دیجی سرویس

نحوه پاک کردن لکه جوهر ایجاد شده داخل دیگ ماشین لباسشویی


نحوه پاک کردن لکه جوهر ایجاد شده داخل دیگ ماشین لباسشویی


چگونه جوهر واکس و یا رنگ را از دیگ ماشین لباسشویی و یا لگن خشک کن حذف کنیم. اتفاقات ناگوار در خصوص ماشین لباسشویی و یا خشک کن برای اکثر ما اتفاق افتاده است. جوهر خودکار جا مانده داخل جیب لباس بعد از شستشو داخل ماشین لباسشویی پخش شده و جوهر همه لباس های دیگر را خراب کرده همچنین به لگن ماشین لباسشویی نیز جوهری شده است یا میتواند این اتفاق به دلیل آب شدن مواد رژگونه یا لوازم آرایشی دیگر که در جیب جا مانده است باشد که باعث می شود لکه های رنگی روی لباس های شما به جا بماند و در لگن خشکشویی اثرات چربی و گریس به جا بگذارد و یا حتی باعث شود که لباس جین مشکی مورد علاقه شما تغییر رنگ دهد. به هر حال مشکل هر چه که باشد میخواهیم لکه ها از ماشین لباسشویی و لگن خشک کن شما خیلی زود برطرف شود زیرا ممکن است این اثرات به لباس های بعدی که می خواهید داخل ماشین لباسشویی بیندازید منتقل شود.

نحوه برطرف کردن لکه های جوهر از لگن ماشین لباسشویی و یا لگن خشک کن

بعد از اینکه لباس ها را بیرون آوردید و شاهد فاجعه به بار آمده شدید هر یک از لباس ها را از نظر وجود لکه های جوهر بررسی کنید و با توجه به نوع جوهر آن را برطرف کنید مهم است که قبل از اقدام به شستشو جهت عدم روبرو شدن با صحنه هایی مانند پخش جوهر خودکار روی لباس ها حتما لباس ها را چک کنید استفاده از الکل ایزوپروپیل اولین راه حل برای از بین بردن جوهر باقی مانده در دیگ لباسشویی و یا دیگ خشکشویی میباشد .  به کمک یک  حوله سفید   کهنه یا یک اسفنج آغشته به الکل جوهر های باقیمانده را از بین ببرید.

جوهر روی لباس
احتمالا لازم می شود که شما کمی به خودتان سختی بدهید تا بتوانید جوهر را از قسمت های مختلف لباسشویی پاک کنید.  مراقب لباس های تمیز تان باشید و به جاهایی که عاری از جوهر است تکیه بدهید تاجوهر روی لباس هایی که در حال حاضر پوشیده ای  ننشیند.  سپس لگن لباسشویی یا دیگ خشکشو را به کمک یک اسفنج تمیز یا یک تکه لباس تمیز مرطوب تمیز کرده و بشویید.

پاک کردن جوهر از ماشین لباسشویی


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ کرج را حتما مطالعه کنید.


اگر جوهر به  قسمت های بیرونی دستگاه نیز نفوذ کرده با یک تکه دستمال آغشته به الکل قسمت جوهری را مالش دهید تا جوهر بدون آسیب رساندن به سطح کار پاک شود.
چگونه اثر واکس مایع را از لگن خشک کن پاک کنیم.
همانند برخورد با اثر جوهر روی لگن ماشین لباسشویی که با استفاده از دستمال آغشته به الکل آن را پاک کردید اینجا هم همین کار را انجام دهید. فرقی نمیکند که یک  رژ لب و یا مداد شمعی باشد.  که در اثر حرارت آب شده و در خشکشویی پخش شده است.  مهم این است که باقیمانده این  ماده را از لگن خشک شو برداریم.  زیرا در غیر این صورت در دفعه بعدی استفاده از خشکشویی ماده به سایر لباس های تمیز سرایت میکند.

جوهر روی زمین
برای حذف چربی به وجود آمده در داخل لگن خشک کن  مقداری پارچه را مرطوب کرده و داخل خشک کن بیاندازید. دمای خشک کن را زیاد کنید و اجازه دهید به مدت ۵ دقیقه کار کند این کار واکس را رقیق کرده سپس یک تکه پارچه را به سرکه سفید و یا الکل سفید آغشته کنید و هر جایی که اثری از واکس دیدید با آن تمیز کنید.
زمانی که واکس از بین رفت با یک دستمال تمیز مرطوب و خشک شو را تمیز کنید.
اگر واکس در بیرون از دستگاه مشاهده می شود اجازه دهید تا خوب خشک شود.  می توانید با قرار دادن یک قالب یخ روی آن، سریعتر واکس را خشک کنید.  با استفاده از یک چاقوی پلاستیکی کند و یا کارت اعتباری واکس را از روی آن قسمت بردارید.  با کمی الکل و برس آنرا تمیز کنید.
همیشه  رژلبی را خریداری کنید که  به دسته کلید وصل شود.  کلید ها چیزهایی هستند که اگر در جیب لباس جا بمانند صدای جیرینگ جیرینگ آنها در ماشین لباسشویی ما را از جا ماندن آنها در لباس آگاه می کند.

در صورتی که مایلید در خصوص تعمیرات ماشین لباسشویی مطلب بخوانید اینجا کلیک کنید.
اگر مشکلی با ماشین لباسشویی خورد و یا سایر لوازم خانگی پیدا کردید کارشناسان دیجی  سرویس آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه تعمیر لوازم خانگی به صورت شبانه روزی میباشند. 

 قبلی بعدی   

نحوه پاک کردن لکه جوهر ایجاد شده داخل دیگ ماشین لباسشویی - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات