دیجی سرویس

اصول تعمیرات ونگهداری لوازم خانگی


اصول تعمیرات ونگهداری لوازم خانگی

امروزه لوازم خانگی برقی جزء جدایی ناپذیر وسایل خانه شده اند. این لوازم مورد استفاده همه افراد خانواده هستند و بنابراین باید در حفظ ونگهداری این وسایل بسیار تلاش کنیم و با استفاده درست از این لوازم طول عمر آنها را طولانی تر کنیم.


در این مقاله قصد داریم اصول کلی نگهداری و تعمیر لوازم خانگی را توضیح دهیم :

1- تعمیر یخچال
دقت کنیم که یخچال همواره باید در جای خشک و سرد نگهداری شود . می توانید قفسه ها وقسمت های داخلی یخچال را با مواد شوینده پاک کنید اما هرگز قسمت پشت یخچال را با آب نشویید و هنگامی که لوازم برقی مرطوب هستند آنها را به برق وصل نکنید.

2- تعمیر ماشین ظرفشویی
ماشین ظرفشویی باید در سطح کاملا هموار و تراز قرار بگیرد. اینکار باعث می شود از بروز سر وصدای اضافی جلوگیری شود و همچنین ماشین ظرفشویی آسیب نبیند. سعی کنید از شوینده های مایع به جای جامد استفاده کنید .این کار باعث جلوگیری از بروز رسوب شوینده در قسمت های داخلی ماشین شده و همچنین مانع ایجاد لک بر روی ظرفها می شود.

3- تعمیر لباسشویی

بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب نکاتی در مورد نصب و نگهداری کولرگازی را حتما مطالعه کنید.


تراز بودن ماشین لباسشویی هم مانند ظرفشویی بسیار مهم است و اینکار مانع ایجاد تکان های شدید می شود. باید دقت کنید قسمت پشت ماشین با آب تماس نداشته باشد. در هنگام خارج کردن لباس ها، تمیز کردن فیلتر دقت کنید که ماشین لباسشویی به برق وصل نباشد .

4- تعمیر چای ساز
برای تمیز کردن جرم داخل چای ساز می توانید از سرکه استفاده کنید. به این ترتیب که مقدار مساوی آب وسرکه را داخل دستگاه ریخته وبگذارید بجوشد .به مرور زمان جرم ها از قسمت داخلی دستگاه جدا شده و ته نشین می شوند.دقت کنید در هنگام قرار دادن چای ساز بر روی صفحه اصلی ،بخش الکترونیکی در جای خود به درستی قرار بگیرد.

5- تعمیر جارو برقی
برای طول عمر بیشتر جاروبرقی دقت کنید در صورتی که کیسه قابل تعویض دارد،قبل از پر شدن کامل آن را عوض کنید در این صورت فشار کمتری به موتور وارد می شود. تمیز نگه داشتن فیلتر جاروبرقی ، در افزایش قدرت مکندگی ان بسیار مهم است. همیشه به صدای موتور جاروبرقی دقت کنید .در صورت تغییر این صدا به تعمیرکار مراجعه کنید.

6- تعمیرات اتوپرس
برای اتوی لباس ها معمولا از اتوی دستی استفاده می کنیم. اما برای پارچه های پشمی ولباس های پیلی دار استفاده از اتو پرس مناسب تر است. اتوی دستی با کشیدن پارچه چروک های آن را باز می کند واوتی پرس با پرس کردن وفشردن پارچه آن را صاف می کند. در هنگام استفاده از اتو به جنس پارچه و درجه حرارت مناسب با آن ونحوه اتو کشی دقت کنید تا لباستان آسیب نبیند.

 

 قبلی بعدی   

اصول تعمیرات ونگهداری لوازم خانگی - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات