دیجی سرویس

پکیج چیست؟


توضیحات پکیج


پکیج یک سیستم گرمایشی است که در چند سال اخیر جایگزین موتور خانه شده است. پس از خریداری این سیستم های گرمایشی باید نصب پکیج انجام گیرد و همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل در پکیج سرویس و تعمیر پکیج الزامی است. مرکز تخصصی نصب، تعمیر و سرویس پکیج در محل شما را جهت انجام خدمات مربوط به سیستم های گرمایشی و سرمایشی یاری می رسانیم.

 

پکیج چیست؟


پکیج یکی از انواع سیستم های گرمایشی است که بسیار پرطرفدار بوده و جایگزین مناسبی برای موتور خانه است.
پکیج ها دو وظیفه ی مهم دارند از جمله یکی گرم کردن آب منزل یعنی کار آبگرمکن را برای منزل یا محیط کار شما انجام می دهد و دیگری گرم کردن محیط منزل که جایگزین بخاری هم می شود.
این کاربرد پکیج در صورتی است که یک محیط کوچک را اشغال می کند و نیاز به یک محیط باز و بزرگ ندارد.
به طور کلی باید بگویم که پکیج نقش یک موتور خانه کامل را ایفا می کند با کامل ترین هزینه و صرفه جویی در مکان و کیفیت و بازدهی بالا دارد.
در این قسمت فقط درباره مزایا و نکات مثبت پکیج ها برای شما گفتیم ولی باید بدانید پکیج ها خطراتی هم دارند که در ادامه شما را با خطرات پکیج آشنا خواهیم کرد تا در صورت تمایل از آن استفاده کنید.
از مجموع خطراتی که باید درباره آن صحبت کنیم این است که به دلیل اینکه پکیج داخل خانه شما نصب می شود و منازل شما یک محیط بسته می باشند و شعله آن روشن می باشد امکان کمبود اکسیژن وجود دارد و باعث بروز مشکلات جسمی و روحی می شود، همچنین در صورتی که دود کش آن به درستی نصب نشود باعث گاز گرفتگی افراد می شود و ...

 

مزایای پکیج:


مستقل بودن پکیج برای هر واحد تجاری، مسکونی و ...
نصب، تعمیر،سرویس پکیج سریع و آسان
تنظیم دمای هوای محیط به اندازه دلخواه
عدم اشغال محیط
بدون سر و صدا کار می کند
ایمنی بالا
کم مصرف بودن پکیج (صرفه جویی در مصرف برق، گاز و گازوئیل)
      و ...

معایب پکیج:


در مکان های بزرگ تر از 300 متر باز دهی کمتری دارد
پکیج عمر کمتری نسبت به موتور خانه دارد
      و ...

مرکز تخصصی نصب، تعمیر و سرویس پکیج در محل آلفا تهویه شما را یاری می دهد تا در صورت مشاهده هر گونه مشکل در پکیج خود نگران نشوید و به راحتی تعمیر پکیج خود را انجام دهید.

انواع پکیج


پکیج ها انواع مختلفی دارند که مرکز تخصصی نصب، تعمیر و سرویس پکیج در محل آلفا تهویه خدمات نصب، تعمیر و سرویس پکیج را انجام می دهد در ادامه شما را با انواع آن ها آشنا خواهیم کرد.
به طور کلی پکیج ها به دو دسته ی زمینی و دیواری تقسیم شده اند.

پکیج دیواری


پکیج دیواری نوعی از پکیج ها است که در اندازه کوچک ساخته شده بطوریکه می توان آن را درون یک کابینت هم جاگیر کرد همچنین این پکیج ها مزایا و کاربرد های بیشتری نسبت به موتور خانه ها دارد از جمله باید گفت با روی کار آمدن پکیج ها موتور خانه ها از بین رفتند و دیگر کسی از فناوری موتور خانه استفاده نمی کرد نصب پکیج سریع و آسان انجام می شود، مکان کمتری را اشغال می کند، در مصرف برق و گاز و ... صرفه جویی می شود، قابل دسترسی جهت تعمیر پکیج، آبگرم همیشه موجود است، بی خطر بودن و ... .
کارکرد پکیج ها اینگونه است که آب را به واسطه ی رادیاتور گرم کرده و یک بخش آن برای مصارف خانگی استفاده می شود و یک بخش دیگر آن برای گرم کردن منزل یا محیط دیگر توسط شوفاژ که پس از سرد شدن آب دوباره به رادیاتور باز می گردد.
جهت نصب پکیج، تعمیر پکیج، و سرویس پکیج های خود بهتر است که با مراکز معتبر از جمله مرکز تخصصی نصب، تعمیر و سرویس پکیج در محل دیجی سرویس تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن مشکلات پکیج شما را بر طرف کند.

پکیج زمینی


پکیج زمینی به نوعی از سیستم های گرمایشی گفته می شود که روی زمین قرار می گیرند.
پکیج های زمینی دارای یک مخزن می باشند و برای محیط های بیشتر از 200 متر استفاده می شوند این نوع پکیج ها همیشه آب گرم دارند و همیشه گرم می باشند.
پکیج های زمینی محیط بیشتری را نسبت به پکیج های دیواری اشغال می کنند و روی زمین قرار می گیرند.
همه ی مزایای پکیج دیواری را دارا می باشند به جز چند مورد که یکی از آن ها اشغال کردن محیط بیشتر است.
ولی پکیج های زمینی مزایای دارند که پکیج ها دیواری فاقد آن ها می باشند از جمله داشتن مخزن، نصب آسان تر نسبت به پکیج های دیواری و ... .
امکان بروز مشکلات درون پکیج زمینی پس از مدتی کار کردن وجود دارد در صورتی که توانایی تعمیر پکیج زمینی خود را ندارید بهتر است که با مرکز تخصصی نصب، تعمیر و سرویس پکیج در محل آلفا تهویه تماس بگیرید تا با کمترین هزینه ممکن مشکل پکیج شما را بر طرف کند.

 

در ادامه باید بگویم که پکیج ها از نظر نوع سوخت هم به چند دسته متفاوت تقسیم می شوند از جمله:

پکیج برقی (در دو نوع دیواری و زمینی)

بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در تهران را حتما مطالعه کنید.


پکیج گازسوز (در دو نوع دیواری و زمینی)
پکیج دو گانه سوز ( زمینی که نمی توان آن را درون منزل نصب کنید و باید داخل انبار و یا موتور خانه نصب شود و داخل واحد مسکونی نباشد)
پکیج های گازوئیل سوز (زمینی که نمی توان آن را درون منزل نصب کنید و باید داخل انبار و یا موتور خانه نصب شود و داخل واحد مسکونی نباشد)


نصب پکیج


مرکز تخصصی نصب، تعمیر و سرویس پکیج در محل آلفا تهویه یکی از معتبر ترین ها در استان تهران و البرز است و این قابلیت را دارد که تکنسین های حرفه ای خود را جهت تعمیر، نصب و سرویس پکیج های شما به منزل و یا محل مورد نظرتان بفرستد تا مشکلات پکیج شما را بر طرف کند.

نصب پکیج ها کار سختی نیست و شما خودتان هم می توانید این کار را در منزل تان انجام دهید ولی بهتر است این کار را به متخصصین در حوزه نصب پکیج بسپارید تا از نظر ایمنی آسوده خاطر باشید.
در ادامه آموزش نصب پکیج دیواری و زمینی را برای شما توضیح می دهیم با ما همراه باشید.

 

نصب پکیج زمینی و دیواری

 

نصب پکیج دیواری


برای نصب پکیج دیواری ابتدا باید محلی که قرار است پکیج را نصب کنید لوله کشی شود و پس از لوله کشی شابلون پکیج را روی دیوار گذاشته و نقطه هایی که می خواهیم پیچ و مهره کنیم را علامت می زنیم و سپس آن ها را با استفاده از دریل سوراخ می کنیم.
در مرحله بعد پکیج را در مکانی که می خواهیم نصب کنیم گذاشته و با استفاده از پیچ و مهره و رول پلاک آن را روی دیوار نصب می کنیم.
هوا گیری رادیاتور را انجام دهید که در ادامه با مشکل روبه رو نشوید.
در این مرحله از نصب پکیج شیلنگ های متصل به پکیج را به لوله کشی که از قبل انجام دادیم وصل می کنیم( در این قسمت توجه کنید که شیلنگ ها را در جای مناسب خود وصل کنید).
و در مرحله آخر دود کش پکیج را به درستی وصل می کنیم به این قسمت هم باید توجه کنید که نشتی نداشته باشد و باعث گاز گرفتگی شود.
نصب پکیج شما به اتمام رسید حال می توانید پکیج را به صورت امتحانی روشن کنید.
در صورتی که توانایی این کار را ندارید بهتر است که به مرکز تخصصی نصب، تعمیر و سرویس پکیج در محل دیجی سرویس در استان های تهران و البرز مراجعه کنید تا با مشکل روبه رو نشوید.

نصب پکیج  زمینی


برای نصب پکیج زمینی قبل از شروع نصب مانند نصب پکیج دیواری باید لوله کشی مناسب انجام شود در محلی که می خواهید نصب پکیج زمینی را انجام دهید.
پکیج زمینی را در محل مورد نظر روی زمین قرار داده و سپس شیلنگ و لوله های مربوط به آب را نصب می کنیم و در مرحله بعد دود کش آن را نصب می کنیم.
هوا گیری رادیاتور را به درستی انجام دهید تا به درستی کار خود را انجام دهد.
و با توجه به مصرف پکیج آن را به گاز یا برق وصل کرده و پکیج را برای تست آن روشن می کنیم.
نصب این نوع پکیج هم به اتمام رسید ولی برای مطمئن شدن از نصب پکیج به صورت صحیح بهتر است که از مرکز تخصصی نصب، تعمیر و سرویس پکیج در محلکمک بگیرید.

تعمیر پکیج


تعمیر پکیج یک کار تخصصی است و با توضیح دادن به درستی متوجه نخواهید شد و ممکن است که با دستکاری پکیج  با مشکل دیگری روبه رو شوید و بهتر است که قبل از اینکه خودتان آن را دستکاری کنید مشکل پکیج تان را به یک متخصص تعمیر پکیج بسپارید تا به درستی مشکل را بر طرف کند آلفا تهویه با داشتن یک تیم قوی و با سابقه خدمات تعمیر پکیج را به خوبی برای شما ارائه می دهد.
از جمله مشکلات پکیج در اکثر مواقع کم بودن فشار آب است که باعث بروز مشکلش می شود، خرابی پمپ موجود در پکیج، نشت لوله های پکیج، خرابی رادیاتور و ... .
مرکز تخصصی نصب، تعمیر و سرویس پکیج در محل آلفا تهویه قادر به رفع انواع مشکلات و تعمیر پکیج در انواع مختلف دیواری و زمینی می باشد.
جهت تعمیر پکیج خود سفارش تان را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن از خدمات بی نظیر آلفا تهویه بهره ببرید.

سرویس پکیج


سرویس پکیج ها یکی از کارهایی است که قبل از بروز مشکل پکیج ها باید صورت گیرد و در صورتی که سرویس پکیج انجام نشود پس از مدت زمان کوتاه با مشکل جدی روبه رو خواهد شد و تعمیر پکیج باید صورت گیرد.

 

سرویس پکیج زمینی و دیواری

 

معمولا مدت زمان در نظر گرفته شده برای سرویس پکیج هر شش ماه یک بار است و در اکثر مواقع خودتان هم قادر به انجام این کار هستید از جمله کارهای که برای سرویس پکیج انجام می شوند:

رسوب زدایی یکی از مراحل سرویس پکیج می باشد با توجه به املاح معدنی موجود در آب لوله پس از مدتی رسوب می گیرند که رسوب باعث بروز مشکلاتی از جمله سرد شدن ناگهانی آب می شود که باید به کمک سرویسکاران حرفه ای این کار را انجام دهید.
هوا گیری از دیگر مراحل سرویس پکیج است که باعث بهتر کار کردن پکیج می شود از مجموع مزایای آن گرم کردن سریع آب، کم سروصدا کردن پکیج، عدم نشتی آب و ...می باشد.
بهترین زمان برای هواگیری زمانی است که رادیاتور داغ است و کسی که این کار را انجام می دهد باید مراقب باشد که با آب داغ آسیب نبیند.
حرارت پکیج را با استفاده از کلید های روی آن تنظیم کنید.
فشار آب باید تنظیم باشد چرا که در صورتی که کمتر یا زیادتر باشد پس از مدتی به پکیج آسیب وارد می کند.
برسی دودکش چرا که در اثر زلزله و یا تکان خوردن پکیج به هر دلیل امکان اینکه دود کش از جایگاه خود خارج شود و یا گرفتگی نداشته باشد چرا که باعث نشتی گاز می شود.

 قبلی بعدی   

پکیج چیست؟ - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات