دیجی سرویس

آشنایی با پکیج چگالشی برای تعمیرکاران پکیج


اطلاعاتی در مورد پکیج های چگالشی

در این مقاله توضیحاتی در خصوص پکیج چگالشی و تفاوت آن با سایر پکیج های موجود در بازار ارائه میدهیم.
لازم به توضیح است که قب از اقدام به خرید حتما نسبت به بررسی نیازهای خود برای استفاده از پکیج مناسب اقدام نمایید.
یکی از نکات مهم در انتخاب پکیج میزان مصرف آن و راندمان پکیج میباشد. با دیجی سرویس همراه باشید.

پکیج چگالشی
پکیج های چگالشی نوعی آبگرمکن هستند که توسط گاز و یا گازوئیل کار میکنند. بالابودن راندمان این نوع پکیج های بدلیل استفاده از گرمای هدر رفته ناشی از سوختن گاز و یا گازوئیل برای پیش گرم نمودن آب سرد ورودی به پکیج میباشد. بخار آب تولید شده از احتراق به مایع تبدیل میشود که از طریق یک راه اب ، از سیستم تخلیه میشود.
در بسیاری از کشورها، استفاده از پکیج های چگالشی یک امتیاز بوده و شهروندانی که از این نوع پکیج های استفاده نمایند از طرف دولت به آنها امتیازاتی از قبیل کمک هزینه خرید تعلق میگیرد و این تشویق بدلیل راندمان بالایی که این نوع پکیج ها دارند میباشد زیرا در مصرف سوخت صرفه جویی نموده و از طبیعت محافظت میکنند.
از سال 2005 به بعد، همه پکیج های مرکزی  گازسوز که در کشور انگلستان نصب میشد، باید از نوع پکیج چگالشی با راندمان بالا می بود مگر در شرایط خاص. 
انتخاب بهترین پکیج چگالشی میتواند یک چالش باشد و به همین خاطر است که در کشورهای اروپایی برای خرید این نوع پکیج ها هزینه ای برای مالیات، نصب و راه اندازی از مشتری اخذ نمیشود.


انواع پکیج چگالشی

دو مدل پکیج چگالشی وجود دارد. یکی از آنها پکیج های چند تکه که دارای مخزن آب گرم میباشد. در صورتی که منزل شما دارای دو حمام یا بیشتر میباشد و یا اینکه فشار آب محل سکونت شما پایین باشد،این نوع پکیج یک انتخاب مناسب است.
نوع دوم پکیج ترکیبی میباشد . مخزن اصلی میتواند از سیستم حذف شود و پکیج بدون مخزن،  آب گرم مورد نیاز را تامین نماید.

 

نحوه کار پکیج چگالشی

در پکیج های چگالشی یک مبدل گرمایی مخصوص وجود دارد که مانند یک کندانسور عمل میکند. پکیج های چگالشی راندمان بالاتری نسبت به سایر پکیج ها به خاطر استفاده از گرمای ناشی از گازهای خروجی از دود کش دارند. این نوع پکیج ها دارای یک مبدل حراتی با سطح مقطع بزرگ برای تبدیل گرمای حاصله از گازهای خروجی ناشی از اشتعال به حرارت قابل استفاده هستند که اجازه هدر رفت حرارت را به راحتی نمیدهند.
پکیج های چگالشی در حال حاضر بهترین راندمان را در بین سایر پکیج های موجود در بازار  دارند. میتوان گفت که حدود 10 الی 12 درصد راندمان این نوع پکیج ها بیشتر از سایر مدل ها میباشد.
با توجه به فرایندی که در پکیج های چگالشی وجود دارد، مقدار گازهای خروجی اکسید نیتروژن و مونوکسید کربن بدلیل بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته احتراق ، کمتر میباشد.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب نمایندگی لباسشویی بوش را حتما مطالعه کنید.


پکیج چگالشی

قیمت پکیج چگالشی

پکیج های چگالشی جدید قیمت بالایی دارند اما طی دوره زمانی استفاده از آنها هزینه خرید آن بر میگردد و از آن به بعد کاهش هزینه های قبوض خدماتی برای شما یک صرفه جویی و یک پس انداز خواهد بود و همین امر باعث شده که این نوع پکیج ها معروف شوند.
استفاده از پکیج های چگالشی حدود 10 الی 11 درصد از هزینه های مربوط به قبض گاز را کاهش میدهد. دوره برگشت سرمایه مربوط به خرید پکیج 10 سال تخمین زده شده است.

مزایای پکیج چگالشی

پکیج چگالشی به کاهش خروج گاز دی اکسید کربن و همچنین کاهش گرمای خروجی سیستم که نهایتا به کمتر گرم شدن کره زمین منجر خواهند شد کمک میکند.
پکیج چگالشی به کاهش کاهش هزینه های ثابت در مصرف گاز کمک میکند.
پکیج چگالشی با توجه به عدم نیاز به منبع آب گرم و همچنین تنوع در سایز، هم  فضای کمتری اشغال میکنند و هم قابل نصب در یک کابینت کوچک میباشد.


طبق آخرین قوانین دولتی در کشور انگلستان، کلیه پکیج های مکان های سکونتی باید از نوع پکیج های چگالشی با راندمان بالا باشند البته در موارد خاص استثنا هایی هم در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، پکیج های چگالشی یک انتخاب ایمن هستند زیرا برای سوختن نیازی به هوای داخل اتاق نداشته و به خاطر استفده از دودکشهای دوجداره هوای مورد نیاز را از بیرون اتاق ( فضای آزاد) تامین میکند و اکسیژن اتاق را مصرف نمیکند. با توجه به اینکه پکیج های چگالشی حدود 25 درصد از پکیج های معمولی راندمان بالاتری دارند اما قیمت خیلی بالایی هم ندارند.


در حقیقت پکیج چگالشی همواره دارای راندمان بالاتری از پکیج های معمولی میباشد،، حتی زمانی که در وضعیت تقطیر نباشد بازهم راندمانی حدود 85 درصد را دارد که زمان تغییر وضعیت به حالت تقطیر راندمان آن به  90 درصد میرسد. در مقایسه میتوان گفت که  پکیج های معمولی غیر چگالشی دارای راندمان حدود 78 درصد هستند ( البته پکیج نو) و پکیج های کارکرده  غیر چگالشی حدود 60 الی 65 درصد راندمان دارند .
به همین خاطر تنها پکیج های چگالشی،  گرید انرژی A , B  دارند که در حال حاضر در برخی کشورها الزامات و مقررات تاسیسات ساختمانی استفاده از پکیج های با گرید  برچسب انرژی بالا را مجاب نموده است.

دیجی سرویس "نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی"، خدمات تعمیر پکیج و سرویس پکیج های آریستون، بوتان، ایران رادیاتور و ایساتیس را در محل شما ارائه میدهد، همچنین لوازم و قطعات اصلی و اورجینال پکیج را از دیجی سرویس بخواهید.

 قبلی بعدی   

آشنایی با پکیج چگالشی برای تعمیرکاران پکیج - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات