دیجی سرویس

نکاتی برای نگهداری بهتر از لوازم خانگی


لوازم خانگی سرمایه گذاری قابل توجهی، در زندگی محسوب می شوند. معمولا مقادیر زیادی پول صرف خرید این لوازم  می شود. این هزینه ها نه تنها صرف خرید لوازم خانگی بلکه برای نگهداری و محافظت از آنها نیز صرف می شود. چند نکته راهنما برای نگهداری بهتر از لوازم خانگی که آنها را در شرایط خوب نگه داشته و چند سال کار بیشتر را برای شما تضمین می کند، ذکر می شود.

  • تمیز کردن مداوم لوازم خانگی

یکی از مهمترین و ابتدایی ترین اصول نگهداری از لوازم خانگی تمیز نگه داشتن آنهاست. پاک کردن منظم گرد و غبار و خاک و جرم از سطح لوازم خانگی باعث می شود آنها بهتر کار کنند. برای مثال در یخچال تمیز کردن سیم پیچی آن که در زیر یخچال یا پشت آن است باعث می شود کار خنک کنندگی خود را بهتر انجام دهد. همچنین تمیز نکردن داخل ماشین لباس شویی ممکن است باعث شود در دراز مدت لباسها آن طورکه باید تمیز شسته نشوند.

  • حفظ و نگهداری لوازم الکتریکی

در لوازم برقی که نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند، باید کابل های قابل مشاهده را برای چک کردن سوختگی بررسی کنید. اگر شما شواهدی از بهم خوردگی، ذوب شدگی یا سوختگی دیدید آن را از برق جدا کنید، زیرا می تواند خطر آتش سوزی را کم کند.

اگر وسیله شما فیلتر دارد طبق آنچه در دفترچه راهنما آمده واست، آن را تعویض کنید. اگر فیلترها پر از خاک و آلودگی های دیگر شوند عملکرد وسیله شما به درستی انجام نمی گیرد. همچنین در انرژِی مصرفی نیز صرفه جویی می شود.

  • شیلنگ

وسایلی مانند ماشین لباس شویی که شیلنگ دارند، باید هر چند وقت شیلنگ های آنها چک شوند تا از سالم بودن آنها اطمینان حاصل شود. چرا که این شیلنگ ها ممکن است به مرور زمان ترک برداشته یا سوراخ شوند و یا دچار برآمدگی شده و مسدود گردند. در صورت امکان شلنگ وسیله خود را هر ۵ سال تعویض کنید.

  • محافظت حرفه ای لوازم خانگی

برخی از لوازم مانند دستگاه تهویه مطبوع نیاز به نگهداری بیشتر و با کیفیت تر و عمیق تر از آنچه که صاحب لوازم به طور متوسط می تواند انجام دهد، دارند. این امر مستلزم تست توسط افراد حرفه ای با مجوز و با آموزش مناسب هستند. این ایده خوبی است که  برابر کتابچه راهنما آنها کمربند، فیلترها، موتور، جریان هوا و روغن کاری سیستم توسط افراد حرفه ای چک شود.

 قبلی بعدی   

نکاتی برای نگهداری بهتر از لوازم خانگی - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات