلاعات لازم در خصوص قیمت و مارک داکت اسپیلت، برای سفارش اقدام کنید. نصابی ماهر برای نصب و کانال کشی داکت اسپیلت به محل مورد نظر اعزام می گردد، تا پس از بررسی دستگاه مورد نیاز شما را با درنظر گرفتن اصول و استاندارهای فنی نصب و اجرا کند. گارانتی، دفترچه راهنما و خدمات پس از فروش نیز به تفضیل برای خریدارن ارائه می شود.

مزایای استفاده از داکت اسپیلت چیست؟

داکت اسپیلت دارای مزایای بسیاری است. تهویه مطبوع هوا به صورت توزیعی انجام می گردد. همچنین این دستگاه برای سرمایش و گرمایش مورد استفاده می باشد. داکت اسپیلت در هر واحد مورد نیاز به صورت مستقل نصب می گردد. هزینه اولیه آن بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. هزینه تعمیر و نگهداری داکت اسپیلت در صورتی که به صورت استاندارد با رعایت اصول فنی و علمی توسط یک نصاب ماهر انجام شده باشد، بسیار کم می باشد و طول عمر بالایی دارد. کارایی بالایی دارد و کار با آن بسیار آسان است. کلینیک ها، مطب ها، پاساژها و مجتمع های تجاری، رستوران ها، فروشگاه ها، ساختمان های مسکونی و ادارت می توانند از داکت اسپیلت بهره ببرند.

داکت اسپیلت با کولر گازی چه تفاوتی دارد؟

داکت اسپیلت تهویه کلیه فضای یک واحد ساختمانی را انجام می دهد. در صورتی که کولر گازی تهویه را به صورت منطقه ایی انجام می دهد.

داکت اسپیلت چند نوع است؟

داکت اسپیلت دو نوع دارد: داکت اسپیلت معمولی و داکت اسپیلت اینورتر. داکت اسپیلت اینوتر نسبت به پکیج دیواری معمولی از تکنولوژی مناسب تری بهره مند است و مصرف انرژی کمتری دارد.

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات