دیجی سرویس

تعمیرات جاروبرقی دلونگی در محل


تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی دلونگی

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز جاروبرقی دلونگی یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر جاروبرقی دلونگی در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.

دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات جاروبرقی دلونگی با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به‌روز در این زمینه باشد.

دیجی سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای جاروبرقی دلونگی می باشد .

تعمیرات انواع جاروبرقی دلونگی در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

مدارهای الکتریکی و الکترونیکی در جاروبرقی دلونگی ها‬‎

ساده ترين نوع مدار الكتريكي جارو برقي كليد (معمولا" دو حالته) روشن و خاموش و همچنين لامپ (در بعضي موارد) مي باشد. كليد ها از نوع فشاري بوده و سر راه فاز يا نول اصلي مدار قرار مي گيرند.

لامپ خبر در اكثر جارو ها با اتصال كابل جارو به پريز برق روشن شده و بيانگر آمادگي دستگاه جهت آغاز به كار است.

در بعضي از جارو هاي برقي،علاوه بر كليد اصلي تعبيه شده بر روي بدنه ، كليد ديگري نيز بر روي لوله مكنده وجود دارد كه عمل روشن و خاموش نمودن دستگاه را از همان نقطه ميسر مي سازد.

جارو هاي مذكور در واقع مجهز به ترانس ايزوله هستند. ترانس ايزوله يك رله مغناطيسي است كه از سيم پيچ با اهم بالا به منظور ايجاد ميدان مغناطيسي جهت جذب اهرم كليد استفاده نموده و علاوه بر اهرم از هسته فلزي و كليد متصل به اهرم تشكيل شده است.با وصل كليد روي دسته جارو ، مدار رله بسته شده واز آن جريان مي گذرد عبور جريان در رله ميدان مغناطيسي لازم جهت جذب اهرم را فراهم مي آورد.

كليد ترانس ايزوله، تيغه هاي قوي جهت عبور فاز اصلي مدار را داراست از اينرو با بسته شدن كليد، فاز به موتور رسيده واز آنجا كه نول قبلا" به موتور داده شده بود شروع به كار مي كند. هر گاه كليد روي لوله مكنده بحالت قطع در آيد،مغناطيس رله قطع شده و فشار يك فنر،كليد رله را بحالت باز در خواهد آورد و موتور خاموش مي شود استفاده از ترانس ايزوله دو حسن را تواما" در بر خواهد داشت.

علاوه بر قطعات مذكور در بعضي از جارو ها مانند الكترولوكس از كليد هاي فشاري مخصوص (ميكروسوئيچ) استفاده شده كه اگر قطعات بدنه (در پوش پشت موتور) و يا بدنه مخصوص موتور يا بدنه مربوط به جمع آوري زباله درست بسته نشوند، اين كليد ها در حالت باز بوده و مدار داخلي قطع است.

در بعضي مدل هاي ديگر سر راه موتور از فيوز حرارتي (اورلود) استفاده شده كه با پر شدن كيسه زباله و به تبع آن افزايش جريان موتور ، اين قطعه تحريك شده و موتور را خاموش مي كند. اگر زباله ها خالي نشوند،چند لحظه بعد از روشن شدن موتور ، خاموش شدن خودكار آن تكرار مي گردد.

همچنين در بعضي از جارو ها يك مدار الكترونيكي تنظيم كننده دستي ولتاژ كار موتور (ديمر) نيز در نظر گرفته شده كه بتوسط گردش ولوم اين مدار مي توان موتور را در توان هاي مختلف بكار گرفت.

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل و بدون نیاز به جابجایی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.

ارائه خدمات شبانه روزی در دیجی سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در جاروبرقی دلونگی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در دیجی سرویس

پس از تکمیل فرم درخواست تعمیر و شرح مشکلات مربوطه، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و پس از تشخیص ایراد دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع میدهند تا برای بازدید و تعمیر جاروبرقی دلونگی به محل شما مراجعه نمایند.

پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر مطلع خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی استفاده میگردد .

دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

 

روش های درخواست تعمیر:

ثبت درخواست از طریق سایت دیجی سرویس

تماس تلفنی 88564350 (021)


برند های جاروبرقی



تعمیرات جاروبرقی دلونگی - 5 از 5 تعداد 75

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات