دیجی سرویس

دیوا آبی ماشین ظرفشویی سامسونگ


پیشتازی سامسونگ در ابداع تکنولوژی های جدید!!

ممکن است انتظار یک تحول قابل توجه در صنعت ساخت ماشینهای ظرفشویی انتظار عجیبی باشد اما شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES 2014 این تحول را ایجاد کرده است.

به نقل از روزنامه یو اس آ تودی، ماشین ظرفشویی جدید سامسونگ که در نمایشگاه CES 2014 معرفی شد از تکنولوژی جدید "دیوار آبی" بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس را حتما مطالعه کنید.


این فناوری برخلاف آبپاش‌های گردان که در کف ماشینهای ظرفشویی امروزی می‌چرخند، از یک آبپاش استفاده می‌کند که در کف دستگاه از عقب به جلو حرکت می‌کند و باعث افزایش پوشش شست‌وشو در کناره‌ها و کنج‌های ماشین ظرفشویی می‌شود.

دیگر شرکتهای سازنده ماشین ظرفشویی نیز پیشتر سعی کرده‌اند مشکل عدم شست‌وشو در کنج‌های دستگاه را با آبپاش‌های قوی‌تر یا طراحی مجدد آبپاش‌های گردان حل کنند.

اگر فناوری دیوار آبی سامسونگ به خوبی کار کند عملا باعث خواهد شد که شرکتهای دیگر نیز از این فناوری در دستگاه‌های خود استفاده کنند.

 قبلی بعدی   

دیوا آبی ماشین ظرفشویی سامسونگ - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات