دیجی سرویس

نمایندگی یخچال مابه


تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی یخچال مابه

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز و نمایندگی یخچال مابه  یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر یخچال در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.
دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیر یخچال با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به‌روز در این زمینه باشد.

دیجی سرویس دارای نمایندگی یخچال مابه می باشد.

نمایندگی یخچال مابه در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

اجزای تشکیل دهنده یخچال

هر یخچال بصورت پایه دارای: کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و گاز و ترموستات است. هریک از اینها جزو لاینفک وسایل سرماساز هستند که در صورت نبود هریک این فرایند امکان پذیر نمی‌باشد.

کمپرسور

کمپرسور یخچال خانگی از دو بخش الکتریکی و مکانیکی تشکیل گردیده‌است که هر دو قسمت درون پوسته‌ای فولادی قرار دارند. قسمت الکتریکی در اغلب یخچالهای خانگی یک الکتروموتور از نوع آسنکرون می‌باشد که وظیفه به حرکت درآوردن قسمت مکانیکی را به عهده دارد. البته در سال‌های اخیر کمپرسورهای یخچال فریزرها هم تغییرات زیادی داشته‌اند؛ و قسمت الکتریکی ان اینورتری یا موتور خطی شده‌اند. قسمت مکانیکی در کمپرسورهای یخچال خانگی شامل یک سیلندر است که پیستون آن توسط هسته موتور الکتریکی به حرکت در می‌آید. حرکت رفت و برگشتی پیستون باعث ایجاد حالت مکش و دمیدن می‌شود؛ و البته در کمپرسورهای نوع خطی و نوع کمپرسور روتوری و یا کمپرسور نوع اسکرال، میل لنگ دیگر وجود ندارد. مقدار مشخصی از روغنی که مخصوص این کار ساخته شده داخل پوسته وجود دارد که وظیفه روانکاری و خنک‌کردن قسمت الکتریکی و مکانیکی را بر عهده دارد.

کندانسور

کندانسور (به انگلیسی: Condenser) (چگالنده) قسمتی از سیستم است که وظیفه خنک‌سازی سیال عامل و عمدتاً تبدیل بخار به مایع را بر عهده دارد. در واقع گاز فریون بس از فشرده شدن توسط کمپرسور در کندانسور خنک شده و تبدیل به مایع می‌گردد. در یخچالهای خانگی معمولاً به صورت شبکه‌ای لوله‌ای بر روی دیواره پشت یخچال نصب شده است ودر یخچالهای بزرگ فروشگاهی معمولاً شبیه رادیاتور اتوموبیل است که اغلب از یک فن جهت بهبود فرایند میعان نیز استفاده شده است.

فیلتر یا درایر

از آنجا که ممکن است گاز پس از عبور از کندانسور جرم های آن را حمل کند یا گاز دارای رطوبت باشد،لازمست قبل از سرما سازی کاملا” پاک و خشک شود . به همین منظور پس از رادیاتور از فیلتر(درایر) عبور میکند درایر دارای دو لوله ارتباطی است که یکی از لوله ها سطح مقطع بزرگتری دارد و در واقع محل اتصال آن به خروجی کندانسور است . در این ورودی درایر شبکه های توری بسیار ریز به منظور سلب جرم و یا جداره های فرسوده شده لوله های کندانسور است.لوله دوم درایر سطح مقطع بسیار کمتری دارد تا بدینوسیله گاز پس از درایر تحت فشار بسیار زیاد قرار گیرد.

درون درایر را از موادی بنام سیلیکات یا سیلیکاژل پر می کنند . این مواد خاصیت رطوبت زدایی داشته و گاز پس از عبور رطوبت خود را تماما” به این مواد میدهد وخشک می شود بمرور بر اثر کار کرد زیاد رنگ قهوه ای بسیار روشن این مواد به تیرگی می نهد و این تغییر حالت در واقع بیانگر پایان توانایی این مواد جهت رطوبت زدایی است از اینرو پیشنهاد می شود به هنگام تعویض کمپرسور یا شارژ گاز مجدد یخچال درایر را نیز تعویض نمایید تا سرما سازی کیفیت مطلوب را داشته باشد.

کمپرسور وظیفه فشرده کردن و گردش گاز مبرد فریون را درون کانالهای اواپراتور بر عهده دارد؛ که در نتیجه گردش گاز در کانالها و به خاطر خاصیت گاز مبرد فریون باعث خنک شدن اواپراتور می‌شود. به عبارت صحیح تر کمپرسور یخچال وظیفه فشرده کردن ماده مبرد را دارد، تا در قسمت کندانسور گاز داغ، با از دست دادن گرما تبدیل به مایع شود و در اواپراتور مایع مبرد اجازه انبساط پیدا می‌کند و با تغییر فاز از حالت مایع به گاز، گرما را از داخل یخچال می‌گیرد و در قسمت کندانسور به محیط می‌دهد. در نتیجه باعث خنک شدن یخچال می‌شود. امروزه مبردهای فریون بعلت مشکلات زیست‌محیطی، با مبردهای دیگر مثل R134 و R600 جایگزین شده‌اند.

ترموستات

ترموستات نیز کار قطع و وصل شدن جریان برق (متعادل نگه داشتن دمای یخچال) را به کمپرسور انجام می‌دهد. به طوری که وقتی دمای یخچال بالا آمد (داخل یخچال گرم شد) با وصل شدن جریان برق کمپرسور شروع به کار می‌کند و داخل یخچال را خنک می‌کند و وقتی دما پایین آمد (داخل یخچال خنک شد) جریان برق را از کمپرسور قطع می‌کند. گاز یا ماده مبرددر یخچال‌های اولیه از گاز آمونیاک (NH3) به عنوان گاز مبرد استفاده می‌شد، اما به علت عوارض ناگوار آن در برخورد با بدن انسان، ترکیب شدن حالت مرطوب آن با مس و آلمینیوم، و نیز خاصیت انفجاری‌اش، و خطر خفگی ان برای انسان، رفته‌رفته از گاز فریون به جای آن استفاده گشت. در یخچال‌های رایج امروزی معمولاً از فریون ۱۲ با ترکیب CCl2F2 استفاده می‌شود که گازی بی‌بو است و حتی در صورت ترکیب شدن با رطوبت موجب خوردگی فلزات نمی‌شود؛ همچنین فریون قابل اشتعال نیست. از معایب استفاده از فریون در یخچال‌ها می‌توان به حجم زیاد آن‌ها در مقایسه با آمونیاک، و تخریب لایه اوزون و ایجاد اثر گلخانه‌ای اشاره کرد. با توجه به این معایب تلاش‌هایی برای یافتن گازهای جایگزین فریون به عمل آمده که گاز جدیدی به نام 134A و مبرد هیدروکربن R600 حاصل آن است. در کولرهای گازی از فریون ۲۲ استفاده می‌شود که به علت دارا بودن هیدروژن، اثر تخریبی آن در لایهٔ اوزون به مراتب کمتر از فریون‌های ۱۱ و ۱۲ است.[۱] بعد از کار با گازهای R134 و R12 و ... ، مشکلاتی مانند راندمان پایین، قیمت بالا، مقدار زیاد مورد استفاده در مسیر برودتی یخچال و غیره باعث شد گاز ارزان و خطرناک R600 (ایزوبوتان) با راندمان بالا جایگزین گاز قبل بشود؛ و برای کولر گازی‌ها بجای R22، از گاز R410 , R407 استفاده مکنند. مبردهای یخچال و کولر گازی به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند از نظر ترکیب مولکولی. گازهای قدیمی مثل R12,R22,R134 همگی از یک نوع مولکول هستند؛ ولی گازهای جدید مثل R600,R410,R436,R407 همگی از چند نوع گاز تشکیل شده‌اند و موقع شارژ گاز باید بصورت مایع شارژ شوند تا میزان ورودی به یخچال فریزر متعادل باشد.

جا یخی (فریزر)

روش کار یخ زن یا جا یخی که به آن فریزر نیز میگویند همانند یخچال است با این تفاوت که ترموستات آن برای دمای پایین‌تری تنظیم می‌شود. همچنین مناسب است که از گاز مبردی استفاده شود که دمای تبخیر آن پایین‌تر باشد (مانند فریون ۱۲). در فریزرهای پرقدرت از بادبزن برای خنک‌کردن کمپرسور و کندانسور استفاده می‌شود.[۱۰] دمای فریزرها از -۱۴ درجه سلسیوس سردتر باید باشد تا به مواد غذایی آسیب نرسد. اکثر فریزرهای خانگی دمای تنظیمی از -۱۴ تا-۲۵ درجه سلسیوس دارند. برای فریزرهای نگهداری بستنی از مبرد. R22 که تا دمای -۴۰ درجه سلسیوس سرما تولید می‌کنند استفاده می‌شود.

چگونگی نصب و راه اندازی یخچال فریزر :

در صورتی که یخچال جدیدی خریداری نموده اید ابتدا آنرا در محل مورد نظر خود مستقر کنید و سپس جهت نصب به سرویسکار مجاز اطلاع دهید .فاصله یخچال تا دیوار بسته به طراحی آن از 10 تا 30 سانتی متر متغیر بوده . و باید یخچال در محلی قرار داده شود که هوا بتواند به آسانی در اطراف آن جریان داشته باشد. نظافت لوله های سرد کننده پشت دستگاه برای مبادله بهتر گرما بسیار مهم است و باید حداقل سالی یکبار گردگیری شود. در بعضی از یخچال و فریزر ها این لوله ها در دسترس نبوده و به اصطلاح یخچال CleanBack می باشد. که در این صورت شما می توانید به آسانی با یک دستمال پشت و کناره های یخچال را تمیز کنید.

تراز کردن فریزر:

با قرار دادن تراز بر روی سقف فریزر و پیچاندن پیچ‌های پایه‌ها، فریزر را تراز کنید. پس از تراز کردن، چند ساعتی جهت جدا شدن گاز برودتی و روغن از یکدیگر صبر کنید.– تراز بودن یخچال و فریزر برای برای جلوگیری از لرزش و همچنین باز و بسته شدن منظم درب و کار بدون صدای موتور مهم است.– تنظیم تراز بودن یخچال معمولا بوسیله دو پایه تنظیم که در جلو دستگاه قرار دارد انجام می شود.برای ترازکردن ابتداباید پایه ها را طوری تنظیم کرد که درب یخچال در حالت باز ثابت بماند . پس از آن مقداری پایه های آنرا را بالا می آوریم تا یخچال کمی به سمت عقب شیب داشته باشد . در این حالت وقتی درب را باز می کنید به آهستگی بسته می شود.– یخچال را در صورت جابجا کردن هرگز بلافاصله به برق نزنید .روشن کردن دستگاه می بایستی چند ساعت پس از قرار دادن در مکانی ثابت صورت بگیرد.

نگهداری و نظافت:

یخچال باید دور از دستگاههای تولید حرارت مانند اجاق گاز ، بخاری ، سماور ، آبگرمکن ، شوفاژ و غیره قرار داده شود.– قبل از استفاده از یخچال برای رعایت اصول بهداشتی تمام گوشه ها و جداره های داخلی را با آب نیم گرم و جوش شیرین (یک قاشق چایخوری جوش در هر لیتر آب) به کمک یک تکه اسفنج نرم شسته و سپس با پارچه تمیز نمایید.– پس از شستشو ، برای یکنواخت شدن سرمای داخل یخچال باید چند ساعت یخچال خالی و با درب بسته کار کند.– سعی شود از قسمتهای متنوعی که در هر یخچال طراحی شده استفاده بهینه شود. در یخچالها ظروف مخصوص نگهداری تخم مرغ ، کره پنیر و … وجود دارد که هرکدام بسته به طراحی انجام شده در تازه نگه داشتن مواد خوراکی موثر می باشند . به منظور نگهداری مواد غذایی در فریزر آنها را در کیسه های مخصوص به اندازه مصرف یک وعده بسته بندی کرده و سپس در فریزر قرار دهید . پیشنهاد می کنیم مواد غذایی از یک نوع را کنار هم قرار دهید این کار علاوه بر استفاده آسان و راحت از مواد خوراکی در زمان کم ، سبب می گردد تا هوای سرد داخل فریزر از آن خارج نگردد. آنچه که باید در مورد فریزر رعایت کنید: نزدیک منبع حرارتی نباشد. در صورتی‌که چاره دیگری ندارید، یا باید دیواره‌ای را که نزدیک منبع حرارتی قرار می‌گیرد، عایق‌بندی کنید و یا فواصل حداقل زیر را در نظر بگیرید.

فاصله فریزر تا بخاری برقی: حداقل ۳۰ سانتی‌متر. فاصله فریزر با بخاری نفتی: حداقل ۳۰ سانتی‌متر:

در صورتی‌که می‌خواهید فریزر را نزدیک یخچال قرار دهید، رعایت فاصله حداقل ۲۰ سانتی‌متر ضروری است.– داخل یخچال را هر چند وقت یکبار با محلول جوش شیرین و آب پاک کنید.– نوار پلاستیکی در یخچال و فریزر را هر چند یک بار تمیز کنید (و یا گفته می شود به منظور بهتر شدن چسبندگی نوار لاستیک و بهتر بسته شدن در یخچال و فریزر دستمالی که با آب گرم خیس شده باشد روی نوار پلاستیکی بکشید. در ضمن برای حصول اطمینان از خوب بسته شدن در یخچال و فریزر روزنامه را لای در قرار دهید. اگر روزنامه آزاد نبود و درنیامد، معلوم می شود که نوار لاستیکی سالم است) و نیز برای جلوگیری از نشت هوا، سالی یک بار آن را بررسی نمایید.– لوله های پشت یخچال و فریزر را دست کم سالی دوبار گردگیری نمایید.– مواد غذایی گرم را قبل از سردشدن کامل، در یخچال و فریزر قرار ندهید و از گذاشتن همزمان مقدار زیادی مواد غذایی در یخچال و فریزر خودداری نمایید.– مواد غذایی را با نظم خاص و با برچسب هایی که محتویات کیسه و تاریخ انجماد را مشخص کند، در فریزر بچینید.– برای این که هوا گردش کند از کنار هم چیدن و چسباندن ظروف داخل یخچال و فریزر بپرهیزید.– اگر فریزر و یا یخچال دومی دارید که از آن کمتر استفاده می کنید، آن را خاموش نمایید.– فریزر پر بهتر از فریزر خالی عمل می کند؛ به خصوص هنگام قطع برق اگر فریزر شما پر نیست، بهتر است آب را در ظروف پلاستیکی بریزید تا یخ بزند. بدین ترتیب فریزر خالی نمی ماند. بهتر است یخچال ها و فریزرهای مجهز به برفک زدای دستی و یا نیمه خودکار به طور منظم برفک زدایی شوند. تشکیل یخ روی پیچه های داخلی به معنی آن است که کمپرسور مجبور شده است مدت طولانی تری کار کند تا درجه حرارت را در حد مشخصی نگه دارد و این سبب اتلاف انرژی می شود. اگر در منطقه ای بسیار گرم و مرطوب زندگی می کنید و از تهویه مطبوع نیز استفاده نمی کنید و برفک زدایی یخچال شما نیز خودکار نیست، حتما خودتان این کار را انجام دهید. بعد از این کار می توانید ترموستات را روی درجه گرمتری قرار دهید که سبب صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی می شود.– مواد داخل فریزر را علامت گذاری کنید تا بتوانید به راحتی هر یک را تشخیص دهید. در این صورت احتیاجی نیست که هنگام انتخاب مواد لازم در فریزر را مدت زیادی باز بگذارید.

چرا یک یخچال پر یخچالی خوشحال استبرای صرفه جویی در انرژی و پول یخچال خود را پر کنید– شاید تصور کنید که پر کردن یخچال باعث می شود کار بیشتری انجام دهد. اما عکس این مسئله صحت دارد. هر چقدر مواد بیشتری در داخل یخچال خود قرار دهید، دمای آن کمتر نوسان خواهد داشت. بدین ترتیب همه مواد خنک می مانند و در هزینه های انرژی صرفه جویی می کنید. و چون یک یخچال پر یخچالی خوشحال است، پر کردن یخچال ارزش آن را دارد. به اندازه ظرفیت یخچال خود خرید کنیدچرا باید عمده خرید کنیم؟ چون از لحاظ قیمت به صرفه است و برای یخچال نیز مفید خواهد بود. از فریزر شروع کنید: به دنبال فروش های ویژه هفته برش های دلخواه گوشت باشید و تا جایی که ظرفیت وجود دارد خریداری کنید. یک برش کامل را با بسته بندی فروشگاه در داخل یک کیسه فریزر بگذارید، یا به اندازه های کوچک تر مناسب برای هر وعده تقسیم کنید. اگر آنها را بطور صحیح بسته بندی کنید براحتی می توانند تا شش ماه در فریزر بمانند. فضای اضافی فریزر را با کیسه های بسته میوه و سبزیجات یخ زده پر کنید تا برای تهیه غذاهای فرعی و نوشیدنی های کم هزینه از آنها استفاده نمایید. در یخچال، فقط به اندازه ای که برای گردش هوای سرد و دیدن محتویات پشتی لازم است فضا باقی بگذارید. موادی که بیشتر مصرف دارند را در جلو قرار دهید تا بتوانید بعد از باز کردن در یخچال براحتی آنها را بردارید. اگر فرزندانی دارید که درب یخچال را باز نگه داشته و به دنبال خوراکی می گردند، چیزهای مورد علاقه آنها را در ارتفاع چشم آنها قرار دهید تا انرژی تلف نشود. برای جلوگیری از انتقال آلودگی و پرهیز از دور انداختن مواد غذایی، همیشه گوشت و ماهی خام را در پایین ترین قفسه بگذارید. بصورت عمده آشپزی کنیدتهیه غذا در خانه همیشه ارزان تر از رستوران و یا سفارش دادن غذا از بیرون است، و یخچال شما محل اصلی ذخیره سازی مواد غذایی می باشد. با کمی آماده سازی می توانید در یک نوبت برای کل هفته غذا بپزید – اگر تعداد نفرات شما کم است و یا وعده های بزرگ تری بپزید حتی می توانید در یک نوبت برای کل ماه غذا آماده کنید. سوپ، خوراک و گوشت های بریان در اندازه بزرگ برای وعده های طول هفته ایده آل هستند و می توانید در یک نوبت آنها را تهیه کنید. همه اعضای خانواده را در کار شریک کنید، یک بعدازظهر آشپزی و ذخیره سازی غذا می تواند ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه سرگرم کننده نیز باشد. فقط اطمینان حاصل کنید که پیش از قرار دادن سس تازه پخته شده اسپاگتی و یا خوراک گوشت در یخچال، اجازه دهید به اندازه دمای اتاق خنک شوند. قرار دادن مواد غذایی گرم در داخل یخچال یا فریزر دمای کلی داخل آنها را تحت تاثیر قرار می دهد و در نتیجه دستگاه ها باید بیشتر کار کنند تا همه چیز خنک شود. چه ماهی یکبار و یا روزی یکبار آشپزی کنید، داشتن ظروفی خوب و با کیفیت بسیار تعیین کننده است و مجبور نخواهید شد که غذاها را دور بریزید. هر چیزی که بتوانید آنرا با تخلیه هوا بسته بندی کنید به حفظ طولانی تر مواد غذایی کمک می کند. همچنین با برچسب زدن روی بسته ها و نوشتن اسم غذا و تاریخ می توانید هر بار که درب یخچال را باز می کنید در وقت و انرژی صرفه جویی نمایید. در دوره ای که همه به دنبال صرفه جویی در هزینه ها هستند، کار را از آشپزخانه خود شروع کرده و در وقت و هزینه صرفه جویی کنید.

انواع ارور های یخچال فریزر

ارور یخچال فریزر سامسونگ مدل : RT79K
R 1 -  خطای سنسور دمای یخچال - مقدار مقاومت سنسور دمای یخچال چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F 1 -  خطای سنسور بیرونی (محیطی) - مقدار مقاومت سنسور بیرونی بررسی شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F 1 B -  خطای سنسور دمای فریزر - مقدار اهم سنسور دمای فریزر چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F 1 C -  خطای سنسور دیفراست فریزر - مقدار مقاومت سنسور دیفراست فریزر چک شود - خرابی سنسور دیفراست - خرابی برد اصلی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
R 1 F -  خطای سنسور کشوی مجزای داخل یخچال - مقدار مقاومت سنسور کشوی مجزای داخل یخچال بررسی شود - سوختگی سنسور کشوی داخل یخچال - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F 1 G -  خطای سیستم دیفراست فریزر - هیتر و ترموفیوز - چک کردن مقاومت سیستم دیفراست فریزر - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F 1 D -  خطای فن فریزر - مقدار اهم فن فریزر بررسی شود - شکستگی پروانه و یا سوختگی فن فریزر - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F 1 E -  خطای فن کندانسور فریزر - شکستگی پروانه و یا سوختگی فن فریزر - مقدار اهم فن کندانسور فریزر بررسی شود - خرابی برد اصلی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F 10 B -  خطای هیتر دمپر یخچال مقدار مقاومت هیتر چک شود - سوختگی هیتر دمپر یخچال - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F 10 A -  خطای هیتر دمپر محفظه سرد کننده سریع فریزر - مقدار اهم هیتر دمپر چک شود - کشوی مجزای داخل یخچال - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F 1 e - خطای فن کندانسور فریزر - مقدار مقاومت فن کندانسور چک شود - شکستگی پروانه و یا سوختگی فن فریزر - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F 1 f - این خطا مربوط است به سنسور محفظه یخساز فریزر - خرابی سنسور محفظه یخساز فریزر - مقدار اهم سنسور فریزر بررسی شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F 1 g - اشکال از سیستم دیفراست فریزر می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F 10 b - خطای فن محفظه یخساز در یخچال - مقدار اهم فن محفظه چک شود - خرابی فن محفظه یخچال - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F 1 c - اشکال در سنسور دیفراست فریزر - خرابی سنسور دیفراست فریزر - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F 1 a - خطای سنسور خارجی فریزر - مقدار مقاومت سنسور خارجی فریزر چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F 1 b - خطای سنسور دمای فریزر - مقدار اهم سنسور دمای فریزر بررسی شود - خرابی سنسور دمای فریزر - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F 10 g - اشکال از ارتباط بین برد اصلی و برد پنل دیسپلی - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F 10 f - این خطا مربوط است به ارتباط بین برد اصلی و برد کمپرسور (موتور) - خرابی برد اصلی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور یخچال فریزر سامسونگ مدل : RL729-730
R 1 a -  خطای سنسور یخساز یخچال - مقدار اهم سنسور یخساز یخچال چک شود - خرابی سنسور یخساز یخچال - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
R 1 b -  خطای سنسور دمای یخچال - مقدار مقاومت سنسور دمای یخچال بررسی شود - خرابی سنسور دمای یخچال - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
R 1 c - خطای سنسور دیفراست یخچال می باشد - مقدار اهم سنسور دیفراست یخچال چک شود - خرابی سنسور دیفراست یخچال - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
R 1 d - اشکال خطا در فن یخچال می باشد - مقدار اهم فن یخچال بررسی شود - سوختگی فن یخچال - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
R 1 e - خطای عملکرد نادرست یخساز یخچال - خرابی سنسور یخساز - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
R 1 g - این خطا مربوط به هیتر دیفراست یخچال می باشد - مقدار مقاومت هیتر دیفراست یخچال چک شود - سوختگی هیتر دیفراست یخچال - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F 1 a -  خطای سنسور بیرونی (محیطی) فریزر - مقدار اهم سنسور بیرونی فریزر بررسی شود - تعویض سنسور بیرونی فریزر - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F 1 b -  خطای سنسور دمای فریزر - مقدار مقاومت سنسور دمای فریزر چک شود - خرابی سنسور دمای فریزر - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F 1 c -  خطای سنسور دیفراست فریزر - مقدار اهم سنسور دیفراست فریزر چک شود - خرابی سنسور دیفراست فریزر تعویض سنسور - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F 1 d -  خطای فن فریزر - شکستگی پروانه و یا سوختگی فن فریزر تعویض فن فریزر - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F 1 e -  خطای فن کندانسور - شکستگی پروانه و یا سوختگی فن فریزر تعویض فن کندانسور فریزر - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
F 1 g - خطای سیستم هیتر دیفراست فریزر - هیتر و ترموفیوز - مقدار اهم هیتر دیفراست چک شود - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور یخچال فریزر سامسونگ مدل : RZ18
2 - خطای نمایش داده شده در دیسپلی یخچال مربوط به سنسور دمای داخلی یخچال می باشد.
5 - خطای نمایش داده شده در دیسپلی یخچال این خطا مربوط است به سنسور دیفراست یخچال.
6 - خطای نمایش داده شده در دیسپلی یخچال مربوط به سنسور دمای خارجی محیط پیرامون است.
7 - خطای نمایش داده شده در دیسپلی یخچال این خطا مربوط است به فن یخچال.
8 - خطای نمایش داده شده در دیسپلی یخچال مربوط به فن کمپرسور یخچال می باشد.
9 - خطای نمایش داده شده در دیسپلی یخچال این خطا مربوط است به سیستم دیفراست یخچال.
1 - خطای نمایش داده شده در دیسپلی فریزر مربوط به سنسور دمای داخلی فریزر می باشد.
ارور یخچال فریزر سامسونگ مدل : RR 18
شماره 2 - خطای نمایش داده شده در دیسپلی یخچال مربوط به سنسور دمای داخلی یخچال می باشد - مقدار مقاومت سنسور دمای داخلی یخچال چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
شماره 5 - خطای نمایش داده شده در دیسپلی یخچال این خطا مربوط است به سنسور دیفراست یخچال - مقدار اهم سنسور دیفراست یخچال بررسی شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
شماره 6 - خطای نمایش داده شده در دیسپلی یخچال مربوط به سنسور دمای خارجی محیط پیرامون است - خرابی سنسور دمای خارجی یخچال - مقدار مقاومت سنسور خارجی محیط پیرامون چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
شماره 7 - خطای نمایش داده شده در دیسپلی یخچال این خطا مربوط است به فن یخچال - مقدار اهم فن یخچال چک شود - سوختگی فن یخچال - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
8 - خطای نمایش داده شده در دیسپلی یخچال مربوط به فن کمپرسور یخچال می باشد - خرابی فن کمپرسور یخچال - خرابی از مدار برد کنترل می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
9 - خطای نمایش داده شده در دیسپلی یخچال این خطا مربوط است به سیستم دیفراست یخچال - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
1 - خطای نمایش داده شده در دیسپلی فریزر مربوط به سنسور دمای داخلی فریزر می باشد - معیوب بودن سنسور دمای داخل فریزر مقدار اهم سنسور دما چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
4 - خطای نمایش داده شده در دیسپلی فریزر این خطا مربوط است به سنسور دیفراست فریزر.
6 - خطای نمایش داده شده در دیسپلی فریزر مربوط به سنسور دمای خارجی محیطی پیرامون است.
7 - خطای نمایش داده شده در دیسپلی فریزر این خطا مربوط است به فن دستگاه فریزر.
8 - خطای نمایش داده شده در دیسپلی فریزر مربوط به فن کمپرسور دستگاه فریزر می باشد.
9 - خطای نمایش داده شده در دیسپلی فریزر این خطا مربوط است به سیستم دیفراست فریزر.
ارور فریزر سامسونگ مدل RZ19 - 20
کد خطا 1 - مشکل این پیغام خطا از سنسور فریزر است - خرابی سنسور فریزر مقدار اهم سنسور چک شود - سیم کشی چک شود - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا 4 - این خطا از سنسور دیفراست فریزر می باشد - معیوبی سنسور دیفراست مقدار اهم سنسور چک شود - چک کردن سیم وسوکت سنسور - تنظیم جای سنسور و در آخر تعویض مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا 6 - علت خطا مربوط است به سنسور بیرونی محیطی فریزر - مقدار اهم سنسور چک شود - سیم های ارتباطی بررسی شود - تعویض سنسور و در آخر ایراد از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا 7 - این خطا از فن فریزر می باشد - سیم های ارتباطی چک شود - مقدار مقاومت فن چک شود - تعویض فن و در آخر خرابی مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا 8 - پیغام این ارور از فن کمپرسور (کندانسور) فریزر - سیم های ارتباطی چک شود - مقدار مقاومت فن چک شود - تعویض فن و در آخر خرابی مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا 9 - این خطا مربوط است به دیفراست فریزر - خرابی سنسور دیفراست - خرابی از مدار برد دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور یخچال فریزر ال جی
کد خطا r - علت ارور از سنسور یخچال می باشد - مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور - سیم های ارتباطی به سنسور چک شود و در آخر مشکل از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا d - این خطا از سنسور دیفراست و یا اشکال این ارور از عدم انجام دیفراست می باشد - علت خرابی المنت - عملکرد دیفراست - معیوبی سنسور دیفراست مقدار اهم سنسور چک شود - چک کردن سیم و سوکت سنسور - تنظیم جای سنسور ودر آخر تعویض مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
شرح خطا در خاموش شدن کامل دیسپلی - این خطا مربوط است به سنسور محیط - نکاتی که باید مورد بررسی قرار گیرد - خرابی و یا قطعی سنسور دمای محیط می باشد مقدار اهم سنسور چک شود - خرابی از مدار برد کنترل دستگاه می باشد -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا H - اشکال خطا مربوط است به هیتر المنت - مقدار مقاومت المنت چک شود تعویض المنت - و در آخر خرابی از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا C - خطای ارتباط بین برد اصلی و نمایشگر (پنل) - سیم های ارتباطی بررسی شود - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا a 1 - مشکل خطا از سنسور داخلی فریزر می باشد - خرابی سنسور مقدار اهم سنسور چک شود - سیمهای ارتباطی بررسی شود - و در آخر خرابی برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا a 2 - علت ارور از سنسور دیفراست می باشد - اهم سنسور چک شود - سیم های ارتباطی چک شود - تعویض سنسور دیفراست و در آخر مشکل از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا a 3 - اشکال این ارور از عدم انجام دیفراست می باشد - علت خرابی المنت - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
شرح خطا در خاموش شدن کامل دیسپلی - این خطا مربوط است به سنسور محیط - نکاتی که باید مورد بررسی قرار گیرد - خرابی و یا قطعی سنسور دمای محیط می باشد مقدار اهم سنسور چک شود - خرابی از مدار برد کنترل دستگاه می باشد -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور یخچال فریزر ال جی مدل KF-8401A
کد خطا E1 - مشکل این پیغام خطا از سنسور فریزر است - خرابی سنسور فریزر مقدار اهم سنسور چک شود - سیم کشی چک شود - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E2 - علت ارور از سنسور 1 یخچال می باشد - مقدار اهم سنسور 1  چک شود اتصال کوتاه و یا مدار باز تعویض سنسور 1 - سیم های متصل به سنسور 1 یخچال بررسی شود و در آخر مشکل از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E3 - علت ارور از سنسور 2 یخچال می باشد - مقدار اهم سنسور 2  چک شود اتصال کوتاه و یا مدار باز تعویض سنسور 2 - سیم های متصل به سنسور 2 یخچال بررسی شود و در آخر مشکل از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E4 - مشکل این پیغام خطا از سنسور محیطی است اتصال کوتاه و یا مدار باز - خرابی سنسور محیط مقدار اهم سنسور چک شود - خرابی ترموفیوز - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E5 - پیغام این خطا از سنسور دیفراست می باشد اتصال کوتاه و یا مدار باز می باشد - اهم سنسور چک شود - سیم های ارتباطی چک شود - تعویض سنسور دیفراست و در آخر مشکل از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E6 - اشکال این ارور از عدم انجام دیفراست می باشد - شکستن فریزر حرارتی - خرابی هیتر - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E7 - این خطا مربوط می شود به فن فریزر - سوختگی فن فریزر مقدار اهم فن بررسی شود - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E8 - اشکال ارور از فن کندانسور می باشد - سیم های ارتباطی چک شود سوختگی فن و در آخر مشکل از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا CO - خطای ارتباط بین برد اصلی و نمایشگر (پنل) - سیم های ارتباطی بررسی شود قطع ارتباط سیم کشی - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارورهای  یخچال فریزر پارس
کد خطا AF - این خطا مربوط است به سنسور محیط یخچال - نکاتی که باید مورد بررسی قرار گیرد - خرابی و یا قطعی سنسور دمای محیط یخچال می باشد مقدار اهم سنسور چک شود - خرابی از مدار برد کنترل دستگاه می باشد -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا EF - این خطا مربوط می شود به سنسور داخل اوپراتور یخچال - نکاتی را که باید مورد بررسی قرار گیرند - خرابی و یا قطعی سنسور داخل اوپراتور یخچال مقدار اهم سنسور اوپراتور چک شود - خرابی از مدار برد کنترل دستگاه می باشد -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا FF - این مشکل خطا مربوط است به سنسور دمای فریزر - نکاتی که باید مورد بررسی قرار گیرد - خرابی و یا قطعی سنسور دمای فریزر می باشد مقدار اهم سنسور دما فریزر چک شود - خرابی از مدار برد کنترل دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
کد خطا HI - اشکال این خطا از دمای بالا در فریزر می باشد - نشان دهنده دمای بالای 24 درجه در داخل فریزر می باشد که پس از خنک شدن فریزر یخچال  بر میگردد.
کد خطا ( - - ) - این پیغام نشان دهنده خاموشی قسمت یخچال از طریق دکمه تنظیم درجه یخجال می باشد که در این حالت لامپ داخل یخچال نیز خاموش می باشد.
 ارور یخچال فریزر پارس نوفراست
کد خطا FF - علت خطا از خرابی سنسور داخل کابین فریزر می باشد - بررسی مقدار اهم سنسور و تعویض آن - سیم کشی چک شود و در آخر مشکل از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا DF - علت خطا از سنسور اوپراتور است - خرابی سنسور مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور - سیم های ارتباطی به سنسور چک شود - و در آخر خرابی از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا HI - اشکال این خطا از دمای بالا در فریزر می باشد - نشان دهنده دمای بالای 24 درجه در داخل فریزر می باشد که پس از خنک شدن فریزر یخچال  بر میگردد.
کد خطا LO - مشکل ارور مربوط است به دمای داخل کابین فریزر - دمای کابین فریزر از 33 - سردتر شده است.
 ارور بردهای یخچال لاردر فور استار پارس
کد خطا AF - اشکال ارور مربوط است به سنسور داخل کابین یخچال (سنسور سفید) - بررسی مقدار اهم سنسور و سیم های مرتبط به آن - تعویض سنسور و در آخر ایراد از مدار برد -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
کد خطا EF - مشکل خطا از سنسور بیرونی یخچال می باشد (سنسور قرمز) - سیم های ارتباطی چک شود - مقدار اهم سنسور بررسی شود - تعویض سنسور و در آخر اشکال از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
 ارور یخچال فریزر پارس شش دکمه و چهار دکمه و سه دکمه
کد خطا PO - پیغام این خطا از خرابی سنسور داخل کابین فریزر می باشد - بررسی مقدار اهم سنسور و تعویض آن - سیم کشی چک شود و در آخر مشکل از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا PC - مشکل ارور مربوط به اتصال کوتاه سنسور داخل کابین فریزر می باشد - بررسی سیم های مرتبط به سنسور - ممکن است خرابی از برد هم باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا HI - اشکال این خطا از دمای بالا در فریزر می باشد - نشان دهنده دمای بالای 24 درجه در داخل فریزر می باشد که پس از خنک شدن فریزر یخچال  بر میگردد.
کد خطا LO - مشکل ارور مربوط است به دمای داخل کابین فریزر - دمای کابین فریزر از 33 - سردتر شده است.
 ارور یخچال فریزر اسنوا کومبی مدل  810
کد خطا F1 - اشکال این خطا از سرمایش ضیعف دستگاه می باشد سرد نشدن اوپراتور - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F2 - مشکل این پیغام خطا از سنسور محیط فریزر است - خرابی سنسور محیط فریزر مقدار اهم سنسور چک شود - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F3 - این خطا مربوط می شود به سنسور محیط یخچال - خرابی سنسور محیط یخچال مقدار اهم سنسور چک شود - خرابی از مدار برد دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F4 - اشکال این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور یخچال - مقدار مقاومت سنسور اوپراتور چک شود - خرابی سنسور اوپراتور تعویض سنسور - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F5 - مشکل این خطا مربوط است به سنسور اوپراتور فریزر - مقدار مقاومت سنسور اوپراتور یخچال چک شود - خرابی سنسور اوپراتور یخچال تعویض سنسور - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F6 - علت ارور از خرابی سنسور محیط می باشد - مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور و در آخر خرابی از برد می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F7 - این خطا مربوط می شود به فن فریزر - سوختگی فن فریزر مقدار اهم فن بررسی شود - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F8 - مشکل این پیغام خطا از فن یخچال می باشد - سوختگی فن یخچال مقدار اهم فن بررسی شود - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F9 - اشکال خطا مربوط است به هیتر المنت فریزر - مقدار مقاومت المنت چک شود تعویض المنت - و در آخر خرابی از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا FA - علت این خطا مربوط است به هیتر المنت یخچال - مقدار مقاومت المنت چک شود تعویض المنت - و در آخر خرابی از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا Fd - ایراد از مدار برد الکترونیک - خرابی IC
کد خطا H1 - علت خطا از گرم بودن فریزر
ارور یخچال فریزر اسنوا کومبی مدل  270
کد خطا F1 - اشکال این خطا از سرمایش ضیعف دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F2 - مشکل این پیغام خطا از سنسور محیط فریزر است - خرابی سنسور محیط فریزر مقدار اهم سنسور چک شود - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F3 - این خطا مربوط می شود به سنسور محیط یخچال - خرابی سنسور محیط یخچال مقدار اهم سنسور چک شود - خرابی از مدار برد دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F4 - اشکال این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور یخچال - مقدار مقاومت سنسور اوپراتور چک شود - خرابی سنسور اوپراتور تعویض سنسور - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
کد خطا F5 - مشکل این خطا مربوط است به سنسور اوپراتور فریزر - مقدار مقاومت سنسور اوپراتور یخچال چک شود - خرابی سنسور اوپراتور یخچال تعویض سنسور - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F6 - علت ارور از خرابی سنسور محیط می باشد - مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور و در آخر خرابی از برد می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F7 - این خطا مربوط می شود به فن فریزر - سوختگی فن فریزر مقدار اهم فن بررسی شود - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F8 - مشکل این پیغام خطا از فن یخچال می باشد - سوختگی فن یخچال مقدار اهم فن بررسی شود - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F9 - اشکال خطا مربوط است به هیتر المنت فریزر - مقدار مقاومت المنت چک شود تعویض المنت - و در آخر خرابی از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا FA - علت این خطا مربوط است به هیتر المنت یخچال - مقدار مقاومت المنت چک شود تعویض المنت - و در آخر خرابی از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا Fd - ایراد از مدار برد الکترونیک - خرابی IC.
 ارور یخچال اسنوا مدل 676 کمبی
کد خطا F1 - اشکال این خطا از عدم سرد شدن اوپراتور است - علت یخ زدگی شدید اوپراتور - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F2 - مشکل خطا از سنسور داخلی فریزر می باشد - خرابی سنسور مقدار اهم سنسور چک شود - سیمهای ارتباطی بررسی شود - و در آخر خرابی برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F3 - پیغام ارور مربوط است به سنسور داخل یخچال - خرابی سنسور مقدار اهم سنسور چک شود - چک کردن سیمهای ارتباطی به سنسور - ممکن است خرابی از مدار برد باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F4 - این خطا از سنسور دیفراست می باشد - معیوبی سنسور دیفراست مقدار اهم سنسور چک شود - چک کردن سیم وسوکت سنسور - تنظیم جای سنسور ودر آخر تعویض مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
کد خطا F5 - اشکال این ارور از عدم انجام دیفراست می باشد - علت خرابی المنت - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F6 - مشکل خطا از خرابی آی سی حافظه EPROM - خرابی مدار برد اصلی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F7 - پیغام ارور مربوط است به خرابی فن یخچال - سوختگی فن تعویض شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F8 - این خطا از خرابی فن فریزر می باشد - چک کردن فن فریزر و در صورت خرابی تعویض فن - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا H1 - اشکال این ارور از گرم بودن فریزر - علت کم گاز بودن و یا خالی بودن گاز موتور - در مدار بودن هم زمان فن والمنت - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا H - مشکل خطا از گرم بودن یخچال است - علت کم گاز بودن و یا خالی بودن گاز موتور - در مدار بودن هم زمان فن والمنت - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور یخچال اسنوا مدل تکنو 713
کد خطا E1 - مشکل مربوط می شود به سنسور محیط یخچال - خرابی سنسور محیط یخچال مقدار اهم سنسور چک شود - خرابی از مدار برد دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E2 - مشکل این پیغام خطا از سنسور محیط فریزر است - خرابی سنسور محیط فریزر مقدار اهم سنسور چک شود - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E4 - اشکال این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور فریزر - مقدار مقاومت سنسور اوپراتور چک شود - خرابی سنسور اوپراتور تعویض سنسور - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E7 - این خطا از قطعی و اتصال و یا خرابی کمپرسور محصول بدون شارژ گاز.
ارور یخچال فریزرساید بای ساید اسنوا مدل اروپایی
کد خطا F1 - مشکل خطا از عدم سرد شدن اوپراتور - خرابی کمپرسور - نشتی گاز مبرد - سیم های ارتباطی چک شود و در آخر مشکل از مدار برد.
کد خطا F2 - علت از پایان یافتن زمان دیفراست - بالا بودن میزان برفک در اوپراتور به علت رطوبت.
کد خطا F3 - اشکال خطا خرابی فن فریزر و یا فن یخچال - بررسی فن فریزر و یخچال - سیم های ارتباطی به فن چک شود - سوختگی فن و در آخر ایراد از برد.
کد خطا F4 - این خطا مربوط می شود به فن کمپرسور - خرابی فن کمپرسور - سیم های ارتباطی به فن چک شود و در آخر خرابی برد.
کد خطا F5 - پیغام ارور از سنسور یخچال و یا فریزر - بررسی هر دو سنسور - سیم کشی چک شود و در آخر ایراد از مدار برد.
کد خطا F6 - علت خطا از سنسور اوپراتور است - خرابی سنسور مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور - سیم های ارتباطی به سنسور چک شود - و در آخر خرابی از مدار برد.
کد خطا F7 - مشکل ارور از سنسور دمای محیطی می باشد - مقدار اهم سنسور چک شود - ممکن است خرابی از برد باشد - سیم های ارتباطی بررسی شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F8 - خطای ارتباط بین برد اصلی و نمایشگر (پنل) - سیم های ارتباطی بررسی شود - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
 ارور یخچال فریزر مدیا
کد خطا E1 - اشکال این خطا از مدار حسکر حرارتی می باشد - مقدار اهم سنسور حرارتی یخچال چک شود - ممکن است خرابی از مدار برد اصلی باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E2 - این ایراد از مدار حسکر حرارتی اتاقک فریزر است - مقدار اهم سنسور حرارتی فریز بررسی شود - ممکن است خرابی از مدار برد اصلی باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E5 - این خطا مربوط می شود به حسکر یخ زدایی فریزر - خرابی سنسور یخ زدایی فریزر مقدار اهم سنسور چک شود - ممکن است خرابی از مدار برد اصلی باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E6 - مشکل این خطا از مدار برد اصلی دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E7 - اشکال این ارور از خرابی حسکر حرارتی می باشد مقدار اهم سنسور بررسی شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E9 - این ارور زنگ هشدار برای دمای بالای دستگاه می باشد - ممکن است خرابی از مدار برد اصلی باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا EC - این خطا مربوط است به مدار EEPROM.
ارور یخچال فریزر هیوندا
1 زمانی که نمایشگر حرف H را نشان دهد یعنی عمل دیفراست انجام نگرفته است و باید فیش المنت اوپراتور و فیش ترموفیوز و المنت اوپراتور و همچنین المنت آبرو و تمامی مسیرهای المنت به دقت بررسی شود و بعد از اطمینان از سالم بودن مسیر المنت باید تست 2 انجام شود.
2 زمانی که نمایشگر حرف D را نشان دهد در این حالت سنسور دیفراست که به اوپراتور وصل شده مشکل دارد مقدار اهم سنسور دیفراست بررسی شود ضمنا در بعضی مواقع که سنسور دیفراست اشکال دارد بدون اینکه حرف D ظاهر گردد کمپرسور به صورت ممتد قطع و وصل می شود.
3 هر زمانی که نمایشگر حرف R را نشان دهد : در این حالت سنسور یخچال مشگل دارد مقدار اهم سنسور چک شود ضمنا در بعضی مواقع بدون اینکه حرف R در نمایشگر ظاهر شود یخچال اصلا کار نمی کند در چنین شرایتی باید تست 1 انجام شود 1 بار کلید تست فشار داده شود و اگر یخچال فریزر شروع به کار کردن کرد سنسور یخچال تعویض شود.
4 هر زمانی که دربها بسته است و یخچال فریزر آلارم میدهد یا شاستی درب خراب است و یا درب به خوبی به شاستی فشار نیاورده
5 در هر زمان قسمت یخچال سرد نمی کند و اوپراتور فریزر برفک بسته است بعد از اطمینان از باز بودن دریچه قسمت یخچال تست 2 انجام شود.
6 زمانی که درب یخچال فریزر را باز می کنیم صدای تق تق و صدای روشن و خاموش شدن کمپرسور می اید یعنی اینکه شاستس مشکل دارد.
7 هر زمان آب از آبسرد کن نمی اید اگر پمپ کار می کند و صدای پمپ به گوش می رسد شلنگی تهیه کرده ودر خروجی آبسرد کن جایی که آب به لیوان میریزد قرار داده و همزمان با فشار دادن پدال آبسرد کن مکش کنید ضمنا در صورتی که پمپ اصلا کار نمی کند میکروسوئیچ و مدار برد بررسی شود.
8 هر زمان تیرک وسط عرق میکند قسمت بالا و پایین تیرک وسط با چسب اکواریوم پر شود و در صورتی که مشکل بر طرف نشد. المنت کمکی جایگزین شود و طریقه نصب المنت کمکی به شرح ذیل می باشد.
شاستی را از جا در بیارید و از سمت چپ شاستی که مابین تیرک و وان فضای خالی وجود دارد المنت جا سازی شود و سوکت المنت قبلی در آورده شود و سوکت المنت کمکی به آن وصل شود.
9 وقتی که المنت بیشتر از 3 دقیقه روی مدار نمی ماند سوکت سنسور دیفراست و ترموفیوز را از مدار خارج کرده و جای ترموفیوز را به هم متصل کنیم و حالا تست 2 انجام شود و در این صورت المنت باید بیشتر از 3 دقیقه روی مدار بماند و در این صورت شاستی تعویض گردد.
10 نمایشگر اعداد را به صورت ناقص و یا ثابت نشان می دهد در این مواقع برد اشکال دارد.
11 در بعضی مواقع کلا یخچال خاموش می شود و بعد از اینکه دوشاخه برق را دوباره می زنیم روشن می شود در این صورت مدار برد الکترونیک دچار مشکل است.
 ارور یخچال فریزر گلستان هیوندا ویپونت
کد خطا 1 - اشکال خطا از عدم سرد شدن اوپراتور.
کد خطا 2 - اشکال ارور خرابی هیتر - مقدار مقاومت هیتر چک شود تعویض هیتر و در آخر خرابی از مدار برد- دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب نمایندگی بوش را حتما مطالعه کنید.


کد خطا 3 - علت خطا از خرابی فن داخل یخچال و یا فن داخل فریزر - هر دو فن چک شود تعویض فن و در آخر خرابی از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا 4 - مشکل این خطا مربوط است به فن کمپرسور - مقدار مقاومت فن چک شود تعویض فن و در آخر خرابی از برد می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا 5 - این خطا خرابی سنسور کابین - مقدار مقاومت سنسور چک شود سنسور تعویض شود و در آخر خرابی از مدار برد -دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا 6 - این خطا مربوط می شود به سنسور داخل اوپراتور یخچال - نکاتی را که باید مورد بررسی قرار گیرند - خرابی و یا قطعی سنسور داخل اوپراتور یخچال مقدار اهم سنسور اوپراتور چک شود - خرابی از مدار برد کنترل دستگاه می باشد -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا 7 - مشکل مربوط می شود به سنسور محیط - خرابی سنسور محیط  مقدار اهم سنسور چک شود - خرابی از مدار برد دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا 8 - اشکال از ارتباط بین برد اصلی و برد پنل دیسپلی - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا 9 - علت ارور از عدم کارکرد کمپرسور می باشد.
ارور یخچال فریزر سونیا مدل 910
کد خطا F1 - اشکال این خطا از فن اوپراتور یخچال می باشد - خرابی فن اوپراتور و عدم سرمای اوپراتور - ممکن است خرابی از برد هم باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F1 - مشکل این ارور از فن اوپراتور فریزر می باشد - خرابی فن اوپراتور و عدم سرمای اوپراتور - ممکن است خرابی از برد هم باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F2 - مشکل این پیغام خطا از سنسور محیط فریزر است - خرابی سنسور محیط فریزر مقدار اهم سنسور چک شود سیم های ارتباطی بررسی شود - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F3 - این خطا مربوط می شود به سنسور محیط یخچال - خرابی سنسور محیط یخچال مقدار اهم سنسور چک شود سیم های ارتباطی بررسی شود - خرابی از مدار برد دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F4 - پیغام این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور فریزر و یا سنسور اوپراتور یخچال - مقدار مقاومت هر دو سنسور اوپراتور چک شود - خرابی سنسور اوپراتور تعویض سنسورها - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F5 - اشکال این خطا در هنگام دیفراست دما بالا می رود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F6 - مشکل ارور از IC خرابی مدار برد - سیستم برد فرمان خراب است - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F7 - این خطا از خرابی ترموفیوز فریزر است - فن فریزر کار نمی کند - ممکن است خرابی از مدار برد باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F8 - پیغام این ارور از خرابی ترموفیوز فریزر است - فن یخچال کار نمی کند - ممکن است خرابی از مدار برد باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F9 - اشکال خطا از المنت فریزر می باشد - سوختگی المنت فریزر مقدار اهم المنت چک شود - و در آخر خرابی از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید .
کد خطا FR - مشکل این ارور مربوط است به المنت فریزر - سوختگی المنت فریزر مقدار اهم المنت چک شود - و در آخر خرابی از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا FB - علت ارور خرابی مدار برد اصلی دستگاه IC سیستم برد فرمان خراب است - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا H1 - این خطا مشکلی در سیستم وجود ندارد خودش به حالت عادی بر می گردد.
ارور یخچال فریزر هیتاچی
کد خطا F0 02 - اشکال از ارتباط بین برد اصلی و برد پنل دیسپلی - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F0 03 - مشکل خطا از ناهنجاری واحد IM.
کد خطا F0 04 - علت این ارور از غیر طبیعی بودن محفظه یخ زدایی فریزر - خرابی سنسور یخ زدایی فریزر مقدار اهم سنسور چک شود - ممکن است خرابی از مدار برد اصلی باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F0 05 - این خطا از ناهنجاری سنسور IM می باشد - مقدار اهم سنسور چک شود - تعویض سنسور و در آخر خرابی برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F0 07 - اشکال این خطا مربوط است به ناهنجاری در OVERCURRENT - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F0 08 - مشکل ارور اشکال در سیستم موتور و یا نشتی گاز می باشد - کار کرد کمپرسور غیر طبیعی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F0 09 - پیغام این ارور از کمپرسور می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F0 11 - این خطا مربوط می شود به اختلالات در سرعت کمپرسور - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F0 12 - اشکال این خطا از خرابی موتور FR - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F0 13 - علت پیش آمده از موتور فن K - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F0 14 - مشکل ارور از ولتاژ منبع تغذیه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F0 15 - اشکال این خطا از خرابی موتور F2 - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F0 16 - علت پیش آمده از موتور فن RR - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F0 18 - پیغام خطا از سنسور یخ زدایی می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F1 01 - اشکال این ارور از ناهنجاری در سنسور منجمد - مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور ودر آخر خرابی از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F1 02 - این خطا مربوط می شود به سنسور محیط یخچال - خرابی سنسور محیط یخچال مقدار اهم سنسور چک شود سیم های ارتباطی بررسی شود - خرابی از مدار برد دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F1 03 - علت خطا از خرابی سنسور TC می باشد - مقدار اهم سنسور بررسی شود تعویض سنسور و در آخر خرابی از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F1 04 - مشکل این ارور خرابی سنسور یخ زدایی - مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور - خرابی از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F1 06 - پیغام خطا مربوط است به سنسور دمای اتاق - مقدار اهم سنسور چک شود - تعویض سنسور - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F1 10 - ناهنجاری در سنسور یخ زدایی تعویض سنسور.
کد خطا F3 01 - اشکال خطا از سرد نبودن محفظه فریزر می باشد.
کد خطا F3 02 - مشکل این ارور از سرد نبودن محفظه یخچال و فریزر می باشد.
ارور یخچال فریزر هیمالیا مدل کمبی 530
کد خطا F1 - خطای سنسور دمای فریزر کمپرسور در این حالت 20 دقیقه روشن و 20 دقیقه خاموش می ماند - مقدار اهم سنسور دمای فریزر چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F2 - این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور فریزر - نکاتی را که باید مورد بررسی قرار گیرند - خرابی و یا قطعی سنسور اوپراتور فریزر مقدار اهم سنسور اوپراتور چک شود - خرابی از مدار برد کنترل دستگاه می باشد -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F3 - خطای سنسور دمای یخچال در این حالت 20 دقیقه روشن و 20 دقیقه خاموش می ماند - مقدار مقاومت سنسور دمای یخچال چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F4 - این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور یخچال - خرابی سنسور اوپراتور یخچال مقدار اهم سنسور چک شود سیم های ارتباطی بررسی شود - خرابی از مدار برد دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد ارور F5 - کمبود سرما
کد خطا F8 - اشکال این ارور از قطع بودن کابل فن یخچال و یا نچرخیدن فن - علانت فن در روی نمایشگر ثابت میشود.
کد خطا F9 -این خطا از قطع بودن کابل فن یخچال و یا نچرخیدن فن - علانت فن در روی نمایشگر ثابت میشود.
ارور یخچال فریزر هیمالیا مدل آاگ
کد خطا F1 - خطای سنسور دمای فریزر داخل کابین کمپرسور در این حالت 20 دقیقه روشن و 20 دقیقه خاموش می ماند - مقدار اهم سنسور دمای فریزر چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F2 - این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور فریزر - نکاتی را که باید مورد بررسی قرار گیرند - خرابی و یا قطعی سنسور اوپراتور فریزر مقدار اهم سنسور اوپراتور چک شود - خرابی از مدار برد کنترل دستگاه می باشد -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F3 - اشکال این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور - مقدار مقاومت سنسور اوپراتور چک شود - تعویض سنسور اوپراتور - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F4 - این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور یخچال - خرابی سنسور اوپراتور یخچال مقدار اهم سنسور چک شود سیم های ارتباطی بررسی شود - خرابی از مدار برد دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد ارور F5 - کمبود سرما.
ارور یخچال فریزر هیمالیا مدل رویال 666
کد خطا E1 - پیغام این خطا از سنسور داخل کابین یخچال می باشد - مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور و در آخر خرابی از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E2 - اشکال ارور از سنسور داخل کابین فریزر می باشد - مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور و در آخر خرابی از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E3 - اشکال این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور - مقدار مقاومت سنسور اوپراتور چک شود - خرابی سنسور اوپراتور تعویض سنسور - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه - خرابی المنت - خرابی ترموفیوز - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E8 - مشکل این پیغام خطا از سنسور محیطی است - خرابی سنسور محیط مقدار اهم سنسور چک شود - خرابی ترموفیوز - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E0 - این خطا خرابی از سیستم ماشین یخساز سیم های ارتباطی چک شود و در آخر خرابی از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا EE - ناهنجاری در سنسور یخ ساز خرابی سنسور و یا اتصال کوتاه - تعویض سنسور و در آخر خرابی برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور یخچال فریزر هیمالیا مدل بتا
کد خطا F1 - این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور فریزر - نکاتی را که باید مورد بررسی قرار گیرند - خرابی و یا قطعی سنسور اوپراتور فریزر مقدار اهم سنسور اوپراتور چک شود - خرابی از مدار برد کنترل دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F2 - اشکال ارور از سنسور کابین فریزر می باشد - مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور و در آخر خرابی از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F3 - مشکل این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور یخچال - خرابی سنسور اوپراتور یخچال مقدار اهم سنسور چک شود سیم های ارتباطی بررسی شود - خرابی از مدار برد دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
کد خطا F4 - پیغام این خطا از سنسور کابین یخچال می باشد - مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور و در آخر خرابی از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E1 - این خطا از خرابی فن فریزر می باشد - چک کردن فن فریزر و در صورت خرابی تعویض فن - ممکن است خرابی از برد باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E2 - مشکل این پیغام خطا از فن یخچال می باشد - سوختگی فن یخچال مقدار اهم فن بررسی شود - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E3 - اشکال ارور از فن کندانسور می باشد.
کد خطا E6 - این خطا از گرمای بیش از حد و یا مشکل گازی دارد دمپر کانال هوا یخ زدگی دارد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا H1 - این خطا مربوط می شود به هیتر اوپراتور فریزر - مقدار مقاومت هیتر چک شود تعویض هیتر ودر آخر خرابی از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا H2 - مشکل خطا از هیتر سینی فریزر می باشد - تعویض هیتر - ممکن است خرابی از برد هم باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا H3 - پیغام خطا مربوط می شود به هیتر اوپراتور یخچال - مقدار مقاومت هیتر چک شود تعویض هیتر ودر آخر خرابی از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا H4 - اشکال این خطا از هیتر سینی یخچال می باشد (المنت برچسبی) - تعویض هیتر - ممکن است خرابی از برد هم باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا C1 - این ارور خرابی کمپرسور.
کد خطا C2 - علت خطا از عملکرد دمای نامناسب دستگاه.
کد خطا L2 - مشکل خطا لایت روشنایی.
ارور یخچال فریزر دوو 590
کد خطا r1 - خطای سنسور دمای یخچال - مقدار مقاومت سنسور دمای یخچال چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا r t - علت خطا خرابی سنسور RT - و یا اتصال کوتاه - مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور و در آخر خرابی برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا d1 - ناهنجاری در سنسور یخ زدایی خرابی سنسور و یا اتصال کوتاه - تعویض سنسور - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا door - اشکال خطا خرابی سوئیچ درب است.
کد خطا c1 - چرخه غیر عادی زمانی که کمپرسور بیش از 3 ساعت کار کرده باشد.
کد خطا f3 - مشکل از کارکرد المنت به مدت 80 دقیقه - در صورت اشکال در فیوز کنترل دمای برفک زدائی و یا قطعی هیتر کنترل غیر ممکن می شود.

ارور یخچال فریزر کمبی دوو مدل FR4501
کد خطا D1 - مشکل خطا از قطعی و یا اتصال کوتاه در سنسور برفک زدایی می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا R1 - خطای سنسور دمای یخچال - مقدار اهم سنسور دمای یخچال چک شود - سیم کشس بررسی شود و در آخر ایراد از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F3 - مشکل از کارکرد المنت به مدت 80 دقیقه - در صورت اشکال در فیوز کنترل دمای برفک زدائی و یا قطعی هیتر کنترل غیر ممکن می شود.
کد خطا C1 - چرخه غیر عادی زمانی که کمپرسور بیش از 3 ساعت کار کرده باشد.
ارور یخچال فریزر دوو مدل 660 قدیمی
کد خطا E2 - مشکل این پیغام خطا از سنسور محیط فریزر است - خرابی سنسور محیط فریزر مقدار اهم سنسور چک شود سیم های ارتباطی بررسی شود - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E4 - اشکال این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور - مقدار مقاومت سنسور اوپراتور چک شود - خرابی سنسور اوپراتور تعویض سنسور - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه - خرابی المنت - خرابی ترموفیوز - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E6 - این خطا از خرابی فن فریزر می باشد - چک کردن فن فریزر و در صورت خرابی تعویض فن - ممکن است خرابی از برد باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E7 - علت خطا از عدم سرمایش می باشد.
کد خطا E9 - پیغام این خطا مربوط می شود به هیتر اوپراتور بیرونی - مقدار مقاومت هیتر اوپراتور چک شود تعویض هیتر و در آخر ایراد از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E10 - مشکل این پیغام خطا از سنسور محیط بیرونی است - خرابی سنسور محیط مقدار اهم سنسور چک شود - خرابی ترموفیوز - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E11 - اشکال ارور از فن کندانسور می باشد - سیم های ارتباطی چک شود سوختگی فن و در آخر مشکل از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E12 - مشکل از دمپر.
کد خطا E13 - این خطا مربوط می شود به قطعی کمپرسور - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور یخچالهای الکترواستیل
کد خطا R1 - این خطا مربوط می شود به سنسور یخچال چراغ MID چشمک می زند کنترل مداوم کمپرسور، فن فریزر30 دقیقه روشن و 30 دقیقه خاموش می شود - نکاتی که باید مورد بررسی قرار گیرد - خرابی و یا قطعی سنسور یخچال می باشد مقدار اهم سنسور فریزر چک شود - خرابی از مدار برد کنترل دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F3 - علت خطا از کارکرد المنت بیش از 85 دقیقه می باشد - چراغ HIGH چشمک می زند درصورت اشکال در فیوز کنترل دمای برفک زدایی یا قطعی هیتر، کنترل غیرممکن است - بررسی هیتر و سیم کشی مرتبط به آن و در آخر مشکل از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا C1 - مشکل این خطا مربوط است به سنسور برفک زدایی زمانی که سنسور برفک زدایی 5 درجه باشد ارور می دهد - چراغ QUICK چشمک می زند در صورت اشکال در سیکل، کنترل غیر ممکن است - بررسی مقدار اهم سنسور و تعویض آن و در آخر خرابی برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا D1 - این پیغام خطا از معیوب بودن و یا اتصال کوتاه در سنسور برفک زدایی می باشد - تعویض سنسور و در آخر ایراد از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
شرح خطا - زمانی که همه چراغها خاموش باشد و هیچ گونه خطای نشان ندهد قطعی هیتر پیش آمده - بررسی مقدار مقاومت هیتر و تعو یض آن - سیم کشی تا هیتر چک شود و در آخر مشکل از برد -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارورهای یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES27
کد خطا E1 - این خطا مربوط می شود به سنسور یخچال - نکاتی که باید مورد بررسی قرار گیرد - خرابی و یا قطعی سنسور یخچال می باشد مقدار اهم سنسور فریزر چک شود - خرابی از مدار برد کنترل دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E2 - این مشکل خطا مربوط است به سنسور فریزر - نکاتی که باید مورد بررسی قرار گیرد - خرابی و یا قطعی سنسور دمای فریزر می باشد مقدار اهم سنسور فریزر چک شود - خرابی از مدار برد کنترل دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E3 - اشکال این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور - مقدار مقاومت سنسور اوپراتور چک شود - خرابی سنسور اوپراتور تعویض سنسور - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه - خرابی المنت - خرابی ترموفیوز - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E4 - مشکل این پیغام خطا از سنسور محیط است - خرابی سنسور محیط مقدار اهم سنسور چک شود - خرابی المنت - خرابی ترموفیوز - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E5 - ایراد سیستم تبرید - قطع کار کمپرسور - خرابی المنت - ترموفیوز - خرابی سنسور اوپراتور و در آخر خرابی مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E6 - ایراد از گرمای بیش از 15 درجه در یخچال می باشد - مشکل از گاز و یا دمپر کانال هوا یا از یخ زدگی اوپراتور می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E7 - مشکل از سرمای زیر 4 درجه در یخچال - ایراد از دمپر و یا شکستگی کانال هوا.
کد خطا E8 - خرابی مدار برد - اشکال از ارتباط بین برد اصلی و برد پنل دیسپلی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E9 - علت خطا برفک زدایی - خرابی المنت - سوختن ترموفیوز - خرابی سنسور اوپراتور - سیم های ارتباطی چک شود - و در آخر خرابی از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E10 - مشکل این ارور از فن اوپراتور می باشد - خرابی فن اوپراتور و عدم سرمای اوپراتور - ممکن است خرابی از برد هم باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E11 - اشکال ارور از فن کندانسور می باشد - سیم های ارتباطی چک شود سوختگی فن و در آخر مشکل از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E12 - ایراد خطا کابل دیتا و یا خرابی مدار برد - اشکال از ارتباط بین برد اصلی و برد پنل دیسپلی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا 0E - در محصولات جدید یخچال فریز خطا مربوط به فن اواپراتور می باشد - بررسی فن و سیم های ارتباط به آن - تعویض فن و در آخر ایراد از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا 1E - در محصولات جدید یخچال فریز اشکال ارور از فن کندانسور می باشد - سیم های ارتباطی چک شود سوختگی فن و در آخر مشکل از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا 2E - در محصولات جدید یخچال فریز ایراد خطا کابل دیتا و یا خرابی مدار برد می باشد - اشکال از ارتباط بین برد اصلی و برد پنل دیسپلی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور یخچال تک الکترواستیل مدل ESR24
کد خطا E1 - این خطا مربوط می شود به سنسور یخچال - نکاتی که باید مورد بررسی قرار گیرد - خرابی و یا قطعی سنسور یخچال می باشد مقدار اهم سنسور فریزر چک شود - خرابی از مدار برد کنترل دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E3 - اشکال این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور - مقدار مقاومت سنسور اوپراتور چک شود - خرابی سنسور اوپراتور تعویض سنسور - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه - خرابی المنت - خرابی ترموفیوز - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E4 - مشکل این پیغام خطا از سنسور محیط است - خرابی سنسور محیط مقدار اهم سنسور چک شود - خرابی المنت - خرابی ترموفیوز - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E5 - ایراد سیستم تبرید - قطع کار کمپرسور - خرابی المنت - ترموفیوز - خرابی سنسور اوپراتور و در آخر خرابی مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E9 - علت خطا برفک زدایی - خرابی المنت - سوختن ترموفیوز - خرابی سنسور اوپراتور - سیم های ارتباطی چک شود - و در آخر خرابی از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F0 - اشکال ارور خرابی فن اوپراتور - سوختگی فن اوپراتور - قطعی کابل فن - ممکن است خرابی از برد هم باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F1 - علت خطا خرابی فن کندانسور - سیم های مرتبط به فن بررسی شود - قطعی کابل فن به کابین و در آخر خرابی از مدار برد اصلی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا ER - علت خطا ایراد در برد اصلی دستگاه می باشد - خرابی مدار برد اصلی و یا خرابی برد نمایشگر - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور فریزر تک الکترواستیل مدل ESF24
کد خطا E2 - این مشکل خطا مربوط است به سنسور فریزر - نکاتی که باید مورد بررسی قرار گیرد - خرابی و یا قطعی سنسور دمای فریزر می باشد مقدار اهم سنسور فریزر چک شود - خرابی از مدار برد کنترل دستگاه می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E3 - اشکال این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور - مقدار مقاومت سنسور اوپراتور چک شود - خرابی سنسور اوپراتور تعویض سنسور - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه - خرابی المنت - خرابی ترموفیوز - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E4 - مشکل این پیغام خطا از سنسور محیط است - خرابی سنسور محیط مقدار اهم سنسور چک شود - خرابی المنت - خرابی ترموفیوز - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E5 - ایراد سیستم تبرید - قطع کار کمپرسور - خرابی المنت - ترموفیوز - خرابی سنسور اوپراتور و در آخر خرابی مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E9 - علت خطا برفک زدایی - خرابی المنت - سوختن ترموفیوز - خرابی سنسور اوپراتور - سیم های ارتباطی چک شود - و در آخر خرابی از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F0 - اشکال ارور خرابی فن اوپراتور - سوختگی فن اوپراتور - قطعی کابل فن - ممکن است خرابی از برد هم باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F1 - علت خطا خرابی فن کندانسور - سیم های مرتبط به فن بررسی شود - قطعی کابل فن به کابین و در آخر خرابی از مدار برد اصلی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا ER - علت خطا ایراد در برد اصلی دستگاه می باشد - خرابی مدار برد اصلی و یا خرابی برد نمایشگر - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور یخچال فریزر 4 درب بکو
کد خطا E0 - خطای سنسور دمای فریزر - مقدار اهم سنسور دمای فریزر چک شود تعویض سنسور و در آخر خرابی برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E1 - اشکال این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور فریزر - مقدار مقاومت سنسور اوپراتور چک شود - تعویض سنسور اوپراتور - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E2 - مشکل این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور یخچال - خرابی سنسور اوپراتور یخچال مقدار اهم سنسور چک شود سیم های ارتباطی بررسی شود - خرابی از مدار برد دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
کد خطا E3 - علت این خطا مربوط است به المنت اوپراتور فریزر - مقدار مقاومت المنت چک شود تعویض المنت و در آخر خرابی از مدار برد دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E8 - ناهنجاری در سنسور یخ ساز خرابی سنسور و یا اتصال کوتاه - تعویض سنسور و در آخر خرابی برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E9 - این خطا خرابی از سیستم ماشین یخساز و در آخر خرابی از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E10 - اشکال خطا از سنسور محیط ژوکر می باشد - مقدار مقاومت سنسور چک شود سنسور تعویض شود و در آخر خرابی مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E11 - مشکل این ارور از سنسور اوپراتور ژوکر - مقدار اهم سنسور بررسی شود تعویض سنسور و در آخر خرابی مدار برد دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E12 - علت خطا از هیتر ژوکر - بررسی سیم کشی - هیتر تعویض شود - خرابی مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور یخچال فریزر سیلوان
کد خطا D1 - علت خطا در یخچال تکی مشکل از سنسور دما می باشد - مقدار اهم سنسور چک شود - تعویض سنسور و در آخر خرابی از برد.
کد خطا D3 - مشکل این ارور در فریزر مربوط است به سنسور دیفراست که به اوپراتور متصل شده است  - تعویض سنسور و در آخر ایراد از مدار برد.
کد خطا D2 - پیغام خطا از فریزر است و مشکل از سنسور دما که به بدنه متصل می باشد - چک کردن اهم سنسور تعویض سنسور و در آخر مشکل از برد.
کد خطا D1 - این ارور در یخچال فریزر مربوط به سنسور دمای یخچال می باشد - بررسی اهم سنسور تعویض آن و در آخر مشکل از برد کنترل.
کد خطا D3 - اشکال این خطا در یخچال فریزر از سنسور دیفراست که به اوپراتور وصل می باشد - اهم سنسور چک شود و در آخر خرابی برد.
کد خطا D2 - علت خطا در یخچال فریزر مربوط است به سنسور دمای فریزر که به بدنه فریزر نصب می باشد - مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور - ممکن است خرابی از برد هم باشد.
ارور یخچال فریزر بکو
کد خطا E0 - خطای سنسور فریزر - بررسی اهم سنسور دمای فریزر تعویض سنسور و در آخر ایراد از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E1 - خطای سنسور دیفراست فریزر - مقدار مقاومت سنسور دیفراست فریزر چک شود - خرابی سنسور دیفراست - خرابی برد اصلی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E3 - علت ارور از سنسور یخچال می باشد - مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور و در آخر مشکل از مدار برد
کد خطا E4 - این خطا از هیتر المنت دیفراست می باشد - تعویض المنت - ممکن است ایراد از برد باشد.
کد خطا E8 - ناهنجاری در سنسور یخ ساز خرابی سنسور و یا اتصال کوتاه - تعویض سنسور و در آخر خرابی برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E9 - این خطا خرابی از سیستم ماشین یخساز ودر آخر خرابی از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور یخچال یخساران
کد خطا E1 - علت خطا خرابی فن کندانسور - سیم های مرتبط به فن بررسی شود - قطعی کابل فن به کابین و در آخر خرابی از مدار برد اصلی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E2 - اشکال ارور از فن داخل کابین - سیم های ارتباطی چک شود خرابی فن و در آخر مشکل از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E3 - مشکل خطا مربوط است به افت دمای کابین.
کد خطا E4 - این خطا از عملکرد نادرست دیفراست می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E5 - پیغام مربوط می شود به سنسور کابین - مقدار اهم سنسور بررسی شود - سیم های مرتبط به سنسور چک شود.
تعویض سنسور و در آخر ایراد از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E6 - علت ارور از سنسور دیفراست می باشد - اهم سنسور چک شود - سیم های ارتباطی چک شود - تعویض سنسور دیفراست و در آخر مشکل از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E7 - مشکل این پیغام خطا از سنسور محیطی است - خرابی سنسور محیط مقدار اهم سنسور چک شود - خرابی ترموفیوز - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور یخچال فریزر نیکسان
کد خطا F1 - اشکال این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور فریزر تک و فریزر کمبی - مقدار مقاومت سنسور اوپراتور چک شود - تعویض سنسور اوپراتور - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F2 - مشکل این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور یخچال تک و یخچال کمبی - خرابی سنسور اوپراتور یخچال مقدار اهم سنسور چک شود سیم های ارتباطی بررسی شود - خرابی از مدار برد دستگاه - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F3 - علت خطا مربوط است به سنسور کابین فریزر تک و یا فریزر کمبی - بررسی مقدار اهم سنسور - چک کردن سیم های مرتبط به آن - ممکن است مشکل از برد باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F4 - این ارور ایراد از سنسور کابین یخچال تک و یا یخچال کمبی - مقدار اهم سنسور چک شود - سیم های ارتباطی چک شود و در آخر خرابی مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E1 - این خطا از خرابی فن فریزر تک و فریزر کمبی می باشد - چک کردن فن فریزر و در صورت خرابی تعویض فن - ممکن است خرابی از برد باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E2 - مشکل این پیغام خطا از فن یخچال تک و یخچال کمبی می باشد - سوختگی فن یخچال مقدار اهم فن بررسی شود تعویض فن و در آخر خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E3 - علت خطا خرابی فن کمپرسور کندانسور - سیم های مرتبط به فن بررسی شود - قطعی کابل فن به کابین تعویض فن و در آخر خرابی از مدار برد اصلی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا H1 - اشکال خطا مربوط می شود به هیتر اوپراتور فریزر تک - بررسی مقدار مقاومت هیتر و تعویض آن - سیم کشی چک شود و در آخر مشکل از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا H2 - این خطا ایراد ازهیتر اوپراتور یخچال تک و اوپراتور یخچال کمبی - بررسی مقدار مقاومت هیتر و تعویض آن - سیم کشی چک شود و در آخر مشکل از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا C1 - این ارور مربوط است به کمپرسور دستگاه.
کد خطا CR - مشکل از عملکرد دمائی نامناسب یخچال می باشد.
کد خطا CF - اشکال مربوط به عماکرد نامناسب دمائی فریزر.
کد خطا L1 - علت از روشنائی داخل کابین است.
ارور یخچال فریزر مولتی مکس مدل 5021
کد خطا F1 - مشکل این پیغام خطا از سنسور فریزر است - خرابی سنسور فریزر مقدار اهم سنسور چک شود - سیم کشی چک شود - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F2 - اشکال این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور فریزر - مقدار مقاومت سنسور اوپراتور چک شود - تعویض سنسور اوپراتور - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F3 - این خطا مربوط می شود به سنسور محیط یخچال - خرابی سنسور محیط یخچال مقدار اهم سنسور چک شود سیم های ارتباطی بررسی شود - خرابی از مدار برد دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F4 - این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور یخچال - خرابی سنسور اوپراتور یخچال مقدار اهم سنسور چک شود سیم های ارتباطی بررسی شود - خرابی از مدار برد دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F8 - مشکل این پیغام خطا از فن یخچال می باشد - سوختگی فن یخچال مقدار اهم فن بررسی شود - سیم کشی چک شود و در آخر خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا F9 - این خطا مربوط می شود به فن فریزر - سوختگی فن فریزر مقدار اهم فن بررسی شود - بررسی سیم های ارتباط و در آخر ایراد از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
ارور یخچال فریزر امرسان
کد خطا CO - این ارور مربوط است به کمپرسور و یا فن دستگاه - بررسی فن و تعویض آن - ممکن است خرابی از برد هم باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا DA - خطای هیتر دمپر - مقدار اهم هیتر دمپر چک شود - تعویض هیتر و در آخر خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا ds - علت ارور از سنسور دیفراست می باشد - اهم سنسور چک شود - سیم های ارتباطی چک شود - تعویض سنسور دیفراست و در آخر مشکل از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا CD - مشکل خطا از دمپر و یا فن می باشد - بررسی فن - هیتر دمپر چک شود - و در صورت سالم بودن ایراد از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا LA - اشکال خطا از لامپ.
کد خطا HE - علت خطا مربوط می شود یه هیتر - سیم کش بررسی شود و در آخر مشکل از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا FA - این خطا از فن می باشد - سیم های ارتباطی چک شود - مقدار مقاومت فن چک شود - تعویض فن و در آخر خرابی مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا RD - پیغام خطا از سوئیچ مکنت و یا دمپر - هر دو مرد بررسی شود و در آخر ایراد از برد می باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا CD - این خطا از سنسور دیفراست می باشد - معیوبی سنسور دیفراست مقدار اهم سنسور چک شود - چک کردن سیم وسوکت سنسور - تنظیم جای سنسور ودر آخر تعویض مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا FC - مشکل خطا از سنسور داخلی فریزر می باشد - خرابی سنسور مقدار اهم سنسور چک شود - سیمهای ارتباطی بررسی شود - و در آخر خرابی برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا 0-0 - علت خطا از مدار برد ریست کردن دستگاه.
کد خطا _ علت خطا از مدار برد ریست کردن دستگاه.

ارور یخچال فریزر مجیک
کد خطا E1 - این خطا مربوط می شود به سنسور دمای محیط یخچال - خرابی سنسور محیط یخچال مقدار اهم سنسور چک شود.
سیم های ارتباطی بررسی شود - خرابی از مدار برد دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E3 - مشکل خطا از سنسور دمای داخلی فریزر می باشد - خرابی سنسور مقدار اهم سنسور چک شود - سیمهای ارتباطی بررسی شود - و در آخر خرابی برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E4 - علت از دمای فریزر حسگر برف زدایی می باشد - بررسی سنسور دما و تعویض آن و در آخر خرابی برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E0 - اشکال از دمای فریزر حسگر محیطی - مقدار اهم سنسور دمای محیطی چک شود - تعویض سنسور.
کد خطا E9 - ناهنجاری در سنسور یخ ساز خرابی سنسور و یا اتصال کوتاه - تعویض سنسور و در آخر خرابی برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا Eb - این خطا خرابی از سیستم ماشین یخساز - سیم های ارتباطی چک شود موتور یخساز بررسی شود ودر آخر خرابی از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا EC - مشکل خطا از دمای یخچال نقص در ارسال اطلاعات.
کد خطا Er - اشکال این ارور از دمای یخچال نقص در دریافت اطلاعات.
ارور یخچال فریزر کمبی تکنوگاز مدل FBR-713
کد خطا E1 - این خطا مربوط می شود به سنسور محیط یخچال در این حالت کمپرسور 25 دقیقه روشن و 25 دقیقه خاموش می باشد - خرابی سنسور محیط یخچال مقدار اهم سنسور چک شود سیم های ارتباطی بررسی شود - خرابی از مدار برد دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E2 - مشکل این پیغام خطا از سنسور محیط فریزر است در این حالت کمپرسور 25 دقیقه روشن و 25 دقیقه خاموش 
می باشد - خرابی سنسور فریزر مقدار اهم سنسور چک شود - سیم کشی چک شود - خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه -  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E4 - اشکال این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور فریزر - مقدار مقاومت سنسور اوپراتور چک شود - تعویض سنسور اوپراتور - خرابی از مدار برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E7 - علت خطا خرابی کمپرسور و یا قطعی و اتصال و یا کمپرسور بدون گاز می باشد.

ارائه خدمات شبانه روزی در دیجی سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در تعمیر یخچال مابه شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در دیجی سرویس

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند. سپس تکنسین مربوطه به محل شما اعزام شده و پس از تعیین نوع تعمیر و قطعات تعویضی لازم و تعیین هزینه خدمات و قطعات نسبت به تعمیر یخچال مابه شما اقدام می نماید.

دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

 قبلی بعدی   

نمایندگی یخچال مابه - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات