دیجی سرویس

راهنمای خرید آبسردکن و آشنایی با انواع آبسردکن

راهنمای خرید آبسردکن و آشنایی با انواع آبسردکن

راهنمای خرید آبسردکن

آیا یخچال شما هم در تابستان پر از بطری های آب می شود ؟ آیا می دانید آبی که در یخچال نگهداری می کنید باید سریعاً خورده شود وگرنه بوی آن عوض شده و کیفیت آن کم می شود ؟ آیا می دانید نوشیدن حداقل هشت لیوان آب خنک و گوارا در طول روز چه تأثیر مثبتی در سلامتی جسم و جان شما دارد؟
این مطلب به شما کمک خواهد کرد تا با انواع دستگاه آبسردکن و نکات مهمی که می بایست در زمان خرید به یاد داشته باشید آشنا شوید.
ابتدای مطلب لازم است این نکته را مطرح کنیم که امروزه بسیاری از مدل های آب سرد کن ، قابلیت ارائه آب جوش را نیز به کاربر دارند. پس در این مطلب برای کوتاه کردن عبارت “دستگاه آبسردکن / 
جوش کن” ، از عبارت دستگاه آب سرد کن استفاده می کنیم که هر دو ویژگی را شامل می شود. با ما همراه باشید.

تمامی دستگاه های آبسرد کن در دو دسته زیر قرار می گیرند:
 

دسته اول آبسردکن هایی هستند که مستقیماً به شیر آب شهری وصل شده و آب مورد نیاز خود را بدون واسطه دریافت می کنند.

دسته دوم که به آب سرد کن های مخزن دار معروف شده اند .اغلب دارای یک بطری آبی رنگ در قسمت فوقانی دستگاه می باشند که حکم مخزن را برای فرآیند خنک سازی آب دارد.

پس قبل از هر چیز لازم است تعیین کنید که به دنبال خرید کدامیک از انواع آبسرد کن می گردید. شاید این سوال مطرح شود که به راستی کدامیک از این مدل ها ، مناسب‌تر هستند.
در جواب باید گفت آبسرد کن های مخزن دار معمولا برای مکان هایی استفاده می شود که دسترسی به شیر آب شهری به راحتی وجود نداشته و یا امکان جابجایی دستگاه یا تغییر دکوراسیون وجود دارد.
اما اگر آب سرد کن را برای محلی می خواهید که به شیر آب نزدیک است و قرار نیست جابجا شود ، می توانید از آبسردکن های مستقیم استفاده کنید زیرا این مدل دستگاه از نظر هزینه های جانبی ( مانند هزینه های خرید بطری ) و همچنین رعایت اصول بهداشتی ، برای شما مناسب‌تر است.

معرفی انواع آبسرد کن

آبسردکن رومیزی

آبسردکن های رومیزی، فضای کمتری را نسبت به آبسردکن های ایستاده می گیرند و می توان این مدل ها را روی کابینت آشپزخانه یا روی اپن آشپزخانه، روی میزهای کشودار و مکانهای اینچنینی قرار داد، این مدل ها قیمت کمتری نسبت به مدل های ایستاده دارند و برای استفاده در منزل و فضاهای اداری کوچک ایده آل هستند.

آبسردکن ایستاده یخچال دار

اگر فضای کافی برای قرار دادن آبسرد کن دارید می توانید آبسردکن های ایستاده را انتخاب کنید، آبسردکن های ایستاده به دو نوع یخچال دار و کابین دار تقسیم می شوند، آبسردکن های ایستاده یخچال دار دارای یخچال کوچک با حجم تقریبی بین ۱۸-۲۰ لیتر می باشند که برای دفاتر کار و ادارات مناسب اند.

آبسردکن ایستاده کابین دار

اگر در دفتر کار یاشرکت خود یخچال دارید و یا اینکه آبسردکن را برای مکان های پر مراجعه ای که احتیاج به یخچال ندارد می خرید، می توانید از انواع آبسردکن های ایستاده کابین دار که در قسمت پایه دستگاه دارای کابینت کوچکی هستند خریداری نمایید، تا برای نگهداری لیوان و سایر لوازم از این قسمت استفاده کنید.

در هنگام خرید آبسردکن به این نکات توجه کنید:

بعد از اینکه انتخاب کردید چه نوع آبسردکنی بخرید (بطری دار یا قابل اتصال به شیر آب)، می بایست موارد زیر را هم درنظر بگیرید.

به طور کلی باید ظاهر، توان مصرفی سرمایش و گرمایش، میزان تولید آب گرم و آب سرد و در نهایت کیفیت ساخت دستگاه آب سردکن درنظر گرفته شود. تأثیر توجه به این موارد را در دراز مدت خواهید دید.

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات