دیجی سرویس

سوالات مهم برای پیدا کردن بهترین افراد تعمیر کار


سوالات متداول


انتخاب یک شرکت سرویس دهنده برای تعمیر لوازم خانه می تواند مشکل باشد، به ویژه برای مالکان جدید که تا به حال با یک فریزر یا یخچال که به درستی خنک نمی کند برخورد نکرده اند. تعمیر کنندگان ممکن است دچار اشتباه شوند و هزینه زیادی را از شما دریافت کنند و یا خدمات را به درستی انجام ندهند و موجب ناراحتی شما شوند. بهتر است قبل از اینکه به سراغ مراکز خدمات تعمیر بروید کمی در مورد آنها تحقیق کنید. در اینجا 7 سوال مهم مطرح می شود که می تواند به شما در انتخاب فردی شایسته برای تعمیرات لوازمتان کمک کند.
 

1- آیا شما یک تعمیر کار مجاز هستید؟
به طور معمول مجوز تولید به مسائلی مانند کیفیت خدمات، آموزش و استانداردهای تعیین شده توسط تولید کنندگان بستگی دارد.

 

2- آیا شما مجوز و یا بیمه دارید؟
اکثر مردم از این موضوع اطلاع دارند که بایستی از تکنسین مراجعه کننده در مورد مجوز کار آنها بپرسند تا جلوی رخداد هرگونه تخلف را بگیرند و از سوء استفاده های احتمالی که ممکن است برخی سود جویان انجام دهند جلوگیری کنند.
پاسخ به این سوال خیلی مهم است که آیا بیمه نامه، مجوز کسب و کار و یا قرارداد تعمیرکارها اعتبار دارد یا خیر. برای رسیدن به جواب مورد نظرتان از آنها بخواهید مجوزشان را اثبات کنند. زیرا ممکن است آنها متقلب باشند و اظهار کنند که مجوزشان معتبر است درحالی که اینگونه نباشد.

 

3- آیا مرکز خدمات و تعمیر کالایی که شما به آن مراجعه کردید تحت پوشش بیمه خسارت است؟
در برخی مواقع هنگام تعمیر کالا و یا تعویض قطعه خراب با قطعه جایگزین شده وسیله مورد نظر آسیب می بیند و خسارت بیشتری به آن وارد می شود. در چنین مواقعی مرکز خدمات رسانی و تعمیر کالا می بایست از طریق بیمه تمام خسارت های وارد شده در حین تعمیر را به مشتری پرداخت کند. شرکت تعمیر کالا به مشتریان خود اطمینان می دهد که در صورت بروز هرگونه خسارت به کالا در حین تعمیر تمام خسارت های وارد شده به آن را پرداخت کند. البته با در اختیار داشتن نیروهای کاملا حرفه ای در تعمیر کالا هرگونه استرس و نگرانی از دوش مشتریان عزیز برداشته شده است.
برخی از مشتریان از میزان خسارت وارد شده به کالای خود در حین تعمیر اطلاع ندارند و ممکن است تکنسین تعمیر مقدار تمام خسارت را به آنها نپردازد. پس لازم است افراد در این زمینه اطلاعات کامل و جامعی داشته باشند.
هرگونه آسیبی که در داخل خانه شما در حین تعمیر اتفاق بیفتد و یا در برخی موارد آسیب هایی که به منظور تعمیر کالا خارج از منزل شما رخ می دهد مشمول خدمات بیمه می شود. اگر تکنسین در هنگام مراجعه به خانه شما برای تعمیر لوازمتان دچار آسیب دیدگی های ناگهانی شود پرداخت هزینه های درمان او به عهده شما خواهد بود.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب نمایندگی پکیج آریستون را حتما مطالعه کنید.


 

4- طول عمر تاسیس شرکت تعمیر کالا چند سال است؟
طول عمر یک کسب و کار می تواند یکی از شاخص های قابلیت اطمینان باشد. اگر سابقه خدمات مرکز تعمیر کالایی که به آن مراجعه می کنید طولانی باشد بدان معناست که آن شرکت از سابقه خوبی در ارائه سرویس های تعمیر برخوردار است و خدمات متنوع و خوبی را با قیمت مناسب ارائه می کند.

 

5- این تعمیر چه قدر هزینه بر است؟
قبل از اینکه بخواهید هزینه ای پرداخت کنید بهتر است از مراکز تعمیر اطراف خود قیمت تعمیر کالای خود را پرس و جو کنید و با آگاهی کامل از نرخ تعمیرات به سراغ مرکز تعمیر مورد نظر خود بروید. به این نکته توجه کنید که هر چیز ارزانی لزوما خوب نیست. ممکن است شرکتی خدمات ارزان تری برای تعمیر به شما ارائه دهد ولیکن مورد اعتماد و یا معتبر نباشد.

 

6- آیا از نظر بقیه مشتریان نسبت به شرکت مورد نظر اطلاع دارید؟
شرکت های معتبر در سایت خود بخش نظر سنجی مشتریان را فعال می کنند و به آنها اجازه می دهند که در مورد سرویس های تعمیری که از سوی شرکت دریافت کرده اند نظر و یا امتیاز دهند. به این طریق شما می توانید با مراجعه به سایت آن شرکت قبل از اینکه تصمیمی بگیرید از نظر سایر مشتریان درباره خدمات تعمیر، هزینه و کیفیت آن آگاه شوید.

 

7- آیا شما از سابقه افراد تعمیرکار اطلاع دارید؟
نباید به هر کسی اجازه دهید که وارد خانه شما شود. از ورود افراد متفرقه به داخل خانه خود جلوگیری کنید و اگر کسی تحت عنوان تکنسین وارد خانه شما شد از سابقه و محل کارش مطلع شوید و به هر کسی اطمینان نکنید. فرد تعمیر کار بایستی آموزش های لازم درباره تعمیر انواع لوازم در محدوده کار خود را فرا گرفته باشد و به کار خود مسلط باشد. شرکت ارائه دهنده خدمات تعمیر قبل از استخدام نیروهای تکنسین بایستی از پیشینه کاری و اجتماعی آنها اطلاع داشته باشد و افراد مورد اعتماد که هیچ سوء سابقه ای ندارند را برای این کار در نظر بگیرد.

 

 قبلی بعدی   

سوالات مهم برای پیدا کردن بهترین افراد تعمیر کار - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات