دیجی سرویس

آموزش تصویری نصب ماشین لباسشویی


 آموزش تصویری نصب ماشین لباسشویی 


در این مقاله نحوه نصب ماشین لباسشویی را بصورت تصویری آموزش میدهیم. نکاتی که هنگام نصب ماشین لباسشویی باید رعایت گردد از قبیل تراز بودن ماشین لباسشویی ، خم نشدن بیش از حد شلنگ ها، کشیده نشدن بیش از حد شلنگ ها ، عایق بندی مناسب اتصالات و... میباشد. اگر میخواهید درباره طریقه نصب ماشین لباسشویی ال جی، طریقه نصب ماشین لباسشویی سامسونگ ، طریقه نصب ماشین لباسشویی ویرپول ، طریقه نصب ماشین لباسشویی LG ، طریقه نصب ماشین لباسشویی SAMSUNG  ، طریقه نصب ماشین لباسشویی  Whirlpoolبدانید مطالب ذیل را بخوانید.

نصب ماشین لباسشویی
1- اگر هنگام آزاد کردن اتصالات ماشین لباسشویی به ترتیب باز نمودن اتصالات توجه کرده باشید، نصب اتصالات آن بسیار ساده خواهد بود اما کمی جزئیات دارد.
2- نوار چسب های پیچیده شده با دور ماشین لباسشویی  را باز کنید و شلنگ های قرار گرفته داخل وان ماشین لباسشویی  را بیرون بیاورید.

نصب ماشین لباسشویی
3- ماشین لباسشویی را به اندازه کافی از دیوار دور کنید تا فضا برای کار پشت ماشین لباسشویی برای بستن شلنگ ها را داشته باشید.
4- شلنگ های ماشین لباسشویی را از نظر پارگی و یا سوراخ شدگی بررسی کنید. اتصالات را از نظر رسوب گرفتگی و جرم گرفتگی چک کنید. اگر 3 سال از عمر مصرفی ماشین لباسشویی شما میگذرد، بهتر است که شلنگ ها را تعویض کنید. بهترین انتخاب استفاده از شلنگ های استیل ضد زنگ به منظور جلوگیری از خوردگی شلنگ میباشد. مطمئن شوید که واشرهای لاستیکی داخل مهره اتصال شلنگ ها قرار داشته باشد.

نصب ماشین لباسشویی
5- چک کنید که طول شلنگ های ماشین لباسشویی برای موقعیت جدید نصب ماشین لباسشویی مناسب باشد. در غیر اینصورت یا شلنگ بلندتری بخرید و یا از رابط برای جبران طول کم شلنگ استفاده کنید.
6- شلنگ های ورود آب به ماشین لباسشویی را در قسمت پشت ماشین لباسشویی یا با دست و یا با انبر قفلی ببندید. مهره اتصال را بیش از اندازه سفت نکنید زیرا باعث خراب شدن واشر لاستیکی داخل مهره شده و منجر به بروز نشتی آب از آن قسمت میگردد.

7- مراقب باشید شلنگها تا نخورند. همچنین اتصال آب گرم به پورت ورودی آب گرم ماشین لباسشویی  و اتصل آب سرد به پورت ورود آب سرد ماشین لباسشویی درست انجام شده باشد و جابجا وصل نشوند. شیر آب ورودی را باز کنید ، نباید نشتی مشاهده شود. از یک دستمال کاغذی برای کنترل نشتی آب در قسمت اتصالات شلنگ استفاده کنید. این کار را در طول شلنگ انجام دهید.

بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب 15 راه فوری برای تمیز کردن یخچال و فریزر را حتما مطالعه کنید.


8- اگر شلنگ تخلیه را در طول باز کردن اتصالات ماشین لباسشویی قبل از جابجایی، جدا کرده اید، آنرا به طور مناسب و خوب نصب کنید. سر دیگر شلنگ تخلیه را به لوله مربوط به تخلیه که در دیوار قرار گرفته است وصل کنید. چک کنید تا لوله داخل دیوار صاف و مستقیم بوده و شلنگ تخلیه زیادی در لوله تخلیه دیوار فرو نرفته باشد.

نصب ماشین لباسشویی
شلنگ های تخلیه جدید ماشین لباسشویی ها یک قلاب پلاستیکی در یک سمت دارند که شلنگ تخلیه به آن گیر میکند. این قلاب باعث میشود که نتوانید شلنگ را بیش از اندازه داخل لوله تخلیه فاضلاب فرو برید.
9- اگر طول شلنگ تخلیه به اندازه کافی بلند نیست تا ماشین لباسشویی در موقعیت جدبد نصب شود، میتوانید از یک تبدیل مخصوص برای افزایش طول شلنگ استفاده کنید.
10- ماشین لباسشویی را آنقدر به سمت دیوار نزدیک کنید تا مطمئن شوید که شلنگ ها نه کشیده شوند و نه تا بخورند.

نصب ماشین لباسشویی
11- از تراز بودن ماشین لباسشویی مطمئن شوید . میتوانید از نرم افزارهای موبایل در این خصوص استفاده کنید. و با تنظیم پیچ های پایه ماشین لباسشویی ، آنرا خوب تراز کنید. تراز کردن ماشین لباسشویی از لرزش آن کمک نکرده و باعث میشود که از بروز نشتی هم جلوگیری شود. اگر ماشین لباسشویی شما قدیمی است و پیچ های تنظیم ندارد از فیلرهای چوبی یا پلاستیکی برای قراردادن آنها زیر پایه ها به منظور تراز کردن ماشین لباسشویی استفاده کرد.

نصب ماشین لباسشویی

12- سیم برق ماشین لباسشویی  را وصل کنید . ماشین لباسشویی  را تست کنید. عملکرد ماشین لباسشویی را 2 مرتبه کنترل کنید تا مطمئن شوید که نشتی وجود ندارد.


در صورت وقوع اختلال در عملکرد عادی لوازم خانگی ، تماس با شرکت تعمیراتی لوازم خانگی دیجی سرویس  یکی از معقول ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. نیازی نیست به تعمیرگاه های نامعتبر مراجعه نمایید کافی است با دیجی سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیر ماشین لباسشویی ، تعمیر ماشین ظرفشویی ، تعمیر یخچال فریزر ساید ، تعمیر پکیج ، تعمیر کولر گازی ، تعمیر سیستم تهویه مطبوع و ... تماس بگیرید تا سرویس های لازم را دریافت نمایید. 

 قبلی بعدی   

آموزش تصویری نصب ماشین لباسشویی - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات