دیجی سرویس

چطور به تعمیر جاروبرقی سامسونگ بپردازیم؟


تعمیر جاروبرقی سامسونگ‬‎

  1. مطمئن شوید که جاروبرقی را به برق زده و روشن کرده اید. همچنین اطمینان حاصل کنید که پریز مورد استفاده تان خراب نیست و برق در آن جریان دارد.

  2. حواستان به خاموش شدن خودکار جاروبرقی در هنگام استفاده بیش از حد باشد. باید بدانید که برخی از جاروبرقی ها (مانند بعضی از سشوارها) بعد از مدت زمان مشخصی استفاده، مثل 20 تا 30 دقیقه به طور خودکار خاموش میشوند تا از گرمای بیش از حد دستگاه جلوگیری شود. اگر چنین دستگاهی دارید، نباید نگران خاموشی آن باشید.

  3. اگر جاروبرقی سامسونگ شما ضعیف کار میکند، شاید کیسه آن پر شده است. توجه داشته باشید که باید بسته به حجم کیسه، هر از چندگاهی آن را تخلیه یا تعویض کنید.

  4. مطمئن شوید که برس های دستگاه به خوبی می چرخند و مو یا پارچه یا چیز دیگری به آنها نچسبیده است.


  5. بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب تعمیر لباسشویی بوش را حتما مطالعه کنید.


    اگر این مشکلات در جاروبرقی سامسونگ مشاهده نشد، باید نگاهی به موتور آن بیندازید . شاید بهتر و اقتصادی تر باشد که موتور را به کلی تعویض کنید. البته شرکت آی پی امداد ، نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ ، پیشنهاد میکند که این کار را خودتان در منزل انجام ندهید تا خسارت بیشتری به دستگاه وارد نشود.

  6. یاطاقان های موتور یا دمنده را تعویض یا روغن کاری کنید . اگر با اجزای موتور آشنایی ندارید، ریسک نکنید و کار را به تعمیرگاه مجاز ما بسپارید.

  7. نگاهی به دمنده دستگاه بیندازید. شاید قطعه ای خم شده یا شکسته باشد. قطعات موردنیاز را از نمایندگی سامسونگ تهیه کنید و از استفاده از قطعات متفرقه خودداری کنید.

  8. چرخ های شکسته دستگاه را عوض کنید.

  9. در صورتی که همه این موارد را بررسی کرده و متوجه مشکل دستگاه نشدید، کار را به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در تهران ، گروه دیجی سرویس بسپارید.

 قبلی بعدی   

چطور به تعمیر جاروبرقی سامسونگ بپردازیم؟ - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات