دیجی سرویس

بخش های کلی کولر گازی اسپلیت چیست ؟

بخش های کلی کولر گازی اسپلیت چیست ؟

بخش های کلی کولر گازی اسپلیت چیست ؟

کولرهای گازی(اسپلیت) از هرنوع و مدلی که باشند از دو قسمت الکتریکی و مکانیکی ساخته شده اند.
1- اجزاء الکتریکی: شامل سیم های رابط ، کمپرسور، خازن (کاپاسیتور) ، اورلود ،  ترموستات ، کلیدچند وضعیتی(کلید فن) ، کلید اصلی کولر(تابلو برق) می باشد...
2- اجزاء مکانیکی: شامل قطعاتی مانند کمپرسور، کندانسور(رادیاتور) ، اواپریتور ، فیلتر(درایر) ، پروانه کندانسور ،  پروانه اواپریتور ، لوله کاپیلاری(لوله مویی) ، سینی زیر کولر ، خروجی هوا ، فیلترخروجی هوا.

در کولرهای گازی دو تکه, کمپرسور و کندانسور در واحدی به نام یونیت خارجی تعبیه شده اند که این واحد درخارج از ساختمان نصب می شود. این مدل از کولرهای گازی دارای دستگاه کنترل از راه دور می باشند. هوا در جهت ورود به محیط کار یا منزل از دریچه مخصوص که به خروجی هوا معروف است می گذرد. به منظور جلوگیری از پخش گرد و غبار به داخل محیط, پشت خروجی هوا از فیلتر استفاده می شود. مدل های پیشرفته کولر گازی به فیلترهای پلاسما مجهز می باشند که خاصیت ضد آلرژی, ضد آنفولانزا, ضد باکتری و ضد بو دارند. در برخی مدل ها توسط غبار روب پلاسما تا بیش از ۹۵ درصد ذرات آلاینده , دود وگرد و خاک جمع آوری شده وبا استفاده از فیلتر نانو و یک کاتالیست توری بوهای نامطبوع و باکتری های موجود در هوا از بین می روند. همچنین برخی مدل های موجود در بازار به واحد مجزای یون ساز مجهز می باشند که با تزریق هوای یونیزه شده به داخل اتاق , احساس نشاط وخوشی بعداز رعد و برق و باران بهاری را برای استفاده کننده به ارمغان می آورد.

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات