دیجی سرویس

خشک شدن ظروف در ماشین ظرفشویی بوش


خروج ظرف های شسته شده از ماشین ظرفشویی بوش بدون ذرات وقطرات آب از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است . این مکانیسم در ماشین ظرفشویی Bosch  به سه شکل انجام می پذیرد .

در برخی از ماشین ظرفشویی ها ، آب ورودی در مرحله پایانی از مخزنی که مملو از نوعی روغن مخصوص است عبور کرده وآب مخلوط با چربی اندک آن روغن به سطح ظروف پاشیده می شود وبه همین دلیل ذرات آب از سطح ظرفهای شسته شده با لغزش وبا سرعت به انتهای مخزن چکیده و با چرخش پمپ از ماشین خارج می شود . این روش سطح ظروف را تا 80% خشک می کند.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی را حتما مطالعه کنید.


خشک شدن ظروف در ماشین ظرفشویی بوش‬‎

در روش دیگر مکنده های مخصوص پس از پایان کار ماشین ظرفشویی bosch  بمدت 5 دقیقه هوا را بافشار از مجرای ورودی به داخل ماشین مکیده واز مجرای خروجی خارج می سازند . عبور هوا از ماشین و لابه لای ظروف شسته شده ، ذرات آب و رطوبت موجود را خارج وظرفها بصورت خشک از ماشین خارج می شوند . در روش دیگری عمل خشک شدن ظروف درست مشابه عمل خشک کردن لباسها در ماشینهای خشک کن لباس انجام می شود البته این روش بدلیل اتلاف انرژی بالا و غیر ضروری بودن به ندرت در ماشینهای ظرفشویی مورد استفاده قرار می گیرد.

 قبلی بعدی   

خشک شدن ظروف در ماشین ظرفشویی بوش - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات