دیجی سرویس

کدهای خطای تعمیر یخچال فریزر سامسونگ 8888 و 83E , 85E , 86E


آشنایی با کدهای خطای یخچال فریزر سامسونگ

اگر به دنبال :
تعمیر یخچال فریزر سامسونگ، تعمیر خرابی یخچال فریزر ساید سامسونگ، خرابی ساید بای ساید سامسونگ، علت خرابی ساید سامسونگ، علت کارنکردن یخچال سامسونگ، سامسونگ، خرابی یخچال سامسونگ، تعمیر ساید، پیغام خطای یخچال فریزر سامسونگ، پیغام خطای ساید سامسونگ، خرابی اینورتر، صدای بوق یخچال فریزر ساید سامسونگ
هستید، مطالب ذیل را بخوانید:

یخچال فریزرهای ساید سامسونگ دارای سیستم تشخیص خودکار عیب هستند . اگر یخچال فریزر ساید سامسونگ شما ،  یک قطعی برق را تشخیص داد ، آیکون های شروع به چشمک زدن کرد و یا یک کد خطا روی پنل مشاهده شد، نشان دهنده بروز یک ایراد در سیستم یخچال میباشد.  این کدها اغلب در جایی که دمای یخچال وفریزر نمایش داده میشود، مشاهده میشوند.
کدهای خطای یخچال فریزر سامسونگ  در این صفحه شامل  کدهای 8888 و 83E , 85E , 86E میباشد. کلیه آیکون های روی پنل در حال چشمک زدن هستند. قطعی برق اتفاق افتاده است. پیغام خطای  PC ER نمایش داده میشود. پیغام خطای  OF OF نمایش داده میشود. پیغام خطای  1E , SE , 5E نمایش داده میشود. پیغام خطای  درب نمایش داده میشود.
 خرابی یخچال فریزر سامسونگ
پنل یخچال فریزر ساید سامسونگ چشمک میزند، پیغام خطا میدهد، ریست میشود. 
کد های خطای  88 88, 83E, 85E , 86E
اگر یخچال فریزر شما پیغام های خطای  88 88, 83E, 85E , 86E رانمایش میدهد، سیم برق یخچال را بکشید و به مدت 5 دقیقه آنرا به برق نزنید. مجددا یخچال را به برق وصل کنید. یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ شما ریست خواهد شد و پیغام های خطا از بین خواهد رفت. ( این کدهای خطا به منزله خطا در سیستم اینورتر PBA میباشد.)
کد خطای PC ER
این پیغام خطا به منزله بروز ایراد در ارتباط بین درب و مادر بورد یخچال میباشد. سوکت سیم بالای درب بالایی در قسمت سمت چپ آن به خوبی متصل نشده است  و یا نیاز به ریست دارد. شما باید سیم برق یخچال را از پریز بکشید و اتصال سوکت را در بالای درب چک کنید. سوکت را جدا کرده و مجددا وصل کنید. سپس برق یخچال را وصل کنید، آنگاه مشاهده میکنید که پیغام خطای درب از بین میرود.
 سوکت درب یخچال فریزر سامسونگ
برای پاک کردن پیغام خطای PC ER یخچال فریزر سامسونگ سوکت سیم درب را در قسمت  چپ و بالای درب جدا کرده و مجددا وصل نمایید.

بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب نمایندگی ماشین لباسشویی بوش را حتما مطالعه کنید.


کدهای خطای  OF OF  و یا O FF
در صورتی که یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ شما پیغام خطای OF OF و یا O FF میدهد،  به منزله این است که یخچال در حالت DEMO  و یا خاموش به سر میبرد. 
نمایشگر دمای یخچال فریزر سامسونگ ، چشمک میزند.
نمایشگر دمای پنل یخچال فریزر سامسونگ در صورتی که دمای داخل فریزر بالای 59 درجه فارنهایت شود، چشمک میزند.  زمانی که دمای داخل یخچال فریزر بالاتر از 59 درجه فارنهایت میرود، صفحه نمایشگر به شما اخطار افزایش دمای داخل فریزر را میدهد که صدای بوق پخش میکند. دمای یخچال فریزر را به مقدار پایینتری تنظیم کنید تا بعد از اینکار و رسیدن دما به زیر 59 درجه فارنهایت ، حالت چشمک زن یخچال از بین برود .
نکته: در صورتی که درب یخچال بری مدت طولانی باز مانده باشد نیز پیغام خطا خواهد داد.
کدهای خطای یخچال فریزر سامسونگ که به معنی حالت خود آزمایی فریزر میباشد ..
در صورتی که بعد از اتصال برق به یخچال ، کلیه آیکون های روی صفحه نمایش چشمک میزند، این چشمک زدن بدلیل اینکه یخچال در حالت خودآزمایی میباشد کاملا طبیعی است و بعد از انجام این تست، چشمک زدن غیر فعال میشود.
اجزاء یخچال فریزر بیرون آورده شده اند و پیغام خطا نمایش داده میشود.
زمانی که شما یک قطعه الکترونیکی را از یخچال باز میکنید، (مانند یخساز، فن،  سوئیچ، دمپر)، بعد از مدتی پیغام خطایی روی صفحه نمایشگر نمایش داده خواهد شد. برای رفع پیغام خطا، یخچال را از برق بکشید، قطعه الکترونیکی مربوطه را نصب کنید و برق دستگاه را مجددا وصل کنید تا پیغام خطا مرتفع شود.
کد خطای 1E SE= POWER OUTAGE  یخچال فریزر سامسونگ 
 قطعی برق باعث نمایش پیغام خطای  1E  ویا  SE در یخچال فریزر سامسونگ شما میشود. در اینصورت، دکمه های خاموش روشن و چراغ را همزمان به مدت 10 ثانیه فشار داده و نگهدارید. آنگاه پیغام خطا از بین میرود. و یا دکمه های فریزر و یخچال را همزمان به مدت 10 ثانیه فشرده و نگهدارید تا پنل کنترل  ریست شده و پیغام خطا پاک شود. 
برای  پاک کردن پیغام خطا و ریست کردن صفحه نمایش یخچال فریزر سامسونگ، دکمه های فریزر و یخچال را همزمان به مدت 10 ثانیه فشرده و نگهدارید.
 پنل یخچال فریزر سامسونگ
در صورتی که هنوز هم مشکل شا مرتفع نشده است و نیاز به کمک دارد، کافی است که مدل یخچال فریزرتان را به همراه پیغام خطا و یا مشکل مربوطه به کارشناسان دیجی سرویس بگوئید تا به شما کمک کنند .

 قبلی بعدی   

کدهای خطای تعمیر یخچال فریزر سامسونگ 8888 و 83E , 85E , 86E - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات