دیجی سرویس

تعمیر یخچال


تعمیر و نگهداری یخچال: تعمیر کمپرسور یخچال


تعمیرات ساده میتواند باعث صرفه جویی زیادی در هزینه ها گردد مخصوصا زمانی که صحبت از تعمیر کمپرسور باشد.
آیا یخچال شما دچار ایراد شده است؟ این ایراد ممکن است از کمپرسور باشد که در اینصورت بسیار پر هزینه است. اما قبل از آنکه با تعمیرکار تماس بگیرید تعمیرات ساده ای که جلوتر خواهیم گفت را انجام دهید. ایراد ممکن است بدلیل یک اضافه بار نامطلوب و یا از رله کمپرسور باشد.

یخچال

کارهای ذیل را برای تست کمپرسور انجام دهید:


رله و یا کمپرسور را عوض کنید.
یخچال را از دیوار دور کرده و از برق بکشید و قاب محافظ ( مربوط به سرویس) را باز کنید. کمپرسور جدید و رله های اضافه بار را جایگزین کنید. سپس برق را وصل کرده و ببیند که آیا مشکل هنوز بر طرف شده یا خیر.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب نمایندگی سامسونگ را حتما مطالعه کنید.


یخچال

یخچالی که صدای وزوز میدهد و غذا را سرد نمیکند احتمالا کمپرسور آن خراب شده و هزینه بالایی روی دست شما گذاشته است و یا ممکن است فقط به خاطر یک اضافه بار نامطلوب و یا خرابی رله کمپرسور آن باشد ( که در اینصورت حدود 20 دلار هزینه خواهد داشت)

برای جلوگیری از تماس با یک مرکز تعمیر پر هزینه، با کارشناسان شرکت دی جی سرویس تماس بگیرید.آنها به شما پیشنهاد میکنند که ابتدا یخچال را از برق بکشید ( حدود 20 دقیقه) تا به کمپرسور زمان کافی برای خنک شدن بدهیم و همچنین مدارهای کامپیوتری نیز ریست شوند. زمانی که مجددا برق را وصل میکنید ممکن است مشکل مجدداً مشاهده شود. در اینجا نوبت به تعویض رله اضافه بار و همچنین یک رله کمپرسور ( یا یک کیت رله یونیورسال) میباشد. ( تصویر را ببینید). در صورتی که مشکل برطرف شد تنها هزینه ای حدود  40 هزار تومان داشته است. اما اگر صدای کمپرسور را مجددا شنیدید مجبور هستید تا یک یخچال نو بخرید اما حداقل دیگر نیازی به پرداخت هزینه بابت تعمیرکار نخواهید داشت و به جای آن تمام هزینه را برای خرید یک یخچال جدید خرج خواهید کرد.
ابزار لازم برای تعمیر کمپرسور یخچال  در این پروژه
در دسترس بودن ابزار لازم برای تعمیر کمپرسور یخچال در این پروژه قبل از اینکه کار را شروع کنید در زمان و انرژی شما صرفه جویی میکند.
پیچ گوشتی 4 سو
انبردست
ست سوکت / گیره
 

 قبلی بعدی   

تعمیر یخچال - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات